Het was ook gewoon weer een opbouw-aflevering. Ik vond het opzich best prima, alleen die Maksim & Alanna plotlijn kan ik niet zoveel mee. Maar natuurlijk konden ze de aflevering van vorige week niet overtreffen, ook puur qua verhaal. Ik vind het nog steeds goed in elkaar steken qua acteerwerk, soundtrack, kostuums en CGI.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:27 schreef MTL het volgende:
Laatste aflevering was wat minder sterk helaas. Weer een nieuwe director, zou het daar aan liggen?
Het is gewoon heerlijk traag en je voelt ze soms lekker de tijd nemen voor bepaalde arcs.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:27 schreef MTL het volgende:
Laatste aflevering was wat minder sterk helaas. Weer een nieuwe director, zou het daar aan liggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:14 schreef MTL het volgende:
Ik vond juist dat ze te weinig tijd namen. Een hele hoop scènes die afgekapt leken te worden, en niet lekker in elkaar overvloeiden.
Normaal ben ik erg voor rustige afleveringen, maar deze kon mij op een of andere manier weinig boeien.
Overigens wel prachtige scènes metDat krijg je als ze zoveel in acht afleveringen moeten proppen, de showrunner had ook liever 10-12 afleveringen per seizoen gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige concepten hadden ze dan wel beter uit kunnen leggen (zoals Tel'Aran'Riod) of wie het zeevolk precies waren. En zeker met zoveel personages krijgen sommigen te weinig tijd, maar dat is niet anders. Ik vind het nog steeds een goede serie en hoop niet dat Amazon het gaat cancellen.Oh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je dit toelichten?quote:Op zondag 30 maart 2025 23:48 schreef UitStraling het volgende:
Het is en blijft een beetje fantasy voor zwakbegaafden.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:01 schreef MTL het volgende:
Arm kind...
Boekenspoilers:Heel soms komen mijn voorspellingen uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel betere aflevering weer dan die laatste, met een mooie set-up voor diverse verhaallijnen in de komende afleveringen (en hopelijk seizoenen).
En voor de mensen die graag de tieten van Tanchico in de playlist willen hebben:
Nikhil Koparkar · The Wheel of Time: Season 3 (Prime Video Original Series Soundtrack) · Song · 2025
Edit: Spotify lijkt het niet te willen doen
Dan maar via YT:
Bekijk deze YouTube-video
Je had gelijk idd, al vond ik het wel matig uitgewerkt zonder Callandorquote:Op donderdag 3 april 2025 11:18 schreef MTL het volgende:
[..]
Heel soms komen mijn voorspellingen uit![]()
Veel betere aflevering weer dan die laatste, met een mooie set-up voor diverse verhaallijnen in de komende afleveringen (en hopelijk seizoenen).
En voor de mensen die graag de tieten van Tanchico in de playlist willen hebben:
Nikhil Koparkar · The Wheel of Time: Season 3 (Prime Video Original Series Soundtrack) · Song · 2025
Edit: Spotify lijkt het niet te willen doen
Dan maar via YT:
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |