abonnement Unibet Coolblue
pi_202473129
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:50 schreef Molo het volgende:

[..]
Je hebt ook mensen die gewoon wél in vaccins geloven hè
Ik geloof ook in vaccins.

Alleen niet in specifiek deze.
pi_202473143
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:49 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Wat een andere user ook al suggereerde

Ik denk dat ze een zoutoplossing heeft gekregen, voor de buhne.
Maar denk je dan dat een vaccinatie juist zorgt voor minder bescherming?
pi_202473149
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:50 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik vind het echt heel raar om dit te denken.
Ik heb de afgelopen bijna 2 jaar wel meer rare kronkels gehad.

Waar we nu maar mooi mee zitten te kijken.
pi_202473159
Dit topic wordt steeds maffer
  zaterdag 4 december 2021 @ 22:52:56 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202473164
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:51 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Ik geloof ook in vaccins.

Alleen niet in specifiek deze.
Ja dat is prima, maar waarom zou Bea een nepperd in haar lijf hebben dan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202473173
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:51 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Maar denk je dan dat een vaccinatie juist zorgt voor minder bescherming?
Ik denk serieus dat specifiek dit vaccin meer kwaad dan goed doet en dat zich dat nu beetje bij beetje openbaart tot er geen ontkennen meer aan is.

Hoe erg ik het ook mag vinden voor eenieder die het betreft.
pi_202473193
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Nou, dat dus ja. Ik snap werkelijk niet dat ze zich op dat gladde ijs willen begeven en dan ook die soorten dienstverlening en gegevens willen mengen.
En wat het verdienmodel erachter is...
Dubieus, to say the least

EU is er dik mee bezig ja, vreemde ontwikkelingen
De PSD2 wetgeving voor banken is eigenlijk ook wel z'n gevalletje van glad ijs.
Het bied mooie mogelijkheden, maar het kan ook ontzettend verkeerd gaan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202473208
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:52 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja dat is prima, maar waarom zou Bea een nepperd in haar lijf hebben dan?
Zodat die niet met vaccinschade, ontstoken hartspier, bloedproppen, stollingsproblemen of 1 van de andere bijwerkingen zit te kijken.

Maar goed. Hersenspinsel van mij.

Hoef je verder niets mee te doen. Maar het zal niet de laatste keer zijn dat ik (helaas) gelij krijg.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 22:55:48 #59
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202473210
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:53 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Ik denk serieus dat specifiek dit vaccin meer kwaad dan goed doet en dat zich dat nu beetje bij beetje openbaart tot er geen ontkennen meer aan is.

Hoe erg ik het ook mag vinden voor eenieder die het betreft.
Sorry maar dit soort dingen vind ik onder complotdenken vallen en past eerder in BNW.
  zaterdag 4 december 2021 @ 22:56:15 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202473218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:53 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Ik denk serieus dat specifiek dit vaccin meer kwaad dan goed doet en dat zich dat nu beetje bij beetje openbaart tot er geen ontkennen meer aan is.

Hoe erg ik het ook mag vinden voor eenieder die het betreft.
En wie is daarbij gebaat en waarom?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 22:57:19 #61
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202473236
Sowieso is die hele oversterfte juist in Limburg, waar nu ook heel veel Covid gevallen zijn.
pi_202473237
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:53 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Ik denk serieus dat specifiek dit vaccin meer kwaad dan goed doet en dat zich dat nu beetje bij beetje openbaart tot er geen ontkennen meer aan is.

Hoe erg ik het ook mag vinden voor eenieder die het betreft.
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, maar dat het vooral een punt is van het boosteren voor ouderen. Ben het absoluut niet eens met hoe alles nu gaat, maar een familie lid van mij is besmet geraakt (gevaccineerd). Ze is vrij oud (89 jaar) en had weinig last van de besmetting, puur gebasseerd op onderbuik maar ik denk niet dat dit zo zou zijn zonder vaccinatie.
pi_202473246
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ze is de pipo die claimede dat "de wappies weer gelijk gingen krijgen" in hetgeen je aanhaalde, wat een ING dienst was. Ze slaat dus op de wappies en je op jou.

Maar de wappies kregen dus niet gelijk in de ING dienst, maar wel in de EU digital identity wallet?
Het staat niet op zichzelf. Meerdere banken dragen sinds kort allerlei 'vrijwillige' opties aan. Denk bijvoorbeeld aan de CO2-budget-rekenmachine van Mastercard met de opt-in voor een begrenzing aan je besteding: https://www.mastercard.co(...)bon-calculator-tool/
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 4 december 2021 @ 22:59:18 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202473266
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:54 schreef _serial_ het volgende:

[..]
De PSD2 wetgeving voor banken is eigenlijk ook wel z'n gevalletje van glad ijs.
Het bied mooie mogelijkheden, maar het kan ook ontzettend verkeerd gaan.
Yep yep yep
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202473277
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:57 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, maar dat het vooral een punt is van het boosteren voor ouderen. Ben het absoluut niet eens met hoe alles nu gaat, maar een familie lid van mij is besmet geraakt (gevaccineerd). Ze is vrij oud (89 jaar) en had weinig last van de besmetting, puur gebasseerd op onderbuik maar ik denk niet dat dit zo zou zijn zonder vaccinatie.
Verre weg de meeste mensen waar ik (via via, want in mijn vrienden en familiekring heeft nog steeds niemand bewust covid gehad) van gehoord heb dat ze covid na vaccinatie kregen hadden geen of zeer milde klachten, die na paar dagen weer weg waren, veelal binnen paar dagen, geen week.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zaterdag 4 december 2021 @ 23:00:52 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202473291
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:55 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Zodat die niet met vaccinschade, ontstoken hartspier, bloedproppen, stollingsproblemen of 1 van de andere bijwerkingen zit te kijken.

Maar goed. Hersenspinsel van mij.

Hoef je verder niets mee te doen. Maar het zal niet de laatste keer zijn dat ik (helaas) gelij krijg.
Ik ken tig hooggeplaatste mensen op hoge leeftijd en allemaal 'het echte' vaccin gehaald.
Ach ja, je gedachten mag je altijd houden. Ik ben best in voor een stuk conspiracy theory maar dit zie ik niet voor me
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202473332
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:58 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het staat niet op zichzelf. Meerdere banken dragen sinds kort allerlei 'vrijwillige' opties aan. Denk bijvoorbeeld aan de CO2-budget-rekenmachine van Mastercard: https://www.mastercard.co(...)bon-calculator-tool/
Joh, de ANWB had al minimaal 10 jaar terug een "kluis" om je gegevens op te slaan genaamd Digikluis, wat in 2018 gestopt is. Het is echt niks nieuws.
pi_202473402
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:00 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Verre weg de meeste mensen waar ik (via via, want in mijn vrienden en familiekring heeft nog steeds niemand bewust covid gehad) van gehoord heb dat ze covid na vaccinatie kregen hadden geen of zeer milde klachten, die na paar dagen weer weg waren, veelal binnen paar dagen, geen week.
Ik ken eigenlijk wel een aantal familie leden die ziek zijn geweest, niemand ernstig en nog maar twee die besmet raakten nadat ze gevaccineerd waren. Beiden inderdaad niet ernstig (oa mijn oma), zoals je beschreef. Mijn moeder was in het begin nog wat ongerust maar ik had direct al het idee dat het allemaal wel mee zou vallen omdat ze gevaccineerd was en dat klopte uiteindelijk, beetje moe en dat was het. Maarja ze woont in een verzorgingstehuis en ze hadden een grote uitbraak dus ze mocht toch niet direct weer naar 'buiten' dus ik weet niet hoelang ze ziek is geweest, maar zal niet al te lang zijn geweest gok ik.
pi_202473426
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:47 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ze komt van de pipo die claimede dat "de wappies weer gelijk gingen krijgen" in hetgeen je aanhaalde, wat een ING dienst was. Ze slaat dus op de wappies en je op jou.

Maar de wappies kregen dus niet gelijk in de ING dienst, maar wel in de EU digital identity wallet?
Het gaat helemaal niet om wie wat gezegd zou hebben en wie er wel of geen gelijk krijgt, lekker boeiend joh. Het gaat erom dat we een bepaalde kant op gaan en of we dat moeten willen met zijn allen.
pi_202473431
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:57 schreef Momo het volgende:
Sowieso is die hele oversterfte juist in Limburg, waar nu ook heel veel Covid gevallen zijn.
Ik geloof het gelijk.

Ik zit iedere donderdagmorgen te werken in een ruimte met uitkijk op een groot verzorgingstehuis in Venray. Een heel enkele keer komt er dan een lijkwagen. Afgelopen week was het blijkbaar schering en inslag. Afgelopen donderdagochtend zelf 4 geteld.
pi_202473475
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:07 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Het gaat helemaal niet om wie er wel of geen gelijk krijgt, lekker boeiend joh. Het gaat erom dat we een bepaalde kant op gaan en of we dat moeten willen met zijn allen.
De ING mag van mij prima een dienst aanbieden waar mensen hun gegevens opslaan. Ik zie daar geen goed argument tegen. Van jou niet?

Over de Europese digitale identiteitsportefeuille moet ik me nog een oordeel vormen.
pi_202473510
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:57 schreef Momo het volgende:
Sowieso is die hele oversterfte juist in Limburg, waar nu ook heel veel Covid gevallen zijn.
De diverse studies over mortaliteitscijfers van gevaccineerd vs ongevaccineerd zijn gewoon overduidelijk. Meer heb je m.i. niet nodig.
I'll give you something to do
pi_202473520
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
De ING mag van mij prima een dienst aanbieden waar mensen hun gegevens opslaan. Ik zie daar geen goed argument tegen. Van jou niet?

Over de Europese digitale identiteitsportefeuille moet ik me nog een oordeel vormen.
Maar zou je het zelf ook doen ? Je medische gegevens aan je bankrekening koppelen ? Ik zelf zou er niet erg happig op zijn nee.
pi_202473541
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:12 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Maar zou je het zelf ook doen ? Je medische gegevens aan je bankrekening koppelen ? Ik zelf zou er niet erg happig op zijn nee.
Zo op het eerste gezicht klinkt het als een bizar product wat ze bedacht hebben. Ik zou er zeker niet op in gaan.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 23:23:53 #75
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202473719
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:12 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Maar zou je het zelf ook doen ? Je medische gegevens aan je bankrekening koppelen ? Ik zelf zou er niet erg happig op zijn nee.
Als we dan toch op de BNW toer gaan, één van de voornaamste doelen van de EU wallet is om fakenews tegen te gaan door je te laten identificeren middels je wallet. Dan kun je bijvoorbeeld inloggen op websites door je EU wallet te gebruiken, waarna je onder een nick kunt posten maar je wallet ID bekend is, waardoor je identificeerbaar bent. Het doel van de wallet is om een 'digital twin' te zijn van jouzelf, met alles wat daarbij komt kijken. Dat was overigens al een tijd het plan. FT heeft wel een goede write-up over het identificatie deel.

De plannen tegen fakenews zijn nog vrij pril, denk eerlijk gezegd ook niet dat dat het gaat halen.

Zonder te ver offtopic te gaan, de Covidpass (de Europese) komt gewoon in die wallet terecht.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202474071
Helena is ook echt een naam voor een app die alleen Belgen kunnen verzinnen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 4 december 2021 @ 23:44:37 #77
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202474097
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:53 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Ik denk serieus dat specifiek dit vaccin meer kwaad dan goed doet en dat zich dat nu beetje bij beetje openbaart tot er geen ontkennen meer aan is.

Hoe erg ik het ook mag vinden voor eenieder die het betreft.
Je zit in een rare hoek.

Jammer dat heel veel mensen er ook gewoon echt zo over denken.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202474122
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:49 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Wat een andere user ook al suggereerde

Ik denk dat ze een zoutoplossing heeft gekregen, voor de buhne.
En die heeft direct zijn geslacht veranderd?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_202474162
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:43 schreef nostra het volgende:
Helena is ook echt een naam voor een app die alleen Belgen kunnen verzinnen.
Projectnamen bij ons in het bedrijf hebben ook wel eens dergelijke namen hoor ;)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202474164
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:44 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Je zit in een rare hoek.

Jammer dat heel veel mensen er ook gewoon echt zo over denken.
Jammer? Ongelooflijk.... -O-
  zaterdag 4 december 2021 @ 23:48:19 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202474174
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:23 schreef chratnox het volgende:

[..]
Als we dan toch op de BNW toer gaan, één van de voornaamste doelen van de EU wallet is om fakenews tegen te gaan door je te laten identificeren middels je wallet. Dan kun je bijvoorbeeld inloggen op websites door je EU wallet te gebruiken, waarna je onder een nick kunt posten maar je wallet ID bekend is, waardoor je identificeerbaar bent. Het doel van de wallet is om een 'digital twin' te zijn van jouzelf, met alles wat daarbij komt kijken. Dat was overigens al een tijd het plan. FT heeft wel een goede write-up over het identificatie deel.

De plannen tegen fakenews zijn nog vrij pril, denk eerlijk gezegd ook niet dat dat het gaat halen.

Zonder te ver offtopic te gaan, de Covidpass (de Europese) komt gewoon in die wallet terecht.
Ik word hier heel naar van in mijn hoofd ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 4 december 2021 @ 23:50:02 #82
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202474199
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:47 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Jammer? Ongelooflijk.... -O-
Ja, ik hou het maar een beetje netjes.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202474223
@Salina nog bedankt voor je welkom terug, zelfs dat wordt tegenwoordig gewieberd :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 23:53:09 #84
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202474244
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:
@:Salina nog bedankt voor je welkom terug, zelfs dat wordt tegenwoordig gewieberd :D.
Welkom terug, ik dacht al, waar ben je gebleven :*
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202474251
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:47 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Jammer? Ongelooflijk.... -O-
Leuke pakjesavond gehad?

Ik heb gisteravond mijn schoentjes gezet. Beetje matige oogst.

Één sinaasappel en een potje zout. :?
Wat moet ik daar nu weer mee?

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 22:53 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Ik denk serieus dat specifiek dit vaccin meer kwaad dan goed doet en dat zich dat nu beetje bij beetje openbaart tot er geen ontkennen meer aan is.
Nee hoor, dat zal wel meevallen.

O shit, daar gaan we al. :{
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_202474275
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:53 schreef chratnox het volgende:

[..]
Welkom terug, ik dacht al, waar ben je gebleven :*
Ik had gister nog op je gereageerd dat ik die pittige mening over RTL7 wel heb maar voor me hou want je weet maar nooit welke overijverige FA in de buurt is, maar dat was dus ook al niet toegestaan -O-.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 23:56:03 #87
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202474285
Ik had echt zoveel vragen over die post van de Kick-out-QR club ;(

Waarom doodstraf voor mensen die kinderen buiten hebben laten omkleden? Krijgen de ouders van die kinderen dan de doodstraf omdat ze zich niet hebben laten vaccineren? Mensen die de QR code gebruiken werken mee aan genocide van henzelf, waarom?

Los van hoe beroerd dat bericht was, waarom? Wat is er zo speciaal woensdag? Omdat de scholen vroeg uit zijn hebben ze meer tijd?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 december 2021 @ 23:56:48 #88
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202474295
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:56 schreef chratnox het volgende:
Ik had echt zoveel vragen over die post van de Kick-out-QR club ;(

Waarom doodstraf voor mensen die kinderen buiten hebben laten omkleden? Krijgen de ouders van die kinderen dan de doodstraf omdat ze zich niet hebben laten vaccineren? Mensen die de QR code gebruiken werken mee aan genocide van henzelf, waarom?

Los van hoe beroerd dat bericht was, waarom? Wat is er zo speciaal woensdag? Omdat de scholen vroeg uit zijn hebben ze meer tijd?
Laten wij dat soort lui vooral geen platform geven hier.
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 23:57:17 #89
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202474303
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:53 schreef Salina het volgende:

[..]
Leuke pakjesavond gehad?

Ik heb gisteravond mijn schoentjes gezet. Beetje matige oogst.

Één sinaasappel en een potje zout. :?
Wat moet ik daar nu weer mee?
[..]
Nee hoor, dat zal wel meevallen.

O shit, daar gaan we al. :{
Om je sinaasappel te vaccineren en het zout in je arm te stoppen? Ik hoop wel dat het zoutoplossing en geen tafelzout was, dat doet een beetje pijn.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator zaterdag 4 december 2021 @ 23:57:58 #90
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202474318
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:56 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Laten wij dat soort lui vooral geen platform geven hier.
Dat is denk ik mijn gebrek. Ik probeer te begrijpen waarom dat soort dingen gepost worden :D
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202474325
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:53 schreef Salina het volgende:

[..]
Leuke pakjesavond gehad?

Ik heb gisteravond mijn schoentjes gezet. Beetje matige oogst.

Één sinaasappel en een potje zout. :?
Wat moet ik daar nu weer mee?
[..]
Nee hoor, dat zal wel meevallen.

O shit, daar gaan we al. :{
Jaaah.... leuke pakjesavond. :Y
Dat potje zout verbaast me niks.
Denk dat je nog mazzel hebt dat je niet mee hoefde in de zak. :{
Maar die sinaasappel, die is ook niet goed denk ik. :o
Ik zou hem snel opeten. Voor de zekerheid. :Y
*noteert; stout.
  zaterdag 4 december 2021 @ 23:58:49 #92
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202474336
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:57 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat is denk ik mijn gebrek. Ik probeer te begrijpen waarom dat soort dingen gepost worden :D
Ik denk niet eens dat je dat moet willen begrijpen.
Zuiger van het FOK!-OMT
  zaterdag 4 december 2021 @ 23:59:10 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202474342
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:56 schreef chratnox het volgende:
Ik had echt zoveel vragen over die post van de Kick-out-QR club ;(

Waarom doodstraf voor mensen die kinderen buiten hebben laten omkleden? Krijgen de ouders van die kinderen dan de doodstraf omdat ze zich niet hebben laten vaccineren? Mensen die de QR code gebruiken werken mee aan genocide van henzelf, waarom?

Los van hoe beroerd dat bericht was, waarom? Wat is er zo speciaal woensdag? Omdat de scholen vroeg uit zijn hebben ze meer tijd?
Woensdag gehaktdag?

Vraag me wel af welke methodiek ie gebruikte voor de organisatie. Zoveel op korte termijn met zo weinig resources, daar wil ik wel van leren _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202474345
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik had gister nog op je gereageerd dat ik die pittige mening over RTL7 wel heb maar voor me hou want je weet maar nooit welke overijverige FA in de buurt is, maar dat was dus ook al niet toegestaan -O-.
Jij mag ook nooit wat, he?! :{
  zaterdag 4 december 2021 @ 23:59:46 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202474351
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:58 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Ik niet eens dat je dat moet willen begrijpen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 00:00:16 #96
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_202474362
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:58 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Ik niet eens dat je dat moet willen begrijpen.
Ik kom in mijn werkzame leven nog veel idiotere complotten tegen. Daar denk ik ook regelmatig van: Que? Waarom?

Maargoed, eens. Ik neem het maar ter kennisgeving aan en blijf woensdag thuis (want hey, er is tenslotte een dringend thuiswerkadvies!)
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_202474363
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 23:59 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Jij mag ook nooit wat, he?! :{
Brommen, dat mocht ik!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 5 december 2021 @ 00:00:36 #98
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202474374
quote:
Knappe zin wel hé.. :D :')
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 5 december 2021 @ 00:01:57 #99
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202474392
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:00 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik kom in mijn werkzame leven nog veel idiotere complotten tegen. Daar denk ik ook regelmatig van: Que? Waarom?

Maargoed, eens. Ik neem het maar ter kennisgeving aan en blijf woensdag thuis (want hey, er is tenslotte een dringend thuiswerkadvies!)
Ik ken weinig 'wappies' in mijn omgeving eigenlijk..

Naja eentje die buiten het zwembad wacht en aan bekenden vraagt om haar kind om te kleden. Maar dat is het dan ook wel.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202474416
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 00:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Brommen, dat mocht ik!
Potverdomme! }:|
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')