abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202444706
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:09 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ik denk dat omicron weer met een sisser af gaat lopen, maar ik hoop van niet.

Misschien een klein beetje teleurgesteld...
-O-. Ik ben blij dat ik niet zomaar in zo'n zwart gat val.
pi_202444712
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:08 schreef aartstyle het volgende:
Gisteren bij Beau mij ook mateloos lopen ergen aan die Rouvoet. Vol trots dat ze wellicht straks 700K vaccinaties kunnen zetten. Melden dat ze nauw samenwerken met de ziekenhuizen, nou no way. Dat willen ze helemaal niet, ze willen het allemaal zelf doen.

Mijn vrouw heeft overigens 2 weken geleden nog aangeboden om te helpen bij het vaccineren (is verpleegkundige en heeft eerste vaccinatie periode ook geholpen). Krijgt ze een mail terug dat het niet nodig is.....

Afgelopen week nog eens contact geweest. Ze zoeken nu toch mensen. Mijn vrouw geeft aan wel een dag in het weekend te willen helpen, want doordeweeks gaat echt niet lukken. Wederom een afwijzing want je moet 1 dag door de weeks en 1 dag in het weekend. HALLO, WE ZITTEN IN EEN CRISIS!

Gisteren verkondigde die rouvoet ook dat het moeilijk is om locaties te vinden, hallo!!!! Alle evenementen gaan niet door, de hele Rai/jaarbeurs/ziggo dome en andere evenementenhallen staan leeg.

Dat we zo diep gezonken zijn is echt niet te bevatten.

Ga serieus overwegen om dit land te verlaten. Het artikel uit BN de stem over de domheid van de patienten en de laksheid van hugo helpt daar ook niet bij. Man man man.
Ik snap sowieso niet dat er niet meer prikkers zijn als je kunt EHBO en kun je na een opleiding van een dag ook prikken zetten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202444713
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:02 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het ergste is dat je dit probleem ook niet kunt adresseren zonder meteen de diversiteits- en inclusiviteitspolitie op je nek te krijgen, want dit benoemen is natuurlijk discriminatie en racisme. Dat brengt een oplossing ook niet echt dichterbij.
Ik durf wel te stellen dat Turken en Marokkanen veruit het minst gevaccineerd zijn.
Te veel complottheorieën, te veel wantrouwen richting de overheid, te veel anti vaccin en zij beïnvloeden hun ouders ook ermij die dan bang zijn voor zowel corona als het vaccin en dan maar op god vertrouwen.

Gelukkig zitten er hier en daar wel ouderen tussen die zich hebben laten vaccineren maar denk wel minder 50+ dan bij Nederlanders bv.

Onder de 50 ken ik bijna niemand die gevaccineerd is.
Al mijn vrienden "vertrouwen op hun lichaam".
Bv 1 vrouw die ik ken heeft een hersenbloeding gehad 2 dagen na het vaccin.
Ligt dan op de IC waarna die zoon tegen de hele familie zei, ligt vol met mensen die na vaccin er komen maar de media wil niet dat je het weet.
Daarna zijn ze allemaal doodsbang om het vaccin te nemen.

Hoe meer je pusht hoe meer je ze wegduwt.
Voorlichting bij de moskeeën kan nog helpen voor ouderen die nu nog ongevaccineerd zijn.
pi_202444717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Vergeet vooral niet dat 85-90% inmiddels ís gevaccineerd.
Die 85-90% wil gewoon terug naar hoe het was. En terecht. Dus de druk op de groep die nu de ziekenhuizen bezet zal alleen nog maar verder toenemen.
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:13:33 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202444720
quote:
Gisteren bij Beau mij ook mateloos lopen ergen aan die Rouvoet. Vol trots dat ze wellicht straks 700K vaccinaties kunnen zetten. Melden dat ze nauw samenwerken met de ziekenhuizen, nou no way. Dat willen ze helemaal niet, ze willen het allemaal zelf doen.

Mijn vrouw heeft overigens 2 weken geleden nog aangeboden om te helpen bij het vaccineren (is verpleegkundige en heeft eerste vaccinatie periode ook geholpen). Krijgt ze een mail terug dat het niet nodig is.....

