SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Bus hebben we alquote:Op donderdag 2 december 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon zo'n KSC - toer
Heb ik zin in
Proficiat!quote:Op donderdag 2 december 2021 17:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben gisteren officieel begonnen daar in.
Onofficieel doe ik het al een maand
Drie vrouwenquote:Op donderdag 2 december 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was je gesprek met mannen of vrouwen?
quote:
Denk er nog maar even over na, dan klap ik die er straks wel inquote:Op donderdag 2 december 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, sorry hoor.. als ik ook over een TT na moet gaan denken dan zitten we morgen nog zonder SC.
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ook een megafoon OP de bus en dan in steenkolen engels omroepen
Anderhalf mieder!quote:Op donderdag 2 december 2021 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Laat even weten wanneer je Dordt aandoet. Dan haal ik een grote wortel in huisquote:Op donderdag 2 december 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon zo'n KSC - toer
Heb ik zin in
Huehue?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer je Dordt aandoet. Dan haal ik een grote wortel in huis
vreemde manier om te zeggen dat je je broek uit gaat doenquote:Op donderdag 2 december 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HIER CUMS DE KEE ES SIE ON TOER!!!!quote:Op donderdag 2 december 2021 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hij wil gewoon 'de cavia volstoppen'quote:Op donderdag 2 december 2021 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
vreemde manier om te zeggen dat je je broek uit gaat doen
godverquote:Op donderdag 2 december 2021 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij wil gewoon 'de cavia volstoppen'
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeioei, die zijn meestal wel wat kritischer.
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij wil gewoon 'de cavia volstoppen'
Gewoon zo natuurlijk mogelijk en meer kun je inderdaad niet doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb goede antwoorden gegeven, een paar intelligente vragen gesteld en een paar leuke kwinkslagen gemaakt. Meer kan ik niet doen.
Heb je de knapste ononderbroken aan zitten staren of waren ze alle drie prut?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb goede antwoorden gegeven, een paar intelligente vragen gesteld en een paar leuke kwinkslagen gemaakt. Meer kan ik niet doen.
Zo gaan we de besmettingen bij de GGD wel omlaag krijgen.quote:Vanaf vrijdag mag niet-kwetsbare ook zelftest doen bij klachten
Niet-kwetsbare mensen die klachten hebben zoals hoesten of keelpijn mogen vanaf vrijdag eerst thuis een zelftest doen, meldt de Volkskrant donderdag. Is die test positief, dan pas moeten ze naar een GGD-testraat voor een bevestiging van de uitslag.
Tot vrijdag hoor je een zelftest alleen te gebruiken als je helemaal geen corona-achtige klachten hebt - puur als extra controle. Vanwege de grote drukte bij de GGD kondigde het demissionaire kabinet op 24 november aan dat de regels rond zelftesten uiterlijk 3 december zouden veranderen. Dit verandert niets aan de quarantaineregels.
Volgende week nog 5 besmettingen.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo gaan we de besmettingen bij de GGD wel omlaag krijgen.
Uit m'n aura, bitchquote:
Ja, gewoon onschuldige intentiesquote:
Eentje kon wel mijn type zijnquote:Op donderdag 2 december 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je de knapste ononderbroken aan zitten staren of waren ze alle drie prut?
en de running gag in de SC hier.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cavia alsook de wederhelft van 4E.
Een verwenwortel.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon onschuldige intenties
Wattenschijfje zal je dankbaar zijn
Dan rent er in elk geval iets, huehue.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en de running gag in de SC hier.
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een verwenwortel.![]()
Dat klinkt weer fout he?
Geen auto in de vorm van een schoen?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:17 schreef CherryLips het volgende:
Bij de benzinepomp had iemand z'n auto zo lomp naast die pomp gezet dat ik met m'n picantootje bijna een van m'n spiegels eraf moest rijden om erlangs te kunnenWas millimeterwerk. Toen moest ik nog uitstappen en tanken ook. Goedemorgen zeg. Er horen daar twee vrachtwagens naast elkaar te kunnen staan.
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een verwenwortel.![]()
Dat klinkt weer fout he?
Broccoli?quote:
Het zusje van Carola Schouten?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eentje kon wel mijn type zijn
quote:
quote:
Een zwarteeeee, want 4EverBlack.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen auto in de vorm van een schoen?
wraps met shoarmaquote:
Heb je wel knoflooksaus ?quote:
nee, vergeten om yoghurt te halen en m'n knoflook is op zag ik net.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel knoflooksaus ?
ik heb niet genoeg om te delen balliequote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg om te delen ballie
Sliptongquote:Op donderdag 2 december 2021 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
Sliptongetjes, aardappel/pastinaak puree, wortels, salade, en een mosterdsaus.
Ownooesquote:Op donderdag 2 december 2021 17:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, vergeten om yoghurt te halen en m'n knoflook is op zag ik net.
Dus ik ga met mayo en wat andere kruiden wel wat maken.
ach ja, stink ik ook niet 3 dagen naar knoflookquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ach ja, stink ik ook niet 3 dagen naar knoflook
Joh, maar dat helpt niet als je een halve bol knoflook in 250 gram yoghurt verwerktquote:Op donderdag 2 december 2021 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tandenpoetsen en mondhygiëne is een optie?
quote:
Weinig knoflookquote:Op donderdag 2 december 2021 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Joh, maar dat helpt niet als je een halve bol knoflook in 250 gram yoghurt verwerkt
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja, dat is meestal met dingen die je lust ?
niet alleen je adem, het komt regelrecht je poriën uit stromenquote:Op donderdag 2 december 2021 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 4E stinkt naar knoflookadem
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja, dat is meestal met dingen die je lust ?
Daar hebben we tegenwoordig mondkapjes voor.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tandenpoetsen en mondhygiëne is een optie?
Knoflook is goed voor de gezondheid en zuivert je bloed.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet alleen je adem, het komt regelrecht je poriën uit stromen
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knoflook is goed voor de gezondheid en zuivert je bloed.
Ik zou twee bollen knoflook erin gooien.
zal ik volgende keer doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knoflook is goed voor de gezondheid en zuivert je bloed.
Ik zou twee bollen knoflook erin gooien.
Aw zonde.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal ik volgende keer doen.
houdt de vampieren ook weer buiten de deur.
Lekker geld verbrandenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Wel eens gehad dat mijn vriendin echt kwakveel knoflooktenen op had en die lag al lekker op bed, ik neem een aanloopje met het idee ja hier met dat heerlijke roze geboortekanaal van je maar die walm was echt te erg, ben ik chipjes gaan eten op de bank
had je vlooien?quote:Op donderdag 2 december 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger toen men nog amper van botulisme had gehoord vrat ik zo 50 tenen knoflook op een avondje weg.
Zweedsquote:Op donderdag 2 december 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit een random Poolse metselaar met vitaminetekorten?
ik keur 'm goedquote:Op donderdag 2 december 2021 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren heeft de tandarts in mijn gleuf gezeten, vandaag zat ik in de gleuf van de tandartspraktijk...
quote:Op donderdag 2 december 2021 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren heeft de tandarts in mijn gleuf gezeten, vandaag zat ik in de gleuf van de tandartspraktijk...
Dit ziet er goed uit.quote:
Ik heb zijn kookboek, maar nog geen tijd gehad om erin te bladerenquote:
Nickgenotquote:Op donderdag 2 december 2021 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb zijn kookboek, maar nog geen tijd gehad om erin te bladeren
ftfy.quote:Op donderdag 2 december 2021 18:02 schreef Ama het volgende:
Zijn video's zijn wel leuk ja maar ben te lui.
Daar word je tegenwoordig al voor gevraagd als je twee seconden op TV bent geweest om te praten over fotosynthese...quote:
wat ga je doen?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Best frips buiten; moet straks ook nog op pad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |