Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor die gozert.
Maria-thema natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt er aan.. welk thema haal jij daar uit?
Ik zit me alleen af te vragen... of je met dat thema een hele avond vol krijgt ...quote:
De mijne nog nieuw in de verpakking.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:28 schreef Sodeknetters het volgende:
Chocoletter op!
Dankjewel tante @:Deisyy![]()
Ik zou hem verstoppen als ik jou was...quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:29 schreef notturna het volgende:
[..]
De mijne nog nieuw in de verpakking.
De halve wereld heet Mariaquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit me alleen af te vragen... of je met dat thema een hele avond vol krijgt ...
Ik ben trots op je jongen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:28 schreef Sodeknetters het volgende:
Chocoletter op!
Dankjewel tante @:Deisyy![]()
Meer dan met jungle fever denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit me alleen af te vragen... of je met dat thema een hele avond vol krijgt ...
Steukert.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou hem verstoppen als ik jou was...
Kut nummerquote:
Ik denk dat je de enige nog bentquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja doe ik gelijk, want anders is hij ineens zomaar weg.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou hem verstoppen als ik jou was...
Verkeerde topicquote:
Ja goed he. Nu kan ik er lekker van gaan genieten.quote:
Ik wil emquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja goed he. Nu kan ik er lekker van gaan genieten.
Melk of puur?quote:
Verstop hem maar snel voor manlief hem opeetquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Hier ook nog compleet.quote:
Get setquote:
Gaat hem niet worden. Ik heb hem zelf van Deisyy gekregen, dus koester ik hem.quote:
Wat een vertrouwen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstop hem maar snel voor manlief hem opeet
Heel langaam opeten terwijl Sode toekijktquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja goed he. Nu kan ik er lekker van gaan genieten.
Ik ga mij zelf na, chocolade is niet veilig in mijn buurtquote:
Wij zijn de laatste die hem nog hebben. Goosedingus lijkt wel iemand die per ongeluk post met kloontje en nee ik was het niet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier ook nog compleet.en goosehonk was er weer.. weliswaar met een verwijderd bericht
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
H
[..]
Heel langaam opeten terwijl Sode toekijkt
Bijzondere versie welquote:
GMTAquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga mij zelf na, chocolade is niet veilig in mijn buurt
Het is echt zo vies koud. Vanmorgen om 7 uur ging in boodschappen doen en was het lang zo koud niet toen ik vanmiddag naar de breiwinkel ging. Het was echt vies guur koudquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:37 schreef drakin het volgende:
* drakin blijft op kont zitten want het is koud buiten
Ja gewoon uren op een stukje sabbelen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
H
[..]
Heel langaam opeten terwijl Sode toekijkt
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:37 schreef drakin het volgende:
* drakin blijft op kont zitten want het is koud buiten
Nog zo'n zuunigerdquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier ook nog compleet.en goosehonk was er weer.. weliswaar met een verwijderd bericht
Ja, lolquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Wij zijn de laatste die hem nog hebben. Goosedingus lijkt wel iemand die per ongeluk post met kloontje en nee ik was het niet.
Zo versla je concurrentiequote:Op vrijdag 3 december 2021 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffff... wat een lucht.
Dat kan toch niet, mallerd.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja gewoon uren op een stukje sabbelen.
Bewaren tot er plantjes op groeienquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden. Ik heb hem zelf van Deisyy gekregen, dus koester ik hem.
Stop gewoon de halve letter in mijn giechel.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, mallerd.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Stop gewoon de halve letter in mijn giechel.
Ik stel vandaag het pakjes wegbrengen zelfs een dagje uit.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt zo vies koud. Vanmorgen om 7 uur ging in boodschappen doen en was het lang zo koud niet toen ik vanmiddag naar de breiwinkel ging. Het was echt vies guur koud
Vorige topic... Ergens aan het eind, maar verwijderd. Zou het vlechten hebbenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog zo'n zuunigerd![]()
![]()
Staat ook nog zakje pindarotsen![]()
Wat? Waar? Hier?
Is dat Goose een dingetje nu?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vorige topic... Ergens aan het eind, maar verwijderd. Zou het vlechten hebben
Klopt, ik heb een renprogramma op de Wiiquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Van rennen krijg je het warm he.
Maar, gewonnen dus.![]()
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Stop gewoon de halve letter in mijn giechel.
Neuh het heeft geen vlechtenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vorige topic... Ergens aan het eind, maar verwijderd. Zou het vlechten hebben
Tuurlijk wel...als er nootjes in zittenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, mallerd.
Ik denk dat het #anoniem isquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat Goose een dingetje nu?
< Heeft het weer eens niet meegekregen
Ik heb hem ook nog liggen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Wij zijn de laatste die hem nog hebben. Goosedingus lijkt wel iemand die per ongeluk post met kloontje en nee ik was het niet.
MCH ??? !!! Of Fannnnnnnnquote:
In of onder?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...als er nootjes in zitten
1 reactie op muis van de week en net een verwijderd bericht. Ik ben dan nieuwsgierig wie dat isquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat Goose een dingetje nu?
< Heeft het weer eens niet meegekregen
Na denk je? Die gaat er wel met getrekte been inquote:
Aha.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1 reactie op muis van de week en net een verwijderd bericht. Ik ben dan nieuwsgierig wie dat is
En de nootjes wel bewarenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...als er nootjes in zitten
In de chocolaaaaaa. Dan kan je er erg lang op sabbelen voor het weg isquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In of onder?
GoA raakt ietwat verward hier zo langzamerhand
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1 reactie op muis van de week en net een verwijderd bericht. Ik ben dan nieuwsgierig wie dat is
Probeert misschien een nieuwe start te maken? Verder kan het mij niet schelen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Na denk je? Die gaat er wel met getrekte been in
Ik moest wel, was de hele week nog niet geweest. Kan er nu wel weer tegen voor een week.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik stel vandaag het pakjes wegbrengen zelfs een dagje uit.
En maar binnen gesport
En niet naar de winkel geweest, ik red het wel
Nee die gozer is weg, die zat in fobo te kuttenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha.
Doet me aan die mysterieuze liker denken... is die nog gesignaleerd?
Dan komt ie wel wat langzaam op gangquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Probeert misschien een nieuwe start te maken? Verder kan het mij niet schelen.
Voor de volgende meetquote:
Ik ben de naam van onze mysterieuze liker kwijtquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha.
Doet me aan die mysterieuze liker denken... is die nog gesignaleerd?
We zijn mooi in de maling genomen, het was 72.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan komt ie wel wat langzaam op gang
Jij bikkel! Zomaar eruit geweestquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest wel, was de hele week nog niet geweest. Kan er nu wel weer tegen voor een week.
Ik ga nu weer om 7 uur heerlijk was alleen vanmorgen als klant in de winkel
Dat is de fobogluurder, maar we hebben ook een 40+-likkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die gozer is weg, die zat in fobo te kutten
Ik ook.. alleen lees net bij soury dat het een gozer is.. was toch een meisjes naam?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben de naam van onze mysterieue liker kwijt
Bedoel je Milano?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem in FB genoemd daar kom ik niet vaakquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zonder afgeknipte vlechtenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:47 schreef notturna het volgende:
[..]
We zijn mooi in de maling genomen, het was 72.
Iets met een C. toch.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
tong?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de fobogluurder, maar we hebben ook een 40+-likker
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook.. alleen lees net bij soury dat het een gozer is.. was toch een meisjes naam?
Nee we hebben Milano de fobo-gluurder en dan ook nog een 40+ liker.quote:
3 x nog welquote:
quote:
Carmen? Camilla? aaah...quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Iets met een C. toch.
Pff, geheugen dood
Ja volgens mij begint de usernaam met een c.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Iets met een C. toch.
Pff, geheugen dood
Nou ja doet niemand kwaadquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Carmen? Camilla? aaah...
Eens... niets mis mee, en ze is nog steeds welkomquote:
Deisyy hield dat toch bij?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Waar zijn al die schriftjes als je ze nodig hebt
Kijk jij vanavond ook naar the Masked Singer?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga mij zelf na, chocolade is niet veilig in mijn buurt
Ik ga het niet nadoenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
3 x nog wel
EErst naar AH, die gaat om 7 uur open
Toen om 8 uur naar de lidl
EN om 14 uur naar de brei winkel
Dat dacht ik ook...quote:
Ik moet bekennen dat ik hiermee in gebreke ben geblevenquote:
Ja ik ga wel kijken. JIj?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk jij vanavond ook naar the Masked Singer?
