Omdat het voor de radio 10 luisteraar nog een beetje luchtig moet blijven, proppen ze deze happy pop ertussen..Especially for you moet ook nog veel later komen, is de hoogste nooit in de Top 2000-noteringquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:26 schreef Cee het volgende:
Ik luister al een paar weken regelmatig naar de lijst. Nu we zo bij de hoogste regionen aan zijn gekomen verwacht ik dat het wel een beetje same old same old zal zijn maar er komt nu op 213 een of ander totaal onbekend nummer voorbij, Baby talk? Vanochtend ook Bananarama gewoon naast Yesterday. Ik ben benieuwd hoe het komt dat nummers die never nooit in een top 2000 staan (of zullen staan) hier zo hoog komen.
Echt een beetje die disco/pop nummers die verrassend hoog staan. Leuk, maar ik ben echt benieuwd hoe dat komt, elke keer dat ik luister komen er wel een paar van dat soort verrassingen voorbij dus het lijkt me sterk dat voor al die nummers stemacties zijn ingezet.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:31 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ook hoorde ik Samantha Fox vanochtend en een nummer van Kylie (Better The Devil You Know) waarom staat dit zo hoog vraag jeje eigen af
Ja maar dat komt denk ik doordat mensen denken dat het Danny en Sandy zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat het voor de radio 10 luisteraar nog een beetje luchtig moet blijven, proppen ze deze happy pop ertussen..Especially for you moet ook nog veel later komen, is de hoogste nooit in de Top 2000-notering
Er is maar 1 versie van Especially for you voor mijquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dat komt denk ik doordat mensen denken dat het Danny en Sandy zijn.![]()
En daar wordt ie niet per se slechter vanquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar doen ze niet eens aan stemmen tellen. Durven het niet aan de luisteraar over te laten, flansen zelf die lijst wel in elkaar.
Ik prefereer de Top 2000 wel vele malen boven de Top 4000, zeker als radioevenement, maar ook muzikaal.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:34 schreef cafca het volgende:
[..]
En daar wordt ie niet per se slechter van
Wat iķ van de top 4000 gezien heb is het wel heel veel veilige mainstream pop/rock, zonder de uitschieters die je in de top2000 hebt, ja. Maar goed, daar krijg je wel draken als Mag ik dan bij jou en door de wind en zulks in de top20....quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik prefereer de Top 2000 wel vele malen boven de Top 4000, zeker als radioevenement, maar ook muzikaal.
Door de Wind mag ik wel, maar Claudiaquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat iķ van de top 4000 gezien heb is het wel heel veel veilige mainstream pop/rock, zonder de uitschieters die je in de top2000 hebt, ja. Maar goed, daar krijg je wel draken als Mag ik dan bij jou en door de wind en zulks in de top20....
Pokemonquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:43 schreef Koen66 het volgende:
hier ook geen Boeren en Pokemon
Al ben ik die laatste door de jaren heen verasswnd wel gaan waarderen
Beetje genoten?quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:40 schreef PippenScottie het volgende:
Zometeen weer twee uur in de auto. Meezingen!!
Ik wel. De Pippies konden mijn enthousiaste uitvoering van Angie niet zo waarderen. Barbaren zijn het.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wel. De Pippies konden mijn enthousiaste uitvoering van Angie niet zo waarderen. Barbaren zijn het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |