abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin woensdag 24 mei 2023 @ 15:27:10 #251
35723 crew  GGMM
pi_209264675
In het kader van "Oh ja, deze serie bestaat ook nog", hier de eerste afbeeldingen van seizoen 2:






Iedereen die zich nog kan herinneren waar deze serie in godsnaam over ging zal dit wel heel spannend vinden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 24 mei 2023 @ 15:29:03 #252
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_209264708
@JR-Style-93 is nu blij.

De rest van de wereld geeft er niets om.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_209264912
Belangrijker dan die afbeeldingen: het tweede seizoen begint op 1 september.
  Admin woensdag 24 mei 2023 @ 16:20:10 #254
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_209265296
Uit de inbox:
quote:
Prime Video heeft vandaag de eerste beelden vrijgegeven van het tweede seizoen van The Wheel of Time. Dit seizoen van de Amazon Original serie gaat op 1 september exclusief in première op Prime Video in meer dan 240 landen over de hele wereld. Het eerste seizoen van The Wheel of Time is nu te streamen op Prime Video. Als Prime-lid in Nederland profiteer je van exclusieve kortingen, gratis snelle bezorging op miljoenen producten op Amazon.nl en onbeperkt streaming van duizenden populaire films en TV-series, allemaal vanuit één lidmaatschap voor slechts ¤2,99 per maand.

Gebaseerd op de bestseller Robert Jordan fantasy-serie, leert een nederige boerenjongen, Rand al'Thor (Josha Stradowski, Gran Turismo), dat hij The Dragon Reborn is - een gevaarlijk figuur uit de geschiedenis voorbestemd om de wereld te redden ... of te breken. Wanhopig om hem te beschermen tegen de Dark One, moet een leger van machtige tovenaressen rekening houden met zijn groeiende macht en oprukkende waanzin. The Wheel of Time draait, en de Last Battle nadert. Hoewel Rand dacht dat hij de Dark One had vernietigd, is het kwaad niet van de wereld verdwenen. In het tweede seizoen worden de jonge vrienden van de Two Rivers, die nu verspreid zijn over de wereld, geconfronteerd met zowel nieuwe als zeer oude dreigingen. De vrouw die hen heeft gevonden en begeleid is nu machteloos, en dus moeten ze andere bronnen van kracht vinden. In elkaar, of in zichzelf. In het licht... of de duisternis.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_209267564
*O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_209956322
De trailer voor het tweede seizoen is er *O*

pi_210497646
De eerste drie afleveringen van het nieuwe seizoen zijn uit :)

Een enorme stap voorwaarts in algehele kwaliteit wat mij betreft. De algehele look and feel is stukken beter dan in s1.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen al daarom is aflevering 3 tot nu toe de beste wat mij betreft. Hopen dat ze in ieder geval deze kwaliteit aan kunnen houden in de rest van de afleveringen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 04-09-2023 15:43:35 ]
pi_210718585
Toffe 5de aflevering.
Echt ziek wat ze Egwene aandoen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210720583
6.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210720945
Damn
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_210721640
Jep. Damn.
pi_210726006
Zo te lezen moet ik echt wegblijven nu uit dit topic. Want ik ben nog niet zo ver als jullie. :D
pi_210851753
:'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'(

Lees op reddit alleeen maar gezeik over de finale, maar ik vond hem eigenlijk wel goed. Jaaahaaa, het is anders dan de boeken, let it goooooo
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210852151
Ze hadden echt een andere director op die finale moeten zetten. Sanaa Hamri is een prima director, maar niet voor fantasyshows met epische gevechten.
Daarnaast hebben ze wat mij betreft nog altijd niet duidelijk gemaakt waarom Rand nou zo gevaarlijk is.

Grootste minpunten wat mij betreft:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar aan de andere kant hebben we wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door MTL op 06-10-2023 12:24:36 ]
pi_210868849
Vond de finale ook niet goed eerlijk gezegd.

Mijn grootste minpunt van de s1 finale was dat het trolloc leger door de 3 vrouwen werd vernietigd en dat Rand eigenlijk vrijwel niets doet, terwijl hij in de boeken degene was die dat leger versloeg. Maar goed, dat was tijdens corona, konden niet filmen zoals de bedoeling was, valt te vergeven.

Maar S2 finale is hetzelfde liedje, ook hier zijn de dingen die Rand in de boeken doet in Falme er uitgeknipt of vervangen door vrouwen die het voor hem doen. Dat is gewoon zo onnodig want het doet niet alleen afbraak aan 'De Dragon' als karakter, want je merkt totaal niet wat er nou zo speciaal is aan hem. Juist een van de dingen die de boeken er goed konden is dat zowel de vrouwelijke als de mannelijke karakters erg veel epische momenten hebben en ze blijkbaar bewust zoveel mogelijk moeite doen om Rand onder te sneeuwen ofzo.

Ik snap gewoon niet waarom ze die keuzes maken.
pi_210907596
Ik vond Seizoen 2 wel echt een stuk beter dan Seizoen 1

het is lang geleden dat ik de boeken heb gelezen dus durf niet meer te zeggen wat nu precies het verschil met de boeken was en de serie. maar ik vond de finale juist wel erg goed gedaan. Ook mooi dat ze aan het eind als team die Ishamael versloegen. het gaf me echt het epische gevoel wat ik miste bij seizoen 1
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_210907809
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 10:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
:'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'(

Lees op reddit alleeen maar gezeik over de finale, maar ik vond hem eigenlijk wel goed. Jaaahaaa, het is anders dan de boeken, let it goooooo
Alleen maar gezeik?
Ik zie ook steeds meer positieve dingen erover.

En ja, ik vond het hele seizoen eigenlijk wel fijn. Dat het niet een op een is maakt dat ik weer benieuwd ben O+

Oh maar het gedoe over te weinig grote vechtshit is echt ver van mijn bed. Ik vond er plenty vecht in.

Beetje jammer dat nyneave niet even de veren van de pijl deed voor het doorduwen ook :D

Maar alle dingetjes die eigenlijk nergens op slaan zijn wel gek of suf of whatever, maar de sfeer is wmb spot on, daar gaat het om.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_210907842
Ja gelukkig naar mate meer tijd verstreek ook meer postieve berichten :Y

Maar heb ook wel een aantal subs ontvolgd, dus dat kan ook het verschil gemaakt hebben
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')