Nope. Alleen bij problemen en niet meer omhoog. Althans, zo heb ik het altijd begrepen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Je mag ook terug zonder problemen. Alleen dat doe je niet zomaar natuurlijk omdat je niet meer omhoog mag. Dus als er een probleem is wil je dat liever eerst fixen dan dat je de motor lager zet, want dan mag ie ook niet meer omhoog als het probleem is gefixed. Olav kan dat heel mooi uitleggen.
Bulldogs zijn enorm doorgefokt en hebben o.a. ademhalingsproblemenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:07 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zo eentje die Lulu heeft, kan ik hem afblaffen
quote:
Nou ik hernoem een van mijn 3 honden dan. Inderdaad... dat is pas een mooi eerbetoon aan een levend coureur!quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Als Max Zondag wereldkampioen wordt neem ik een hond met de naam Jeddah
Hill about Max in FP1: "I was quite shocked by his aggression right out of the box. I was equally shocked to see Lewis putting in quicker times than Max, and then Lewis quite easily putting in a quicker time again. By the end of the session, it looked like Max was struggling to keep up with Lewis"quote:
Ik herinner mij de klemtoon op "ook niet", daardoor lijkt mij dat het altijd lager mag, maar nooit omhoog. Ook niet als er problemen zijn die na het verlagen zijn verholpen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Alleen bij problemen en niet meer omhoog. Althans, zo heb ik het altijd begrepen.
Moeten we nu eer betonen?quote:
Ja dat las ik ook ergens hierquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:12 schreef _UserName_ het volgende:
Hey, paars. Dacht dat we dat niet meer zouden zien
Dat zou Max wel sierenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:12 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Moeten we nu eer betonen?
ik gok dat max geen flauwbenul heeft wie het isquote:
Bij hoevelaken linksafquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok dat max geen flauwbenul heeft wie het is
Alleen vroeg in de sessiesquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:12 schreef _UserName_ het volgende:
Hey, paars. Dacht dat we dat niet meer zouden zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |