SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Bus hebben we alquote:Op donderdag 2 december 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon zo'n KSC - toer
Heb ik zin in
Proficiat!quote:Op donderdag 2 december 2021 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben gisteren officieel begonnen daar in.
Onofficieel doe ik het al een maand
Drie vrouwenquote:Op donderdag 2 december 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was je gesprek met mannen of vrouwen?
quote:
Denk er nog maar even over na, dan klap ik die er straks wel inquote:Op donderdag 2 december 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, sorry hoor.. als ik ook over een TT na moet gaan denken dan zitten we morgen nog zonder SC.
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ook een megafoon OP de bus en dan in steenkolen engels omroepen
Anderhalf mieder!quote:Op donderdag 2 december 2021 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Laat even weten wanneer je Dordt aandoet. Dan haal ik een grote wortel in huisquote:Op donderdag 2 december 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon zo'n KSC - toer
Heb ik zin in
Huehue?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer je Dordt aandoet. Dan haal ik een grote wortel in huis
vreemde manier om te zeggen dat je je broek uit gaat doenquote:Op donderdag 2 december 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HIER CUMS DE KEE ES SIE ON TOER!!!!quote:Op donderdag 2 december 2021 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hij wil gewoon 'de cavia volstoppen'quote:Op donderdag 2 december 2021 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
vreemde manier om te zeggen dat je je broek uit gaat doen
godverquote:Op donderdag 2 december 2021 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij wil gewoon 'de cavia volstoppen'
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeioei, die zijn meestal wel wat kritischer.
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij wil gewoon 'de cavia volstoppen'
Gewoon zo natuurlijk mogelijk en meer kun je inderdaad niet doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb goede antwoorden gegeven, een paar intelligente vragen gesteld en een paar leuke kwinkslagen gemaakt. Meer kan ik niet doen.
Heb je de knapste ononderbroken aan zitten staren of waren ze alle drie prut?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb goede antwoorden gegeven, een paar intelligente vragen gesteld en een paar leuke kwinkslagen gemaakt. Meer kan ik niet doen.
Zo gaan we de besmettingen bij de GGD wel omlaag krijgen.quote:Vanaf vrijdag mag niet-kwetsbare ook zelftest doen bij klachten
Niet-kwetsbare mensen die klachten hebben zoals hoesten of keelpijn mogen vanaf vrijdag eerst thuis een zelftest doen, meldt de Volkskrant donderdag. Is die test positief, dan pas moeten ze naar een GGD-testraat voor een bevestiging van de uitslag.
Tot vrijdag hoor je een zelftest alleen te gebruiken als je helemaal geen corona-achtige klachten hebt - puur als extra controle. Vanwege de grote drukte bij de GGD kondigde het demissionaire kabinet op 24 november aan dat de regels rond zelftesten uiterlijk 3 december zouden veranderen. Dit verandert niets aan de quarantaineregels.
Volgende week nog 5 besmettingen.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo gaan we de besmettingen bij de GGD wel omlaag krijgen.
Uit m'n aura, bitchquote:
Ja, gewoon onschuldige intentiesquote:
Eentje kon wel mijn type zijnquote:Op donderdag 2 december 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je de knapste ononderbroken aan zitten staren of waren ze alle drie prut?
en de running gag in de SC hier.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cavia alsook de wederhelft van 4E.
Een verwenwortel.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon onschuldige intenties
Wattenschijfje zal je dankbaar zijn
Dan rent er in elk geval iets, huehue.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en de running gag in de SC hier.
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een verwenwortel.![]()
Dat klinkt weer fout he?
Geen auto in de vorm van een schoen?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Bij de benzinepomp had iemand z'n auto zo lomp naast die pomp gezet dat ik met m'n picantootje bijna een van m'n spiegels eraf moest rijden om erlangs te kunnenWas millimeterwerk. Toen moest ik nog uitstappen en tanken ook. Goedemorgen zeg. Er horen daar twee vrachtwagens naast elkaar te kunnen staan.
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een verwenwortel.![]()
Dat klinkt weer fout he?
Broccoli?quote:
Het zusje van Carola Schouten?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eentje kon wel mijn type zijn
quote:
quote:
Een zwarteeeee, want 4EverBlack.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen auto in de vorm van een schoen?
wraps met shoarmaquote:
Heb je wel knoflooksaus ?quote:
nee, vergeten om yoghurt te halen en m'n knoflook is op zag ik net.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel knoflooksaus ?
ik heb niet genoeg om te delen balliequote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg om te delen ballie
Sliptongquote:Op donderdag 2 december 2021 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
Sliptongetjes, aardappel/pastinaak puree, wortels, salade, en een mosterdsaus.
Ownooesquote:Op donderdag 2 december 2021 17:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, vergeten om yoghurt te halen en m'n knoflook is op zag ik net.
Dus ik ga met mayo en wat andere kruiden wel wat maken.
ach ja, stink ik ook niet 3 dagen naar knoflookquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ach ja, stink ik ook niet 3 dagen naar knoflook
Joh, maar dat helpt niet als je een halve bol knoflook in 250 gram yoghurt verwerktquote:Op donderdag 2 december 2021 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tandenpoetsen en mondhygiëne is een optie?
quote:
Weinig knoflookquote:Op donderdag 2 december 2021 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Joh, maar dat helpt niet als je een halve bol knoflook in 250 gram yoghurt verwerkt
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja, dat is meestal met dingen die je lust ?
niet alleen je adem, het komt regelrecht je poriën uit stromenquote:Op donderdag 2 december 2021 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 4E stinkt naar knoflookadem
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja, dat is meestal met dingen die je lust ?
Daar hebben we tegenwoordig mondkapjes voor.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tandenpoetsen en mondhygiëne is een optie?
Knoflook is goed voor de gezondheid en zuivert je bloed.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet alleen je adem, het komt regelrecht je poriën uit stromen
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knoflook is goed voor de gezondheid en zuivert je bloed.
Ik zou twee bollen knoflook erin gooien.
zal ik volgende keer doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knoflook is goed voor de gezondheid en zuivert je bloed.
Ik zou twee bollen knoflook erin gooien.
Aw zonde.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal ik volgende keer doen.
houdt de vampieren ook weer buiten de deur.
Lekker geld verbrandenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Wel eens gehad dat mijn vriendin echt kwakveel knoflooktenen op had en die lag al lekker op bed, ik neem een aanloopje met het idee ja hier met dat heerlijke roze geboortekanaal van je maar die walm was echt te erg, ben ik chipjes gaan eten op de bank
had je vlooien?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger toen men nog amper van botulisme had gehoord vrat ik zo 50 tenen knoflook op een avondje weg.
Zweedsquote:Op donderdag 2 december 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een random Poolse metselaar met vitaminetekorten?
ik keur 'm goedquote:Op donderdag 2 december 2021 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren heeft de tandarts in mijn gleuf gezeten, vandaag zat ik in de gleuf van de tandartspraktijk...
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren heeft de tandarts in mijn gleuf gezeten, vandaag zat ik in de gleuf van de tandartspraktijk...
Dit ziet er goed uit.quote:
Ik heb zijn kookboek, maar nog geen tijd gehad om erin te bladerenquote:
Nickgenotquote:Op donderdag 2 december 2021 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zijn kookboek, maar nog geen tijd gehad om erin te bladeren
ftfy.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:02 schreef Ama het volgende:
Zijn video's zijn wel leuk ja maar ben te lui.
Daar word je tegenwoordig al voor gevraagd als je twee seconden op TV bent geweest om te praten over fotosynthese...quote:
wat ga je doen?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Best frips buiten; moet straks ook nog op pad.
had heel bescheiden maar 2 wrapsquote:
Jouw geheugen is te goedquote:Op donderdag 2 december 2021 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zusje van Carola Schouten?
Nee dit was avondetenquote:
ik ga straks nog aan de toastjes met pate en eendenrillette. rustig maarquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had pesto gemaakt; met kippetje en extra kaas eroverheen
klinkt lekkerquote:Op donderdag 2 december 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn eigen recept, met lekker gekruide gehaktballetjes
Misschien in het weekend ook weer eens pasta-saus maken. Doordeweeks zijn mijn go-to pasta's vaak de snelle pasta's.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn eigen recept, met lekker gekruide gehaktballetjes
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
HET RUIKT ZELFS VIESDIK IN DEZE SC
Zou je die geur kunnen omschrijven?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
HET RUIKT ZELFS VIESDIK IN DEZE SC
Een beetje zo'n jus-geur zoals dikke mannen dat hebben in de zomerquote:Op donderdag 2 december 2021 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je die geur kunnen omschrijven?
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een beetje zo'n jus-geur zoals dikke mannen dat hebben in de zomer
hoeveel heb je er gekocht?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Zelftests zijn weer op voorraad bij Kruidvat, kan er weer even tegenaan.
Jus als van sinaasappelen of als van vlees getrokken in bouillon?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een beetje zo'n jus-geur zoals dikke mannen dat hebben in de zomer
3 maal daags testenquote:Op donderdag 2 december 2021 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Zelftests zijn weer op voorraad bij Kruidvat, kan er weer even tegenaan.
dat laatstequote:Op donderdag 2 december 2021 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jus als van sinaasappelen of als van vlees getrokken in bouillon?
Lekker een gehaktbal uit de jusquote:
dat leest hij voorlopig nietquote:
Morgen moet je weer naar het kruidvat -> https://nl.pepper.com/aan(...)-het-kruidvat-219880quote:
een luie pizzaquote:Op donderdag 2 december 2021 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, mijn pizza Amarantha is er...
Gloeiende hoerenquote:Op donderdag 2 december 2021 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen moet je weer naar het kruidvat -> https://nl.pepper.com/aan(...)-het-kruidvat-219880
Wietpizzaquote:Op donderdag 2 december 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, een pizza met allemaal roze spul erop
Vakanties worden niet besprokenquote:
interessantquote:Op donderdag 2 december 2021 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, een pizza met allemaal roze spul erop
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
garnalen... aardbeienijs... varkensoor... zeep...
lekker hoor
Nee chocoladekruidnoten en chocoladelettersquote:
leukquote:
KSC-gourmetpartyquote:
ik heb daarna altijd nog trekquote:Op donderdag 2 december 2021 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met gourmetten ben ik meestal de laatste die nog aan het eten is
Vies vette pizza dus?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, mijn pizza Amarantha is er...
Is het daar nog een beetje te doen qua drukte in die mall?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
Was vandaag in een slager daar in die mall of the netherlands.
daar hebben ze echt verrukkelijke gourmet pakketjes liggen
wanneer?quote:
Toen ik van de week in de slager was kreeg ik ook trek om alles te kopenquote:Op donderdag 2 december 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
Was vandaag in een slager daar in die mall of the netherlands.
daar hebben ze echt verrukkelijke gourmet pakketjes liggen
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had vanmiddag kibbelingquote:Op donderdag 2 december 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
en toch kibbeling geworden ¯\_(ツ)_/¯ sliptong was niet meer voorradig
het is geen vrijdagquote:Op donderdag 2 december 2021 18:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag kibbelingkomt dichtbij zo.
Bij KSC heb je wel competitie denk ikquote:Op donderdag 2 december 2021 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vaak ookquote:Op donderdag 2 december 2021 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vond het vandaag daar wel druk weer.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het daar nog een beetje te doen qua drukte in die mall?
die vreten dat hele gourmetstel inclusief pannetjes nog wegquote:Op donderdag 2 december 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij KSC heb je wel competitie denk ik
Dit klopt wel ja.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die vreten dat hele gourmetstel inclusief pannetjes nog weg
Was je in de slager of in de slagerij? Voordat er hier vreemde geruchten ontstaanquote:Op donderdag 2 december 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik van de week in de slager was kreeg ik ook trek om alles te kopen
Dan kun je beter een heel veel pits gasfornuis neerzetten dan een goumetstelletjequote:Op donderdag 2 december 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij KSC heb je wel competitie denk ik
quote:Op donderdag 2 december 2021 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die vreten dat hele gourmetstel inclusief pannetjes nog weg
In de slagerijquote:Op donderdag 2 december 2021 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was je in de slager of in de slagerij? Voordat er hier vreemde geruchten ontstaan
voer ook echtquote:Op donderdag 2 december 2021 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Wij flikkeren die pannetjes vrij rap weg en flikkeren het voer gewoon op de bakplaat.
altijd maar dat soort dingen roepen maar niemand komt met een datum, plaats en tijdquote:
Iedereen een eigen gourmetstel bij de gourmetparty dusquote:Op donderdag 2 december 2021 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Wij flikkeren die pannetjes vrij rap weg en flikkeren het voer gewoon op de bakplaat.
klopt. maar zo schop je m'n hele wat eet ama vandaag planning in de warquote:Op donderdag 2 december 2021 18:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Vorige week woensdag was het ook geen vrijdag.
goed idee jaquote:Op donderdag 2 december 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen een eigen gourmetstel bij de gourmetparty dus
De slager in jouw dorp?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de slagerijMaar als je daar flink gaat inslaan kun je gelijk een extra hypotheek afsluiten
Pannenkoekjes.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:53 schreef Ama het volgende:
Die pannetjes gebruik ik alleen voor groente en aardappeltjes.
De droom.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen een eigen gourmetstel bij de gourmetparty dus
Nicequote:Op donderdag 2 december 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
kapper voor @:Ama
17 MINUTEN GELEDEN
Groningse kapper doet het 'c-woord' in de ban
Een kapper uit Appingedam vraagt met een briefje op de deur aan klanten om het niet hebben over corona of lockdowns. "Wij knippen per persoon zestien klanten per dag. Als je alleen nog maar over die onderwerpen kunt praten, is het iets minder gezellig", zegt kapper Christa Jansen tegen RTV Noord. Ze verbant niet alleen het c-woord uit haar zaak. Ze wil helemaal niets over corona horen. "Het gaat ook om alle maatregelen, alles wat met corona en lockdowns te maken heeft."
Dat is trouwens nog niet zo makkelijk als het lijkt. Jansen: "Voor ons is het ook lastig te vermijden. We zitten hier al twee jaar in, dus als je het over vorig jaar hebt, gaat het er ook al over."
Wat als iemand zich verspreekt? "Dan zeggen we gewoon: we hebben een papiertje op de deur geplakt. We hebben het er al zo vaak over, dat doen we gewoon niet meer. Iedereen snapt dat wel. Wij praten hier de hele dag over en zij zitten maar twintig minuten in de stoel."
Ja sorryquote:Op donderdag 2 december 2021 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
klopt. maar zo schop je m'n hele wat eet ama vandaag planning in de war
quote:
Januari ergens om het nieuwe jaar te vieren?quote:
Alsof de rest dan komt.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Januari ergens om het nieuwe jaar te vieren?
mag je daar je gourmetstel meenemen>quote:Op donderdag 2 december 2021 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]ja bestaat the stairway in utrecht nog
Neequote:Op donderdag 2 december 2021 19:11 schreef Karzai het volgende:
[..]ja bestaat the stairway in utrecht nog
Ben je bezorgd nu?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:12 schreef Karzai het volgende:
zijn nu tien minuten te laat met bezorgen![]()
En ik heb honger
Mag Wattenschijfje dan mee? En dan niet in voor in het gourmetpannetjequote:Op donderdag 2 december 2021 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
we moeten ergens mee beginnen.
En @:cherrylips @:bitterbal en @:4everblackeyed komen echt wel
Oh ja, bizar.. het bestaat idd niet meer :/quote:
er zit wel wat anders nu maar de stairway zelf is weg. henk z'n dochters hebben het toen overgenomen en een rebranding gegevenquote:Op donderdag 2 december 2021 19:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
was toch de vaste hangout voor fokkers
natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2021 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag Wattenschijfje dan mee? En dan niet in voor in het gourmetpannetje
het maar zo'n feestquote:Op donderdag 2 december 2021 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat het vrijdag is.. maar dat is het natuurlijk niet.
Ik denk steeds dat het woensdag isquote:Op donderdag 2 december 2021 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, ik ben morgen weer eens vrij.quote:
mja tis nog doomsdayquote:Op donderdag 2 december 2021 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat klinkt als een nachtmerrie.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat het woensdag is
gehaktdag?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat het woensdag is
zaagmans?quote:
dan is het helemaal fijn als het vrijdag isquote:Op donderdag 2 december 2021 19:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben morgen weer eens vrij.
Doet me denken aan dit pareltje hier voor de deurquote:Op donderdag 2 december 2021 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Bij de benzinepomp had iemand z'n auto zo lomp naast die pomp gezet dat ik met m'n picantootje bijna een van m'n spiegels eraf moest rijden om erlangs te kunnenWas millimeterwerk. Toen moest ik nog uitstappen en tanken ook. Goedemorgen zeg. Er horen daar twee vrachtwagens naast elkaar te kunnen staan.
De naam van die foto: tankvrouw.jpgquote:Op donderdag 2 december 2021 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit pareltje hier voor de deur![]()
Tanken voor vrouwen.
Les 1: Rij de pomp drie meter voorbij
Les 2: Zet je auto een halve meter uit de rand stil
Les 3: Zorg dat de vulopening aan de verkeerde kant zit
Les 4: Wacht tot de jongen van het winkeltje je komt helpen.
[ afbeelding ]
Een boterham met kaas.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens Chinese rijsttafel voor 2 personen met 3 personen aangebroken. Drie kraaien wat ik morgen, zaterdag en zondag eet.
Zo kan ik hem na 5 jaar nogeens terugvindenquote:Op donderdag 2 december 2021 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De naam van die foto: tankvrouw.jpg![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag Wattenschijfje dan mee? En dan niet in voor in het gourmetpannetje
Ja mag alleen kijken en haar aaienquote:
Airfryer hapjes.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens Chinese rijsttafel voor 2 personen met 3 personen aangebroken. Drie kraaien wat ik morgen, zaterdag en zondag eet.
Ja, slimquote:Op donderdag 2 december 2021 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kan ik hem na 5 jaar nogeens terugvinden
lief aaien anders gaat ze WHIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEPquote:Op donderdag 2 december 2021 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja mag alleen kijken en haar aaien
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:27 schreef Ama het volgende:
Bezorger was 300 km verdwaald maar kan gebeuren.
kom toastjes met pate en eendenrillette eten dan. of wat kaasquote:Op donderdag 2 december 2021 19:30 schreef Ama het volgende:
Wel zoete meuk in huis maar heb ik geen zin in.
Dan kan ik net zo goed naar de supermarkt fietsen als ik toch de deur uit moet.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
kom toastjes met pate en eendenrillette eten dan. of wat kaas
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
lief aaien anders gaat ze WHIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEP
altijd wat te zeuren hequote:Op donderdag 2 december 2021 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed naar de supermarkt fietsen als ik toch de deur uit moet.
zou wel leuk zijn als @CherryLips dan ook een caaf mee neemt zodat ze kunnen spelenquote:Op donderdag 2 december 2021 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Klein dramakoninginnetje is het ja
hmm ja tis niet te onderschattenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn als @:cherrylips dan ook een caaf mee neemt zodat ze kunnen spelen
Ik denk dat er geen enkele cavia wordt meegenomenquote:Op donderdag 2 december 2021 19:34 schreef Ama het volgende:
Wat eten we geroosterde cavia bij de meet lees ik?
het zijn ook altijd dezelfdequote:Op donderdag 2 december 2021 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat er geen enkele cavia wordt meegenomen
Als ze zo tussen het vlees scharrelt zou ik wel een foutje kunnen makenquote:Op donderdag 2 december 2021 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja mag alleen kijken en haar aaien
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ze zo tussen het vlees scharrelt zou ik wel een foutje kunnen maken
quote:
quote:
Jammer weerquote:Op donderdag 2 december 2021 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
niet dat ik zou komen, maar tochquote:
hoeveel fotos genaamd neukfout.jpg heb jij?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kan ik hem na 5 jaar nogeens terugvinden
Niet zo veel. Daar maak ik geen foto's van.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoeveel fotos genaamd neukfout.jpg heb jij?
maar ze bestaan dus welquote:Op donderdag 2 december 2021 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo veel. Daar maak ik geen foto's van.
Bij de meeste pompen maakt het niet echt uit waar de vulopening zit, want de slang is dan lang genoeg, vooral bij kleinere autootjes zoals die van mij. Maar DUS NIET BIJ ELKE POMP. Dus nu waag ik het er maar niet op. Voordat ik op dumpert sta.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit pareltje hier voor de deur![]()
Tanken voor vrouwen.
Les 1: Rij de pomp drie meter voorbij
Les 2: Zet je auto een halve meter uit de rand stil
Les 3: Zorg dat de vulopening aan de verkeerde kant zit
Les 4: Wacht tot de jongen van het winkeltje je komt helpen.
[ afbeelding ]
Maar die slang langs je auto trekken moet je niet willenquote:Op donderdag 2 december 2021 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de meeste pompen maakt het niet echt uit waar de vulopening zit, want de slang is dan lang genoeg, vooral bij kleinere autootjes zoals die van mij. Maar DUS NIET BIJ ELKE POMP. Dus nu waag ik het er maar niet op. Voordat ik op dumpert sta.
Welke slang gebruik jij?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar die slang langs je auto trekken moet je niet willen
WHIEP!quote:Op donderdag 2 december 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk k dat mijn vleesje zo het pannetje uit sluipt en dan zo prik met de vork
die waar de e10 van de shell uit komtquote:
Die slang hier huehue kan makkelijk om m'n bolide heen. Maar dus niet bij de pomp langs de Rijksweg.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die waar de e10 van de shell uit komt
de pomp langs de rijksweg hier is een lukoil, dus daar ga ik nietquote:Op donderdag 2 december 2021 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die slang hier huehue kan makkelijk om m'n bolide heen. Maar dus niet bij de pomp langs de Rijksweg.
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de pomp langs de rijksweg hier is een lukoil, dus daar ga ik niet
omdat de tankpas van de baas daar niet werktquote:
heb je die niet gewoon per ongeluk uit gezet?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, de wasmachine is klaar... ik wil toch een jingle op dat ding...
Herkenbaar, lijkt me wel handig.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die negeer ik altijd onbewust.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat de tankpas van de baas daar niet werkt
Zou best kunnenquote:Op donderdag 2 december 2021 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je die niet gewoon per ongeluk uit gezet?
Mij dus ook !quote:
Ja, zo schiet het niet op hequote:Op donderdag 2 december 2021 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die negeer ik altijd onbewust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |