De niet lopende rijm geeft hier ook wel wat errors inwendig, maar Ariequote:
Tja, ik werk in de IT beveiliging. De meeste complotten die ik regelmatig tegenkom is waarom land A virus B verspreid heeft om land C een hak te zetten. Gek genoeg zijn ze soms nog waar ookquote:Op zondag 5 december 2021 00:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik ken weinig 'wappies' in mijn omgeving eigenlijk..
Naja eentje die buiten het zwembad wacht en aan bekenden vraagt om haar kind om te kleden. Maar dat is het dan ook wel.
Ja die heb ik ook even totaal gemist.quote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef Mammietje het volgende:
Zit me rot te scrollen.... wat is er woensdag?
Remember, remember, the 8th of Decemberquote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef Mammietje het volgende:
Er worden zelfs berichten van.mij gewieberd.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:
@:Salina nog bedankt voor je welkom terug, zelfs dat wordt tegenwoordig gewieberd.
Ah, ik dacht dat die ouwe een fout had gemaakt en citroen bedoelde ipv sinaasappel. Dan had het logischer geweest. Ik zat al half met mijn kop in de drankkast.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Om je sinaasappel te vaccineren en het zout in je arm te stoppen? Ik hoop wel dat het zoutoplossing en geen tafelzout was, dat doet een beetje pijn.
Verwijderde postquote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef Mammietje het volgende:
IT'ers zijn van nature wel een beetje gekkies.quote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja, ik werk in de IT beveiliging. De meeste complotten die ik regelmatig tegenkom is waarom land A virus B verspreid heeft om land C een hak te zetten. Gek genoeg zijn ze soms nog waar ook
Ik had in mijn omgeving nog 2 mensen vorige week, 1 is nu gevaccineerd (nieuwe vriendin en die zei "Of je laat je vaccineren of ik ben weg") en de andere heeft recent corona gehad en heeft nu ook QR
CENSUURquote:
Beide soorten volkquote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
IT'ers zijn van nature wel een beetje gekkies.
Beetje hetzelfde volk als keepers. Apart.
Hahah die vind ik wel goed eigenlijk, kennelijk was die vriendin het wel waard t.o.v. de complotten.quote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik had in mijn omgeving nog 2 mensen vorige week, 1 is nu gevaccineerd (nieuwe vriendin en die zei "Of je laat je vaccineren of ik ben weg") en de andere heeft recent corona gehad en heeft nu ook QR
42quote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
IT'ers zijn van nature wel een beetje gekkies.
Beetje hetzelfde volk als keepers. Apart.
Ik vond deze ook wel wat jammer qua verwijderen. Dat het onzin is kan iedereen zelf vast wel bepalenquote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
CENSUUR
FOK! is FOK! niet meer.
Vroeger postte je gewoon grote negerlullen en daar werd dan hartelijk om gelachen.
FOK! wordt een beetje woke.
"zelfs" ....quote:Op zondag 5 december 2021 00:05 schreef Salina het volgende:
[..]
Er worden zelfs berichten van.mij gewieberd.
We hebben 'm in elk geval even smakelijk uitgelachen. Was daarna ook helemaal trots zn QR aan 't laten zien, ik denk vooral om te bewijzen aan zn vriendin. Zo kan 't dus ookquote:Op zondag 5 december 2021 00:07 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hahah die vind ik wel goed eigenlijk, kennelijk was die vriendin het wel waard t.o.v. de complotten.
Nookie versus anti prikprincipesquote:Op zondag 5 december 2021 00:07 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Hahah die vind ik wel goed eigenlijk, kennelijk was die vriendin het wel waard t.o.v. de complotten.
Dat kan écht niet.quote:Op zondag 5 december 2021 00:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vond deze ook wel wat jammer qua verwijderen. Dat het onzin is kan iedereen zelf vast wel bepalen
Ha ha ik zei palen
Echt?quote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
CENSUUR
FOK! is FOK! niet meer.
Vroeger postte je gewoon grote negerlullen en daar werd dan hartelijk om gelachen.
FOK! wordt een beetje woke.
Nee.quote:Op zondag 5 december 2021 00:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Echt?![]()
Kunnen we naar die tijd terug?
Dat waren nog eens tijden <3quote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
CENSUUR
FOK! is FOK! niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |