In september stond bij ons nog iedereen in de kantine op de tafel als dat nummer gedraaid werdquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die hype was toch eind augustus al voorbij?
Ja populair genoeg om wel nog de top 10 te halen maar aanmerkelijk minder vers in het geheugen. En goede ontwikkeling. Wat mij betreft hoort ie ook totaal niet in de top 10.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, Piano Man heeft wel een probleem denk ik
Ow, in 'de top 10' bedoelde ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees heel erg dat die daar niet in staat inderdaad.
Cornald Maas die niet weet hoe hij daarop moet reageren en dus maar een beetje onzeker gaat glimlachenquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Cornald Maas die vertelt dat Uncertain Smile van The The voor hem dé plaat van de zomer van 1984 was en dan Rob de Nijs vervolgens draaien..
Het dwangmatige van playlistsquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Cornald Maas die vertelt dat Uncertain Smile van The The voor hem dé plaat van de zomer van 1984 was en dan Rob de Nijs vervolgens draaien..
Dan hebben wij vanaf nu ruzie.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor toch liever deze High Hopes dan die van Pink Floyd
Ga anders even een uurtje liggen?quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Leuk voor tijdens de kinderdisco…quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ehm ik weet uit ervaring dat dit niet kloptquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je gewoon jaarlijks een top 1000 maakt, kun je ook niks vergeten
Maak er dan een Top 2000 vanquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ehm ik weet uit ervaring dat dit niet klopt
Ook dan vergeet je liedjes.quote:
Blijf er overigens bij dat ik vind dat de Indie movement van begin 2000 en Hip-Hop als genre überhaupt echt teveel verwaarloosd worden. Maar 1 nummer van The Strokes, Arctic Monkeys ook maar 5 o.i.d., van Wu-Tang Clan alleen Gravel Pit, jammer.quote:• Kanye West ft Syleena Johnson - All Falls Down
• Franz Ferdinand - Dark Of The Matinee
• Prince & The Revolution - Raspberry Beret
• Prince & The Revolution - Purple Rain (Albumversie)
• Editors - The Racing Rats
• Yes - Roundabout (Albumversie)
• OutKast - Roses
• The Killers - Mr. Brightside
• Stone Roses - Fools Gold
• D'Angelo - Untitled (How Does It Feel)
• Bloc Party - Helicopter
• Fleetwood Mac - Tusk
• Muse - Plug In Baby
• Television - Marquee Moon
• Rainbow - Catch The Rainbow
• Dua Lipa - Physical
• Caesars Palace - Jerk It Out
• Kylie Minogue - In Your Eyes
• David Bowie - Lazarus
• Blur - Parklife
• Sade - No Ordinary Love
• Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
• Tame Impala - The Less I Know The Better
• Deep Purple - Child In Time
• Robert Miles - Children
• Billy Ocean - When The Going Gets Tough, The Tough Get Going
• Donna Summer - I Feel Love
• Modjo - Lady (Hear Me Tonight)
• Vampire Weekend - A-Punk
• Blondie - Heart Of Glass
• Curtis Mayfield - Move On Up
• Black Keys - Little Black Submarines
• Spinvis - Smalfilm
• James Brown - The Payback
• The Strokes - Someday
Harness Your Hope..quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:37 schreef MielMonteur het volgende:
Ik heb nog steeds een pleidooi voor Teen Age Riot of iets van Pavement in de lijst maar ik vrees ervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |