En als iemand het gemerkt zou hebben was jij het welquote:Op donderdag 2 december 2021 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jou niet gemerkt
Plof konijnquote:Op donderdag 2 december 2021 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat is een plofkip in de koekepan van Soury in de op
Pfff hier gaat hij extra langzaam... maar idd , nog één dagquote:Op donderdag 2 december 2021 19:22 schreef Koen66 het volgende:
Nog 1 werkdag, week is weer voorbij gevlogen
Die heb ik tijdens het koken al gehadquote:Op donderdag 2 december 2021 19:24 schreef Koen66 het volgende:
Vanavond maar eens een bijna weekend drankje
Ow het is inderdaad niet jouw plaatjequote:Op donderdag 2 december 2021 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zocht een plaatje voor de OP, maar de reacties zijn te leuk om die te veranderen
Is dit code taal?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:26 schreef Koen66 het volgende:
6 jaar terug een Fok meet zegt Google foto's
Ah neuquote:Op donderdag 2 december 2021 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pannenkoek inferno van Vanflessa.
Meer dan tien jaar terug de Teun meetquote:Op donderdag 2 december 2021 19:26 schreef Koen66 het volgende:
6 jaar terug een Fok meet zegt Google foto's
Zouden er echt mensen zijn die soppen op Huub?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Of de Huubsopperfanclubdagen (3x woordwaarde)
Jaja jij was toch die ene met dat maskertje op?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Of de Huubsopperfanclubdagen (3x woordwaarde)
Jij hebt een paar jaar op een andere planeet geleefd?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Zouden er echt mensen zijn die soppen op Huub?
Ook al een keer gedaan. Die Chinees was niet vaag SanSan in Rotterdam. Mascara was er ook bij. Heel eerlijk nooit meerquote:Op donderdag 2 december 2021 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eetmeet bij een vage Chinees in Rotterdam
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaja jij was toch die ene met dat maskertje op?
Ooh.. was er ook Pesto?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook al een keer gedaan. Die Chinees was niet vaag SanSan in Rotterdam. Mascara was er ook bij. Heel eerlijk nooit meer
Wie is Huub?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Smaken verschillen kennelijk.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij hebt een paar jaar op een andere planeet geleefd?
Ene Robin schijnt het nog te lukken.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Pesto?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh.. was er ook Pesto?
Hmmm, dat gaat te ver terug denk ik, die naam zegt me ook niksquote:
Het is wel erg stil op SMquote:Op donderdag 2 december 2021 19:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ene Robin schijnt het nog te lukken.
De "Bloementjesjurken".quote:
Oke, bloemetjesjurken is ook wel apart volk zal ik maar zeggen.quote:
Dat vermoeden was er ja.quote:
Nou dat denk ik nietquote:
Voornamelijk van het forum Nowlive. Die hele kliek was er later ook weer bij met Studio Vlemmix. Dat gaf me een uienpan daar op de chat, vooral als ze getrold werden door de FOKkers.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Oke, bloemetjesjurken is ook wel apart volk zal ik maar zeggen.
Uienpan?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voornamelijk van het forum Nowlive. Die hele kliek was er later ook weer bij met Studio Vlemmix. Dat gaf me een uienpan daar op de chat, vooral als ze getrold werden door de FOKkers.
Ga je nou beweren dat @sly een Fransoos is?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voornamelijk van het forum Nowlive. Die hele kliek was er later ook weer bij met Studio Vlemmix. Dat gaf me een uienpan daar op de chat, vooral als ze getrold werden door de FOKkers.
Puinhoop, zooitje, teringbende en wat dies meer zij.quote:
Een Scheveningse schollenkop.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat @:Sly een Fransoos is?
Mooie tijdenquote:Op donderdag 2 december 2021 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat @:Sly een Fransoos is?
Ik mis ze nog weleens.quote:
Qua eten of qua meet nooit meer?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook al een keer gedaan. Die Chinees was niet vaag SanSan in Rotterdam. Mascara was er ook bij. Heel eerlijk nooit meer
Echt welquote:
Qua meetquote:
Apart wel, mensen vinden meets geweldig of vreselijk, geen tussenvormquote:
Sly.quote:
Ik heb het over de fok slyquote:
quote:
Uhuquote:
Tering. Wat een primaat.quote:
Vind je?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen verdwenen sinds de meet?
Was het zo heftigquote:Op donderdag 2 december 2021 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Vet plaatjequote:
Wel eens meegemaakt dat iemand naar een meet zou komen. Tijdens de meet afgebeld want issue met auto oid. Nooit meer teruggezien in dat topicquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:41 schreef Domnivoor het volgende:
Wel eens meegemaakt dat iemand naar een meet zou komen. Midddn in een conversatie in dit topic ging die op #anoniem. Nooit meer teruggezien.
Waargebeurd verhaal ditquote:Op donderdag 2 december 2021 20:41 schreef Domnivoor het volgende:
Wel eens meegemaakt dat iemand naar een meet zou komen. Midden in een conversatie in dit topic ging die op #anoniem. Nooit meer teruggezien.
Noordwijkquote:Op donderdag 2 december 2021 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Geen bloemetjesjurken, maar wel mooie bloemetjes bij ons voor de deur.
De tijd dat alles nog kon, het lijkt al weer lang geleden.![]()
Nee, mijn kelder was volquote:Op donderdag 2 december 2021 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Mijn nieuwe jurkquote:
Wonen er nu al weer 7 jaarquote:
Ik zou nu maar even wachten. Het is nu een grote bouwput.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuke plaats altijd, kom er graag
serieus? Was er dit jaar nog in Juni, viel me niet op toenquote:Op donderdag 2 december 2021 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou nu maar even wachten. Het is nu een grote bouwput.
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:41 schreef Domnivoor het volgende:
Wel eens meegemaakt dat iemand naar een meet zou komen. Midden in een conversatie in dit topic ging die op #anoniem. Nooit meer teruggezien.
Misschien was ie er wel, maar wisten wij dat niet.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:49 schreef Koen66 het volgende:
ging dat over #anoniem die ook zaterdag besproken werd?
Stadshart is ook steeds vaker opengebroken hequote:Op donderdag 2 december 2021 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus? Was er dit jaar nog in Juni, viel me niet op toen
dat laatste valt reuze mee, zeker bij andere regio centraquote:Op donderdag 2 december 2021 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stadshart is ook steeds vaker opengebroken he
En loopt nog wat leeg ook
Mwah, alle winkels waar ik nog wel voor kwam zijn al even weg. Zeker buiten de 'hoofdstraat' zitten ook wel lege plekkenquote:Op donderdag 2 december 2021 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat laatste valt reuze mee, zeker bij andere regio centra
Zou me niet eens verbazenquote:Op donderdag 2 december 2021 21:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Misschien was ie er wel, maar wisten wij dat niet.
dat was helaas voor corona ook al zo. die zijtakken hebben feitelijk noot echt geleefdquote:Op donderdag 2 december 2021 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, alle winkels waar ik nog wel voor kwam zijn al even weg. Zeker buiten de 'hoofdstraat' zitten ook wel lege plekken
Jammer wel, daar zaten nou juist de interessante winkels.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was helaas voor corona ook al zo. die zijtakken hebben feitelijk noot echt geleefd
Ze zijn in september begonnen. Nieuwe drainage onder de Parallel Boulevard. De helft is in maart klaar en dan beginnen ze volgend jaar september met de andere kant.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus? Was er dit jaar nog in Juni, viel me niet op toen
ahhhh achsoquote:Op donderdag 2 december 2021 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zijn in september begonnen. Nieuwe drainage onder de Parallel Boulevard. De helft is in maart klaar en dan beginnen ze volgend jaar september met de andere kant.
Dat merk je bij ons op de KW ook heel erg. Veel zaken verdwijnen en het blijft hier weliswaar niet lang leeg, maar de kwaliteit wordt minder en minder. All-you-can-eat-vreetschuren e.d.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stadshart is ook steeds vaker opengebroken he
En loopt nog wat leeg ook
Ben er al een tijdje niet geweest. Eeuwig zonde dat ze dat daar zo verbouwd hebben.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:17 schreef Koen66 het volgende:
regiogenoten, is Kijkduin intussen al 'af' ?
Blijft zonde dat de leukere zaken gaan jaquote:Op donderdag 2 december 2021 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat merk je bij ons op de KW ook heel erg. Veel zaken verdwijnen en het blijft hier weliswaar niet lang leeg, maar de kwaliteit wordt minder en minder. All-you-can-eat-vreetschuren e.d.
Bij Raggers is nu ook weg en daar zit nu zo'n trendy Mexicaan.
Chico Leo/Schnitzelparadijs ook weg. Niet dat dat op culinair gebied nou zo'n gemis is, maar wij mochten er als het druk was graag op het terras neerstrijken om te genieten van de onbeschofte Fawlty Towers-behandeling die de gasten daar kregen.
Topje van een enorme ijsberg.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft zonde dat de leukere zaken gaan ja
Fawlty towers behandeling![]()
klopt. En de boot komt ook niet meer terugquote:Op donderdag 2 december 2021 22:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben er al een tijdje niet geweest. Eeuwig zonde dat ze dat daar zo verbouwd hebben.
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt. En de boot komt ook niet meer terug
Blijft grappig dat er dan toch nog mensen zijn die 5 sterren gevenquote:Op donderdag 2 december 2021 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Topje van een enorme ijsberg.
Het ding waar ik daar altijd zat is gewoon helemaal wegquote:Op donderdag 2 december 2021 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt. En de boot komt ook niet meer terug
Mensen met smaakquote:Op donderdag 2 december 2021 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft grappig dat er dan toch nog mensen zijn die 5 sterren geven
Ik weet wel iemand die steeds in de verkeerde trein stapte en 5 uur later op kwam dagen. Want niet alleen met treinen ging het mis, maar ook de bus ging de verkeerde kant uit.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel eens meegemaakt dat iemand naar een meet zou komen. Tijdens de meet afgebeld want issue met auto oid. Nooit meer teruggezien in dat topic
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die steeds in de verkeerde trein stapte en 5 uur later op kwam dagen. Want niet alleen met treinen ging het mis, maar ook de bus ging de verkeerde kant uit.
Ik mis hem eigenlijk wel op Fok, was wel een hele aardige gozer.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]hoe heette ie ook alweerm ook al lang pleite van Fok
klopt, ik mocht hem altijd wel. aja, Tailfoxquote:Op donderdag 2 december 2021 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mis hem eigenlijk wel op Fok, was wel een hele aardige gozer.
Tailfox?quote:Op donderdag 2 december 2021 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik mocht hem altijd wel. aja, Tailfox
die kwam veel te laat op die meet in Zwolle toenquote:Op donderdag 2 december 2021 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Tailfox?
Nee zo heet hij nietDat is weer iemand anders
Smaak voor humor kan ook he, mensen gingen er speciaal voor op het terras zittenquote:
Ja klopt, en op andere meets lukte bus en trein ook nooit bij hem.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die kwam veel te laat op die meet in Zwolle toen
Zn laatste post is nog geen jaar geledenquote:Op donderdag 2 december 2021 22:53 schreef drakin het volgende:
Toch jammer dat ik hem nu nooit meer zie
En wat nu ?quote:Op donderdag 2 december 2021 23:29 schreef mario390 het volgende:
wat en dag, en ik had de partei gewählt
het is er niet zo dat van
de kurz partei nur hij weg is
ook bundeskanzler schallenberg
en nog 1
3 zijn vandaag gegangen
enig idee wat er met hem gebeurd is? Geen zin meer in Fok?quote:Op donderdag 2 december 2021 22:53 schreef drakin het volgende:
Toch jammer dat ik hem nu nooit meer zie
waarschijnlijk werd innenministerquote:
OK hier hebben nog steeds geen nieuwe regering ... Duurt al bijna een jaarquote:Op donderdag 2 december 2021 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarschijnlijk werd innenminister
nehammer nieuwe kanzler
en karo edstadler misschien
iinnenminister
zij is in moment minister van eu
en oostenrijk
ja maar en bij onz moet dezequote:Op donderdag 2 december 2021 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
OK hier hebben nog steeds geen nieuwe regering ... Duurt al bijna een jaar
Die Amerika tijden komen vaak samen met wat anders hier ...quote:Op donderdag 2 december 2021 23:51 schreef mario390 het volgende:
elke dag nu zijn nog
3 races in beaver creek
1 super g, 2 abfahrt
en vandaag will nicole
ook weer rijden de zich in
cortina zo schwer verletzt
heeft
Ja dat is een meespelende factor ... Meestal hou ik het wel in de gaten hoor maar had het vandaag nog niet verwacht ...quote:Op donderdag 2 december 2021 23:54 schreef mario390 het volgende:
yep het was om 20 00
euope tijd
maar ik werd je het zeggen
het werd ook op het weer
ankomen
Dan kom ik bij jou zittenquote:Op vrijdag 3 december 2021 06:27 schreef pullup het volgende:
Morgen Oma![]()
![]()
Het is nu geloof ik droog gelukkig
Kan me voorstellenquote:
Jij moet er iedere dag doorheen. Vreselijk. Regenkapje opquote:Op vrijdag 3 december 2021 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan me voorstellen![]()
Verwacht sosieso wel netgeregend te worden ometeen. Het is zo'n week
Oh noquote:Op vrijdag 3 december 2021 06:47 schreef -Shii- het volgende:
Goedemorgen.![]()
![]()
Hier regent het nu ook en ik moet er zo doorheen.
Was al naar de winkel, vond het wel lekker was 0 gradenquote:
Moguh aloaquote:
Morguh GG, ik doe wel met je mee, hoef geen bier nu niet en nooit nietquote:
Morguh aloa, laatste daagje dan kan je weer uitslapenquote:
Deze dag vliegt voorbij.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh aloa, laatste daagje dan kan je weer uitslapen
Ik hoop het, want ik ben hartstikke moe.quote:
Winkel al open voor 8 uur? Zit nu op kantoor, was inderdaad best lekker buitenquote:Op vrijdag 3 december 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was al naar de winkel, vond het wel lekker was 0 graden
Voor je het weet, is het weekend.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik ben hartstikke moe.
Leuke dag voor de boeg?quote:
Dat is waar, maar soms weet je wat je kan verwachtenquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Je weet het nooit, wat de dag gaat brengen.
Ik denk dat dat het isquote:
In je dromenquote:
Nog beterquote:
Je hebt je winterse ui ook aal aangetrokken zie ik.quote:
Ja, die ziet de ui al hangen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je winterse ui ook aal aangetrokken zie ik.
Hey Deisyyquote:
Oquote:
Gewoon nog een nemenquote:
Ik had er maar één mee genomen, maar ik neem straks wel een oliebol, die werden vanmorgen gebracht, vers van de bakkerquote:
Oh ja dat gaat ook weer tijd wordenquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er maar één mee genomen, maar ik neem straks wel een oliebol, die werden vanmorgen gebracht, vers van de bakker
Een oliebol voor Sinterklaas is ook eigenlijk not donequote:Op vrijdag 3 december 2021 13:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat gaat ook weer tijd wordenVoorlopig eet ik nog speculaasjes
quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een oliebol voor Sinterklaas is ook eigenlijk not done
Ja, ik dacht vanaf 1 dec moet dat kunnen, idd winters geen Sint en nog geen Kerst dat is voor later.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt je winterse ui ook aal aangetrokken zie ik.
Eet je een koude tosti dan?quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er maar één mee genomen, maar ik neem straks wel een oliebol, die werden vanmorgen gebracht, vers van de bakker
Ik ben daar ook nogal strikt in, maar als er dan oliebollen gebracht worden zeg ik geen neequote:Op vrijdag 3 december 2021 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]Ik doe daar zelf wel aan ja . Voor Sint speculaas, voor kerst kransjes en dan pas oliebollen
Ik geloof dat ik ook nog ergens een sneeuw-Red heb liggen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht vanaf 1 dec moet dat kunnen, idd winters geen Sint en nog geen Kerst dat is voor later.
Je weet dat het woord 'maar' alles ontkracht wat er voor staat hequote:Op vrijdag 3 december 2021 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben daar ook nogal strikt in, maar als er dan oliebollen gebracht worden zeg ik geen nee
Ja maar ..oliebollenquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat het woord 'maar' alles ontkracht wat er voor staat he
Nee GADVERDAMME in de keuken staat een tosti-ijzerquote:
In dit geval klopt dat ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat het woord 'maar' alles ontkracht wat er voor staat he
Hoe is het gegaan gisteren?quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
Wie hier heeft er ook vreemde gewoontes waarbij de EOD nodig?![]()
![]()
https://www.ad.nl/bizar/b(...)-achterste~a7b2e994/
Van alle gemakken voorzien op je werkquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee GADVERDAMME in de keuken staat een tosti-ijzer
Oh is die weer bezig, moet mijn team nog ens onder de loep nemen danquote:
Het is een nieuw circuit ... Ik zal de trainingsresultaten wel weer zoals gewoonlijk postenquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh is die weer bezig, moet mijn team nog ens onder de loep nemen dan
Ik ben al van coureur gewisseld. Gasly begon wat tegen te vallenquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een nieuw circuit ... Ik zal de trainingsresultaten wel weer zoals gewoonlijk posten
Die ligt nu 4de....LeClerc 6dequote:Op vrijdag 3 december 2021 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben al van coureur gewisseld. Gasly begon wat tegen te vallen
Oh jeequote:Op vrijdag 3 december 2021 15:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die ligt nu 4de....LeClerc 6de![]()
Maar het is nog maar eerste training.
Hamilton ging beterquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gaatie goed? kon het niet zien zat in het zkh , 2 afspraken ruim 2 uur zoet pfffff
quote:
Smoothquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Top wijfie![]()
Stijlvol, sexy, en goed zingen
Heb niet gekeken, zag deze b ij de buren staanquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Max was sneller op andere banden begreep ik?
Operator?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik heb ook niks gezien.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb niet gekeken, zag deze b ij de buren staan
quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Operator?
Mooie dame hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.62 jaar nu.
damn, waarom veroudert niet iedereen zoquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier is ze 60 ofzo
[ afbeelding ]
Sean Connery is het normaal.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, waarom veroudert niet iedereen zo
Nog steeds maakt ze muziekquote:In 2018 bracht Sade twee nieuwe nummers uit die beiden op soundtrackalbums kwamen te staan; Flower of the Universe voor de Disney-film A Wrinkle in Time
op het eind gaat iedereen inderdaad op Sean Connery lijken (dood dus)quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sean Connery is het normaal.
Als mannen ouder worden gaan ze op hem lijken...
Als vrouwen ouder worden... ook.
![]()
Ooh leuk.. die ga ik ff op YT zoekenquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:06 schreef drakin het volgende:
In 2018 bracht Sade twee nieuwe nummers uit die beiden op soundtrackalbums kwamen te staan; Flower of the Universe voor de Disney-film A Wrinkle in Time
Nog steeds maakt ze muziek
Die is dood.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op het eind gaat iedereen inderdaad op Sean Connery lijken (dood dus)
Dat gaan we allemaal jaquote:
Niet iedereen haalt de 90quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op het eind gaat iedereen inderdaad op Sean Connery lijken (dood dus)
de enige zekerheid die je hebt als je geboren wordtquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Dat gaan we allemaal ja
Wist je dat nog niet? Een jaar terug ofzo alquote:
uiteraard wist ik dat, ik zei het een paar posts boven Puzzie alquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet? Een jaar terug ofzo al
En dan post je het hier niet?quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wow.. kinkt exact als de oude Sade ... lekker soft .. lekker ritme.. prima om ff de vrijdag avond mee aan te zwaffelen zwengelen
Kijk eens drie posts hoger !quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:11 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan post je het hier niet?
Wilde nou eens een keer niet zelf zoeken
Dan zijn we weer goed op de hoogtequote:Op vrijdag 3 december 2021 17:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uiteraard wist ik dat, ik zei het een paar posts boven Puzzie al
O moet ik ineens teruglezenquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk eens drie posts hoger !
Fact of life dit.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als vrouwen ouder worden... ook.
![]()
ik verwacht geen hoofdrol voor Seanquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zijn we weer goed op de hoogte
Wist je dat er een nieuwe highlander film komt?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
O moet ik ineens teruglezen![]()
Ja Goa zal ik doen Goa
Dat zeg je nou.,.. maar was die niet onsterfelijk?quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwacht geen hoofdrol voor Sean
Die had hij in het eerste deel ook niet, en nee er komt een nieuwe nog onbekende castquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwacht geen hoofdrol voor Sean
Waarschijnlijk een transgender Eskimo vrouwquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Die had hij in het eerste deel ook niet, en nee er komt een nieuwe nog onbekende cast
Tot hij zijn hoofd verloorquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zeg je nou.,.. maar was die niet onsterfelijk?
Sheila Connetnie.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een transgender Eskimo vrouw
Goed, en vandaag weer goed,quote:
Er waren destijds 2 vervolgen, dit wordt een remake denk ik. Maar vooralsnog is er niet veel bekendquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja... je weet wat ze zeggen over een vervolg hč...
We zijn alweer bij het volgende onderwerp, vervolgenquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk..maareh ...wat is precies de link met Sade?
Verdomd!quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik het nog googlens ook
Ze heeft wel facebook
Verdorie.. story of my life..quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:21 schreef drakin het volgende:
[..]
We zijn alweer bij het volgende onderwerp, vervolgen
Snotverdorriequote:Op vrijdag 3 december 2021 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed, en vandaag weer goed,
tenmiste,
tot een half uur geleden
Gewoon goede basics aanschaffen, tijdloze kledingquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Verdorie.. story of my life..
Ik loop zover voor, dat ik weer achter loop.
Zo gaat dat ook met mijn kleding.
Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon goede basics aanschaffen, tijdloze kleding
Dochter inruilen lost dat probleem wel opquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook
Als iets (weer) in de mode komt.. denk ik meestal : Verrek, dat heb ik nog![]()
en dan mijn dochter: Leuk pap, maar net niet
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dochter inruilen lost dat probleem wel op
Ik ook, prima gefietst zat ruim boven gemiddeld.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snotverdorrie![]()
Maar ik doelde eigenlijk je fietstest?
Raar is dat toch hequote:Op vrijdag 3 december 2021 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, prima gefietst zat ruim boven gemiddeld.
Vandaag nog een ECG gehad en de uitslag bij de cardioloog. Alles helemaal goed,
alleen dus op de terugweg
Ja, snap er helemaal niets vanquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar is dat toch he
Hopelijk herstelt het snel nu en zit je niet een hele avond, nacht mee
Dat hoop ik met je mee. Trap lopen en als dat niet helpt weer een douche nemenquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, snap er helemaal niets van
Merk wel hoe lang het gaat duren, hoop vooral niet naar het ziekenhuis te hoeven.
Ik vind het wel een mooi thema ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar kun je goed een avondje mee beginnen dacht ik zo
Ga ik straks allemaal proberen ja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik met je mee. Trap lopen en als dat niet helpt weer een douche nemen
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga ik straks allemaal proberen ja.
Heb al extra medicatie genomen.
Altijd als ze niet meekijkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, prima gefietst zat ruim boven gemiddeld.
Vandaag nog een ECG gehad en de uitslag bij de cardioloog. Alles helemaal goed,
alleen dus op de terugweg
quote:
Nee, gaan toch niets doen nu.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Altijd als ze niet meekijken![]()
Moest je toen weer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |