SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:13 schreef dud0r het volgende: 2 [..] Van die naakte behaarde bollen cholesterol die tekeer gaan [..] * dud0r doet broek weer dicht
[..] Ik zal hem er op attenderen
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn brein zit in een mentale spagaat,
existentie! drang! zin des levens zonder letters...
een waar geloof en enkel ketters...
hoort, daar gloort de de hoop: galeriedraad
in kwadraat
Nou.quote:
Nou lijkt me nietquote:
Nou lijkt me nietquote:
Ditquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
de filmpjes met commentaar zijn toch de beste
HOE HEB IK DIT GEMISTquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
de filmpjes met commentaar zijn toch de beste
Wat zegt het woord van god hierover?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
in kwadraat
Welke?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat zegt het woord van god hierover?
soort micado, maar dan bolvormigquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die sport snap ik echt geen bal van.
Bal, mooi.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmmm dan is god dus toch niet alwetend 🤔quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar komt galeriedraad helaas niet in voor
Het is biljart voor beperktenquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
in kwadraat
Goede woordgrap Haagsquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kippenvel gewoon...quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
De dichter des Foquevilles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het deze keer niet gevolgd. Wie moeten er vanavond?quote:
Vrij simpel. Rood - kleur - rood - kleur etc zolang je ballen blijft potten. Kleur komt telkens terug op tafel op vaste plek. Genoeg punten en je wint.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
keuzestressquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ben al een kwartier Netflix en prime aan het uitpluizen wat ik wil kijken.
Brecel - Wilson is klaar. Nu Hawkins - Zhao.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het deze keer niet gevolgd. Wie moeten er vanavond?
Ik zag haar al boompjes plantend op een zonnig eiland voorbij komen.quote:
Curaįao dacht ik.quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag haar al boompjes plantend op een zonnig eiland voorbij komen.
Sweet Home al gezien?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Ben al een kwartier Netflix en prime aan het uitpluizen wat ik wil kijken.
Ja, zoiets dacht ik ook.quote:
quote:
Eh, kon erger.quote:Ze heeft zich vanwege milde verkoudheidsklachten laten testen en de uitslag bleek positief.
Zo laat nog?quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn boek werd net nog bezorgd. Kan ik morgen weer even gaan lezen.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 21:34 schreef Modus het volgende:
Bal gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet niet modus aan dit beeldmateriaal komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |