Winnaar fierljeppen?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was wel even leuk.Ik gun het hem wel.
Sommige streams halen dit niet eens.En daar staan echt wel bekende namen te draaien.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zeker. erg leuk voor hem. ook leuk dat je hem zag genieten naarmate het meer viewers werden
gun factorquote:Op donderdag 2 december 2021 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommige streams halen dit niet eens.En daar staan echt wel bekende namen te draaien.
gelukkig maarquote:Op donderdag 2 december 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
Ik leef nog hoor, maar vanavond ff andere dingen aan m'n hoofd.
Krijg zo ook nog een telefoontje.
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig maar
anders hadden we een amber alert gedaan
Okee doei.quote:
Beetje onder hunebedden gaan zoeken.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig maar
anders hadden we een amber alert gedaan
alles voor totquote:Op donderdag 2 december 2021 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje onder hunebedden gaan zoeken.
Kunnen we hem niet zo'n enkelband omdoen?quote:
goed ideequote:Op donderdag 2 december 2021 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet zo'n enkelband omdoen?
Soms heb ik ze.quote:
Jeetje, daar ligt je zolder ook vol mee onderhand zeker?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
Ik leef nog hoor, maar vanavond ff andere dingen aan m'n hoofd.
Krijg zo ook nog een telefoontje.
heb jij een grote zolder?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Jeetje, daar ligt je zolder ook vol mee onderhand zeker?
Met telefoons?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Jeetje, daar ligt je zolder ook vol mee onderhand zeker?
quote:
lekker hoor Koen!quote:Op donderdag 2 december 2021 20:33 schreef Koen66 het volgende:
Ff alvast een beetje start van het weekend
beter een iets warmer plekjequote:
Misschien is mijn kelder wel warm?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
beter een iets warmer plekje
anders blijven ze zo hard![]()
Waar?quote:
mijne welquote:Op donderdag 2 december 2021 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien is mijn kelder wel warm?
Wij kunnen wiebelen als konijnen.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Kom op @:Derrabbit kom maar wiebelen, wiebelen....
En @:homijn ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |