abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_202435995
Momenteel bij Sven op 1.

https://www.nporadio1.nl/live

Vaccineren is niet de uitweg gebleken ondanks 83% aan 'volledig' gevaccineerden.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202436026
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:08 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Het is niet zo moeilijk
Uitgaande van 1,8M unvaxxed, en 3000 mensen in het zkh , kom je op 0,001667% wat op de ic/ziekenhuis ligt.
Helaas zijn die 3000 een momentopname. Je moet de cumulatieve getallen nemen
quote:
Voor je 2e bewering kom jij maar met je bron. Daar zijn geen gegevens over zover ik weet
https://upload.gscdn.nl/uploads/cb876360ea_COVID_rapport.pdf
Pagina 7
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 2 december 2021 @ 16:18:49 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_202436050
Ik vraag me af hoe dit in de praktijk gaat werken. De "verplichte" vaccinaties die we nu hebben zijn geen herhaal vaccinaties.

Ik voel er weinig voor om - verplicht - elk jaar gevaccineerd te worden, om maar wat te noemen. Of boosten, zoals je wil.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_202436193
Stel er komt een variant die nog besmettelijker/fataler is, dan moet de plicht er zo snel mogelijk komen.

Uiteindelijk zit je in deze situatie door ongevaccineerden. Niets meer niets minder. Die liggen nu onterecht in het ziekenhuis. Er komt een tijd als de bezetting blijft groeien, dat er geen andere keuze is.

De mensen die dan zeggen "ja moar ikke eiguh lijf eiguh keuze" moeten dan maar gevolgen accepteren. Zowel juridisch als financieel.
pi_202436194
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je snapt dat 1% lagere kans op infectie = vaccination reduces risk of delta variant infection? Je snapt dat 1% sneller virus opruimen = accelerates viral clearance.
Je snapt dat als het virus voor 95% overgedragen wordt vóór peak viral load dat het ook geen ene reet uitmaakt voor de transmissie hoe snel het virus wordt opgeruimd?
Alleen is het niet 1% he Ludo.

quote:
In our cohort of densely sampled household contacts exposed to the delta variant, SAR was 38% in unvaccinated contacts and 25% in fully vaccinated contacts.
Verder:
https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.10.14.21264959v1

Klaar nu
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202436209
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vraag me af hoe dit in de praktijk gaat werken. De "verplichte" vaccinaties die we nu hebben zijn geen herhaal vaccinaties.

Ik voel er weinig voor om - verplicht - elk jaar gevaccineerd te worden, om maar wat te noemen. Of boosten, zoals je wil.
Denk dat niemand daar wat voor voelt. Net zomin als mensen met plezier naar de tandarts gaan of vrouwen naar een gynaecoloog
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202436213
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:30 schreef devlinmr het volgende:
Alleen is het niet 1% he Ludo.

K dus Ongevaccineerd heeft 50% meer kans om besmet te raken bedoel je? 25% voor vacced naar 38% voor unvacced?

Nou nou, tis wat, daar ga je mensenrechten voor schenden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202436220
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Denk dat niemand daar wat voor voelt. Net zomin als mensen met plezier naar de tandarts gaan of vrouwen naar een gynaecoloog
Tis wel wat je propageert.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202436252
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vraag me af hoe dit in de praktijk gaat werken. De "verplichte" vaccinaties die we nu hebben zijn geen herhaal vaccinaties.

Ik voel er weinig voor om - verplicht - elk jaar gevaccineerd te worden, om maar wat te noemen. Of boosten, zoals je wil.
Waarom zieken we het gewoon niet uit? Men zegt dat ongevaccineerden vanzelf wel besmet worden en genezen.
Dat zullen ze dan toch ook wel merken in de ziekenhuizen?
pi_202436281
Geldt vaccinatieplicht ook voor genezen mensen?
pi_202436296
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vraag me af hoe dit in de praktijk gaat werken. De "verplichte" vaccinaties die we nu hebben zijn geen herhaal vaccinaties.

Ik voel er weinig voor om - verplicht - elk jaar gevaccineerd te worden, om maar wat te noemen. Of boosten, zoals je wil.
Het lijkt er nu op neer te komen dat je dan elke negen maanden een boostershot moet gaan halen. Waarzin ten top.
pi_202436299
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:38 schreef Bocaj het volgende:
Geldt vaccinatieplicht ook voor genezen mensen?
_O-
Kga heel snel naar een corona besmet feestje speeksel wisselen mocht dat zo zijn. 8)7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202436389
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
_O-
Kga heel snel naar een corona besmet feestje speeksel wisselen mocht dat zo zijn. 8)7
Dat wordt met al deze gekkigheid wel een goede optie!
pi_202436489
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:47 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Dat wordt met al deze gekkigheid wel een goede optie!
en dan op de IC belanden.. :Z
pi_202436548
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:53 schreef magrec het volgende:

[..]
en dan op de IC belanden.. :Z
Daar gaan we dan niet vanuit... Maar als dat het gevolg is dan is het maar zo...
Dan ben ik gewoon wel op de natuurlijke manier immune.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 2 december 2021 @ 17:10:48 #16
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_202436751
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Denk dat niemand daar wat voor voelt. Net zomin als mensen met plezier naar de tandarts gaan of vrouwen naar een gynaecoloog
Ik heb er vooral een probleem mee omdat er helemaal geen einddoel of zelfs maar route is. Om dan zo'n zeer ingrijpende maatregel in te voeren gaat mij echt te ver
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_202437026
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vraag me af hoe dit in de praktijk gaat werken. De "verplichte" vaccinaties die we nu hebben zijn geen herhaal vaccinaties.

Ik voel er weinig voor om - verplicht - elk jaar gevaccineerd te worden, om maar wat te noemen. Of boosten, zoals je wil.
Haha, nee zijn NOG geen herhaal vaccinaties. Als de 2G erdoorheen is, zal dit zeker volgen. Mensen dachten dat ze na 2 vaccinaties klaar waren haha. Kijk gewoon naar het influenza virus. Is ook een virus en we weten dat er elk jaar geprikt wordt om de ouderen/zwakkere te beschermen. Covid idem, alleen is dat een stap verder aan het gaan.
pi_202437282
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 17:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik heb er vooral een probleem mee omdat er helemaal geen einddoel of zelfs maar route is. Om dan zo'n zeer ingrijpende maatregel in te voeren gaat mij echt te ver
Tja, spaanse griep pandemie duurde 2 jaar. Dat is zo ongeveer de enige referentie maar dat is dan ook weer een heel ander virus.

Ben het wel met je eens dat 1of meerdere lange termijn strategieën fijn zou zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202437348
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vraag me af hoe dit in de praktijk gaat werken. De "verplichte" vaccinaties die we nu hebben zijn geen herhaal vaccinaties.

Ik voel er weinig voor om - verplicht - elk jaar gevaccineerd te worden, om maar wat te noemen. Of boosten, zoals je wil.
Ik voel er ook weinig voor om - verplicht - elk jaar belasting te betalen. Maar als dat de regels zijn dan zij het zo :B
pindazakje
pi_202437615
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 17:09 schreef Bocaj het volgende:
Én als iedereen gevaccineerd is, dan zitten we in een electronisch systeem...
We kunnen allemaal dan aan de digitale pas en dan kan er van alles bijgehangen worden... (Sociale status, VOG, Veroordelingen, Credit Score, etc, etc.)

Of dacht je dat die cojonapas weer afgeschaft gaat worden?

Ik trek deze conspiracy weer in als het daadwerkelijk wel weer wordt afgeschaft!
Je coronapas heeft nauwelijks persoonlijke informatie. Er staat niet eens in of je gevaccineerd bent
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202437621
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vraag me af hoe dit in de praktijk gaat werken. De "verplichte" vaccinaties die we nu hebben zijn geen herhaal vaccinaties.

Ik voel er weinig voor om - verplicht - elk jaar gevaccineerd te worden, om maar wat te noemen. Of boosten, zoals je wil.
Jammer je hebt niks te willen als de extremisten hun zin krijgen.
pi_202437941
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Je coronapas heeft nauwelijks persoonlijke informatie. Er staat niet eens in of je gevaccineerd bent
Misschien nu nog niet... en laten we het zo houden en weer afschaffen...
Maar als je ineens een app-update melding krijgt... Dan ook niet zeuren...
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 19:56:46 #23
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202439539
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 17:09 schreef Bocaj het volgende:
Én als iedereen gevaccineerd is, dan zitten we in een electronisch systeem...
We kunnen allemaal dan aan de digitale pas en dan kan er van alles bijgehangen worden... (Sociale status, VOG, Veroordelingen, Credit Score, etc, etc.)

Of dacht je dat die cojonapas weer afgeschaft gaat worden?

Ik trek deze conspiracy weer in als het daadwerkelijk wel weer wordt afgeschaft!
Stemgedrag gaat er ook in komen wat handig uitkomt voor de tribunalen. Want die horen wel bij een app zoals jij die beschrijft, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 19:58:22 #24
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202439580
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:57 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Daar gaan we dan niet vanuit... Maar als dat het gevolg is dan is het maar zo...
Dan ben ik gewoon wel op de natuurlijke manier immune.
Ehhhh, je weet dat de natuurlijke immuniteit ook maar tijdelijk is, hoop ik?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_202440043
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ehhhh, je weet dat de natuurlijke immuniteit ook maar tijdelijk is, hoop ik?
Ja, maar ik ga geen jaarlijkse (mutatie) prik halen... doe ik ook niet bij de griepprik...
Of gaan ze nu dat ook allemaal verplicht stellen? (Griep loopt vaak ook jaarlijks uit de hand in de ziekenhuizen...)
pi_202440074
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 19:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Stemgedrag gaat er ook in komen wat handig uitkomt voor de tribunalen. Want die horen wel bij een app zoals jij die beschrijft, natuurlijk.
:') Laten we hopen dat dit alles niet de waarheid wordt...
  donderdag 2 december 2021 @ 20:24:10 #27
487315 Arius80
Ik rij dus ik ben
pi_202440142
quote:
Adiviseur Janssen Vaccines _O- _O-

Gooi maar dicht dit topic.... :Y :W
pi_202440169
Adiviseur ?
pi_202441140
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vraag me af hoe dit in de praktijk gaat werken. De "verplichte" vaccinaties die we nu hebben zijn geen herhaal vaccinaties.

Ik voel er weinig voor om - verplicht - elk jaar gevaccineerd te worden, om maar wat te noemen. Of boosten, zoals je wil.
Als het verplicht wordt, dan wen je er maar aan :)
Pecunia non olet
pi_202441677
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:53 schreef magrec het volgende:

[..]
en dan op de IC belanden.. :Z
De kans om ziek te worden en op de IC te belanden wordt flink overschat zo te zien. Als ik met de kans op mijn leeftijd (40) een lot zou kopen met een uitbetaling van x1000 zou ik me het geld gewoon in mijn zak houden.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tňch blijft bestaan.
  Moderator vrijdag 3 december 2021 @ 00:53:40 #32
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202443887
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 20:21 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ja, maar ik ga geen jaarlijkse (mutatie) prik halen... doe ik ook niet bij de griepprik...
Of gaan ze nu dat ook allemaal verplicht stellen? (Griep loopt vaak ook jaarlijks uit de hand in de ziekenhuizen...)
Dus je gaat jaarlijks corona oplopen en verspreiden? Leuk plan lijkt mij dat, echt heel constructief, zeg maar.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_202443986
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 00:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dus je gaat jaarlijks corona oplopen en verspreiden? Leuk plan lijkt mij dat, echt heel constructief, zeg maar.
net als met een vaccin achter je kiezen.
Plaats hier uw advertentie
pi_202444313
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 16:30 schreef Duiveltja het volgende:
Stel er komt een variant die nog besmettelijker/fataler is, dan moet de plicht er zo snel mogelijk komen.

Uiteindelijk zit je in deze situatie door ongevaccineerden. Niets meer niets minder. Die liggen nu onterecht in het ziekenhuis. Er komt een tijd als de bezetting blijft groeien, dat er geen andere keuze is.

De mensen die dan zeggen "ja moar ikke eiguh lijf eiguh keuze" moeten dan maar gevolgen accepteren. Zowel juridisch als financieel.
Je meent dit ook nog serieus?

Omdat een groep mensen niet naar je wil buigt moeten er maar sancties aan te pas komen en moet die groep maar rechten ontzegt worden?

Dus als jij niet geloofd en het overgrote deel wel, dan mag die groep jou ook sancties opleggen en rechten ontzeggen. Goed om te weten.

Is het niet zo, dat het doel van een vaccinatie is dat je antistoffen aan maakt zodat je er minder vatbaar/immuun voor word? Wat is er dan mis met de groep mensen die dat op natuurlijke wijze wil?

Inlevingsvermogen is weer ver te zoeken helaas.
some rules can be bend, some rules can be broken
pi_202444320
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 17:58 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ik voel er ook weinig voor om - verplicht - elk jaar belasting te betalen. Maar als dat de regels zijn dan zij het zo :B
Geld vergelijken met je lichaam :')
some rules can be bend, some rules can be broken
pi_202444587
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 18:35 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Misschien nu nog niet... en laten we het zo houden en weer afschaffen...
Maar als je ineens een app-update melding krijgt... Dan ook niet zeuren...
Je bedoelt die eventuele update die nodig is om aan de wensen van de 2e kamer te voldoen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_202444901
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 00:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dus je gaat jaarlijks corona oplopen en verspreiden? Leuk plan lijkt mij dat, echt heel constructief, zeg maar.
Het is ook eens een keer klaar Tijger!
Hoezo jaarlijks oplopen? Hoeft toch helemaal niet? Ben jij jaarlijks ziek van griep dan?
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:35:24 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202444940
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 01:34 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
net als met een vaccin achter je kiezen.
Klopt maar de kans dat je ziek gaat worden is met het vaccin een stuk kleiner. Zeker als de boostershots ergens in 2022 beschikbaar gaan komen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202444942
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 07:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Je bedoelt die eventuele update die nodig is om aan de wensen van de 2e kamer te voldoen?
Neen, ik bedoel de update waar bijstaat... Nu met nieuwe 'features'... 'Corona-Pay'.
Trouwens wat moet er nog aangepast worden dan als 2g doorgaat?
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:36:22 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202444947
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:31 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Het is ook eens een keer klaar Tijger!
Hoezo jaarlijks oplopen? Hoeft toch helemaal niet? Ben jij jaarlijks ziek van griep dan?
Het covid virus is een stuk dodelijker dan een griepje. Stop eens met deze onjuiste vergelijking.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202444963
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:36 schreef Megumi het volgende:

[..]
Het covid virus is een stuk dodelijker dan een griepje. Stop eens met deze onjuiste vergelijking.
Als Gommers zegt een verkoudheidsvirus dan valt het vast mee... en alleen dodelijk voor 60+...
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:40:33 #42
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202444986
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:37 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Als Gommers zegt een verkoudheidsvirus dan valt het vast mee... en alleen dodelijk voor 60+...
Gommers is geen viroloog op epidemieloog. Los daarvan heeft Gommers nooit gezegd dat covid een griepvirus is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202445010
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:40 schreef Megumi het volgende:
Los daarvan heeft Gommers nooit gezegd dat covid een griepvirus is.
Klopt, verkoudheidsvirus! :D
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:43:04 #44
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202445016
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:42 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Klopt, verkoudheidsvirus! :D
Ook niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202445023
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:43 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ook niet.
Jawelhoor, heeft hij zelf gezegd bij '1 op 1'.
pi_202445033
Zodra het endemisch wordt zou een verplichting voor 60+ en een aanbeveling voor 50+ wellicht wel een goede zaak zijn. Uiteraard dan zonder QR-code gezeik.
  vrijdag 3 december 2021 @ 08:45:31 #47
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_202445034
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:44 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Jawelhoor, heeft hij zelf gezegd bij '1 op 1'.
Bron?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_202445043
Uiteraard noem ik maar een dwarsstraat inzake de leeftijdsgrens, maar zoiets, ongeveer, plus/minus moet het wel zijn.
pi_202445048
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 08:45 schreef Megumi het volgende:

[..]
Bron?
'1 op 1'
pi_202445076
Eind februari op zijn laatst zal de hele EU een vaccinatieplicht in plaats hebben. Mark my words, noem me nu maar ff wappie en zoek de nieuwe EC commissie's HERA agentschap maar even op.

O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')