SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LT al een poosje niet gespot. Kijk eens onder je tafel?
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kunst en de werkelijke diepe schoonheid van het leven als appel is dat je niet alleen met appels goed overweg kunt maar ook met bananen, kiwi's, peren, aardbeien en abrikozen.
Je ex vriendelijk doch dringend verzoeken dit te fixen?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef kwiwi het volgende:
M'n ex heeft blijkbaar nog steeds een telefoon abonnement dat op mijn adres staat. En als hij niet betaalt, zoals nu, krijg ik een brief in de bus. We zijn al ruim 2.5 jaar uit elkaar en nu word ik nog steeds aan die klootzak herinnerdEn die telecom provider reageert niet op m'n emails
Wat moet ik daar nu weer mee.
Bananenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kunst en de werkelijke diepe schoonheid van het leven als appel is dat je niet alleen met appels goed overweg kunt maar ook met bananen, kiwi's, peren, aardbeien en abrikozen.
Ik heb 0 contact gegevens, weet niet eens waar hij woontquote:Op woensdag 1 december 2021 22:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Je ex vriendelijk doch dringend verzoeken dit te fixen?
En anders een keer bellen met de telecom provider.
Mijn dagelijkse ontbijtquote:
Die brief bevat niet de info over het abonnement zelf?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 0 contact gegevens, weet niet eens waar hij woont![]()
Leuke TT Buda
Nee. En dat bedrijf heeft ook geen telefoonnummer, je kunt alleen zo'n contact formulier online invullenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Die brief bevat niet de info over het abonnement zelf?
Lekker betrouwbaar ook welquote:Op woensdag 1 december 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. En dat bedrijf heeft ook geen telefoonnummer, je kunt alleen zo'n contact formulier online invullen
ja het is zeer diepquote:Op woensdag 1 december 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo, je hebt meer van de aardbei te leren in het leven dan van een medeappel
@dud0r ze schrijft kaastengels en geen kaasstengelsquote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
De kunst en de werkelijke diepe schoonheid van het leven als bitterbal is dat je niet alleen met bitterballen goed overweg kunt maar ook met frikandellen,vlammetjes,kaastengels,berenklauwen, bamihapjes en citosticks overweg kunt.
Wtf is een citostickquote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
De kunst en de werkelijke diepe schoonheid van het leven als bitterbal is dat je niet alleen met bitterballen goed overweg kunt maar ook met frikandellen,vlammetjes,kaastengels,berenklauwen, bamihapjes en citosticks overweg kunt.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 0 contact gegevens, weet niet eens waar hij woont![]()
Leuke TT Buda
Ohja, ik moet ook eens de gegevens bij mijn abo aanpassen, staat nog steeds op mijn vaders naam en geboortedatum van toen dat abonnement werd afgesloten toen ik 16/17 wasquote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef kwiwi het volgende:
M'n ex heeft blijkbaar nog steeds een telefoon abonnement dat op mijn adres staat. En als hij niet betaalt, zoals nu, krijg ik een brief in de bus. We zijn al ruim 2.5 jaar uit elkaar en nu word ik nog steeds aan die klootzak herinnerdEn die telecom provider reageert niet op m'n emails
Wat moet ik daar nu weer mee.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
Moet alsnog googelenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:23 schreef Puala het volgende:
[..]
De foute spelling van een sitostick
gaat het goed met de kaastengel, ga ik de mist in met de sitostickquote:Op woensdag 1 december 2021 22:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet ze eigenlijk ook eten als ze nog groenig zijn, dan zijn ze veel lekkerderquote:
Passen goed bij de berenklauwen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:22 schreef Puala het volgende:
[..]
@:dud0r ze schrijft kaastengels en geen kaasstengels
Dat is altijd zo'n gedoe. In mijn vorige huis had de vorige bewoner nog een abonnement lopen op Ziggo. Dat was niet op te zeggen van mijn kant, schijnbaar bleef hij betalenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Je ex vriendelijk doch dringend verzoeken dit te fixen?
En anders een keer bellen met de telecom provider.
wat zijn citosticks?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ze eigenlijk ook eten als ze nog groenig zijn, dan zijn ze veel lekkerder
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Die zijn heel populair in België, weet eigenlijk niet of ik die ooit wel eens op hebquote:Op woensdag 1 december 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat het goed met de kaastengel, ga ik de mist in met de sitostick
[ afbeelding ]
Ben geen snack expert hč?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had wel gedacht dat jij die zou kennen
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Dr_Flash wat is er met jou?
Had je vandaag nog wel de booty advent kalender gestuurd als een soort alpha male waardering.
Niet goed?
Hoe kan ditquote:Op woensdag 1 december 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, ik moet ook eens de gegevens bij mijn abo aanpassen, staat nog steeds op mijn vaders naam en geboortedatum van toen dat abonnement werd afgesloten toen ik 16/17 was
Oh dat is ook lekkerquote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n gedoe. In mijn vorige huis had de vorige bewoner nog een abonnement lopen op Ziggo. Dat was niet op te zeggen van mijn kant, schijnbaar bleef hij betalendus ik kon ook niets met het abonnement doen.
Of wel lekker slap en papperig in een deeglaagje met wat poedersuikerquote:
En de brief retour afzender? Is dat niet een idee?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is ook lekkerProbleem is dat als iemand niet meer betaalt, zoals nu met die telefoonrekeninh, het kan zijn dat je online ineens niks meer op je adres kunt bestellen omdat het op een zwarte lijst staat. Dat heb ik ooit al eens gehad.
Nee gewoon een normaal abo, rest van de gegevens staan gewoon op mijn naam en adresquote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kan ditJe hem een sim only van 2 euro 50?
ik kreeg in den haag een keer brieven van deurwaarders... ze kwamen beslag leggen want meneer en mevrouw de reiger hadden voor ruim 1000 euro aan kleding besteld bij tommy hilfiger op basis van acceptgiro.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is ook lekkerProbleem is dat als iemand niet meer betaalt, zoals nu met die telefoonrekeninh, het kan zijn dat je online ineens niks meer op je adres kunt bestellen omdat het op een zwarte lijst staat. Dat heb ik ooit al eens gehad.
Ja heb ik al gedaan vorige keer.. ga het nu weer doen. Weet het verder ook niet meer.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:27 schreef Puala het volgende:
[..]
En de brief retour afzender? Is dat niet een idee?
Met mij is er niks. Jij moet gewoon normaal doen maar dat kun je niet. Fijn, dan nietquote:Op woensdag 1 december 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Dr_Flash wat is er met jou?
Had je vandaag nog wel de booty advent kalender gestuurd als een soort alpha male waardering.
Niet goed?
Dat is t dan helaas ook wat je kan doen denk ik.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan vorige keer.. ga het nu weer doen. Weet het verder ook niet meer.
Oeiquote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kreeg in den haag een keer brieven van deurwaarders... ze kwamen beslag leggen want meneer en mevrouw de reiger hadden voor ruim 1000 euro aan kleding besteld bij tommy hilfiger op basis van acceptgiro.
toen kreeg ik het wel even benauwd
Yepquote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Over een maand of vijf ben je een echte zemelfilosoofquote:
Je kan bij de gemeente vragen om een bewijs van wie er ingeschreven staan op je adres toch?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan vorige keer.. ga het nu weer doen. Weet het verder ook niet meer.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Over een maand of vijf ben je een echte zemelfilosoof![]()
Mag ik een cappuccino van u?
Mag ik eerst u corona app scannen![]()
Weet u dit zeker, want de nobele Italianen gebruiken dit heerlijke warme drankje echt niet in de ochtend, u dient een espresso te nemen nu en kijk daar zat net een merel en die piepte hetzelfde als wat ik net tegen u zei, die paarse broek staat u werkelijk prima, beetje gewaagd maar u kunt het met flair hebben hoor, wat denkt u trouwens van alle plastics in de wereldzeen? Ik vind u echt zo iemand die dat kan oplossen onder het genot van een espressootje, leuke broek trouwens, nou doei tot zo dan hč.
Dat lijkt me echt zo frustrerend. En dan steeds weer de situatie moeten uitleggenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yepdat heb ik meegemaakt waar ik nu woon. Eerste jaren nog wat deurwaarders voorbij zien komen.
Nou dat wordt nog watquote:Op woensdag 1 december 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan bij de gemeente vragen om een bewijs van wie er ingeschreven staan op je adres toch?
O ja goeiequote:Op woensdag 1 december 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan bij de gemeente vragen om een bewijs van wie er ingeschreven staan op je adres toch?
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, bij ons van de week wel. M'n baas had een feestje thuis voor de werknemers van haar man. De stagiaire was er ook. De mannen gingen sigaren roken en whisky drinken, en de stagiaire kon dat blijkbaar niet zo goed hebben. Die verdween in de badkamer en op een gegeven moment dacht m'n baas "nou even kijken waar ie is, is al een half uur weg". Deed ze de deur open, lag ie knock out in z'n eigen poep.. dat overal ook op de muren enz. gesmeerd wasHij is waarschijnlijk onderuit gegaan, alles laten lopen en toen dronken proberen op te staan en heeft het zo overal over uitgesmeerd.
Maar goed, zij z'n broer gebeld nadat ze over haar nek ging. Kwam die in een bmw met witte bekleding en hij wilde die jongen en helemaal onder de poep inzettenZei ze: Nee zet 'm in de douche, en doe een handdoek om 'm heen in de auto.
Nou ik zou als stagiaire ontslag genomen hebbenMaar die jongen kwam op maandag op het werk en zei tegen z'n baas: Luister m'n moeder heeft die handdoeken al 3x gewassen maar de geur gaat er niet uit
![]()
![]()
Vervolgens hebben wij nu een nieuwe set handdoeken voor haar verjaardag gekocht, die ze dan tijdens de volgende koffie meeting mag uitpakken
Had mijn broer in Wageningen ook. ...quote:Op woensdag 1 december 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yepdat heb ik meegemaakt waar ik nu woon. Eerste jaren nog wat deurwaarders voorbij zien komen.
Dan zou je toch haast denken dat daar nog wel iets voordeligers uit te slepen moet vallen?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een normaal abo, rest van de gegevens staan gewoon op mijn naam en adres
Joe, na 11 uur cappu drinken is een doodszonde in italiequote:Op woensdag 1 december 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Weet u dit zeker, want de nobele Italianen gebruiken dit heerlijke warme drankje echt niet in de ochtend, u dient een espresso te nemen nu en kijk daar zat net een merel en die piepte hetzelfde als wat ik net tegen u zei, die paarse broek staat u werkelijk prima, beetje gewaagd maar u kunt het met flair hebben hoor, wat denkt u trouwens van alle plastics in de wereldzeen? Ik vind u echt zo iemand die dat kan oplossen onder het genot van een espressootje, leuke broek trouwens, nou doei tot zo dan hč.
Een van die kerels was ook gewoon onvindbaar; best bijzonder.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo frustrerend. En dan steeds weer de situatie moeten uitleggen
Spaghetti Bolognese bestellen ookquote:Op woensdag 1 december 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan zou je toch haast denken dat daar nog wel iets voordeligers uit te slepen moet vallen?
[..]
Joe, na 11 uur cappu drinken is een doodszonde in italie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Koffie zonderquote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
sommige mensen bestellen zwarte koffie en daarna zeggen ze ohdat mag ik niet meer zeggen he
Misschien is het die fok!ker die naar ierland verhuisd is om ook z'n studieschuld niet te hoeven betalenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van die kerels was ook gewoon onvindbaar; best bijzonder.
Sitostickquote:
Zou om 16:00 tredici cappuccino's bestellenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan zou je toch haast denken dat daar nog wel iets voordeligers uit te slepen moet vallen?
[..]
Joe, na 11 uur cappu drinken is een doodszonde in italie
Heh die ken ik ook iemand.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien is het die fok!ker die naar ierland verhuisd is om ook z'n studieschuld niet te hoeven betalen
Zet jij trouwens ook de cappucino voor de neus van de vrouw? Zo irritant... ik mot dat spul niet en automatisch gaat men er vanuit dat ik hem besteld hebquote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
sommige mensen bestellen zwarte koffie en daarna zeggen ze ohdat mag ik niet meer zeggen he
En zwarte thee dan?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Die iedere week 3 topics opent om te klagen?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien is het die fok!ker die naar ierland verhuisd is om ook z'n studieschuld niet te hoeven betalen
Ik bestel altijd negerkoffie. Mag dat nog wel?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Jij hebt natuurlijk de latte macchiatoquote:Op woensdag 1 december 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zet jij trouwens ook de cappucino voor de neus van de vrouw? Zo irritant... ik mot dat spul niet en automatisch gaat men er vanuit dat ik hem besteld heb
Die jaquote:Op woensdag 1 december 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die iedere week 3 topics opent om te klagen?
Krijgen je blanke normale collega's dat ook wel eens te horen?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Wat zou ik daar uit moeten slepen danquote:Op woensdag 1 december 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
ja soms welquote:Op woensdag 1 december 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zet jij trouwens ook de cappucino voor de neus van de vrouw? Zo irritant... ik mot dat spul niet en automatisch gaat men er vanuit dat ik hem besteld heb
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik haal ook af en toe een vette bek hoor
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen je blanke normale collega's dat ook wel eens te horen?
Zeg je nu dat zwarte collega's niet normaal zijn?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen je blanke normale collega's dat ook wel eens te horen?
Mijn partner (jeej hebbie hem weer) doet dat expres als we in Italie zijnquote:Op woensdag 1 december 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou om 16:00 tredici cappuccino's bestellen
ze maken hem niet gewoon?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn partner (jeej hebbie hem weer) doet dat expres als we in Italie zijnna het diner om ze te fucken... altijd discussie dan direct he
Melk in de koffie vind ik viesquote:Op woensdag 1 december 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk de latte macchiato
Raarquote:Op woensdag 1 december 2021 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar ze moeten al-tijd zeggen dat dat niet 'mag'
Mijn record ergens in Thailand is zestien Irish Coffee, bij de derde keek het bedienend personeel al als een verlepte citroenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn partner (jeej hebbie hem weer) doet dat expres als we in Italie zijnna het diner om ze te fucken... altijd discussie dan direct he
En amandelmelk?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar moet men ook mee kappen
Was laatst uit eten met mijn dochters, komt die ober met een tripple, “voor wie is die” ik: daar voor de jongste. Jongen heel raar kijken.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Melk in koffie is vies ja, als je het dan neemt zoals een latte is het eigenlijk gewoon een soort warme chocolademelk met koffiesmaak, dan is het wel lekker. Maar zo'n cupje melk door de koffie roeren, net als suikerquote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klacht indienen bij het meldpuntzak discriminatie.
Ik heb ooit een hele preek gekregen dat het geen panini kaas is maar een paninoquote:Op woensdag 1 december 2021 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar ze moeten al-tijd zeggen dat dat niet 'mag'
Sojamelk?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook. Wij hebben dat niet op werk
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was laatst uit eten met mijn dochters, komt die ober met een tripple, “voor wie is die” ik: daar voor de jongste. Jongen heel raar kijken.
Als ik je dochter zou zijn had ik hem opgezopen voor je neusquote:Op woensdag 1 december 2021 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was laatst uit eten met mijn dochters, komt die ober met een tripple, “voor wie is die” ik: daar voor de jongste. Jongen heel raar kijken.
Dat had ik niet eens erg gevonden (direct)quote:Op woensdag 1 december 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik je dochter zou zijn had ik hem opgezopen voor je neus
Oreegano Oregaanoquote:Op woensdag 1 december 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit een hele preek gekregen dat het geen panini kaas is maar een panino
Gekke mutsen nooit serieus nemenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en haver. En als 1 muts begint aan tafel volgt de rest ook.
man man man
Goed zo. opbokken. Regels zijn regels.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
ik was een keer ergens aan het werk.
komen moeder en dochter, dochter duidelijk jonger dan 16. Besteld ze een cocktail. Dus ik vraag ID.... heeft ze natuurlijk niet. Zegt die moeder tegen haar waar ik bij sta dat zij wel voor haar die cocktail besteld![]()
Hebben beide geen drank gehad
Ze hebben zeker ook allemaal van die walgelijke Stieglitz broeken aanquote:Op woensdag 1 december 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en haver. En als 1 muts begint aan tafel volgt de rest ook.
man man man
ik zeg niksquote:Op woensdag 1 december 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben zeker ook allemaal van die walgelijke Stieglitz broeken aan
Grote kans dat ik op een stoel ga staan en dit ga zingen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit een hele preek gekregen dat het geen panini kaas is maar een panino
Dat klinkt alsof ze bij de wehrmacht zittenquote:
Dat is al best even zoquote:Op woensdag 1 december 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
iedereen vraagt tegenwoordig ook naar bananenbrood. Weet niet wat het is maar dat is een nieuw hipsterding dus
Jezusquote:Op woensdag 1 december 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
iedereen vraagt tegenwoordig ook naar bananenbrood. Weet niet wat het is maar dat is een nieuw hipsterding dus
Was dat niet 6 jaar geleden een ding?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
Pijn aan mijn ogen nu.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze hebben zeker ook allemaal van die walgelijke Stieglitz broeken aan
Ik dacht dat dat alweer uit was. Is toch al iets van jaren terug.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
Is dat nu pas hipquote:Op woensdag 1 december 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
Catchy welquote:Op woensdag 1 december 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote kans dat ik op een stoel ga staan en dit ga zingen.
Voor op brood? Die plakjesquote:Op woensdag 1 december 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Vroeger had je toch ook kokosbrood?
Ja en Tjolk en Punicaquote:Op woensdag 1 december 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb je nog steedsquote:Op woensdag 1 december 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Smeeeeeerige zoete plastic meuk was datquote:Op woensdag 1 december 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
nee. nee. gewoon nee.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze geeft anders wel een prima sneak peak![]()
https://www.zalando.nl/st(...)e-s2l21a008-t11.html
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 1 december 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze geeft anders wel een prima sneak peak![]()
https://www.zalando.nl/st(...)e-s2l21a008-t11.html
Mijn moeder vond dat echt vreselijk. Zij was de bier besteller. Pa de wijn. En echt altijd ging dat verkeerd en kon de serveerster fluiten naar fooi...quote:Op woensdag 1 december 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja soms wel![]()
bij bier en wijn oo. Als ik er aan denk vraag ik wie wat heeft besteld
Lol dat is een broodbeleg.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn moeder vond dat echt vreselijk. Zij was de bier besteller. Pa de wijn. En echt altijd ging dat verkeerd en kon de serveerster fluiten naar fooi...
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
past mooi bij je frummel of plushy?
Fluffy is toch zo'n beroep?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben vergeten hoe ze haar jas noemde
Er zat iets vast in haar fluffie ofzo tochquote:Op woensdag 1 december 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben vergeten hoe ze haar jas noemde
zoiets jaquote:Op woensdag 1 december 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zat iets vast in haar fluffie ofzo toch
Alleen hoe het eruit ziet is al een reden om het te laten liggen. Zo vies.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
Oh tegenwoordig heeft het schijnbaar een degelijke neutrale verpakking ipv vrolijk met een aapje er op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ponypark Slagharen, rook je weken later nog naar vieze ponyquote:Op woensdag 1 december 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In de tijd dat we nog naar Sporthuis centrum, de Edah, Nettorama en de Flevohof gingen
Ja ik zou het eigenlijk ook gewoon smerig moeten vinden maar ik vind het op de een of andere manier wel wat hebbenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Alleen hoe het eruit ziet is al een reden om het te laten liggen. Zo vies.
Volgens mij moet je daar tegenwoordig zo'n wollen ecologisch verantwoord vestje boven dragenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
past mooi bij je frummel of plushy?
Ze kan het welquote:Op woensdag 1 december 2021 22:22 schreef Puala het volgende:
[..]
@:dud0r ze schrijft kaastengels en geen kaasstengels
Ik heb jaren lang in de vulploeg bij de Edah gewerkt. En ik moest ook weleens overdag invallen. Maar geld voor een bedrijfspak was er niet. Dus ik contact opgenomen met de supportersvereniging van Helmond Sport waar Edah destijds hoofdsponsor van was. Shirt gekocht en zo achter de legeflessenband gaan staan. Iedereen lachenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In de tijd dat we nog naar Sporthuis centrum, de Edah, Nettorama en de Flevohof gingen
Bebogeen... ook zoietsquote:Op woensdag 1 december 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zou het eigenlijk ook gewoon smerig moeten vinden maar ik vind het op de een of andere manier wel wat hebben. Misschien dat ik het als kind nooit op heb dat ik er geen trauma's aan heb ofzo
Dat zegt me echt helemaal niksquote:
Van dat zoete karamelspul toch? Of was er ook nog zoiets met een andere naam? Was zo'n blikje met een plastic deksel.quote:
Dat klinkt als hondenvoerquote:
Was bij ons altijd zo'n bijzonder gezin die hadden dat altijd als broodbeleg. Soort van caramel speerpastastroop.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was bij ons altijd zo'n bijzonder gezin die hadden dat altijd als broodbeleg. Soort van caramel speerpastastroop.
Klinkt niet heel smakelijk, sowieso nooit echt fan van karamel eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was bij ons altijd zo'n bijzonder gezin die hadden dat altijd als broodbeleg. Soort van caramel speerpastastroop.
Oh dat komt me wel bekend voor, van die harde korrels waar de helft van niet oplostequote:Op woensdag 1 december 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gore troep bestaan nu ook nog![]()
https://www.jumbo.com/pro(...)drink-400g-152943BUS
Ja je weet wel, die alles altijd net anders deden dan de rest. Kinderen moesten ook altijd naar de homeopaat enzo voor allerhande onbenulligheden waar wij dan niks van snapten waarom dat moest. Kleding was altijd dat je dacht 'hoe kom je er aan'. Wel hele lieve mensen overigensquote:
Ik vond dat als kind altijd een heerlijk toetje. En dan stiekem met je vinger in het poeder om er zo wat van te eten.quote:
Nesquick hadden wijquote:Op woensdag 1 december 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gore troep bestaan nu ook nog![]()
https://www.jumbo.com/pro(...)drink-400g-152943BUS
Die was veel beter, gewoon poeder ipv korrelsquote:
Zo'n gezin daar kreeg ik dus ook dat kokosbrood, die moeder leek ook op een dikke kabouter en die maakte doodenge poppen en volgens mij stond er de doodstraf op naar de kapper gaan in dat gezin.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja je weet wel, die alles altijd net anders deden dan de rest. Kinderen moesten ook altijd naar de homeopaat enzo voor allerhande onbenulligheden waar wij dan niks van snapten waarom dat moest. Kleding was altijd dat je dacht 'hoe kom je er aan'. Wel hele lieve mensen overigens
Ja die korrels was wel een dingetje extra jaquote:Op woensdag 1 december 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was veel beter, gewoon poeder ipv korrels
Ik vond het echt te chemisch smaken, zelfs als kind.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vond dat als kind altijd een heerlijk toetje. En dan stiekem met je vinger in het poeder om er zo wat van te eten.
M'n vriendinnetje van de basisschool zat in zo'n "anders" gezin. Zij sliep ook met haar cavia in bed. Hartstikke leuk daar hoor, hele vrije mensen, heerlijk. Superleuk huis ook. Maar ze werd er soms wel mee gepest omdat ze niet zo'n kakker was.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n gezin daar kreeg ik dus ook dat kokosbrood, die moeder leek ook op een dikke kabouter en die maakte doodenge poppen en volgens mij stond er de doodstraf op naar de kapper gaan in dat gezin.
Iedereen had wel 'zo'n gezin'.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n gezin daar kreeg ik dus ook dat kokosbrood, die moeder leek ook op een dikke kabouter en die maakte doodenge poppen en volgens mij stond er de doodstraf op naar de kapper gaan in dat gezin.
Ik ben later nog wel eens in zo'n huis geweest, echt iedere muur was boekenkast en overal trappen en zitkuilen om te kunnen lezen, en honderden jungleplanten en ontelbare honden, te gekke sfeer hing er in dat huis.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vriendinnetje van de basisschool zat in zo'n "anders" gezin. Zij sliep ook met haar cavia in bed. Hartstikke leuk daar hoor, hele vrije mensen, heerlijk. Superleuk huis ook. Maar ze werd er soms wel mee gepest omdat ze niet zo'n kakker was.
Ik zou echt zo een jaren 70 semi bungalow hol met zitkuil willenquote:Op woensdag 1 december 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben later nog wel eens in zo'n huis geweest, echt iedere muur was boekenkast en overal trappen en zitkuilen om te kunnen lezen, en honderden jungleplanten en ontelbare honden, te gekke sfeer hing er in dat huis.
quote:Op woensdag 1 december 2021 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou echt zo een jaren 70 semi bungalow hol met zitkuil willen
Met van die BIA Betongevelstenen als muren.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou echt zo een jaren 70 semi bungalow hol met zitkuil willen
Wacht wat?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die BIA Betongevelstenen als muren.
Ik had bijna ooit een zitkuil zelf gegraven in een huis, nou ja de kuil in de woonkamer was er toen de relatie klapte, de volgende eigenaar van dat huis heeft daar een muziekstudio in gemaakt zag ik later.
Was wel bijzonder die blik van die verkoopmakelaar toen hij bijna in dat gat flikkerde
Heb ik nog steedsquote:
Je had een gat in de woonkamer gegraven zeg je en de makelaar viel er bijna in? Dat lijkt me sterk.quote:
Sterke verhalen hier?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had een gat in de woonkamer gegraven zeg je en de makelaar viel er bijna in? Dat lijkt me sterk.
Dat was een arbeidershuisje van voor de eerste wereldoorlog, bovenverdieping piepklein zonder sanitair en beneden begon dat van voren met een klein gangetje, dan een kleine huiskamer met erker, dan een erg ruime woonkeuken en daarachter een enorme tuin, zo'n pijpenla, meer dan 180 meter tuin en helemaal aan het einde van die tuin zat een botenwerf, nou ja de lege loods daarvan.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had een gat in de woonkamer gegraven zeg je en de makelaar viel er bijna in? Dat lijkt me sterk.
Ah je had een gat in de tuin gegraven, dat klinkt een heel stuk logischer.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was een arbeidershuisje van voor de eerste wereldoorlog, bovenverdieping piepklein zonder sanitair en beneden begon dat van voren met een klein gangetje, dan een kleine huiskamer met erker, dan een erg ruime woonkeuken en daarachter een enorme tuin, zo'n pijpenla, meer dan 180 meter tuin en helemaal aan het einde van die tuin zat een botenwerf, nou ja de lege loods daarvan.
Dus ik dacht wat ga ik met dit rare huis nu eens beginnen, jaaaaaaaaaaaah een uitbouw van 35 meter met extra ruime slaapkamer en vooral een enorme zitkuil onder een massaal glazen dak en een glazen pui
Even je roes uitslapenquote:Op woensdag 1 december 2021 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga maar slapenNiemand gelooft meer iets wat ik zeg
Ja technisch wel want de vloer lag er nog niet in, zijmuren en het dak wel en de binnenmuur voor die slaapkamer ook, probleem was met de verkoop wel dat gat uiteraard en tja de vergunning voor die uitbouw was nooit helemaal afgegeven, dus ik zei tegen die makelaar, nou laat maar zien of je echt zo'n goede makelaar bentquote:Op woensdag 1 december 2021 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah je had een gat in de tuin gegraven, dat klinkt een heel stuk logischer.