Afgelopen week nog eens contact geweest. Ze zoeken nu toch mensen. Mijn vrouw geeft aan wel een dag in het weekend te willen helpen, want doordeweeks gaat echt niet lukken. Wederom een afwijzing want je moet 1 dag door de weeks en 1 dag in het weekend. HALLO, WE ZITTEN IN EEN CRISIS!

Gisteren verkondigde die rouvoet ook dat het moeilijk is om locaties te vinden, hallo!!!! Alle evenementen gaan niet door, de hele Rai/jaarbeurs/ziggo dome en andere evenementenhallen staan leeg.

Ga serieus overwegen om dit land te verlaten. Het artikel uit BN de stem over de domheid van de patienten en de laksheid van hugo helpt daar ook niet bij. Man man man.
Dit vat het gekloot wel samen ja

Samen helpen we elkaar naar de tering ^O^ ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202444733
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:11 schreef Bliksem92 het volgende:

[..]
-O-. Ik ben blij dat ik niet zomaar in zo'n zwart gat val.
Ik zou het geen zwart gat noemen, maar juist DE weg uit de besluiteloosheid.

Als de oplossing uit de samenleving moet komen zijn we over 10 jaar nog bezig met vliegverboden, debatteren over 2G, boosters, groene vinkjes of mondkapjes.
  Spellchecker vrijdag 3 december 2021 @ 08:16:07 #107
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202444737
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:13 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit vat het gekloot wel samen ja

Samen helpen we elkaar naar de tering ^O^ ;(
Alleen samen ...
pi_202444744
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:12 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ik snap sowieso niet dat er niet meer prikkers zijn als je kunt EHBO en kun je na een opleiding van een dag ook prikken zetten.
Zo werkt het blijkbaar met mensen via het leger ook. 2 dagen opleiding en prikken maar. Er moet sowieso altijd supervisie van een GGD arts zijn dus dit moet toch lukken? In België allemaal een stuk minder gecompliceerd.

twitter
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202444748
quote:

Hij was irritant. Had ook een boze geïrriteerde ondertoon waarin mensen te dom zijn om te snappen dat het blijkbaar allemaal niet sneller kan dan dit en dit al heel bijzonder is.
pi_202444749
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Ik durf wel te stellen dat Turken en Marokkanen veruit het minst gevaccineerd zijn.
Te veel complottheorieën, te veel wantrouwen richting de overheid, te veel anti vaccin en zij beïnvloeden hun ouders ook ermij die dan bang zijn voor zowel corona als het vaccin en dan maar op god vertrouwen.

Gelukkig zitten er hier en daar wel ouderen tussen die zich hebben laten vaccineren maar denk wel minder 50+ dan bij Nederlanders bv.

Ligt dan op de IC waarna die zoon tegen de hele familie zei, ligt vol met mensen die na vaccin er komen maar de media wil niet dat je het weet.

Voorlichting bij de moskeeën kan nog helpen voor ouderen die nu nog ongevaccineerd zijn.
Denk ik ook, vreemd genoeg zag je nooit een cameraploeg voor de moskee maar werd alleen Staphorst met de grond gelijk gemaakt.
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:17:35 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202444751
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Als je te dom bent om te schijten dan helpt daar vrij weinig tegen
Meer en betere voorlichting en meer kun je niet doen

Tijd om Covid als één van de soorten zorg te zien. Opa heeft geen vaccin en slechte kansen, de groeten, geen IC plek voor u
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:19:42 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202444766
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zo werkt het blijkbaar met mensen via het leger ook. 2 dagen opleiding en prikken maar. Er moet sowieso altijd supervisie van een GGD arts zijn dus dit moet toch lukken? In België allemaal een stuk minder gecompliceerd.

[ twitter ]
Dat kan ook prima

Als je het maar wilt, aanstuurt en regelt. Je hebt gewoon een kapitein prikgraag nodig die de toko aanstuurt als een drillsergeant

Hebben we niet hier, gekut hebben we volop
pi_202444769
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:17 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Denk ik ook, vreemd genoeg zag je nooit een cameraploeg voor de moskee maar werd alleen Staphorst met de grond gelijk gemaakt.
Dat is altijd zo, om niet te stigmatiseren.
Zelfde bij een aanslag dan hoor je ook maar ja Breivik of Christchurch.

Je moet problemen gewoon eerlijk benoemen en dan kijken hoe het opgelost kan worden.
Wegkijken helpt niks.
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:20:52 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202444771
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Hij was irritant. Had ook een boze geïrriteerde ondertoon waarin mensen te dom zijn om te snappen dat het blijkbaar allemaal niet sneller kan dan dit en dit al heel bijzonder is.
Als je uitgaat van je bestaande mogelijkheden in alle niet crisis structuren dan gaat dat idd niet nee

Of het anders kán, tuurlijk. Maar doen we niets mee want wij zijn niet verantwoordelijk
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:21:09 #115
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202444773
Wel of niet gevaccineerd moet gewoon een punt van triage worden op de IC's.

Plus 2G voor alles in de samenleving. Dus werk en vrije tijd.
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:21:25 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202444776
quote:

[..]
Rijnmondnieuws paar keer met artikelen erover gezien, werd landelijk niet opgepakt
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:21:59 #117
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202444780
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:10 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Prima, zet maar in de kleine lettertjes.
Als we dan ook nog kunnen onderhandelen over de vaccinatie frequentie zodat deze proportioneel is aan de waargenomen afname van de opgewekte immuniteit en er per ronde opnieuw een volwaardige overweging wordt gemaakt of een plicht nog langer noodzakelijk is, komen we er wel uit.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_202444782
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:17 schreef Molo het volgende:

[..]
Als je te dom bent om te schijten dan helpt daar vrij weinig tegen
Meer en betere voorlichting en meer kun je niet doen

Tijd om Covid als één van de soorten zorg te zien. Opa heeft geen vaccin en slechte kansen, de groeten, geen IC plek voor u
Dan maar 2g voor 50+ overal. Denk dat we er dan ook wel zijn.
Creëer je ook meer draagvlak bij 50 min.
pi_202444792
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Dan maar 2g voor 50+ overal. Denk dat we er dan ook wel zijn.
Creëer je ook meer draagvlak bij 50 min.
Gaat nooit werken want leeftijdsdiscriminatie.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_202444804
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:15 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Ik zou het geen zwart gat noemen, maar juist DE weg uit de besluiteloosheid.

Als de oplossing uit de samenleving moet komen zijn we over 10 jaar nog bezig met vliegverboden, debatteren over 2G, boosters, groene vinkjes of mondkapjes.
Niet per se, ik zie ook wel dat de noodzaak van al die dingen moeilijker houdbaar wordt zodra corona meer endemisch wordt. Het is nu nog steeds het gesprek van de dag maar als het qua zorgimpact gelijkwaardig wordt aan griep dan gaat de meerderheid echt niet vrijwillig een mondkapje op doen.
pi_202444806
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:20 schreef Molo het volgende:

[..]
Als je uitgaat van je bestaande mogelijkheden in alle niet crisis structuren dan gaat dat idd niet nee

Of het anders kán, tuurlijk. Maar doen we niets mee want wij zijn niet verantwoordelijk
Niet geheel onverwacht van de voormalig partijleider van de CU.
pi_202444824
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:22 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Is dat een onoverkomelijk probleem? Het eerder beschikbaar maken van vaccins en boosters voor ouderen is de jure ook leeftijdsdiscriminatie.
pi_202444834
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:22 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dus gedwongen prikken is ok, maar leeftijdsdiscriminatie is een stap te ver?
pi_202444866
quote:

[..]
Als je dat doet kan je je carrière als journalist verder wel vergeten en wordt het pand van de NOS dezelfde avond nog in de fik gestoken. Daarom.

Ironisch genoeg zijn het ook nog eens precies dezelfde partijen die al decennia op het christendom kotsen, die de rode loper uitrollen voor de (radicale) islam.
pi_202444871
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:29 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als je dat doet kan je je carrière als journalist verder wel vergeten en wordt het pand van de NOS dezelfde avond nog in de fik gestoken. Daarom.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')