SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LT al een poosje niet gespot. Kijk eens onder je tafel?
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kunst en de werkelijke diepe schoonheid van het leven als appel is dat je niet alleen met appels goed overweg kunt maar ook met bananen, kiwi's, peren, aardbeien en abrikozen.
Je ex vriendelijk doch dringend verzoeken dit te fixen?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef kwiwi het volgende:
M'n ex heeft blijkbaar nog steeds een telefoon abonnement dat op mijn adres staat. En als hij niet betaalt, zoals nu, krijg ik een brief in de bus. We zijn al ruim 2.5 jaar uit elkaar en nu word ik nog steeds aan die klootzak herinnerdEn die telecom provider reageert niet op m'n emails
Wat moet ik daar nu weer mee.
Bananenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kunst en de werkelijke diepe schoonheid van het leven als appel is dat je niet alleen met appels goed overweg kunt maar ook met bananen, kiwi's, peren, aardbeien en abrikozen.
Ik heb 0 contact gegevens, weet niet eens waar hij woontquote:Op woensdag 1 december 2021 22:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Je ex vriendelijk doch dringend verzoeken dit te fixen?
En anders een keer bellen met de telecom provider.
Mijn dagelijkse ontbijtquote:
Die brief bevat niet de info over het abonnement zelf?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 0 contact gegevens, weet niet eens waar hij woont![]()
Leuke TT Buda
Nee. En dat bedrijf heeft ook geen telefoonnummer, je kunt alleen zo'n contact formulier online invullenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Die brief bevat niet de info over het abonnement zelf?
Lekker betrouwbaar ook welquote:Op woensdag 1 december 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. En dat bedrijf heeft ook geen telefoonnummer, je kunt alleen zo'n contact formulier online invullen
ja het is zeer diepquote:Op woensdag 1 december 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo, je hebt meer van de aardbei te leren in het leven dan van een medeappel
@dud0r ze schrijft kaastengels en geen kaasstengelsquote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
De kunst en de werkelijke diepe schoonheid van het leven als bitterbal is dat je niet alleen met bitterballen goed overweg kunt maar ook met frikandellen,vlammetjes,kaastengels,berenklauwen, bamihapjes en citosticks overweg kunt.
Wtf is een citostickquote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
De kunst en de werkelijke diepe schoonheid van het leven als bitterbal is dat je niet alleen met bitterballen goed overweg kunt maar ook met frikandellen,vlammetjes,kaastengels,berenklauwen, bamihapjes en citosticks overweg kunt.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 0 contact gegevens, weet niet eens waar hij woont![]()
Leuke TT Buda
Ohja, ik moet ook eens de gegevens bij mijn abo aanpassen, staat nog steeds op mijn vaders naam en geboortedatum van toen dat abonnement werd afgesloten toen ik 16/17 wasquote:Op woensdag 1 december 2021 22:16 schreef kwiwi het volgende:
M'n ex heeft blijkbaar nog steeds een telefoon abonnement dat op mijn adres staat. En als hij niet betaalt, zoals nu, krijg ik een brief in de bus. We zijn al ruim 2.5 jaar uit elkaar en nu word ik nog steeds aan die klootzak herinnerdEn die telecom provider reageert niet op m'n emails
Wat moet ik daar nu weer mee.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
Moet alsnog googelenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:23 schreef Puala het volgende:
[..]
De foute spelling van een sitostick
gaat het goed met de kaastengel, ga ik de mist in met de sitostickquote:Op woensdag 1 december 2021 22:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet ze eigenlijk ook eten als ze nog groenig zijn, dan zijn ze veel lekkerderquote:
Passen goed bij de berenklauwen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:22 schreef Puala het volgende:
[..]
@:dud0r ze schrijft kaastengels en geen kaasstengels
Dat is altijd zo'n gedoe. In mijn vorige huis had de vorige bewoner nog een abonnement lopen op Ziggo. Dat was niet op te zeggen van mijn kant, schijnbaar bleef hij betalenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Je ex vriendelijk doch dringend verzoeken dit te fixen?
En anders een keer bellen met de telecom provider.
wat zijn citosticks?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ze eigenlijk ook eten als ze nog groenig zijn, dan zijn ze veel lekkerder
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Die zijn heel populair in België, weet eigenlijk niet of ik die ooit wel eens op hebquote:Op woensdag 1 december 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaat het goed met de kaastengel, ga ik de mist in met de sitostick
[ afbeelding ]
Ben geen snack expert hè?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had wel gedacht dat jij die zou kennen
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Dr_Flash wat is er met jou?
Had je vandaag nog wel de booty advent kalender gestuurd als een soort alpha male waardering.
Niet goed?
Hoe kan ditquote:Op woensdag 1 december 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, ik moet ook eens de gegevens bij mijn abo aanpassen, staat nog steeds op mijn vaders naam en geboortedatum van toen dat abonnement werd afgesloten toen ik 16/17 was
Oh dat is ook lekkerquote:Op woensdag 1 december 2021 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n gedoe. In mijn vorige huis had de vorige bewoner nog een abonnement lopen op Ziggo. Dat was niet op te zeggen van mijn kant, schijnbaar bleef hij betalendus ik kon ook niets met het abonnement doen.
Of wel lekker slap en papperig in een deeglaagje met wat poedersuikerquote:
En de brief retour afzender? Is dat niet een idee?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is ook lekkerProbleem is dat als iemand niet meer betaalt, zoals nu met die telefoonrekeninh, het kan zijn dat je online ineens niks meer op je adres kunt bestellen omdat het op een zwarte lijst staat. Dat heb ik ooit al eens gehad.
Nee gewoon een normaal abo, rest van de gegevens staan gewoon op mijn naam en adresquote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kan ditJe hem een sim only van 2 euro 50?
ik kreeg in den haag een keer brieven van deurwaarders... ze kwamen beslag leggen want meneer en mevrouw de reiger hadden voor ruim 1000 euro aan kleding besteld bij tommy hilfiger op basis van acceptgiro.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is ook lekkerProbleem is dat als iemand niet meer betaalt, zoals nu met die telefoonrekeninh, het kan zijn dat je online ineens niks meer op je adres kunt bestellen omdat het op een zwarte lijst staat. Dat heb ik ooit al eens gehad.
Ja heb ik al gedaan vorige keer.. ga het nu weer doen. Weet het verder ook niet meer.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:27 schreef Puala het volgende:
[..]
En de brief retour afzender? Is dat niet een idee?
Met mij is er niks. Jij moet gewoon normaal doen maar dat kun je niet. Fijn, dan nietquote:Op woensdag 1 december 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Dr_Flash wat is er met jou?
Had je vandaag nog wel de booty advent kalender gestuurd als een soort alpha male waardering.
Niet goed?
Dat is t dan helaas ook wat je kan doen denk ik.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan vorige keer.. ga het nu weer doen. Weet het verder ook niet meer.
Oeiquote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kreeg in den haag een keer brieven van deurwaarders... ze kwamen beslag leggen want meneer en mevrouw de reiger hadden voor ruim 1000 euro aan kleding besteld bij tommy hilfiger op basis van acceptgiro.
toen kreeg ik het wel even benauwd
Yepquote:Op woensdag 1 december 2021 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Over een maand of vijf ben je een echte zemelfilosoofquote:
Je kan bij de gemeente vragen om een bewijs van wie er ingeschreven staan op je adres toch?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan vorige keer.. ga het nu weer doen. Weet het verder ook niet meer.
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Over een maand of vijf ben je een echte zemelfilosoof![]()
Mag ik een cappuccino van u?
Mag ik eerst u corona app scannen![]()
Weet u dit zeker, want de nobele Italianen gebruiken dit heerlijke warme drankje echt niet in de ochtend, u dient een espresso te nemen nu en kijk daar zat net een merel en die piepte hetzelfde als wat ik net tegen u zei, die paarse broek staat u werkelijk prima, beetje gewaagd maar u kunt het met flair hebben hoor, wat denkt u trouwens van alle plastics in de wereldzeen? Ik vind u echt zo iemand die dat kan oplossen onder het genot van een espressootje, leuke broek trouwens, nou doei tot zo dan hè.
Dat lijkt me echt zo frustrerend. En dan steeds weer de situatie moeten uitleggenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yepdat heb ik meegemaakt waar ik nu woon. Eerste jaren nog wat deurwaarders voorbij zien komen.
Nou dat wordt nog watquote:Op woensdag 1 december 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan bij de gemeente vragen om een bewijs van wie er ingeschreven staan op je adres toch?
O ja goeiequote:Op woensdag 1 december 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan bij de gemeente vragen om een bewijs van wie er ingeschreven staan op je adres toch?
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, bij ons van de week wel. M'n baas had een feestje thuis voor de werknemers van haar man. De stagiaire was er ook. De mannen gingen sigaren roken en whisky drinken, en de stagiaire kon dat blijkbaar niet zo goed hebben. Die verdween in de badkamer en op een gegeven moment dacht m'n baas "nou even kijken waar ie is, is al een half uur weg". Deed ze de deur open, lag ie knock out in z'n eigen poep.. dat overal ook op de muren enz. gesmeerd wasHij is waarschijnlijk onderuit gegaan, alles laten lopen en toen dronken proberen op te staan en heeft het zo overal over uitgesmeerd.
Maar goed, zij z'n broer gebeld nadat ze over haar nek ging. Kwam die in een bmw met witte bekleding en hij wilde die jongen en helemaal onder de poep inzettenZei ze: Nee zet 'm in de douche, en doe een handdoek om 'm heen in de auto.
Nou ik zou als stagiaire ontslag genomen hebbenMaar die jongen kwam op maandag op het werk en zei tegen z'n baas: Luister m'n moeder heeft die handdoeken al 3x gewassen maar de geur gaat er niet uit
![]()
![]()
Vervolgens hebben wij nu een nieuwe set handdoeken voor haar verjaardag gekocht, die ze dan tijdens de volgende koffie meeting mag uitpakken
Had mijn broer in Wageningen ook. ...quote:Op woensdag 1 december 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yepdat heb ik meegemaakt waar ik nu woon. Eerste jaren nog wat deurwaarders voorbij zien komen.
Dan zou je toch haast denken dat daar nog wel iets voordeligers uit te slepen moet vallen?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een normaal abo, rest van de gegevens staan gewoon op mijn naam en adres
Joe, na 11 uur cappu drinken is een doodszonde in italiequote:Op woensdag 1 december 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Weet u dit zeker, want de nobele Italianen gebruiken dit heerlijke warme drankje echt niet in de ochtend, u dient een espresso te nemen nu en kijk daar zat net een merel en die piepte hetzelfde als wat ik net tegen u zei, die paarse broek staat u werkelijk prima, beetje gewaagd maar u kunt het met flair hebben hoor, wat denkt u trouwens van alle plastics in de wereldzeen? Ik vind u echt zo iemand die dat kan oplossen onder het genot van een espressootje, leuke broek trouwens, nou doei tot zo dan hè.
Een van die kerels was ook gewoon onvindbaar; best bijzonder.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo frustrerend. En dan steeds weer de situatie moeten uitleggen
Spaghetti Bolognese bestellen ookquote:Op woensdag 1 december 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan zou je toch haast denken dat daar nog wel iets voordeligers uit te slepen moet vallen?
[..]
Joe, na 11 uur cappu drinken is een doodszonde in italie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Koffie zonderquote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
sommige mensen bestellen zwarte koffie en daarna zeggen ze ohdat mag ik niet meer zeggen he
Misschien is het die fok!ker die naar ierland verhuisd is om ook z'n studieschuld niet te hoeven betalenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van die kerels was ook gewoon onvindbaar; best bijzonder.
Sitostickquote:
Zou om 16:00 tredici cappuccino's bestellenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan zou je toch haast denken dat daar nog wel iets voordeligers uit te slepen moet vallen?
[..]
Joe, na 11 uur cappu drinken is een doodszonde in italie
Heh die ken ik ook iemand.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien is het die fok!ker die naar ierland verhuisd is om ook z'n studieschuld niet te hoeven betalen
Zet jij trouwens ook de cappucino voor de neus van de vrouw? Zo irritant... ik mot dat spul niet en automatisch gaat men er vanuit dat ik hem besteld hebquote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
sommige mensen bestellen zwarte koffie en daarna zeggen ze ohdat mag ik niet meer zeggen he
En zwarte thee dan?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Die iedere week 3 topics opent om te klagen?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien is het die fok!ker die naar ierland verhuisd is om ook z'n studieschuld niet te hoeven betalen
Ik bestel altijd negerkoffie. Mag dat nog wel?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Jij hebt natuurlijk de latte macchiatoquote:Op woensdag 1 december 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zet jij trouwens ook de cappucino voor de neus van de vrouw? Zo irritant... ik mot dat spul niet en automatisch gaat men er vanuit dat ik hem besteld heb
Die jaquote:Op woensdag 1 december 2021 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die iedere week 3 topics opent om te klagen?
Krijgen je blanke normale collega's dat ook wel eens te horen?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
Wat zou ik daar uit moeten slepen danquote:Op woensdag 1 december 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
ja soms welquote:Op woensdag 1 december 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zet jij trouwens ook de cappucino voor de neus van de vrouw? Zo irritant... ik mot dat spul niet en automatisch gaat men er vanuit dat ik hem besteld heb
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik haal ook af en toe een vette bek hoor
quote:Op woensdag 1 december 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen je blanke normale collega's dat ook wel eens te horen?
Zeg je nu dat zwarte collega's niet normaal zijn?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen je blanke normale collega's dat ook wel eens te horen?
Mijn partner (jeej hebbie hem weer) doet dat expres als we in Italie zijnquote:Op woensdag 1 december 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou om 16:00 tredici cappuccino's bestellen
ze maken hem niet gewoon?quote:Op woensdag 1 december 2021 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn partner (jeej hebbie hem weer) doet dat expres als we in Italie zijnna het diner om ze te fucken... altijd discussie dan direct he
Melk in de koffie vind ik viesquote:Op woensdag 1 december 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk de latte macchiato
Raarquote:Op woensdag 1 december 2021 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar ze moeten al-tijd zeggen dat dat niet 'mag'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |