Van de begin twintigers....quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar komt Metallica vandaan joh
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:10 schreef tralalala het volgende:
Ik moet altijd lachen om dat dode publiek.
Anders ga jij lekker ff emigreren ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2021 01:37 schreef Viv het volgende:
Nou, hierbij dus mijn "Ik hou van Holland"-stemlijst!Een ode aan muziek van Nederlandse bodem, zowel muzikale hoogstandjes als guilty pleasures en jeugdsentiment. Dit vanwege onze emigratie naar Zweden over precies één maand!
Lekker Nederlandstalig meeblèren:
Bløf ft. Geike - Zoutelande
Heeft in de beginjaren ook wel top 10 gestaan en in de top 100 allertijden wel op 1, misschien wel de belangrijkste plaat uit 1967, een van de belangrijkste muziekjaren.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet top 10 waardig. Radar Love trouwens ook niet
Ik zou op Just a little bit of peace in my heart stemmen, maar ik ben dan ook een zure boomer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ikzelf zou bij the Earring eerder op Another 45 Miles, Bombay of Long Blond Animal stemmen, maar Radar Love is een iconisch nummer en meer dan terecht hun hoogste notering
Ik kan altijd erg genieten van Buddy Joe. Ook op gestemdquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou op Just a little bit of peace in my heart stemmen, maar ik ben dan ook een zure boomer.
Going to the Run hier. Ed met zn fietsquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik kan altijd erg genieten van Buddy Joe. Ook op gestemd
Daarom!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Anders ga jij lekker ff emigreren ofzo![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon lekker op Twilight Zone gestemdquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou op Just a little bit of peace in my heart stemmen, maar ik ben dan ook een zure boomer.
Nee jij bent fijn, met je Oceaan van Raccoon!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gij gek!quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:08 schreef peaceman het volgende:
Zo ik heb alles verzameld. 124 lijstjes dit keer; toch nog ruim boven de 100.
Ik wacht eigenlijk alleen nog op reactie van @:Timo20 wiens lijstje ik niet kon openen.
Morgen ga ik alles afstemmen qua omschrijvingen, spaties weghalen, enz. enz.
En dan later dit weekend hopelijk het samenstellen van de uiteindelijke foklijst.
Als er animo voor is, wil ik op korte termijn regelen dat we (lees jullie) de Fok! top 2000 lijst op radio 49 kunnen beluisteren.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:08 schreef peaceman het volgende:
Ik wacht eigenlijk alleen nog op reactie van @:Timo20 wiens lijstje ik niet kon openen.
En dan later dit weekend hopelijk het samenstellen van de uiteindelijke foklijst.
Als er animo voor is, wil ik op korte termijn regelen dat we (lees jullie) de Fok! top 2000 lijst op radio 49 kunnen beluisteren.
Leuk!!quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:08 schreef peaceman het volgende:
De nummers door fok!kers gekozen en die het niet in de top 2000 hebben gehaald? Zoals vorig jaarquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:08 schreef peaceman het volgende:
Daar hek ook al twee jaar niet meer op gestemd heur!quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:08 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee jij bent fijn, met je Oceaan van Raccoon!
Nou het plan is eigenlijk om een toplijst van alle stemlijsten uit te gaan zenden dan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De nummers door fok!kers gekozen en die het niet in de top 2000 hebben gehaald? Zoals vorig jaar![]()
![]()
Dat was wel heel leuk en tof gedaanDus ik zeg ja doen !
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:08 schreef peaceman het volgende:
Haha ja dat kan ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou het plan is eigenlijk om een toplijst van alle stemlijsten uit te gaan zenden dan.![]()
Voor jou sowieso leerzaam
Heb er ook weer zin in, altijd een mooie afsluiting van het jaar en inderdaad super gezellig in de topics. Ben benieuwd hoe druk het dit jaar gaat worden. ]quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ik niet ontkennenMaarrrr ben mede door de vorige top2000 naar meer muziek gaan luisteren
De klassiekers ken ik alleen nog niet echt :p
En ik kijk ook wel echt uit naar de top2000 dit jaar. Vond het vorige keer verrassend heel gezellig
Moentjequote:Op vrijdag 3 december 2021 20:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ik niet ontkennenMaarrrr ben mede door de vorige top2000 naar meer muziek gaan luisteren
De klassiekers ken ik alleen nog niet echt :p
En ik kijk ook wel echt uit naar de top2000 dit jaar. Vond het vorige keer verrassend heel gezellig
Jaaa precies samen zo het lijstje beluisteren en posten heeft wel watquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb er ook weer zin in, altijd een mooie afsluiting van het jaar en inderdaad super gezellig in de topics. Ben benieuwd hoe druk het dit jaar gaat worden. ]
@:Viv en ik zullen wel iets minder posten (denk ik), maar zijn wel aanwezig
Hoooooi CDquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:08 schreef peaceman het volgende:
Mooi om je hier tegen te komen, hier alles okee....bij jou ook?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoooooi CD![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is echt een tijd geleden dat ik jou heb gesprokenMoest toevallig gisteren nog aan je denken wel omdat ik ergens zo’n Assepoester pop zag als die uit je vroegere UI
![]()
Hoe is het ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |