Het is na een oorontsteking niet gek en meestal tijdelijk. Maar effe laten checken is geen gek idee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 09:54 schreef arvensis het volgende:
Wij zijn allemaal ziek geweest en ik merk dat U. sinds een paar dagen minder goed lijkt te horen. We gaan straks naar de huisarts. Ik hoop dat het gewoon daar aan ligt natuurlijk..
Iemand ervaring hiermee? U. is altijd een orenkindje (geweest)..
Ja, er zat hier volgens mij ook wel anderhalf jaar tussen alle letters kennen en ze daadwerkelijk aan elkaar plakken tot een woord dat hij kon lezen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:26 schreef Lemijn het volgende:
Ha, herkenbare S!
Overigens hier al maanden interesse in letters, maar niet in lezen. En in cijfers herkennen maar niet in rekenen. Dus volgen blijft het devies (ik weet wel dat je dat doet hoor Arvensis maar dus even dat de volgende stap ook best over een jaar of zo pas kan zijn).
Samen een mooie dekbedovertrek uitzoeken, zelf dingen op zijn kamer neerzetten? De autootjes op een bepaalde plek oid..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:00 schreef B.ertha het volgende:
Wat slecht Arvensis
Hebben jullie tips om de overgang naar peuterkamer te vergemakkelijken? De pogingen in het grote bed liepen uit op drama dus nu staat zijn ledikant er tijdelijk naast, maar zelfs dat is een drama tijdens de dutjes. Het behang is drukker, de gordijnen iets minder verduisterend en de kamer ligt aan de straatzijde maar daar kan (en wil) ik niets aan veranderen.
Beginnen met een verduisterend rolgordijn en als dat er is, zou ik hem mee laten helpen zijn ledikant uit elkaar te schroeven en zijn grote bed op te maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:00 schreef B.ertha het volgende:
Wat slecht Arvensis
Hebben jullie tips om de overgang naar peuterkamer te vergemakkelijken? De pogingen in het grote bed liepen uit op drama dus nu staat zijn ledikant er tijdelijk naast, maar zelfs dat is een drama tijdens de dutjes. Het behang is drukker, de gordijnen iets minder verduisterend en de kamer ligt aan de straatzijde maar daar kan (en wil) ik niets aan veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je hopelijk echt gezegd he?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:35 schreef arvensis het volgende:
We zijn bij de HA geweest. Er was niks geks te zien aan z’n oren gelukkig, wss komt het inderdaad doordat hij ziek is geweest. De HA kon wel nog slijm/snot zien achter in z’n keel.
De HA knipte met z’n vingers en U. reageerde daar natuurlijk niet op. Zegt ‘ie “reageert hij daar normaal wel op?”.Geen idee meneer, ik roep m’n kind niet alsof ik een hond roep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |