@Kyara sterkte met je meiden, hopelijk blijft het meevallen en komen ze er met weinig klachten doorheen.
@Clubsoda bah balen zeg!
Volgens de tool trouwens genoeg op de rekening maar wel aparte berekening inderdaad. Ach ja. Als ieder voor zichzelf weet dat hij genoeg heeft dan is het goed hè. Is leuk het complete bedrag voor de auto als buffer, maar ik heb hem net 1 jaar. Tegen die tijd dat ik weer toe ben aan een andere auto is het geld voor vervanging wel weer aangevuld. Dat heb ik niet in 1 jaar gespaard (of in ieder geval niet voor dat doel, want rekening is niet leeg natuurlijk). Verder is ie all risk verzekerd of hoe heet dat tegenwoordig en in geval van nood kan in ook met een goedkopere auto doen voor een tijdje.
Ik kreeg gisteren een bericht in die CoronaMelder app dat ik afgelopen vrijdag in contact geweest ben met iemand die besmet is met Corona voor langer dan 15 minuten. Schrok er best wel even van, totdat ik na ging wat ik gedaan heb..
In de ochtend alleen thuis geweest, maar in de middag gezwommen op het vakantiepark waar we waren. Daar heeft mij telefoon braaf een uur of twee in een kluisje gelegen.
Daarna uit eten geweest in een restaurant waar alle omringende tafels vrij waren.
In het restaurant zat ik naast man en die heeft geen melding gehad. In het zwembad was man niet mee die dag. Dus vermoedelijk komt de melding daar van.
Gelukkig hoef ik er volgens die app niks mee want gevaccineerd. Maar goed, voor de zekerheid net maar even een zelftest er tegenaan geknald en daar heb ik maar 1 streepje