abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202443285
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Lading frikandellen
Kroketten*

Zijn het dan eigenlijk de krokettenbusjes van de Jonge?!
  donderdag 2 december 2021 @ 23:18:14 #277
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202443287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nog geen bewijs dat opticon ook ziekmakender is.
Bij een R0 van 18 met vaccindoorbrekend gedrag is met de huidige besmette populatie het hek binnen 2 maanden van de dam en is 60% van de populatie besmet (geweest) zeg maar de hele corona crisis keer 2 maar dan in 8 weken en niet 18 maanden.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_202443289
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:16 schreef zalkc het volgende:

[..]
Gelukkig gaan we ten onder aan onze eigen domheid, druk met anderen de maat te willen nemen maar wel even snel boodschappen doen terwijl je positief getest bent, we verdienen niet beter.
een WHO, die loopt te bleren dat vaccins naar arme landen moeten. daar gaan ze dan klooien met vaccins die niet meer helpen tegen de huidige varianten.
  donderdag 2 december 2021 @ 23:18:38 #279
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202443293
Je moet in ieder geval niet ziek worden in deze tijd. Dat zou een hele slechte timing zijn.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202443295
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:17 schreef chratnox het volgende:

[..]
Kroketten*

Ja eh... die moeten ook ergens heen als de busjes met vaccins rondrijden. ;)
pi_202443303
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:17 schreef chratnox het volgende:

[..]
Kroketten*

hou op, krijg gelijk trek, joh.
pi_202443319
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:18 schreef zalkc het volgende:

[..]
Bij een R0 van 18 met vaccindoorbrekend gedrag is met de huidige besmette populatie het hek binnen 2 maanden van de dam en is 60% van de populatie besmet (geweest) zeg maar de hele corona crisis keer 2 maar dan in 8 weken en niet 18 maanden.
URK gaat gewoon weer paars worden
pi_202443321
quote:

[..]
Gelukkig gaan we ten onder aan onze eigen domheid, druk met anderen de maat te willen nemen maar wel even snel boodschappen doen terwijl je positief getest bent, we verdienen niet beter.
Ja.. Beschamend eigenlijk.

Mijn dochter heeft waterpokken dus ze zit in quarantaine (soortvan). Gevolg is dat wij dat ook zitten. Voelt wel raar in elk geval. Eerste keer quarantaine, we hebben 't zo lang vol weten te houden ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2021 23:21:33 ]
  donderdag 2 december 2021 @ 23:21:08 #284
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_202443331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:11 schreef zalkc het volgende:

[..]
Hou toch op, het maakt gewoon allemaal niks meer uit. Als dat Omikron 3 keer zo besmettelijk is dan zijn er gewoon massagraven en doden in de straten. Daar is geen ontkomen meer aan, alles wat je nu doet om nog een beetje speling voor de vloedgolf te krijgen is volslagen zinloos. Het water staat aan de rand van de dijk en er is storm op komst en het moet nog vloed worden, succes met je zandzakje van de voetbal stilleggen.
Als het zoveel landen bereikt heeft, moet het op de plaats waar het ontstaan is reeds dominant zijn. Ik heb nog geen berichten gelezen over massagraven.
are we infinite or am I alone
  donderdag 2 december 2021 @ 23:22:46 #285
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202443357
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Misschien is het gewoon de catering.
Yep, want ze barbeceuen altijd ter afsluiting. :D
(Soz, maar kon deze niet laten ontdooien).
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_202443361
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:20 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ja.. Beschamend eigenlijk.

Mijn dochter heeft waterpokken dus ze zit in quarantaine (soortvan). Gevolg is dat wij dat ook zitten. Voelt wel raar in elk geval. Eerste keer quarantaine, we hebben 't zo lang vol weten te houden ;(
Huh?
Maar waterpokken moeten toch eigenlijk rondgaan?
Hoe jonger je het krijgt, hoe beter toch? :?
  donderdag 2 december 2021 @ 23:23:20 #287
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202443362
quote:

[..]
:Y
Gisteren nog meegemaakt. Die dame stond heel verontwaardigd tegen de cassiere te vertellen dat ze niet mocht werken omdat ze positief getest was. Maar ze had nergens last van, dan ga je toch niet binnenzitten??
De cassiere was het helemaal met haar eens, maar vond dat ze het toch maar rustig aan moest doen anders zou ze er misschien wel zelf last van kunnen krijgen. :{
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202443378
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:23 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Huh?
Ja. Maar doordat je bij waterpokken koorts krijgt mag ze niet naar de opvang, want bij koorts moeten kleine kinderen thuisblijven. Daarna moeten ze 24 uur klachtenvrij zijn, wat met waterpokken vrij lastig is want klachten komen af en aan.

Coronaregels maken 't hier nogal moeilijk ;(
  donderdag 2 december 2021 @ 23:24:56 #289
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202443384
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:21 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Als het zoveel landen bereikt heeft, moet het op de plaats waar het ontstaan is reeds dominant zijn. Ik heb nog geen berichten gelezen over massagraven.
Ik ben even hysterisch pessimistisch laat me ff :)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 2 december 2021 @ 23:26:02 #290
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202443399
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:23 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Huh?
Uit ervaring kan ik je vertellen dat waterpokken rond je 25e je (bijna) het ziekenhuis in kan krijgen :)
pi_202443409
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:24 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ja. Maar doordat je bij waterpokken koorts krijgt mag ze niet naar de opvang, want bij koorts moeten kleine kinderen thuisblijven. Daarna moeten ze 24 uur klachtenvrij zijn, wat met waterpokken vrij lastig is want klachten komen af en aan.

Coronaregels maken 't hier nogal moeilijk ;(
Owja... met koorts naar de opvang is natuurlijk niet zo handig.... -O-
pi_202443420
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:24 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ik ben even hysterisch pessimistisch laat me ff :)
We gaan allemaal dood! Heb je je testament al gemaakt? Alles naar Danny? Kun je er ook in opnemen dat ik dan alleenrecht op de UI heb? :P

Ik geloof direct dat Omikron besmettelijker is, maar ik wacht op de rest. WHO gaf aan dat de klachten milder (leken) te zijn op basis van info uit Zuid-Afrika. We gaan 't allemaal wel zien :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2021 23:28:14 ]
pi_202443427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:26 schreef zalkc het volgende:

[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat waterpokken rond je 25e je (bijna) het ziekenhuis in kan krijgen :)
Euw.... -O-
En kan je als man zelfs onvruchtbaar maken als ik me niet vergis... = bof.
  donderdag 2 december 2021 @ 23:28:29 #294
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202443431
quote:
2s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:18 schreef mazaru het volgende:
Je moet in ieder geval niet ziek worden in deze tijd. Dat zou een hele slechte timing zijn.
Serieus één van de dingen die bij ons in de Motoclub spelen waar "we" (het bestuur) er voor kiest om al een tijd geen, laat staan onnodige, clubritten te doen en we ook elkaar erop wijzen nog defensiever te (gaan) rijden.
Ik rij dagelijks en maak mij wel zoevend wel iets meer zorgen zodat ik mijn afstand tot anderen nog groter aan het houden ben. Wil er sws niet aan, laat staan nu om ergens in een traumabed te belanden.
pi_202443438
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:28 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Euw.... -O-
En kan je als man zelfs onvruchtbaar maken als ik me niet vergis...
Wat nu als we Covid-vaccinaties vermommen als vaccinaties tegen de waterpokken, want onvruchtbaar worden wil je als man niet (tenzij je al kinderen hebt en er niet meer wil)? :P
  donderdag 2 december 2021 @ 23:31:02 #296
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202443456
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:27 schreef chratnox het volgende:

[..]
We gaan allemaal dood! Heb je je testament al gemaakt? Alles naar Danny? Kun je er ook in opnemen dat ik dan alleenrecht op de UI heb? :P

Ik geloof direct dat Omikron besmettelijker is, maar ik wacht op de rest. WHO gaf aan dat de klachten milder (leken) te zijn.
Als het nu gemuteerd is tot de stevige verkoudheid waar iedereen op hoopte vorig jaar maart kan alsnog de vlag uit inderdaad. Dan zou je het moeten motiveren door de kroegen weer open te gooien ;)

Verder heb ik gewoon ruimte in de vriezer vrijgemaakt en een paar bodybags geritseld voor de familie, beter mee verlegen als om verlegen.

En nee, hoewel ik niet meer weet wie de ui gemaakt heeft was ik degene die het verzoek ervoor had gedaan, nadat we 20 hontjes hadden als ui achter elkaar ;)
  donderdag 2 december 2021 @ 23:34:03 #297
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202443482
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:28 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Euw.... -O-
En kan je als man zelfs onvruchtbaar maken als ik me niet vergis... = bof.
Dat onvruchtbaar kan ik wel ontkennen, bewijsstuk heb ik om half acht nog een verhaaltje voorgelezen.
Ik kreeg door waterpokken last van koortsstuipen, ik had het dermate erg dat de huisarts er ook foto's van had gemaakt voor het geval 1 van zijn studenten (hij doceerde nog op de uni erbij) het nog kon gebruiken voor artikel.

Als je het niveau, exemplarisch voor medisch handboek, hebt bereikt mag je wel klagen
pi_202443489
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:31 schreef zalkc het volgende:

[..]
Als het nu gemuteerd is tot de stevige verkoudheid waar iedereen op hoopte vorig jaar maart kan alsnog de vlag uit inderdaad. Dan zou je het moeten motiveren door de kroegen weer open te gooien ;)

Verder heb ik gewoon ruimte in de vriezer vrijgemaakt en een paar bodybags geritseld voor de familie, beter mee verlegen als om verlegen.

En nee, hoewel ik niet meer weet wie de ui gemaakt heeft was ik degene die het verzoek ervoor had gedaan, nadat we 20 hontjes hadden als ui achter elkaar ;)
Als het gemuteerd is tot een stevige verkoudheid zou je een omgekeerde lockdown moeten hebben. ¤ 95,- boete als je thuis bent en niet in de kroeg.

Slim die bodybags. Even kijken of die nog te leveren zijn.
pi_202443524
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 23:34 schreef zalkc het volgende:

[..]
Dat onvruchtbaar kan ik wel ontkennen, bewijsstuk heb ik om half acht nog een verhaaltje voorgelezen.
Ik kreeg door waterpokken last van koortsstuipen, ik had het dermate erg dat de huisarts er ook foto's van had gemaakt voor het geval 1 van zijn studenten (hij doceerde nog op de uni erbij) het nog kon gebruiken voor artikel.

Als je het niveau, exemplarisch voor medisch handboek, hebt bereikt mag je wel klagen
O, was jij dat in dat artikel, had je niet herkend met al die vlekjes... :P
Ja, dan is het wel erg ja. -O-
  donderdag 2 december 2021 @ 23:41:44 #300
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202443542
Verschilplaatje van het SpikeEiwit

Zoek de verschillen en ontdek de overeenkomsten. Zuid Afrika is er niets bij.
En dan vooral volhouden dat men denkt dat het wel zal meevallen omdat men nog niets weet.
Doet mij denken aan de discussie over de D614G variant die toen ook werd gedownplayed en nu behoort tot het standaard instrumentarium.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')