Zonder fundering?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja technisch wel want de vloer lag er nog niet in, zijmuren en het dak wel en de binnenmuur voor die slaapkamer ook, probleem was met de verkoop wel dat gat uiteraard en tja de vergunning voor die uitbouw was nooit helemaal afgegeven, dus ik zei tegen die makelaar, nou laat maar zien of je echt zo'n goede makelaar bent
Heb je het gat ook met een schep gegraven?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf gestort, op gevoel![]()
Maar heeeeyyyy het huis staat er nog steeds
Jazekersquote:Op woensdag 1 december 2021 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je het gat ook met een schep gegraven?
Pffoe dat weet ik echt niet meer, het is niet zo dat ik een strakke planning had gemaakt, voor mijn gevoel echt wel twee maanden of zo voordat ik tevreden was qua diepte en breedte.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffoe dat weet ik echt niet meer, het is niet zo dat ik een strakke planning had gemaakt, voor mijn gevoel echt wel twee maanden of zo voordat ik tevreden was qua diepte en breedte.
Maatje met een eigen bouwbedrijf keek af en toe wel eens mee als die toevallig een avondje op bezoek kwam en die gaf af en toe met een glimlach aanwijzingen.
Het hoeft toch niet allemaal chronologisch te kloppen?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, even dat ik het goed begrijp. Je had een uitbouw aan je huis met muren, zelfs slaapkamermuren en een dak erop, met fundering. En toen ging je met een schep in die uitbouw een gat graven want er zat nog geen vloer in. Zoiets?
Nederland is eigenlijk een beetje te braafjes aangeharkt voor mijn karakter, Alaska zou beter zijn maar daar wonen alleen maar vreemde mensenschuwe harige holbewoners en er zijn mij te weinig kroegen.quote:
Ja daar gaat het inderdaad een beetje mis in mijn hoofd.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet allemaal chronologisch te kloppen?
Dat water viel mee, waarom weet ik eigenlijk niet meer want het duurde best lang voordat die uitbouw dicht was, dat maken van dat doorzichtige glasraam ook trouwens want dat was enorm.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]Elke avond na het werk even een paar kruiwagens weggraven? Lijkt me dat er uiteindelijk ook water in dat gat gaat staan.
Ik zou best wel naar Alaska willen 🤔quote:Op woensdag 1 december 2021 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland is eigenlijk een beetje te braafjes aangeharkt voor mijn karakter, Alaska zou beter zijn maar daar wonen alleen maar vreemde mensenschuwe harige holbewoners en er zijn mij te weinig kroegen.
Deze volgorde klopt precies maar ik had wel al aan het begin die zitkuil in mijn hoofd, dat was de reden zelfs waarom ik die uitbouw wilde en wat het mooie is, weet je hoe lang een huiskamer van 35 meter wel niet is WTF. ik schrok ervan, dat viel pas echt op toen het dak erop zatquote:Op woensdag 1 december 2021 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, even dat ik het goed begrijp. Je had een uitbouw aan je huis met muren, zelfs slaapkamermuren en een dak erop, met fundering. En toen ging je met een schep in die uitbouw een gat graven want er zat nog geen vloer in. Zoiets?
Lijkt me vrij stil en afgelegen daar wel hoorquote:Op woensdag 1 december 2021 23:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zou best wel naar Alaska willen 🤔
Ik denk dat ik redelijk goed zit. Randstad, vrijwel dagelijks illegaal vuurwerk.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland is eigenlijk een beetje te braafjes aangeharkt voor mijn karakter, Alaska zou beter zijn maar daar wonen alleen maar vreemde mensenschuwe harige holbewoners en er zijn mij te weinig kroegen.
Ja, dat is ongeveer anderhalve gymzaal lang. Als je dan bezoek hebt, heb je een megafoon nodig om te vragen wat ze willen drinken.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze volgorde klopt precies maar ik had wel al aan het begin die zitkuil in mijn hoofd, dat was de reden zelfs waarom ik die uitbouw wilde en wat het mooie is, weet je hoe lang een huiskamer van 35 meter wel niet is WTF. ik schrok ervan, dat viel pas echt op toen het dak erop zat
Hele dag sex met vosjesquote:Op donderdag 2 december 2021 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me vrij stil en afgelegen daar wel hoor
Ja sloeg eigenlijk nergens op maar ik dacht, ja dan heb ik nog een extreem grote tuin over dus beter maar aan de ruime kant gaan zitten voor de zekerheid, ik had al wel gevraagd aan mijn vriendin hoeveel kinderen ze wildequote:Op donderdag 2 december 2021 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is ongeveer anderhalve gymzaal lang. Als je dan bezoek hebt, heb je een megafoon nodig om te vragen wat ze willen drinken.
Wel weg van die rare wereldquote:Op donderdag 2 december 2021 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me vrij stil en afgelegen daar wel hoor
Dit is een ietwat vreemd verhaal wat ik laatst meemaakte met een maat van me.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze volgorde klopt precies maar ik had wel al aan het begin die zitkuil in mijn hoofd, dat was de reden zelfs waarom ik die uitbouw wilde en wat het mooie is, weet je hoe lang een huiskamer van 35 meter wel niet is WTF. ik schrok ervan, dat viel pas echt op toen het dak erop zat
Het zijn nog steeds vossen hčquote:Op donderdag 2 december 2021 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwenvosjes met van die lange wimpers zijn best sexy
Misschien wel van die preppers?quote:Op donderdag 2 december 2021 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is een ietwat vreemd verhaal wat ik laatst meemaakte met een maat van me.
We reden wat nieuwe passen met de mtb, gingen langs een leegstaand huis in het bos en daarachter liep een klein dichtgegroeid pad.
Doe even gevolgd maar aan het eind kon je niet verder en kwamen we bij een soort vijver uit. Willen draaien maar zien aan het eind van die vijver een soort glazen hok, ook ingegraven in de grond, en met spiegelglas bedekt, net door dat glas zien we een man of 5 staan achter dat glas wat ons dom staat aan te kijken.
Weet nog steeds niet wat dat nou precies was, ga er binnenkort nog eens heen.
Whiskyquote:Op donderdag 2 december 2021 00:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het zijn nog steeds vossen hč
Dus dan is bestialiteit ok....okay...quote:
Vond hij het gat ook indrukwekkend? Of was dat inmiddels al een zitkuil geworden?quote:Op donderdag 2 december 2021 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja sloeg eigenlijk nergens op maar ik dacht, ja dan heb ik nog een extreem grote tuin over dus beter maar aan de ruime kant gaan zitten voor de zekerheid, ik had al wel gevraagd aan mijn vriendin hoeveel kinderen ze wilde![]()
En een van de schrikmomentjes van 't leven was toch wel toen er een gezellig dikke meneer op de stoep stond en verklaarde dat hij van de gemeente was en vroeg of hij even een kijkje mocht nemen voor wat betreft mijn noeste arbeid.
Vogel of andere dieren spotters?quote:Op donderdag 2 december 2021 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is een ietwat vreemd verhaal wat ik laatst meemaakte met een maat van me.
We reden wat nieuwe passen met de mtb, gingen langs een leegstaand huis in het bos en daarachter liep een klein dichtgegroeid pad.
Doe even gevolgd maar aan het eind kon je niet verder en kwamen we bij een soort vijver uit. Willen draaien maar zien aan het eind van die vijver een soort glazen hok, ook ingegraven in de grond, en met spiegelglas bedekt, net door dat glas zien we een man of 5 staan achter dat glas wat ons dom staat aan te kijken.
Weet nog steeds niet wat dat nou precies was, ga er binnenkort nog eens heen.
Het was wel heel vreemd, dat gebouwtje was zo diep dat alleen de hoofden net boven dat water uitkeken en heel afgelegen in een dood stuk bos.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel van die preppers?
Ja zoiets moet het zijn.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vogel of andere dieren spotters?
Nee die zitkuil is er nooit van gekomen, wel een twee jaar durende rechtszaak tegen de gemeente en een polemiek van een boek dik die ik via een regionale krant heb uitgevochten omdat ze wilden dat ik mijn bouwsel aan zou passen.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Vond hij het gat ook indrukwekkend? Of was dat inmiddels al een zitkuil geworden?
Uitstraling is hier zijn furry fetish aan het bekennenquote:Op donderdag 2 december 2021 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dus dan is bestialiteit ok....okay...
Speciaal knettervroeg opgestaan want die dag zou de dag worden, ze voelden het aan alles, die ideale omstandigheden om eindelijk dat zo gewenste dier te kunnen aanschouwen. Komt er met een hoop herrie een stek MTB'ers door de bosjes gestruind, weg kans op die unieke ervaring.quote:
Geen vogels meer te zien geweest de hele zomer omdat Los daar vloekende en tierende langs is gefietst.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Speciaal knettervroeg opgestaan want die dag zou de dag worden, ze voelden het aan alles, die ideale omstandigheden om eindelijk dat zo gewenste dier te kunnen aanschouwen. Komt er met een hoop herrie een stek MTB'ers door de bosjes gestruind, weg kans op die unieke ervaring.
Ik had ook zoiets in m'n hoofd. Dat twee uiterst zeldzame padden bijna tot paring overgingen, om daarna bruut overreden te worden door Los en z'n maat, terwijl die mannetjes ingespannen door een kijker aan het turen waren.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Speciaal knettervroeg opgestaan want die dag zou de dag worden, ze voelden het aan alles, die ideale omstandigheden om eindelijk dat zo gewenste dier te kunnen aanschouwen. Komt er met een hoop herrie een stek MTB'ers door de bosjes gestruind, weg kans op die unieke ervaring.
Splatsh!quote:Op donderdag 2 december 2021 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets in m'n hoofd. Dat twee uiterst zeldzame padden bijna tot paring overgingen, om daarna bruut overreden te worden door Los en z'n maat, terwijl die mannetjes ingespannen door een kijker aan het turen waren.
Broek op de enkels.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had ook zoiets in m'n hoofd. Dat twee uiterst zeldzame padden bijna tot paring overgingen, om daarna bruut overreden te worden door Los en z'n maat, terwijl die mannetjes ingespannen door een kijker aan het turen waren.
Normaal moet je de boel toch afbreken als je geen vergunning hebt aangevraagd?quote:Op donderdag 2 december 2021 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee die zitkuil is er nooit van gekomen, wel een twee jaar durende rechtszaak tegen de gemeente en een polemiek van een boek dik die ik via een regionale krant heb uitgevochten omdat ze wilden dat ik mijn bouwsel aan zou passen.
Doorgedraaide biologen met rare baarden, geitenwollen sokken en een valkuil voor Los.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet niet of je nog eens terug moet gaan Los.
Lang verhaal;quote:Op donderdag 2 december 2021 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Normaal moet je de boel toch afbreken als je geen vergunning hebt aangevraagd?
"Daar heb je die vloekende en tierende fietsgast weer"quote:Op donderdag 2 december 2021 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Doorgedraaide biologen met rare baarden, geitenwollen sokken en een valkuil voor Los.
Wat is dat voor Gallisch dorpje?quote:Op donderdag 2 december 2021 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang verhaal;
Die straat was vroeger een soort dorp en die families die daar al eeuwenlang woonden (is nogal een gewillige buurt mede door de enorme tuinen en toch inmiddels in de stad), hadden door de jaren heen de gekste dinge gebouwd in die tuinen, op een stond een enorme loods met kermiswagens, een ander had daar weer zijn opa wonen in een compleet huis achterin de tuin en weer een ander een volledig bedrijfspand, allemaal illegaal ooit neergezet want daar wonen typische mensen die zich niet makkelijk de wet voor laten schrijven, mijn moeder was daar een van.
Dus ik stipte dat aan bij de gemeente, ja jullie willen dat ik een lullige uitbouw afbreek terwijl er ook een loods staat die op Schiphol niet zou misstaan?
Direct notitieboekjes erbij om de waarneming te noteren in furieus handschrift.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Daar heb je die vloekende en tierende fietsgast weer"
Nee, ik woonde toen al ergens anders weer al lang, dat huis verkocht onder een hele rare clausule, groot schadebedrag afgesproken met alle mogelijke uitkomsten van de rechtszaak met de nieuwe eigenaar, notarieel vast laten leggen en gelukkig die zaak gewonnen binnen de gestelde tijd.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is dat voor Gallisch dorpje?Ze hadden het leger moeten sturen.
![]()
Wel balen dat je twee jaar met een gat in je woonkamer hebt gezeten.
ik heb weer hele mooie dingen gedaanquote:Op donderdag 2 december 2021 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet veel. Heb je nog lol gehad met de storm?
Nooit badend in het zweet wakker geworden met de gedachte dat die hele aanbouw elk moment in elkaar kan storten?quote:Op donderdag 2 december 2021 00:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ik woonde toen al ergens anders weer al lang, dat huis verkocht onder een hele rare clausule, groot schadebedrag afgesproken met alle mogelijke uitkomsten van de rechtszaak met de nieuwe eigenaar, notarieel vast laten leggen en gelukkig die zaak gewonnen binnen de gestelde tijd.
Die hele straat is opnieuw kadastraal opgetekend door mijn geneuzel en alle bouwwerken die er stonden goedgekeurd mits ze voldeden aan vrij lage bouwveiligheidseisen, ik denk dat je nu nog geen hekje meer neer mag zetten zonder dat de gemeente in je nek springt.
quote:Op donderdag 2 december 2021 00:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb weer hele mooie dingen gedaan
Ach, is toch leuk als je er een tijd mee bezig bent? Ik had de grootste LEGO Technic set gekocht een paar jaar geleden. Die had ik iets te snel in elkaar.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope de achtersteven moet nog. maar tijd is een dingetje
Nee dat niet, daar heb ik teveel branie en geloof in eigen kunnen voor, wel van die rechtszaak, die weten echt wel het bloed onder je nagels vandaan te krijgenquote:Op donderdag 2 december 2021 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nooit badend in het zweet wakker geworden met de gedachte dat die hele aanbouw elk moment in elkaar kan storten?
pciesquote:Op donderdag 2 december 2021 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, is toch leuk als je er een tijd mee bezig bent? Ik had de grootste LEGO Technic set gekocht een paar jaar geleden. Die had ik iets te snel in elkaar.
Moeilijk om te bouwen of valt het mee?quote:Op donderdag 2 december 2021 00:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nope de achtersteven moet nog. maar tijd is een dingetje
valt mee, de Lamborghini Sian was veel moeilijkerquote:Op donderdag 2 december 2021 00:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeilijk om te bouwen of valt het mee?
Waarom heb je dat niet uitbesteed toen? Is toch zonde van je tijd?quote:Op donderdag 2 december 2021 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat niet, daar heb ik teveel branie en geloof in eigen kunnen voor, wel van die rechtszaak, die weten echt wel het bloed onder je nagels vandaan te krijgen
Ja moet je toch bijblijven geregeld plus ik had zelf de juiste plannen om ze te tackelen, mijn advocaat de manieren en kennis om mijn plannen juridisch te toetsen en te noteren en in te dienen.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet uitbesteed toen? Is toch zonde van je tijd?
quote:Op donderdag 2 december 2021 05:56 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ] Geen oog dicht gedaan, dit wordt een zware dag
Dan moet je de wind minder pijn doenquote:
Sterkte!quote:Op donderdag 2 december 2021 05:56 schreef Karzai het volgende:
leuke uiquote:Op donderdag 2 december 2021 01:02 schreef Flory het volgende:
Laatste episode van The English Game gekeken, beetje different maar toffe serie wel
liggen piekeren?quote:Op donderdag 2 december 2021 05:56 schreef Karzai het volgende:
Liep de buurt BBQ wel eens uit de hand hierdoor?quote:Op donderdag 2 december 2021 00:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang verhaal;
gewillige buurt
2de-3de week decemberquote:Op donderdag 2 december 2021 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer ga je ook alweer verhuizen?
Nee, gewoon terugmeppen.quote:Op donderdag 2 december 2021 07:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet je de wind minder pijn doen
*duimt extra hard*quote:Op donderdag 2 december 2021 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Even douchen. En dan het gesprek.
quote:Op donderdag 2 december 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*duimt extra hard*
via skype ofzo?
Succes, blaas ze omver.quote:Op donderdag 2 december 2021 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Even douchen. En dan het gesprek.
quote:Op donderdag 2 december 2021 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vergeet niet alsje opstaat dat je geen broek aan hebt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |