Boudewijn heeft een stuk betere nummers gemaaktquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk met name de 60+ ers die daar op stemmen.
Of in slaap gevallen op de bank inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.Tegen die tijd zijn we toch domstronken
ja sorry hoor, ik volg nauwelijks nog media en het nieuws de laatste tijd en dat dat zijn favoriete nummer was zal vast misschien wel ergens gezegd worden, maar omdat ik me er niet bepaald erg in verdiept heb (en ook verder dit jaar niet op fok ben geweest) vind ik het nou niet per se zo raar dat ik deze vraag stel.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
het is toen en nu wel heel vaak gezegd.
Inderdaad. Ik heb zelf op Verdronken Vlinder gestemtquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:41 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Boudewijn heeft een stuk betere nummers gemaakt
Dat kan ook ja. of allebei.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Of in slaap gevallen op de bank inderdaad
Daar heb ik ook jaren op gestemd maar dit jaar niet (vergetenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb zelf op Verdronken Vlinder gestemt
Ach, natuurlijk..die gast van The Opposites had 'm als favo nummer in de 1e quiz..dat moet het zijn..quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch opvallend, die stijging van Nothing else matters..zeker omdat bij de Veronica Top 1000 (volgens mij toch nog meer een zender voor die liefhebbers) het nummer dit jaar kelderde van 19 naar 123...
Helemaal mee eens. Hoewel ik dan de Golden Earring in de top 10 in dit verband wel weer logisch vind. Kwa gebeurtenis-gebondenheid.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:46 schreef livelink het volgende:
Stel je voor dat Peter R. de Vries van de Zangeres zonder Naam had gehouden![]()
Gelukkig had hij een goede smaak.
Toch hou ik niet zo van dit soort gebeurtenis-gebonden-nummers in de top 10. Ik weet dat het erbij hoort en er niks aan te doen is, maar toch...
Absoluut een verademing na Normaal en Claudia de fucking Breij.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is wel leuk dat na vele jaren meer dan onterechte toevoegingen aan de Top 10 er nu eens nummers binnenkomen die daar nog best op hun plek zijn...
Natuurlijk wel logisch dat het dan Radar Love betreft, en toch begrijp ik niet helemaal hoe dat nou hun meest populaire nummer in de lijst is geworden. Ik heb toch best wel wat van GE wat ik liever luister dan Radar Love maar goed, ik ben misschien ook iets te jong om bepaalde contexten en tijden te begrijpen omtrent dat nummerquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hoewel ik dan de Golden Earring in de top 10 in dit verband wel weer logisch vind. Kwa gebeurtenis-gebondenheid.
Die link had ik nog niet eens gelegdquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hoewel ik dan de Golden Earring in de top 10 in dit verband wel weer logisch vind. Kwa gebeurtenis-gebondenheid.
oh god, ben al helemaal vergeten dat dat boer keerl nummer in de top 10 zat, dat was ook echt een dieptepuntquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Absoluut een verademing na Normaal en Claudia de fucking Breij.
Zo is dat. Jammer dat het ten koste van Bowie gaat, en dat Stairway to Heaven nu wel definitief richting uitgang van de top 10 lijkt te gaan, maar laten we het positief bekijkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is wel leuk dat na vele jaren meer dan onterechte toevoegingen aan de Top 10 er nu eens nummers binnenkomen die daar nog best op hun plek zijn...
Jij was dat vergeten ja? Geluksvogel.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh god, ben al helemaal vergeten dat dat boer keerl nummer in de top 10 zat, dat was ook echt een dieptepunt
bij de top 10 was ik meestal toch al te stoned/dronken dus dan vergeet je de niemandsdalletjes die erin zatenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jij was dat vergeten ja? Geluksvogel.
Radar Love is toch wel hun grootste export-product dacht ik. Maar mijn favoriet is het ook niet per se.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Natuurlijk wel logisch dat het dan Radar Love betreft, en toch begrijp ik niet helemaal hoe dat nou hun meest populaire nummer in de lijst is geworden. Ik heb toch best wel wat van GE wat ik liever luister dan Radar Love maar goed, ik ben misschien ook iets te jong om bepaalde contexten en tijden te begrijpen omtrent dat nummer
Haha, ik wel zie mijn comment hierbovenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Die link had ik nog niet eens gelegd![]()
Ik heb dat mn hele leven al verkeerd gelezen/gehoord blijkbaarquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niemendalletjes.
Niemendalletjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |