SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:13 schreef dud0r het volgende: 2 [..] Van die naakte behaarde bollen cholesterol die tekeer gaan [..] * dud0r doet broek weer dicht
[..] Ik zal hem er op attenderen
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn brein zit in een mentale spagaat,
existentie! drang! zin des levens zonder letters...
een waar geloof en enkel ketters...
hoort, daar gloort de de hoop: galeriedraad
in kwadraat
Nou.quote:
Nou lijkt me nietquote:
Nou lijkt me nietquote:
Ditquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
de filmpjes met commentaar zijn toch de beste
HOE HEB IK DIT GEMISTquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
de filmpjes met commentaar zijn toch de beste
Wat zegt het woord van god hierover?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
in kwadraat
Welke?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat zegt het woord van god hierover?
soort micado, maar dan bolvormigquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die sport snap ik echt geen bal van.
Bal, mooi.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmmm dan is god dus toch niet alwetend 🤔quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar komt galeriedraad helaas niet in voor
Het is biljart voor beperktenquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
in kwadraat
Goede woordgrap Haagsquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kippenvel gewoon...quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
De dichter des Foquevilles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het deze keer niet gevolgd. Wie moeten er vanavond?quote:
Vrij simpel. Rood - kleur - rood - kleur etc zolang je ballen blijft potten. Kleur komt telkens terug op tafel op vaste plek. Genoeg punten en je wint.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
keuzestressquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ben al een kwartier Netflix en prime aan het uitpluizen wat ik wil kijken.
Brecel - Wilson is klaar. Nu Hawkins - Zhao.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het deze keer niet gevolgd. Wie moeten er vanavond?
Ik zag haar al boompjes plantend op een zonnig eiland voorbij komen.quote:
Curaįao dacht ik.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag haar al boompjes plantend op een zonnig eiland voorbij komen.
Sweet Home al gezien?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ben al een kwartier Netflix en prime aan het uitpluizen wat ik wil kijken.
Ja, zoiets dacht ik ook.quote:
quote:
Eh, kon erger.quote:Ze heeft zich vanwege milde verkoudheidsklachten laten testen en de uitslag bleek positief.
Zo laat nog?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn boek werd net nog bezorgd. Kan ik morgen weer even gaan lezen.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:34 schreef Modus het volgende:
Bal gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet niet modus aan dit beeldmateriaal komt![]()
Serie op Netflix, van die wazige Koreaanse shizzle. Erg goed te pruimen vond ik.quote:
Ja, dan is Sweet Home een poging waard.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek eigenlijk een smerige horrorfilm.
zeg bal...quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Weet niet modus aan dit beeldmateriaal komt![]()
Slapen is thans met de nieuwe maatregelen uitgesteld tot morgen.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Slapen is thans met de nieuwe maatregelen uitgesteld tot morgen.
De video van een bevalling van vierling?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek eigenlijk een smerige horrorfilm.
Jazeker... en je moet een QR-code, vaccinatiebewijs, identiteitskaart en een complete set aposteltheelepeltjes laten zien voordat je naar bed mag.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De video van een bevalling van vierling?
Hier nog op de watchlist. Zag er wel vet uitquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Serie op Netflix, van die wazige Koreaanse shizzle. Erg goed te pruimen vond ik.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jectiel-in-achterste
Niemand gelooft dit.quote:De man claimt dat hij het loodzware stuk even op de grond had gezet, toen uitgleed en met zijn achterste precies op de punt van de patroon terechtkwam.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:48 schreef dud0r het volgende:
Staat
[..]
Hier nog op de watchlist. Zag er wel vet uit
weten we ook waar deze vandaan komen:quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jectiel-in-achterste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, wasje opgehangen en tweede was zit er in..
WTF ligt er op die tafels op de achtergrond?quote:
Ha! Aan die wie danquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jazeker... en je moet een QR-code, vaccinatiebewijs, identiteitskaart en een complete set aposteltheelepeltjes laten zien voordat je naar bed mag.
En waarom heeft Bea zo’n geprint vodje? Zeker stiekem met de QR van Willem op stapquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WTF ligt er op die tafels op de achtergrond?
Vreemd dat ik hier de hele dag niks over heb gelezen hoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verplicht met een mondkapje en op 1.5e meter van je kussen slapen
quote:
Ja aan mij, heb me aangemeld als QRCodeVaccinatiebewijsIdentiteitskaartcompletesetaposteltheelepeltjes-agent in Rotterdam, specifiek flatgebouwen. Nog specifieker flatgebouwen aan de Maas.quote:
Ik kan niet zien wat er in haar handtasje zit.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En waarom heeft Bea zo’n geprint vodje? Zeker stiekem met de QR van Willem op stap
1 QR code voor al de royalsquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En waarom heeft Bea zo’n geprint vodje? Zeker stiekem met de QR van Willem op stap
Er is één aflevering waar die voice-over een grap maakte waar ik weken dubbel om heb gelegen, maar ik kan die aflevering niet meer vindenquote:
1 QR fits all the royals.quote:
Een TenaLady en een heupflacon sherryquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wat er in haar handtasje zit.
Little Britainquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er is één aflevering waar die voice-over een grap maakte waar ik weken dubbel om heb gelegen, maar ik kan die aflevering niet meer vinden
Kreeg ik net via persoonlijke whatsapp van Hugo te horenquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vreemd dat ik hier de hele dag niks over heb gelezen hoor
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een TenaLady en een heupflacon sherry
Pasjes aan keychains?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WTF ligt er op die tafels op de achtergrond?
Ja, het ziet er heel vaag uit.quote:
Goed hoor wattenstaafje. Laat nu 4ebe maar weer posten.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik heb mijn 300 gram snijbonen op.. dat zit wel goed met de weerstand..
Amalia ziet er wel een beetje uit als een caviaquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Misschien heeft Bee ook wel een Wattenschijfje.
Maar dan een Wattenschijfje Royal
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed hoor wattenstaafje. Laat nu 4ebe maar weer posten.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed hoor wattenstaafje. Laat nu 4ebe maar weer posten.
Koninklijke hamsterwangenquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Amalia ziet er wel een beetje uit als een cavia
Beetje richting hamsterquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Amalia ziet er wel een beetje uit als een cavia
Zeg je bent toch niet STIEKEM aan het slapen he??quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Amalia heeft minder haar dan een hamsterquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het altijd moeilijk om het verschil te zien
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja aan mij, heb me aangemeld als QRCodeVaccinatiebewijsIdentiteitskaartcompletesetaposteltheelepeltjes-agent in Rotterdam, specifiek flatgebouwen. Nog specifieker flatgebouwen aan de Maas.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amalia heeft minder haar dan een hamster
hmm..quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar ik heb die lepeltjes niet
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg je bent toch niet STIEKEM aan het slapen he??
Waarom zit er een clownsneus opquote:
Neusje van Rudolphquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amalia heeft minder haar dan een hamster
er woont hier geen smurfquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm..
en die smurf die bij je woont, die wel?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er woont hier geen smurf![]()
maar doe gewoon de deur op slot en dan kan je de pot op met je controle
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
er rent hier allemaal politie naar binnen in de flat hiernaast. met een koffertje
Een moordquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
er rent hier allemaal politie naar binnen in de flat hiernaast. met een koffertje
Iemand is gaan slapenquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat zijn wij... hadden geen lepeltjes daar...quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
Ja je kunt niet alles hebben hoorquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ziet alleen het gewei maar heel kort
Gaston?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
stond ook een geparkeerde auto op straat, daar zitten ze nu bij
weet niet wat er aan de hand is
Spannondquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
stond ook een geparkeerde auto op straat, daar zitten ze nu bij
weet niet wat er aan de hand is
Nom nomquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Zou nog foto maken.
[ afbeelding ]
Zit nog geen bieslook om want die potjes hadden ze vandaag niet bij de AH.
Waar kijken we naar? Dadels in spek oa?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Zou nog foto maken.
[ afbeelding ]
ziet er goed uit hoor!quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Zou nog foto maken.
[ afbeelding ]
Oefengerechtjes.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar kijken we naar? Dadels in spek oa?
Die had ik maar die waren te kort om te knopen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ziet er goed uit hoor!
bieslook kan je ook in t koelschap halen he, als de plantjes er niet zijn
evt uit de verpakking halen en bewaren in een vochtig stuk keukenpapier
ohquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die had ik maar die waren te kort om te knopen.
Moet er nog geproefd worden of het smaakt?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Zou nog foto maken.
[ afbeelding ]
Dit ziet er lekker uit en ik ben niet in de buurt om het op te etenquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Zou nog foto maken.
[ afbeelding ]
Dat doe ik.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet er nog geproefd worden of het smaakt?
Je kan het zelf maken?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:29 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dit ziet er lekker uit en ik ben niet in de buurt om het op te eten
Gewoon een bak kroepoek erbij zettenquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Maar vond dat er wel iets vissigs bij moest en ik houd eigenlijk niet zo van vis maar dit is te doen.
kappertjes?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Krabsalade is ok, of naja krab, heb het gemaakt van die sticks. Maar vond dat er wel iets vissigs bij moest en ik houd eigenlijk niet zo van vis maar dit is te doen. Mis denk ik nog wel iets van een zuurtje dus of wat zilver ui er doorheen, of de komkommerrepen eerst nog even in de azijn leggen.
Ik ga morgen erwtensoep makenquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doe ik.
[..]
Je kan het zelf maken?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een bak kroepoek erbij zetten
Oh dat kan ook inderdaad.quote:
Ik vind dit zeg maar net binnen mijn comfortzone, het enige wat ik wel eens met vis eet is vissticks. En kroepoek.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
Vind surimi zelf niet lekker, zou dan eerder echte krab halen. maar dat is de culisnob in mij
ff fijn choppenquote:
ja snap ik, vooral doen wat je zelf lekker vind/aandurft hoorquote:[..]
Ik vind dit zeg maar net binnen mijn comfortzone, het enige wat ik wel eens met vis eet is vissticks. En kroepoek.
Ik ook. Maar ik moet van mezelf eerst dit zakje afbouwen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:29 schreef mschol het volgende:
ik wil wel naar bed maar tegelijkertijd ook niet
Dat is niet objectief genoegquote:Op zaterdag 4 december 2021 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doe ik.
[..]
Je kan het zelf maken?
quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
HET HAAR IS GEWASSEN! Ik herhaal: HET HAAR IS GEWASSEN!!
Snif snif.quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
Je rughaar?quote:Op zaterdag 4 december 2021 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
Nietquote:
En Hugo dan?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. jij en etto kunnen de pot op
Wil je geen kattengifje ofzoquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. jij en etto kunnen de pot op
Moet ik je helpen de weg naar huis te vinden?quote:
Weet je de weg naar huis dan?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet ik je helpen de weg naar huis te vinden?
Ok hoiquote:
En dan de belangrijkste vraag vergetenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok hoi![]()
Wat is je favoriete dier?
Hoeveel kinderen heb je?
Wat is je favo film?
Welke kleur zijn je sportschoenen?
Oh ja.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan de belangrijkste vraag vergeten
Wat eet je graag?
Dier….. katquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok hoi![]()
Wat is je favoriete dier?
Hoeveel kinderen heb je?
Wat is je favo film?
Welke kleur zijn je sportschoenen?
Andijvie met een bal gehaktquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan de belangrijkste vraag vergeten
Wat eet je graag?
Hoiquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:25 schreef Mazikeen het volgende:
Kinderen… 0… ik vind kinderen niet zo leuk
Kattenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dier….. katDuvel
Kinderen… 0… ik vind kinderen niet zo leuk
Film…. Uhhhh zoveel.
Kleur sportschoen…. Wit en zwart
Wel naar de mijnequote:
Maar dat ben je toch ookquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:29 schreef Mazikeen het volgende:
Mijn kat ligt nu op mij. Ik kan amper bewegen. Het is wel een mannelijke bitch.
Hij vindt alleen mij lief
Dud0r heeft ook een mini- Dud0rquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
Deze hele SC is volgens mij anti-nageslacht![]()
Alleen Los heeft twee meiden.
Koen heeft ook kotersquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
nope, ik heb 2 heren hierquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:29 schreef datismijnmening het volgende:
Oh jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dud0r heeft ook een mini- Dud0r
quote:
Wat Bos zegt.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ook hoor. Ben blij dat ik ze niet heb, en andersom waarschijnlijk ook
hoestie met jou?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]ik heb zoveel wijn op dat ik al op bed lig
Met mijn kat
Ik ook. Het op bed liggen gedeelte dan. Ik trek geen wijn.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]ik heb zoveel wijn op dat ik al op bed lig
Met mijn kat
Je trekt geen wijn?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Het op bed liggen gedeelte dan. Ik trek geen wijn.
Komt wel dichtbij zo
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Fuck ik ben ontdekt
Was het de wijn?
En is 79 jaar met stinkadem.quote:
Bij mij een goed geheugenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Fuck ik ben ontdekt
Was het de wijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
nog geen een die voor de deur staat om geld te bedelen?quote:
Ssssttttquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij een goed geheugen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk iets heel raars doen.Ben je ziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik heb overheerlijke adem, mits ik niet van die witte bolletjes heb dan, ken je die?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En is 79 jaar met stinkadem.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk iets heel raars doen.Is voor zieke mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja daarom ksssstttt, ik ken wel wat horrorverhalen wat dat betreft.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog geen een die voor de deur staat om geld te bedelen?
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
::
dat was toch algemeen bekend d8 ik?
Nee. Heb altijd wijn met draaidop.quote:
Liters gekotst nuquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb overheerlijke adem, mits ik niet van die witte bolletjes heb dan, ken je die?
Je weet niet wat je niet. Ouwe kerstboom zuigerquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Heb altijd wijn met draaidop.
Gekke autocorrectie. Drink natuurlijk. Ik drink geen wijn.
Papa, ben jij het?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom ksssstttt, ik ken wel wat horrorverhalen wat dat betreft.
Oh gelukkig. Hoiquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, moet er niet aan denken, ik heb echt een teringhekel aan kleine mensjes.
Ja die jaquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liters gekotst nu![]()
Amandelstenen heten die
Ik ben ook ziekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
quote:‘Ik weet niet anders dan dat ik af en toe brokjes uithoest’, vertelt Jaap. ‘Ik had geen idee wat het precies was. Tot ik eens goed in mijn keel keek. Het klinkt behoorlijk onsmakelijk, maar na wat duwen met mijn vinger kwam er zowaar eentje oppoppen. Toen had ik pas door waar ze vandaan kwamen.’
Honingrumquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
denk dat ik nog een glaasje rum ga pakken
Ja dat sowieso. Maar bevruchten is wat minderquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaad verspreiden is wel redelijk leuk
Ik van de week nogquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat heb ik al heeeel erg lang niet op
Maar het is winter buitenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
denk dat ik nog een glaasje rum ga pakken
Oké Maja de Bijquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaad verspreiden is wel redelijk leuk
maar ik zit gewoon binnenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar het is winter buiten
Ja deze https://www.drankgigant.nl/ron-miel-artemi-honey-rum.html[quote]quote:
Wat is dezequote:Op zaterdag 4 december 2021 23:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja deze https://www.drankgigant.nl/ron-miel-artemi-honey-rum.html
[..]
Wie weet
Ik ken een Italiaanse die haar frequente overspel zo uitlegde aan haar vriend, zie me nu maar als een mooi lief bijtje, fladderende van bloem naar bloemquote:
Oh ja. Zo kun je ook verkopen dat je een ordinaire slet bent.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Italiaanse die haar frequente overspel zo uitlegde aan haar vriend, zie me nu maar als een mooi lief bijtje, fladderende van bloem naar bloem
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:46 schreef Mazikeen het volgende:
https://www.drankgigant.nl/ron-miel-artemi-honey-rum.html
Koen deze
Het arme jochie was zo dol op haar dat hij alleen maar begripvol kon knikken.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja. Zo kun je ook verkopen dat je een ordinaire slet bent.
Oké vertel me allesquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dat van mij dat wist je alquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oké vertel me alles
Uitstraling is een slet?
Koen is rum verslaafd
En de helft van de af vind kinderen bah
Ik denk dat kinderen mij ook bah vinden....quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oké vertel me alles
Uitstraling is een slet?
Koen is rum verslaafd
Ja sneu. Andersom ken ik ook een hoop meiden die bij hun vreemdgaande partner blijven 'want hij heeft spijt en belooft het nooit meer te doen'quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het arme jochie was zo dol op haar dat hij alleen maar begripvol kon knikken.
Ja.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oké vertel me alles
Uitstraling is een slet?
Koen is rum verslaafd
Dit is slutshamingquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bitterballenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja.
En iedereen eet teveel frituursnacks
Kinderen vinden mij wel leukquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat kinderen mij ook bah vinden....
Prins Bernhard en zijn voorganger waren volgens mij ook niet vies van buiten de deur eten...quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja sneu. Andersom ken ik ook een hoop meiden die bij hun vreemdgaande partner blijven 'want hij heeft spijt en belooft het nooit meer te doen'
Vervolgens is die hele relatie gestoeld op achterdocht.
joh dat doen al die hooggeplaatste gastenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Prins Bernhard en zijn voorganger waren volgens mij ook niet vies van buiten de deur eten...
Ik ben geen sletquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oké vertel me alles
Uitstraling is een slet?
Koen is rum verslaafd
Ja zo een ken ik er ook, beweerde bij hoog en laag zelf nooit kinderen te nemen, en zelfs een hekel aan de krengen had.quote:
Doet me denken aan een van mijn vrienden. Die had een heel dubbelleven, maar ze hadden net samen een huis gekocht en volgens mij was dat de verbindende factor daarnaquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja sneu. Andersom ken ik ook een hoop meiden die bij hun vreemdgaande partner blijven 'want hij heeft spijt en belooft het nooit meer te doen'
Ik ben te oud voor kinderenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zo een ken ik er ook, beweerde bij hoog en laag zelf nooit kinderen te nemen, en zelfs een hekel aan de krengen had.
Die was een paar jaar later ineens een moeke.
Ze zit nu bij een ordinaire pafferige man met gouden kettingen en een tweedehands jacht, dat past beter bij haar.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een sloerie dan?quote:
Jij hebt van jongs af aan graag kinderen gehad?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zo een ken ik er ook, beweerde bij hoog en laag zelf nooit kinderen te nemen, en zelfs een hekel aan de krengen had.
Die was een paar jaar later ineens een moeke.
Dat is wel een "voordeel" van vrouw zijn. Wij mannen kunnen in theorie zonder medische ingreep nog als hoogbejaarde kinderen krijgenquote:
40+ en 45-quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah dat verandert de zaak. 40+ of 50+?
Huh?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me denken aan een van mijn vrienden. Die had een heel dubbelleven, maar ze hadden net samen een huis gekocht en volgens mij was dat de verbindende factor daarna
42, het antwoord!quote:
Mwa. Na de 40e begint de kwaliteit van het zaad toch ernstig af te nemenquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is wel een "voordeel" van vrouw zijn. Wij mannen kunnen in theorie zonder medische ingreep nog als hoogbejaarde kinderen krijgen
Nope, had pas op latere leeftijd een vaste relatie. Wou daarvoor nooit iets vast (lees was een slet)quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt van jongs af aan graag kinderen gehad?
Daarom ook in theorie ...quote:Op zondag 5 december 2021 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa. Na de 40e begint de kwaliteit van het zaad toch ernstig af te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |