Juist ja.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit F1 gekeken en zelfs ik weet dat Doornbos al een contract heeft getekend
Ik heb flink kunnen lachen om de ziedende Olav en Jack.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Juist ja.
[ twitter ]
@:bolasie kan een biertje opentrekken.
Echt genieten ja. Maar ze zijn niet boos hoor!quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb flink kunnen lachen om de ziedende Olav en Jack.
Albers sluit wel aan geloof ik. Althans, daar hintte hij stevig op net op de radio.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Juist ja.
[ twitter ]
@:bolasie kan een biertje opentrekken.
Hij heeft het nog steeds niet helemaal verwerkt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt genieten ja. Maar ze zijn niet boos hoor!
quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft het nog steeds niet helemaal verwerkt.
https://twitter.com/Olav_Mol/likes
quote:Tien jaar cel geist voor doodslaan man in scootmobiel
Het Openbaar Ministerie heeft tien jaar celstraf geist voor doodslag op een 72-jarige man in maart van dit jaar. Het slachtoffer werd drie keer geslagen met een ijzeren deel van de giertank van een tractor.
De 55-jarige verdachte zat achter het stuur van een tractor. Hij kwam het slachtoffer in de buurt van park Frankendael tegen. Toen agenten hem spraken, zei hij dat hij de man eerder met zijn vrouw had betrapt en daarom in elkaar had geslagen.
Ik ga frituren!quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Goed bezig! Wat ga je frituren?quote:
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Patat, kroketjes en een shoarmaroll.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Patat, kroketjes en een shoarmaroll.
Ik ga n een bestelling plaatsen voor mokervet eten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Graag pics straks.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga n een bestelling plaatsen voor mokervet eten.
wat te laat voor de lunch 3 gerookte palingen gekocht, wel aan begonnen maar ga ik zo verder opetenquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |