SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ben ook geen fan, maar zal straks eens kijken wat er nou zo geweldig aan die song is...quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik heb deze week een YT-kanaal ontdekt van Rick Beato. Die heeft een rubriek 'What makes this song great' en daar had hij ook deze van Nirvana.
Ik ben geen fan van Nirvana, maar vond het toch leuk om dat nummer zo geanalyseerd te krijgen.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Kreeg vanmiddag een mail dat de door ons te bezoeken Notenkrakerssuite eind december gecanceld is.
Los van de situatie hier, het Russische gezelschap, die de uitvoering zou doen, mag niet reizen...
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Kreeg vanmiddag een mail dat de door ons te bezoeken Notenkrakerssuite eind december gecanceld is.
Los van de situatie hier, het Russische gezelschap, die de uitvoering zou doen, mag niet reizen...
Dit jaar 4, die eigenlijk vorig jaar al gehouden moesten worden, en dan heb ik er nog 3 open staan die volgend jaar moeten plaatsvinden...quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef just me het volgende:
Hoeveel concerten zijn er al niet gecancelled waar je naar toe zou gaan
moeten plaatsvinden, ja, jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit jaar 4, die eigenlijk vorig jaar al gehouden moesten worden, en dan heb ik er nog 3 open staan die volgend jaar moeten plaatsvinden...
Nog niet, maar ik vrees het ergste weer...quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
Is jullie kerstdiner nog niet in gevaar, MadMaster?
Alles wat nu verplaatst wordt, cancel ik en vraag ik mijn geld van terug.quote:
Dat dus, daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:40 schreef livelink het volgende:
Mijn man had kaartjes voor Simple Minds april 2020. Is verplaatst naar februari 2021 en vervolgens verplaatst naar februari 2022. Ik verwacht dat het dan weer verplaatst of afgelast gaat worden.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:48 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten voor vanavond maar bedankt voor de fijne muziekjes
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:48 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten voor vanavond maar bedankt voor de fijne muziekjes
![]()
Oh, ga ik zo zeker even kijken. Twee leuke vrouwen bij elkaar ook. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Hierna nog 1 song en dan vind ik het ook mooi geweest...
En als je vrolijk wilt worden, dan moet je dit echt even kijken:
Het zijn net 2 kleine kinderen die niet kunnen stoppen met giechelen...quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ga ik zo zeker even kijken. Twee leuke vrouwen bij elkaar ook. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |