Twijfel ik niet over. Voor seizoen 1 moesten ze alles nog uitvogelen vanaf het nulpunt, het lag twee keer stil door corona en één van de belangrijkste acteurs vertrok ineens.quote:Op woensdag 22 december 2021 17:08 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die serie is echt 10 x zo goed geworden. Hopelijk WOT ook volgend jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twijfel ik niet over. Voor seizoen 1 moesten ze alles nog uitvogelen vanaf het nulpunt, het lag twee keer stil door corona en één van de belangrijkste acteurs vertrok ineens.Ik begreep dat ze er op mikken het in 8 seizoen te gaan doen. Dan zullen ze boeken en karakters moeten gaan samenvoegen en skippen. Dat laatste zijn nu al aan het doen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Dat moesten ze natuurlijk sowieso doen, de serie gaat niet 2782 personages gebruiken. En 14 seizoenen gaat ook niet werken, dan zijn alle EF5'ers al in de 40 bij het laatste seizoen.quote:Op donderdag 23 december 2021 08:53 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze er op mikken het in 8 seizoen te gaan doen. Dan zullen ze boeken en karakters moeten gaan samenvoegen en skippen. Dat laatste zijn nu al aan het doen natuurlijk.
Wat mij tijdens het kijken van seizoen 1 opviel was dat zelfs in kleine dorpjes iedereen een verschillende etnische achtergrond heeft.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:02 schreef GGMM het volgende:
Erg woke allemaal
Laten we het daar eens uitgebreid over hebben
De lengte van de era is toch niet relevant voor hoeveel mogelijkheden er zijn om te migreren? Of in hoeverre mensen een voorkeur houden voor hun eigen ras om wat voor reden dan ook?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Wat mij tijdens het kijken van seizoen 1 opviel was dat zelfs in kleine dorpjes iedereen een verschillende etnische achtergrond heeft.
Is dat niet onrealistisch? Als deze era al zo'n 3000 jaar duurt dan zou je verwachten dat ze in zulke gemeenschappen allemaal polyethnisch zijn geworden, dus alles door elkaar gemixt, a la 'Tiger Woods' Niemand meer wit of zwart of geel of watdanook, maar allemaal een licht mix kleurtje
Onze era duurt dus al 66 miljoen jaar.quote:Het Cenozoïcum is de laatste era uit de geologische geschiedenis tussen 66,0 miljoen jaar geleden en nu
Die zijn er genoeg in Wheel of Time (lol).quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:04 schreef GGMM het volgende:
Sowieso 'het duistere kwaad' is totaal niet boeiend. Geef me conflicten tussen mensen met goede en slechte kanten.
Het acteerwerk van Rand in zijn 'Droom' met Egwene terwijl hij inquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:04 schreef GGMM het volgende:
Nee.
Nee dit was niet best.
Die hele strijd kon me echt totaal niet boeien. Sowieso 'het duistere kwaad' is totaal niet boeiend. Geef me conflicten tussen mensen met goede en slechte kanten. En qua special effects was dit echt Xena: Warrior Princess, ja.
4/10.
Tenzij seizoen 2 echt geweldig beoordeeld wordt laat ik het hier lekker bij.
Huhquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg in Wheel of Time (lol).
Nog niet heel veel in seizoen 1
De boekenreeks is ooit omschreven door de schrijver als "Er komt een existentiële dreiging en verschillende culturen met verschillende standpunten moeten nu samenwerken om daarmee om te gaan"quote:
Ik vond alleen de proloog echt zwak, sowieso door Lews al The Dragon Reborn te noemen ipv gewoon The Dragon en omdat het er niet uitzag dat er een flinke oorlog gaande was op dat moment. Ook kon die Tamyrlin precies voorspellen wat er zou gebeuren met de One Power terwijl dat juist als een schok kwam.quote:Op zaterdag 25 december 2021 10:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond de hele serie tof, alleen de finale kon me niet raken.
Nou las ik op Reddit een hoop comments van mensen die de finale 2x keken en de tweede keer een stuk meer onder de indruk waren, dus dat ga ik gewoon lekker doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |