abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 december 2021 @ 20:06:58 #151
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_202515816
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2021 13:17 schreef peaceman het volgende:
Nog even over de Fok! stemlijst.. ik heb die nagenoeg af. Het plan was om hier een uitzending van te maken, maar het zijn wel erg veel platen.
In totaal zijn er 4282 stemmen uitgebracht op 2127 verschillende nummers. Dit resulteert in een top 19 (dit was vorig jaar ook zo)

Als ik alleen de nummers zou gaan draaien die 6 of meer keer genoemd zijn, zit ik al aan 114 nummers. Bovendien zijn het veelal dan wel nummers die we allemaal terug gaan horen in de top 2000.

Wat ik zou kunnen doen is een uitzending maken waarbij ik de nummers die 4 keer of meer zijn genoemd draai, maar dan niet alles. Als ik dan uit de categorie 7 keer of meer genoemd alles draai zit ik al aan 78 nummers.
Aangevuld met een aantal nummers, bijv. 6 uit de categorie 4-6 keer genoemd, kom ik op 96 nummers. Ik weet nog niet hoeveel tijd dat is, maar dat is eventueel een optie.

Wat vinden jullie?
Goed nieuws! Uitzending gaat door! Zaterdag a.s. Vanaf een uur of half 3 s middags tot 11 uur/half 12… maak later nog wel even een ‘officiële’ aankondiging over waar en hoe en wie en waarom :P

[ Bericht 0% gewijzigd door peaceman op 07-12-2021 20:13:45 ]
  dinsdag 7 december 2021 @ 20:21:13 #152
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_202516112
Cool! Ik kan in de avond wel een paar uurtjes meepikken denk ik.
  Redactie Sport woensdag 8 december 2021 @ 08:07:26 #153
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202520814
Site is nog niet online helaas. Hopelijk komt dat snel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202521476
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Site is nog niet online helaas. Hopelijk komt dat snel.
Frank en Jeroen hadden het over 13u 's middags
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Redactie Sport woensdag 8 december 2021 @ 09:26:52 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202521551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:21 schreef Sabata het volgende:

[..]
Frank en Jeroen hadden het over 13u 's middags
Oh, dan hebben we nog even geduld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202521727
Wel lekker voor mensen die het refreshen voor concerten en festivals gemist hebben dat dit een beetje onduidelijk blijft. Lekker drie uur lang op die knoppen rammen tot die site het doet.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_202521770
Ja ik heb dus niet het idee dat er veel nieuwe nummers gaan binnenkomen
I'm postively god's favorite one
pi_202522194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:44 schreef MielMonteur het volgende:
Ja ik heb dus niet het idee dat er veel nieuwe nummers gaan binnenkomen
Ik denk het juist van wel. De keuzelijst is heel erg uitgebreid en veranderingen in de keuzelijst hebben altijd een grote invloed op de uiteindelijke lijst. Er kunnen best wat minder voor de hand liggende albumtracks binnenkomen bijv, of juist artiesten die noteringen verliezen doordat er meer spreiding was in stemmen
  Redactie Sport woensdag 8 december 2021 @ 10:21:29 #159
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202522252
Ik verwacht door de vreemde veranderingen in de keuzelijst inderdaad wat meer mutaties dan normaal, In een rustig jaar kijk je tegen 100 nieuwe liedjes, ik denk dat we nu richting de 130-140 gaan.

Het is ook weer niet dat de nieuwe platen op de keuzelijst bizarre omissies waren, die albumtracks gaan het waarschijnlijk niet redden namelijk en als je die en 2020-liedjes niet meeneemt zie ik maar een paar serieuze kanshebbers, dus 200 platen zoals in de echt knotsgekke jaren zie ik ook niet gebeuren. En hoop ik ook niet op, want dat gaat ten koste van persoonlijke favorieten als Wild Places en Close To You, waar ik ook dit jaar weer voor vrees.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202522289
Als er toch eens een manier werd geboden hoe we dat konden controleren...
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_202522301
Ik verwacht in ieder geval dat er weer een hoop verkeerde gifjes aan bepaalde noteringen zijn gekoppeld. :)
  woensdag 8 december 2021 @ 10:26:45 #162
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202522339
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht door de vreemde veranderingen in de keuzelijst inderdaad wat meer mutaties dan normaal, In een rustig jaar kijk je tegen 100 nieuwe liedjes, ik denk dat we nu richting de 130-140 gaan.

Het is ook weer niet dat de nieuwe platen op de keuzelijst bizarre omissies waren, die albumtracks gaan het waarschijnlijk niet redden namelijk en als je die en 2020-liedjes niet meeneemt zie ik maar een paar serieuze kanshebbers, dus 200 platen zoals in de echt knotsgekke jaren zie ik ook niet gebeuren. En hoop ik ook niet op, want dat gaat ten koste van persoonlijke favorieten als Wild Places en Close To You, waar ik ook dit jaar weer voor vrees.
Ik heb het gevoel dat er minder hits uit dit jaar binnen gaan komen dan gebruikelijk. Of ben ik gewoon slechter op de hoogte dan voorheen? :P
pi_202522354
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht door de vreemde veranderingen in de keuzelijst inderdaad wat meer mutaties dan normaal, In een rustig jaar kijk je tegen 100 nieuwe liedjes, ik denk dat we nu richting de 130-140 gaan.

Het is ook weer niet dat de nieuwe platen op de keuzelijst bizarre omissies waren, die albumtracks gaan het waarschijnlijk niet redden namelijk en als je die en 2020-liedjes niet meeneemt zie ik maar een paar serieuze kanshebbers, dus 200 platen zoals in de echt knotsgekke jaren zie ik ook niet gebeuren. En hoop ik ook niet op, want dat gaat ten koste van persoonlijke favorieten als Wild Places en Close To You, waar ik ook dit jaar weer voor vrees.
Wild places heb ik hier in ieder geval regelmatig voorbij zien komen in de stemlijstjes O+
  Redactie Sport woensdag 8 december 2021 @ 10:28:17 #164
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202522365
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat er minder hits uit dit jaar binnen gaan komen dan gebruikelijk. Of ben ik gewoon slechter op de hoogte dan voorheen? :P
Ik vond het qua nieuwe hits ook gewoon een zwak jaar, maar er zijn wel gewoon 12 kanshebbers ofzo. Dat lijkt me een vrij normaal aantal.

Wat mij betreft zijn Stay, Bad Habits, My Universe, Higher Power en Easy On Me al zekerheidjes, dan heb je nog de 2 songfestivalnummers en misschien krijgt Maneskin er nog wel een notering bij of zelfs 2, dan sta je al op 9. Shivers zal het ook wel redden en dan mis ik vast nog wat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 8 december 2021 @ 10:30:20 #165
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202522406
Oh, dat nummer over een zwembad vol citroendrank vergeet ik nog.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202522412
Martin Highroom
I'm postively god's favorite one
  Redactie Sport woensdag 8 december 2021 @ 10:31:54 #167
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202522434
Ollie Rodrigo was nog net uit 2020 en Hypnotized ook, dat lijken me ook wel zekerheidjes. Die tellen niet als 2021-platen maar waren wel pas hits sinds vorig jaar rond de stemweek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 8 december 2021 @ 10:33:43 #168
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202522469
oh nee drivers license is toch net van januari '21, en dan heb je Good 4 U nog wat ook wel een zekerheidje is. Wat betreft de nieuwe Stromae ben ik overigens niet overtuigd dat die al binnen gaat komen, al is het wel zijn eerste materiaal in 6 jaar ofzo dus dat wordt dan al snel meer gehyped.

Maar dan zit je al op een notering of 15 uit 2021, en dat is gewoon best wat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202522531
Meestal valt het aantal hits uit de vrije keus wel mee toch? Vorig jaar waren het er maar 7 uit 2020.

Veel hits komen pas een jaar later binnen als ze in de keuzelijst staan
  Redactie Sport woensdag 8 december 2021 @ 10:43:52 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202522643
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:37 schreef BasBasBas2 het volgende:
Meestal valt het aantal hits uit de vrije keus wel mee toch? Vorig jaar waren het er maar 7 uit 2020.

Veel hits komen pas een jaar later binnen als ze in de keuzelijst staan
Klopt, maar de ESF-liedjes, een nieuwe Ed/Coldplay (zeker samen met BTS)/Adele/Stromae en hitsensatie Olivia zijn wel logische namen toch? En als het Maneskinleger los is gegaan.

In 2017 waren het er wel 20 en in 2019 ook meer dan 15. Dus het is wel heel wisselend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202522723
2021 zekerheidjes top 12 op volgorde van waarschijnlijkheid:
Zitti e Buoni
Voila
Easy On Me
Bad Habits
Don't Shut Me Down
I Don't Live Here Anymore
Mart Hoogkamer
Last Train Home
Leave The Door Open
Cover Me In Sunshine
Higher Power
Afraid Of The Dark

Olivia Rodrigo zal meevallen denk ik. En verdeeld over Good 4 U en Drivers License en niet echt een publiek waarvan bewezen is dat ze stemmen. Daarnaast waren beide nummers ook vrij snel weer verdwenen van de radio en uit de hitlijsten
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
pi_202522730
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Klopt, maar de ESF-liedjes, een nieuwe Ed/Coldplay (zeker samen met BTS)/Adele/Stromae en hitsensatie Olivia zijn wel logische namen toch? En als het Maneskinleger los is gegaan.

In 2017 waren het er wel 20 en in 2019 ook meer dan 15. Dus het is wel heel wisselend.
Het zijn wel logische namen idd. Van de ESF liedjes weten we al dat er 2 instaan. Maar ik verwacht niet beide van Coldplay eigenlijk en Stromae ook niet.
  Redactie Sport woensdag 8 december 2021 @ 10:51:57 #173
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202522761
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:48 schreef Cassa95 het volgende:
2021 zekerheidjes top 12 op volgorde van waarschijnlijkheid:
Zitti e Buoni
Voila
Easy On Me
Bad Habits
Don't Shut Me Down
I Don't Live Here Anymore
Mart Hoogkamer
Last Train Home
Leave The Door Open
Cover Me In Sunshine
Higher Power
Afraid Of The Dark

Olivia Rodrigo zal enorm meevallen. En verdeeld over Good 4 U en Drivers License en niet echt een publiek waarvan bewezen is dat ze stemmen
Ik verwacht Leave The Door Open eigenlijk niet. Ik weet niet hoeveel Olivia is gedraaid maar met 2 nummer 1 hits die wekenlang op 1 stonden kun je niet zeggen dat ze impopulair is. En zowel op 3fm als Q gedraaid en gehyped worden is Top 2000-gewijs wel echt een pré.

Ik verwacht van Coldplay eerder het nummer met BTS omdat daar ook nog wel een paar BTS-adepts op stemmen. De nieuwe Stromae verwacht ik ook niet nee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 8 december 2021 @ 11:01:32 #174
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_202522880
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:27 schreef cafca het volgende:
Wild places heb ik hier in ieder geval regelmatig voorbij zien komen in de stemlijstjes
Ik heb een Duncan Brown vermoeden dat-ie erin staat.
pi_202523036
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:48 schreef Cassa95 het volgende:
2021 zekerheidjes top 12 op volgorde van waarschijnlijkheid:
Zitti e Buoni
Voila
Easy On Me
Bad Habits
Don't Shut Me Down
I Don't Live Here Anymore
Mart Hoogkamer
Last Train Home
Leave The Door Open
Cover Me In Sunshine
Higher Power
Afraid Of The Dark

Olivia Rodrigo zal meevallen denk ik. En verdeeld over Good 4 U en Drivers License en niet echt een publiek waarvan bewezen is dat ze stemmen. Daarnaast waren beide nummers ook vrij snel weer verdwenen van de radio en uit de hitlijsten
Ik vind I Dont Live Here Anymore ook geen zekerheidje tbh
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202523039
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik verwacht Leave The Door Open eigenlijk niet. Ik weet niet hoeveel Olivia is gedraaid maar met 2 nummer 1 hits die wekenlang op 1 stonden kun je niet zeggen dat ze impopulair is. En zowel op 3fm als Q gedraaid en gehyped worden is Top 2000-gewijs wel echt een pré.

Ik verwacht van Coldplay eerder het nummer met BTS omdat daar ook nog wel een paar BTS-adepts op stemmen. De nieuwe Stromae verwacht ik ook niet nee.
Zoveel is Rodrigo niet gehypet op Q. Good 4 U was na 11 weken al van de playlist af. En datzelfde gold voor Drivers License. Beide nummers stonden in de Q Top 1000 ook op vergelijkbare posities als die nummers van Chef'Special, Coldplay en P!nk (tussen 400 en 700) wat dus ook wel meevalt. Ook bij Radio 10 niet bij de bovenste 2000 terwijl daar P!nk zelfs 2x staat met nummers uit dit jaar.

Ik was nog vergeten dat Imagine Dragons (Follow You / Wrecked) ook nog goede potenties hebben. En Elton + Dua en Snelle + Maan natuurlijk.
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
pi_202523078
Als ESF-fan is het wel tof te zien dat er gewoon twee buitenlandse inzendingen van dit jaar de lijst halen O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202523083
Vanaf wanneer gaat het los trouwens? 12 uur?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202523152
Ik heb het net gevraagd en kreeg als antwoord dat ik de radio goed in de gaten moest houden, dus kan niet lang meer duren lijkt me 🤷‍♂️
pi_202523167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:20 schreef BasBasBas2 het volgende:
Ik heb het net gevraagd en kreeg als antwoord dat ik de radio goed in de gaten moest houden, dus kan niet lang meer duren lijkt me 🤷‍♂️
Dat zou ik ook zeggen als t over 8 uur zou komen
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202523229
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanaf wanneer gaat het los trouwens? 12 uur?
13 uur zei iemand hier
I'm postively god's favorite one
pi_202523315
Die Corné Klijn is echt een dode vogel
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202523394
En we zitten klaar. Ben vooral benieuwd of onderstaande van mijn gekozen nummers de lijst hebben gehaald:
- Amy Winehouse - Stronger than me
- Bob Dylan - Don't think twice it's alright
- Matt Berninger - One more second

Ik ben al tevreden bij 2/3

Welke nummers gaan jullie zometeen als eerste opzoeken wanneer de site online komt?
pi_202523420
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:43 schreef Hassebassie het volgende:
Welke nummers gaan jullie zometeen als eerste opzoeken wanneer de site online komt?
Arctic Monkeys - 505 en daarna ga ik weer vloeken en laat ik de rest over aan de zoekers van hier.
pi_202523430
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:43 schreef Hassebassie het volgende:
En we zitten klaar. Ben vooral benieuwd of onderstaande van mijn gekozen nummers de lijst hebben gehaald:
- Amy Winehouse - Stronger than me
- Bob Dylan - Don't think twice it's alright
- Matt Berninger - One more second

Ik ben al tevreden bij 2/3

Welke nummers gaan jullie zometeen als eerste opzoeken wanneer de site online komt?
Grace van Jeff Buckley. Heb hoop dat ie terug komt.

Beste nummer allertijden (volgens mij), tevens ontdekt via de Top 2000 dus ik wil dat ie er altijd in blijft.
I'm postively god's favorite one
pi_202523442
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:43 schreef Hassebassie het volgende:
En we zitten klaar. Ben vooral benieuwd of onderstaande van mijn gekozen nummers de lijst hebben gehaald:
- Amy Winehouse - Stronger than me
- Bob Dylan - Don't think twice it's alright
- Matt Berninger - One more second

Ik ben al tevreden bij 2/3

Welke nummers gaan jullie zometeen als eerste opzoeken wanneer de site online komt?
Addie - Putje in, putje uit
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202523448
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:43 schreef Hassebassie het volgende:
En we zitten klaar. Ben vooral benieuwd of onderstaande van mijn gekozen nummers de lijst hebben gehaald:
- Amy Winehouse - Stronger than me
- Bob Dylan - Don't think twice it's alright
- Matt Berninger - One more second

Ik ben al tevreden bij 2/3

Welke nummers gaan jullie zometeen als eerste opzoeken wanneer de site online komt?
Ga voor The Black Parade als eerste. Benieuwd of het alles zegt om tegen het einde van de week in de keuzelijst te worden opgenomen. Vorig jaar gebeurde dat met La Boheme, maar die haalde de lijst uiteindelijk niet..
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  woensdag 8 december 2021 @ 11:51:39 #188
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_202523458
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:43 schreef Hassebassie het volgende:
En we zitten klaar. Ben vooral benieuwd of onderstaande van mijn gekozen nummers de lijst hebben gehaald:
- Amy Winehouse - Stronger than me
- Bob Dylan - Don't think twice it's alright
- Matt Berninger - One more second

Ik ben al tevreden bij 2/3

Welke nummers gaan jullie zometeen als eerste opzoeken wanneer de site online komt?
Vooral nummers uit mijn lijst met platen die er uit dreigen te vallen of net eruit zijn gevallen. Hoop dat de Monkees weer terug komen
pi_202523494
Annemieke doet het 2e uur heel anders..zal wel iets met de site te maken hebben.
pi_202523576
Kut. Snollebollekes heeft t gehaald :(

Maar Mart Hoogkamer niet *O* *O*
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202523580
Black Parade heeft het niet gehaald -O-
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
  woensdag 8 december 2021 @ 12:02:45 #192
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_202523590
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
daarna ga ik weer vloeken
Dat vind ik nou niks voor jou, Bill :?
pi_202523597
So what van Miles is erbij.
All Day I Dream About Stemlijsten
pi_202523601
Richard Harris - MacArthur Park ontbreekt wederom, evenals Grace van Jeff Buckley :(
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202523606
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 11:43 schreef Hassebassie het volgende:
En we zitten klaar. Ben vooral benieuwd of onderstaande van mijn gekozen nummers de lijst hebben gehaald:
- Amy Winehouse - Stronger than me
- Bob Dylan - Don't think twice it's alright
- Matt Berninger - One more second

Ik ben al tevreden bij 2/3

Welke nummers gaan jullie zometeen als eerste opzoeken wanneer de site online komt?
Ik ga huilen in een hoekje. 0 uit 3.
  Redactie Sport woensdag 8 december 2021 @ 12:04:30 #196
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202523614
Erg mooi.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202523617
The Blower's Daughter is er uit. Nu al een flopshow
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
pi_202523620
You ain't seen nothing yet er ook uit.
pi_202523627
Maarten van Roozendaal - Red Mij Niet heeft het wel weer gehaald
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_202523631
quote:
5s.gif Op woensdag 8 december 2021 12:02 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Dat vind ik nou niks voor jou, Bill :?
Dat 505 er niet in staat, verdient wel even wat gevloek hoor :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')