Ja en wat nu dan?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik hiermee in gebreke ben gebleven
Ik ga zo min mogelijk momenteel. normaal ging ik iedere dag wel even. Nu een keer in de week.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga het niet nadoen
Niet vandaag
Gister al gedaan en morgen weer
Carmilla!quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even alle 40+ sc's terug lezen
O en ik vind het juist minder leuk. Denk dat ik een volgend seizoen ook niet meer ga kijken.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker weten, best leuk deze keer, lach me suf om die Giraffe
We hebben hier sinds de zomer Picnic, die bezorgen af en toe wat boodschapjes, en verder idd zo weinig mogelijk boodschappen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zo min mogelijk momenteel. normaal ging ik iedere dag wel even. Nu een keer in de week.
MOrgen om 7 uur even naar de bakker en verder niets nmeer nodig
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Waar zijn al die schriftjes als je ze nodig hebt
quote:
quote:
Dank u. Ik vind dat ik wel een stukje amandelletter heb verdiendquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yaaa! You win!
Respect!
< Breekt een stuk af en voert dat aan Deissy,quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank u. Ik vind dat ik wel een stukje amandelletter heb verdiend
Oja, jammerquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en ik vind het juist minder leuk. Denk dat ik een volgend seizoen ook niet meer ga kijken.
En welke vereniging is dat? Als ik zo vrij mag zijn... Ben benieuwd wat voor een soort vereniging ook online werkt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
We hebben hier sinds de zomer Picnic, die bezorgen af en toe wat boodschapjes, en verder idd zo weinig mogelijk boodschappen.
Vanavond online maar weer sociaal doen met een vereniging waar ik bij zit.
Sportschool moet van mezelf, en ik sport thuis op de Wii en dat is best leuk want daar schijnt altijd het zonnetje
Aan wie?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Breekt een stuk af en voert dat aan Deissy,
It's a secret societyquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En welke vereniging is dat? Als ik zo vrij mag zijn... Ben benieuwd wat voor een soort vereniging ook online werkt.
Wilde gok: Geen badminton
Kan ze niet bij jou tv komen kijken?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:07 schreef Soury het volgende:
Oh mijn moeder zit al een dag zonder Ziggo geen tv geen internet en telefoon. Ik wilde even bellen maar dat was een scam blijkbaar . Ze vroegen naar haar geboorte datum, ok nou die klopte niet en de geboorte datum van mijn vader. Ja duhhhh!!! die is al 30 jaar dood. Ik heb maar opgehangen
Jij bent het weekend lekker onder de pannen. Gelukkig word het slecht weer dus je kan er mooi tijd aan besteden.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even alle 40+ sc's terug lezen
International Flat Earth Research Societyquote:
Nee doeiquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ze niet bij jou tv komen kijken?
Dat zou je niet verder vertellenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
International Flat Earth Research Society
Eeeuh.... ze heeft het al opgelost !quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Jij bent het weekend lekker onder de pannen. Gelukkig word het slecht weer dus je kan er mooi tijd aan besteden.
Wij laten twee keer per week bezorgen door Picnic. Geweldigquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
We hebben hier sinds de zomer Picnic, die bezorgen af en toe wat boodschapjes, en verder idd zo weinig mogelijk boodschappen.
Sportschool moet van mezelf, en ik sport thuis op de Wii en dat is best leuk want daar schijnt altijd het zonnetje
Het feit dat dat bestaat.. is een feitquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
International Flat Earth Research Society
Ja was ff pizza aan het nassen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.... ze heeft het al opgelost !
Of een uit de hand gelopen vakantie in Mexicoquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goedkoop electronica-merk. Of koffiefilters.
Ik ga me er in verdiepenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het feit dat dat bestaat.. is een feit
They're all around the globe!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het feit dat dat bestaat.. is een feit
Ja inderdaad, zo'n Action merkquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goedkoop electronica-merk. Of koffiefilters.
Voilaquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of een uit de hand gelopen vakantie in Mexico
ik ga morgen een dagje sauna doen, dus ik ben blij dat ik zo snel kan lezen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Jij bent het weekend lekker onder de pannen. Gelukkig word het slecht weer dus je kan er mooi tijd aan besteden.
Eerste keer kreeg ik slagroomsoesjes, man die zijn veel te lekker!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Wij laten twee keer per week bezorgen door Picnic. Geweldig
Ja die is leuk.quote:
Heb je daar wel wifi?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ga morgen een dagje sauna doen, dus ik ben blij dat ik zo snel kan lezen.
Het was zo gezellig...quote:
Nog steeds gezellig tochquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was zo gezellig...![]()
Nog ff en ik moet daadwerkelijk gaan commanderen.
Die hebben wij hier niet helaas. Wel bezorg ah nu hier maar die zat al vol. Kon niet eerder dan volgende weekquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo druk hebben ze het daar dus nietquote:
Het filmpje is uit 2018quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo druk hebben ze het daar dus niet
Lekker. Geniet lekker van je dagje sauna morgen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met je diepvriesdoos in de sauna..quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neem een diepvriesdoosje met sticker mee
Dank je welquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Lekker. Geniet lekker van je dagje sauna morgen.
Hahaha mijn collega heeft ooit die ding ding op een bank account gezet gewoon omdat het kon iedereen ging over de pisquote:
Bah die zweet dingenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrolijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Tijd is slechts een fragment Ik kijk het Nu!
Hehe, dat was wel wat sommige mensen zeiden destijds in 2018.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo druk hebben ze het daar dus niet
Je bent het toch niet eens met dit soort mensen?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok.. ik vergeet en vergeef!
Let's go with the aliens
Snap ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Je bent het toch niet eens met dit soort mensen?
Ik bedoel er verder niks mee
Ik ook niet in mijn blote muts in de saunaquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik
Maar ik heb geen zin in die polarisatie.
Share the love!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet in mijn blote muts in de sauna
Neequote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik
Maar ik heb geen zin in die polarisatie.
Joh !!!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
Soury post een YT en GOA is bezorgd. Het moet niet gekker worden.
@:deisyy sta je klaar om in te grijpen?
Ik ga eerst even aan het zuurstof om bij te komen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
Soury post een YT en GOA is bezorgd. Het moet niet gekker worden.
@:deisyy sta je klaar om in te grijpen?
Je was er toch al eerder? Maar zwaaiquote:
Heppie karona?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga eerst even aan het zuurstof om bij te komen.
nopequote:Op vrijdag 3 december 2021 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je was er toch al eerder? Maar zwaai
Ok doei danquote:
Steun voor SBE en @DerRabbitquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is dat voor een ava?
Pasen?
Viva las vegasquote:
Dan hoef je volgende week niet meer door de kouquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben wij hier niet helaas. Wel bezorg ah nu hier maar die zat al vol. Kon niet eerder dan volgende week
SBE heeft een vakantie van ONZquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, zijn die ziek, stuk? failliet? Zielig?
Beetje sneu wel om een ban dit te doenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, zijn die ziek, stuk? failliet? Zielig?
Ik wil dan wel weten waar de ban voor is.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje sneu wel om een ban dit te doen
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
SBE heeft een vakantie van ONZ
en Rabbit is helemaal op vakantie
Ah.. en ik neem aan dat ze totaaaaal onschuldig zijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
SBE heeft een vakantie van ONZ
en Rabbit is helemaal op vakantie
Om een TT ofzo?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil dan wel weten waar de ban voor is.
Weet niemandquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil dan wel weten waar de ban voor is.
Dus ik ben niet zo belangrijk. Mijn mails worden genegeerdquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus ik ben niet zo belangrijk. Mijn mails worden genegeerd
Dan vind ik het gekkigheid om ze zo zielig te vinden. Ik weet bijv wel uit ervaring waar eend bans voor krijgt, en dat is meer dan terecht.quote:
Sinds wanneer ben jij belangrijkquote:
jij hebt het erover dat je mails worden genegeerdquote:
Jup.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan vind ik het gekkigheid om ze zo zielig te vinden. Ik weet bijv wel uit ervaring waar eend bans voor krijgt, en dat is meer dan terecht.
Is altijd zo lastig met de aanbiedingen als ze pas een week later bezorgen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan hoef je volgende week niet meer door de kou
Daar heb jij je niet mee te bemoeienquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij hebt het erover dat je mails worden genegeerd
dan moet je mij niet quotenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb jij je niet mee te bemoeien
Een week na je bestelling?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd zo lastig met de aanbiedingen als ze pas een week later bezorgen.
Uhh ik heb je niet gemaild domboquote:
Nee. Als ik nu bestel dan tellen de aanbiedingen van deze week niet meer als ze volgende week pas bezorgen.quote:
Oh dearquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar je hebt me wel gequote pipo
Je betaalt nu, dan telt de aanbieding van dit momentquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Als ik nu bestel dan tellen de aanbiedingen van deze week niet meer als ze volgende week pas bezorgen.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Als ik nu bestel dan tellen de aanbiedingen van deze week niet meer als ze volgende week pas bezorgen.
Pipoquote:
Bij Jumbo telt de bezorgdatum voor de aanbiedingen.quote:
Dat was bij de Jumbo niet de vorige ronde.quote:
Ja toch. Nam aan dat dat bij AH ook zo wasquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Jumbo telt de bezorgdatum voor de aanbiedingen.
Dat is heel bizar. Of eigenlijk niet, want je betaalt bij aflevering. Maar je weet dan niet wat de aanbiedingen zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Jumbo telt de bezorgdatum voor de aanbiedingen.
Heeft schoondochter gehad met 3 voor twee, ook pech met andere dag of zo en moest het volle pond betalen, het was extra veel ivm verjaardag, ik had hem bij de deur weggetrapt maar zij zei , ja had het nodig en geen tijd meer. Sta je dan...quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga het volgende week eens uitproberen. Ah zorgt pas sinds een paar weken hier.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is heel bizar. Of eigenlijk niet, want je betaalt bij aflevering. Maar je weet dan niet wat de aanbiedingen zijn.
Bij AH geldt gewoon de aanbieding op het moment van bestellen.
Ik wilde woensdagonline boodschappen doen. Kon pas dinsdag bezorgd worden.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ging vandaag online boodschappen doen en wilde maandagavond laten bezorgen, zoals ik dat altijd doe, zitten ze helemaal vol en hebben ze dinsdagavond pas tijd
Je post zonder dat hartje dat is een beginquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:16 schreef drakin het volgende:
pfff ik heb voor de 2e keer curry gemaakt, maar nu gewoon gemikt in de pan zonder naar het recept te kijken.
Dacht het nog wel te weten en nu is het een beetje errug pittig
Ja zoiets had ik toen gelezen bij de jumbo coop had het ook.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heeft schoondochter gehad met 3 voor twee, ook pech met andere dag of zo en moest de volle pond betalen, het was extra veel ivm verjaardag, ik had hem bij de deur weggetrapt maar zij zei , ja had het nodig en geen tijd meer. Sta je dan...
o wachtquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je post zonder dat hartje dat is een begin
quote:
Geen idee nog nooit thuis laten bezorgen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Lijkt mij ook logischer - dat je de prijs betaalt wat op dat moment geldt, en niet pas bij bezorging.
Moet je ook vantevoren afrekenen?
quote:It's not an S
AH.nl zegt iets andersquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is heel bizar. Of eigenlijk niet, want je betaalt bij aflevering. Maar je weet dan niet wat de aanbiedingen zijn.
Bij AH geldt gewoon de aanbieding op het moment van bestellen.
quote:Let op: Bij online bestellen is het moment van bezorging dus beslissend welke aanbiedingen gelden. Bijvoorbeeld: Als je op zondag je boodschappen bestelt voor woensdag, dan gelden de aanbiedingen van woensdag en niet die t/m zondag.
Of ik ben een druif, en heb nooit opgemerkt dat ik dan die aanbiedingen voorgeschoteld kreeg. Is ook alweer jaren geleden.quote:
Nou de reden is wat vaagquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah.. en ik neem aan dat ze totaaaaal onschuldig zijnb
Het zal wel door de feestdagen komen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde woensdagonline boodschappen doen. Kon pas dinsdag bezorgd worden.
December is heel drukquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ging vandaag online boodschappen doen en wilde maandagavond laten bezorgen, zoals ik dat altijd doe, zitten ze helemaal vol en hebben ze dinsdagavond pas tijd
Dat had schoondochter dus ook, ene dag bestellen 3 voor 2 en andere dag bezorgen en het volle pond betalen. Ik vind het een beetje hmmmmmmquote:
Mootie-wijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Of ik ben een druif, en heb nooit opgemerkt dat ik dan die aanbiedingen voorgeschoteld kreeg. Is ook alweer jaren geleden.
Aan de ene kant is het logisch, maar aan de andere kant niet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat had schoondochter dus ook, ene dag bestellen 3 voor 2 en andere dag bezorgen en het volle pond betalen. Ik vind het een beetje hmmmmmm
En als jij reageert op een aanbieding en hun niet kunnen bezorgen omdat ze vol zitten dan ben jij de klos en kun je fluiten naar de aanbieding?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit net bij Jumbo te kijken en daar is het ook niet duidelijk.
Het gekke is dat daar staat: Betaal met pin bij bezorging of ophalen.
Maar hoe dat dan zit met de aanbiedingen op het moment van bestelling of bezorgen...
En dan? Dan zijn het de feestdagen ...quote:
Ja, eens.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje ondoorzichtig en zeker niet klantvriendelijk.
En dan gaat de zon eerder opquote:
dan is het jaar om?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan? Dan zijn het de feestdagen ...
En dan is het 2022 en greysbones nog steeds geen modquote:
Zo'n beetje. Weer een jaar.quote:
fijn dat jij je daar druk om maaktquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan is het 2022 en greysbones nog steeds geen mod
ook Korona?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
Eerst doen een paar users gek, dan worden er over en weer beledigingen geuit en nu zitten we over online shopping te praten. Hoe snel kan een onderwerp veranderen.![]()
* SolidasRock wilt nu ook wat zuurstof want kan dit niet handelen
Het is natuurlijk wel je eigen veranwoordelijkheid om op tijd te bestellen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En als jij reageert op een aanbieding en hun niet kunnen bezorgen omdat ze vol zitten dan ben jij de klos en kun je fluiten naar de aanbieding?
Ik vind het allemaal een beetje ondoorzichtig en zeker niet klantvriendelijk.
Of door corona. Volgende week zat verder ook al vol.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal wel door de feestdagen komen.
Nou druk is een groot woord. Als Paul en DJMO het kan val je in de categoriequote:Op vrijdag 3 december 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn dat jij je daar druk om maakt
En ik mocht dat vanmiddag niet eensquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
Eerst doen een paar users gek, dan worden er over en weer beledigingen geuit en nu zitten we over online shopping te praten. Hoe snel kan een onderwerp veranderen.![]()
DJMO is geen mod.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou druk is een groot woord. Als Paul en DJMO het kan val je in de categorie
Elk kwartier is weer anders hier.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
DJMO is geen mod?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou druk is een groot woord. Als Paul en DJMO het kan val je in de categorie
Dees weer eens hebberig, ja?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik mocht dat vanmiddag niet eens
Ik weet niet meer wie maar het ging over Sade en daarna over vervolgen, we mochten nog niet stoppen met over Sade pratenquote:
Ze heeft de zelfde toegang op alles. Ze heeft mijn notes al eens geopenbaardquote:
Nee, Crewlid, fp (eind)redactiequote:
Ik mis iets geloof ik?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
dus?>quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft de zelfde toegang op alles. Ze heeft mijn notes al eens geopenbaard
Plezier vooral..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
maar ondanks dat moet je wel op tijd bestellenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of door corona. Volgende week zat verder ook al vol.
Kquote:
Ok de groetenquote:
Nog even en je moet weer twee weken wachten 😉quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
maar ondanks dat moet je wel op tijd bestellen
A je kijkt ook the masked singer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |