Dat is nu toch? Dat heeft LCPS toch besloten?quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In eindfase 2d wordt overal fms 3-5 afgeschaald. Dan doe je alleen 1-2. Dat is <48 uur. Zo ver zijn we gewoon nog niet. Ook niet in Groningen.
Een voor dit volk zitten wij met deze kutzooi. Solidariteit my ass.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:16 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/d(...)-ingrijpen~adc92f84/
Wat we hier al vaker zeggen, communicatie.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:16 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij vanochtend wel je chinese tomatensoepje op?quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Een voor dit volk zitten wij met deze kutzooi. Solidariteit my ass.
Sorry boys ik ben er even helemaal klaar mee
Duidelijk, dan weet je wel weer genoeg.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:16 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint nogal irritant te worden dat ‘code zwart’ zo’n modewoord geworden is. Overal waar het niet goed gaat is het nu ‘bij ons is het code zwart’quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dus die man vertelt onzin zeg je eigenlijk. Maar met welk doel doet hij dat? Draagvlak creëren voor maatregelen? Het is wel een D66-er, je kan het ook niet helemaal los van elkaar zien imo.
Nee alleen een liter azijn.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Heb jij vanochtend wel je chinese tomatensoepje op?
De keren dat het code zwart zou zijn en uiteindelijk (gelukkig) niks van uitkwam zijn niet meer te tellen op 2 handen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:21 schreef chratnox het volgende:
Het begint nogal irritant te worden dat ‘code zwart’ zo’n modewoord geworden is. Overal waar het niet goed gaat is het nu ‘bij ons is het code zwart’
Natuurlijk gaat het niet goed, maar die hyperbolen mogen er wel uit.
LCPS heeft fase 2d opgedeeld in 3 fases. Jaja, ze doen er alles aan om zo lang mogelijk in 2d te blijven.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is nu toch? Dat heeft LCPS toch besloten?
Onwetendheid denk ik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dus die man vertelt onzin zeg je eigenlijk. Maar met welk doel doet hij dat? Draagvlak creëren voor maatregelen? Het is wel een D66-er, je kan het ook niet helemaal los van elkaar zien imo.
O, we zijn er dus nog lang niet! Goed om te weten. Zullen al die mensen waarvan nu weer operaties zijn uitgesteld ook erg blij om zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
LCPS heeft fase 2d opgedeeld in 3 fases. Jaja, ze doen er alles aan om zo lang mogelijk in 2d te blijven.
Wie meldde laatst dat er volk was dat met hun zelftestje het ziekenhuis in ging voor een second opinionquote:Op vrijdag 3 december 2021 07:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Een voor dit volk zitten wij met deze kutzooi. Solidariteit my ass.
Sorry boys ik ben er even helemaal klaar mee
quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:16 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Nog lang niet wil zeggen 200 bedden?quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, we zijn er dus nog lang niet! Goed om te weten. Zullen al die mensen waarvan nu weer operaties zijn uitgesteld ook erg blij om zijn.
Chinese tomatensoep meteen in de aanbieding bij de appie vandaag.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:16 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Al die ellende, te voorkomen met chinese tomatensoep en een zoutoplossing.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep meteen in de aanbieding bij de appie vandaag.
quote:Begin 2022 proefplekken speciaal voor covidzorg
Ohquote:Armand Girbes, intensivist bij het Amsterdam UMC, is over dit idee in gesprek met het ministerie van Volksgezondheid. In april 2020 kwam hij al met een idee om covidzorg te centraliseren.
Ach dat zie ik op mijn werk ook, Polen, Turken, Bulgaren, Grieken, Roemenen ze hebben allemaal een ding gemeen corona bestaat niet en de enige brief van de overheid die ik lees is degene waarin staat dat ik geld krijg. Ik heb een roemeense vrouw met overgewicht aan het werk gehad die onder werktijd een mondkapje op doet terwijl dat het moment is dat je altijd minimaal 1,5 meter afstand hebt en in de pauze zonder mondkapje in de kantine zit te kletsten nu ligt ze in Roemenie in het ziekenhuis na een corona besmetting.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:16 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Dat helpt bij die groep voor geen meter, de Polen die ik ken bijvoorbeeld gooien voor het overgrote deel de brief ongeopend weg. Corona bestaat niet is een hoax vaccins doden je. Je kunt beter tegen de klaagmuur lullen die geeft eerder antwoord.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wat we hier al vaker zeggen, communicatie.
Wappie Heijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 07:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep meteen in de aanbieding bij de appie vandaag.
Al die verschillende verhalen in de media. Precies een jaar geleden hadden we zo'n beetje hetzelfde met de Britse destroyer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ondertussen doen die doem berichten me al helemaal niks meer. Alsof je er langzaam immuun voor wordt. Ik zie het allemaal wel. Als je ze zo vaak leest verliezen ze vanzelf hun waarde.
En 1x in de week een uurtje buitensporten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Al die ellende, te voorkomen met chinese tomatensoep en een zoutoplossing.
Alle goedbedoelde pogingen ten spijt, sommige mensen willen het gewoon niet begrijpen. Die denken zelfs eenmaal op de IC dat de dokter ze dood komt maken. Geen praten aan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:45 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat helpt bij die groep voor geen meter, de Polen die ik ken bijvoorbeeld gooien voor het overgrote deel de brief ongeopend weg. Corona bestaat niet is een hoax vaccins doden je. Je kunt beter tegen de klaagmuur lullen die geeft eerder antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |