Pokemonquote:
Ah, ik had No Sleep To Brooklyn al in mijn stemlijstje staan, maar zet deze er ook nog wel bij! ik heb nog een uur, het wordt spannendquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:43 schreef Cee het volgende:
Intergalactic op 2001 nu DIT MAG ER NIET UIT.
Beatles zakken al jarenquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:51 schreef Evenstar het volgende:
Beatles en Coldplay zakkende is sowieso een mooi jaar dan
FOK-kers dus.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Deed het goed onder vrijgezellen zeiden ze
Ik heb een aardige collectie Beatles LP's maar stem er zelden op. Sowieso heel veel keus en alles is een 7-8 in mijn optiek. Geen 9's en 10-en.quote:
Mja, dat heb ik zelf ook een beetje. Ik mis de dagen dat die typische Top 2000-platen als Anak, Versailles, Tell Me Your Plans en al die vergeten jaren 60-pareltjes er in stonden. Misschien komt het ook door het feit dat de jingles, de DJ's en het algehele gevoel van de lijst de afgelopen jaren zienderoten veranderd is. Bovendien hebben stemacties à la die boerenplaten ook een beetje te veel invloed gehad de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Ik ben dat Top 2000-gevoel sowieso aan het kwijtraken. Of het nou mijn eigen leeftijd is, maar de stap van een liefhebbersevenement naar een massa-evenement heeft me nooit kunnen bekoren. Dat is lang nog wel leuk gebleven vanwege presentatoren met een hart voor radiomaken en lijstjes die het echte Top 2000-gevoel konden overbrengen (Schiffers, Stasse en in mindere mate ook nog Roodbeen) maar die zijn bijna allemaal vervangen ten faveure van presentatoren die zo'n stemfinaledag en ook een Top 2000-dag als another day at the office beschouwen. Daar komt nog es bij dat radio 2 de lijst nog veel meer zichtbaar is gaan beïnvloeden (vroeger weerden ze nrs, dat was met sommige fanclubacties zo slecht nog niet, nu omarmen ze die acties). De invloed van acties op de lijst is te groot geworden. En dan heb je nog: het idee dat dit de beste of iig leukstelijst allertijden is, is er wel van af. Teveel SkyRadio-opvullende niemendalletjes in mijn ogen. Meer van hetzelfde van een bepaalde band. Niet meer de platen die de Top 2000 uniek maken.
Het doet een hoop af aan wat de lijst (voor mij) ooit was.
I want you (she’s so heavy) is een 10 hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:55 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb een aardige collectie Beatles LP's maar stem er zelden op. Sowieso heel veel keus en alles is een 7-8 in mijn optiek. Geen 9's en 10-en.
Motors - AirPortquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik zelf ook een beetje. Ik mis de dagen dat die typische Top 2000-platen als Anak, Versailles, Tell Me Your Plans en al die vergeten jaren 60-pareltjes er in stonden. Misschien komt het ook door het feit dat de jingles, de DJ's en het algehele gevoel van de lijst de afgelopen jaren zienderoten veranderd is. Bovendien hebben stemacties à la die boerenplaten ook een beetje te veel invloed gehad de afgelopen jaren.
Ik mis de 'oude' Top 2000.
Tot het is einde der tijden dezelfde lijst blijven uitzenden is ook niet heel erg aantrekkelijk. Er kunnen wel wat dingen anders, maar dat de koers verlegd is van platen die je zelf al als vergeten omschrijft is niet heel gek.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik zelf ook een beetje. Ik mis de dagen dat die typische Top 2000-platen als Anak, Versailles, Tell Me Your Plans en al die vergeten jaren 60-pareltjes er in stonden. Misschien komt het ook door het feit dat de jingles, de DJ's en het algehele gevoel van de lijst de afgelopen jaren zienderoten veranderd is. Bovendien hebben stemacties à la die boerenplaten ook een beetje te veel invloed gehad de afgelopen jaren.
Het zijn er veel. Niet eens per se mijn eigen favorieten, maar ik denk ook aan dingen als Joey Dyser - 100 years, Peter Schaap - Adem Mijn Adem, Dimitri van Toren, veel oude Songfestivalplaten, Los Bravos - Black is Black, Detroit Spinners - Working My Way Back To You Babe, Three Degrees - Dirty Old Man. En ga zo maar doorquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De timing valt me tegen van Arie.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Arie Ribbens dood. Net te laat voor een snelle polonaise Hollandaise
Erg jammer, wij hadden allen graag Bennie Solo in de lijst gezienquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik dacht dat ie allang dood was.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij de allereerste Top2000 zat ik steeds in spanning bij het radiocassettedek om snel op record te drukken als een van de nummers waarop ik gestemd had langs kwam.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |