Hij kwam ineens in me op, en nu ik 'm luister bedenk ik me dat dat al veel te lang geleden wasquote:
Hier dan nog een nummer voor de andere helft van het huisquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's een oudje inderdaad.
Een mooi nummer om bijvoorbeeld bij te stofzuigen.![]()
Ik vier geen sinterklaasquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen klaar voor sinterklaas? Het zal wel druk worden in de stad vandaag.
Ik sla overquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling.
Wij hebben pakjes onder de boom. Ik had hier iedere week wel de schoenen van de oudste kleinzoon neergezet (maat 41)quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Morguh aloaquote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh GOA, puzzelpie en oma![]()
![]()
Maat 41, daar past een hoop chocola en snoepgoed in...
Ik heb pepernotenquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:De taaitaaipop was traditioneel niet weg te denken tijdens de feestdagen, maar lijkt aan populariteit te verliezen. In de winkels liggen de schappen vol met andere, luxere lekkernijen en ook het bakkersbedrijf Bolletje bakt geen taaitaai meer. Is het einde nabij?
De taaitaaipop verkocht de laatste jaren minder, vertelt Geert-Jan Zandbergen, commercieel directeur bij Bolletje. Door de afnemende vraag besloot het bedrijf in 2020 te stoppen met de productie.
Ah, luxe pepernoten. Niet zo'n grote voordeelzak van een kilo....quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb pepernoten
[ afbeelding ]
Morgenavond zijn de kinderen thuis, gezellig samen eten en spelletjesavond. Cadeautjes hoeft niet meer zo.
Dat ligt aan ons kabinetquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, wat jammer. Nog iets met kerst?
Ik zeg altijd: Deze zit net zoveel smaak in als in een kilozakquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, luxe pepernoten. Niet zo'n grote voordeelzak van een kilo....
Omdat het gewoon ook niet heel lekker is ..quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Taai Taai is ook gecanceld
quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh GOA, puzzelpie en oma![]()
![]()
Maat 41, daar past een hoop chocola en snoepgoed in...
Ahhquote:
Ik vind wel lekker, maar om nou een hele zak leeg te etenquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon ook niet heel lekker is ..
Hadden we op kantoor wel eens - dat er een sint en zwarte pieten over de gangen liep en her en der handen vol pepernoten de kamers in gooiden. Zit je in overleg, gaat ineens de deur open, wordt er een hand vol pepernoten naar binnen gegooid en de deur weer dicht.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: Deze zit net zoveel smaak in als in een kilozak
Ik zal Robčrt eens vragen om taaitaai te bakken...quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon ook niet heel lekker is ..
Geweldig. Ik hou van dat soort dingenquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hadden we op kantoor wel eens - dat er een sint en zwarte pieten over de gangen liep en her en der handen vol pepernoten de kamers in gooiden. Zit je in overleg, gaat ineens de deur open, wordt er een hand vol pepernoten naar binnen gegooid en de deur weer dicht.
Mooi manquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hadden we op kantoor wel eens - dat er een sint en zwarte pieten over de gangen liep en her en der handen vol pepernoten de kamers in gooiden. ZIt je net in overleg, gaat ineens de deur open, wordt er een hand vol pepernoten naar binnen gegooid en de deur weer dicht.
Dat wel, nog zo'n 20%quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahh![]()
, heb je niet nog een stukje letter van sintdeis over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |