Of alle niet ontdekte kankers in het laatste anderhalf jaar. Of alle gemiste hartinfarcten.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nog los van de groep die inderdaad ook zonder IC langdurig klachten houdt aan longen&luchtwegen of neurologische klachten houdt tot ruim een jaar na besmetting.
N=1, maar ik was een jaar geleden een kerngezonde 40-ger toen ik besmet raakte en nu nog steeds niet hersteld.
Dat is vervelend. Als je het wil vertellen, waar heb je nog last van? Ben je heel ziek geweest?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nog los van de groep die inderdaad ook zonder IC langdurig klachten houdt aan longen&luchtwegen of neurologische klachten houdt tot ruim een jaar na besmetting.
N=1, maar ik was een jaar geleden een kerngezonde 40-ger toen ik besmet raakte en nu nog steeds niet hersteld.
Een maat van mij ging autorijden.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat dacht een maat van mij ook ja.
Hij vond het toch tegenvallen op de IC.
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Stop maar om je er druk over te maken denk ik. Er zit geen logica in maatregelen. Ze hebben gewoon geen idee meer en het is balletje graaien.
En dat allemaal door taartmevrouw en zoutteweinigmeneer.
Ik lach maar eigenlijk moet je hier heel erg hard van huilen.
Toch niet, wat een verassing. Je hoeft enkel de planning van vorig jaar te pakken en je weet waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:26 schreef Zipportal het volgende:
Vreugdevuren Den Haag gaan toch niet door vanwege coronamaatregelen
https://www.nu.nl/binnenl(...)ronamaatregelen.html
@:Haags
daar mag wel een betere balans in worden gevonden. Maar het lijkt wel alsof de enorme impact van corona door sommigen echt wordt weggezet als iets kleins.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Of alle niet ontdekte kankers in het laatste anderhalf jaar. Of alle gemiste hartinfarcten.
Er is meer dan corona.
En volgend jaar...quote:Op donderdag 2 december 2021 19:45 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Toch niet, wat een verassing. Je hoeft enkel de planning van vorig jaar te pakken en je weet waar je aan toe bent.
Netjes beleefd gevraagd ook.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:47 schreef Discombobulate het volgende:
Hier altijd wel een stuk of 8 mensen zonder mondkapje in de supermarkt als ik kom.
Was nog een oude vrouw die zei tegen het kassameisje "doe die mondkap af ik versta er niks van!"
Als je dan nog de booster pakt, is de kans nog eens kleiner. En dan hebben we niet eens over de kinderen gehad.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je je laat vaccineren is die kans nog veel kleiner.
Als je je aan de maatregelen houdt, nog kleiner.
Dat is beleefd hier in het Noorden, maar idd ze was een beetje geïrriteerd.quote:
Mensen (n=1) zijn er wel klaar mee om zich bezig te houden met maatregelen die niet werken.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:16 schreef trein2000 het volgende:
Overigens was ik vandaag weer eens in de gele supermarkt en viel het mij op hoeveel mensen er geen mondkapje droegen... N=1, maar wel opvallend ik had dat nog nooit gezien.
Ahh dat zijn idd de echte experts.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Mensen (n=1) zijn er wel klaar mee om zich bezig te houden met maatregelen die niet werken.
Nee, het risico van corona is voor het gros van de mensen minimaal.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:46 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
daar mag wel een betere balans in worden gevonden. Maar het lijkt wel alsof de enorme impact van corona door sommigen echt wordt weggezet als iets kleins.
en toch hebben er zo veel mensen last van? Apart.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:54 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nee, het risico van corona is voor het gros van de mensen minimaal.
Neemt niet weg dat het op persoonlijk vlak helemaal fout kan gaan.
We komen er uit omdat een pandemie gewoon een natuurlijk proces is wat komt en gaat, niet omdat we dat samen doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:53 schreef tim020hoorn het volgende:
Samen komen we er uit hoor. Echt!
verschil van mening is dat kennelijk en dat is prima. Het siert men niet maar het is wel de rode draad idd. Ikke ikke ikke. Helemaal bestquote:Op donderdag 2 december 2021 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
We komen er uit omdat een pandemie gewoon een natuurlijk proces is wat komt en gaat, niet omdat we dat samen doen.
Dat maak je er zelf van.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:46 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
daar mag wel een betere balans in worden gevonden. Maar het lijkt wel alsof de enorme impact van corona door sommigen echt wordt weggezet als iets kleins.
die gaat even les geven, hoe goed het in België is geregeld en dat wij hier er een puinzooi van maken!quote:Op donderdag 2 december 2021 19:55 schreef Discombobulate het volgende:
Vanavond Marc van Ranst bij Op1![]()
Blijf alsjeblieft in je eigen land...
Wat voor neurologische klachten zijn dat eigenlijk?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 13 oma's gered.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:58 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
verschil van mening is dat kennelijk en dat is prima. Het siert men niet maar het is wel de rode draad idd. Ikke ikke ikke. Helemaal best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |