quote:Op donderdag 2 december 2021 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Straks, was de bruine beer aan het uitlaten
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar ze schrokken wel in de buurt appgroep
aah je hebt je aangemeld en direct een foto van de waakbeer gestuurd?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar ze schrokken wel in de buurt appgroep
Ja, de arme buurtjes toch. Eerst iemand in capuchon die de hele tijd rondhangt en dan iemand die in een busje steeds langzaam rondjes rijdt, daar hoort een waakbeer bij.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah je hebt je aangemeld en direct een foto van de waakbeer gestuurd?
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, de arme buurtjes toch. Eerst iemand in capuchon die de hele tijd rondhangt en dan iemand die in een busje steeds langzaam rondjes rijdt, daar hoort een waakbeer bij.
Dit was wel even leuk.Ik gun het hem wel.quote:
ja zeker. erg leuk voor hem. ook leuk dat je hem zag genieten naarmate het meer viewers werdenquote:Op donderdag 2 december 2021 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was wel even leuk.Ik gun het hem wel.
Winnaar fierljeppen?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was wel even leuk.Ik gun het hem wel.
Sommige streams halen dit niet eens.En daar staan echt wel bekende namen te draaien.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zeker. erg leuk voor hem. ook leuk dat je hem zag genieten naarmate het meer viewers werden
gun factorquote:Op donderdag 2 december 2021 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommige streams halen dit niet eens.En daar staan echt wel bekende namen te draaien.
gelukkig maarquote:Op donderdag 2 december 2021 20:20 schreef ToT het volgende:
Ik leef nog hoor, maar vanavond ff andere dingen aan m'n hoofd.
Krijg zo ook nog een telefoontje.
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig maar
anders hadden we een amber alert gedaan
Okee doei.quote:
Beetje onder hunebedden gaan zoeken.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig maar
anders hadden we een amber alert gedaan
alles voor totquote:Op donderdag 2 december 2021 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje onder hunebedden gaan zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |