SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een agressie weer op de vroege ochtendquote:
ik ga zondag sushi etenquote:Op donderdag 2 december 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een agressie weer op de vroege ochtend
Waarom staat er een plaatje van ballie in de OP
Komt door dat vieze kloteweer.quote:Op donderdag 2 december 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een agressie weer op de vroege ochtend
Waarom staat er een plaatje van ballie in de OP
wist ej dat nog niet?quote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ben jij de vriendin van @:EttovanBelgie ofzodie is ook altijd zo aggresief
Nee joh, ik ben toch veel te ordinair voor Etto.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
goh wat een verrassingquote:
het is ook wel echt baggerweer inderdaad.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt door dat vieze kloteweer.
Wel lekker gesport gisteren.
ik zou ook agressief worden als je samenwoont met iemand die geen kaas eetquote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ordinaaaaaaaaaaaaaaaaaaairquote:Op donderdag 2 december 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben toch veel te ordinair voor Etto.
je hebt het wel zwaar hequote:
Het bootje?quote:
Nais. Ik ga morgen weer, de spieren die ik gepakt heb, voel ik nu ook wel wat, dus goed bezig geweest I guess, ook al was het allemaal wat lichter dan normaal. (De vorige keer was ook alweer 3 weken geleden.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
goh wat een verrassing
[..]
het is ook wel echt baggerweer inderdaad.
ik ga over een uurtje sporten. Borst, biceps, buik en benen ook maar weer even meepakken
Waarheid dit.quote:[..]
ik zou ook agressief worden als je samenwoont met iemand die geen kaas eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |