Het spel lijkt al tijden niet eens bijna op voetbal. Ook vandaag weer een parodie op een club.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
1 punt achter Ajax na 14 speelrondes.
Het gaat geweldig of niet!?
Ach welnee, als je de transfergeruchten mag geloven dan zijn er al tal van clubs geweest met concrete interesse en beginnen de openingsboden allemaal zo rond de 12 miljoen. Dus dat moet sowieso haalbaar zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
16 miljoen voor Senesi ja?
Je mag al blij zijn met de helft.
Ik heb het vaker gezegd maar ik vind Sinisterra onze beste speler, en zo niet in ieder geval de belangrijkste. Zelfs als ie niet goed speelt heeft hij rendement en dat zijn echt de beste buitenspelers. Echt een geweldenaar.quote:
Ik ben toch benieuwd hoe jij naar zo’n wedstrijd kijkt. Er gaat eigenlijk geen wedstrijd voorbij zonder dat we de controle hebben en minstens 3 á 4 100% kansen creëren. Een enkele uitzondering daargelaten. Het is lang niet elke wedstrijd heel goed, maar welke club in Nederland doet dat wel dan? Precies, geen enkele.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het spel lijkt al tijden niet eens bijna op voetbal. Ook vandaag weer een parodie op een club.
Opheffen dus.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het spel lijkt al tijden niet eens bijna op voetbal. Ook vandaag weer een parodie op een club.
Dat hij in de vlekken schiet als het een beetje tegenzit tegen Heracles is wel matig, maar hij was altijd wel een beetje een Sjon van den Brom als het even niet loopt.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:20 schreef Caland het volgende:
https://www.espn.nl/voetbal/video/_/wedstrijdId/603794
Slotgod. Erg fijn interview weer
Los van de user op wie je reageert vind ik het ook weer niet bizar eigenlijk. Ik was begin dit seizoen sowieso wat positiever ingesteld maar al die pot tegen Elfsborg bevestigde dat Feyenoord een erg hoog niveau kan aantikken. In Slot als tacticus had ik door zijn AZ-tijd sowieso al heel veel vertrouwen (in uitwedstrijden werden Ajax, PSV èn Feyenoord weggespeeld toen), dus had toch wel enige verwachtingen hoor. Helpt ook wel dat we echt goede vervangers voor Fer en Botteghin hebben gevonden, en dat uit de budgetbak.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd hoe jij naar zo’n wedstrijd kijkt. Er gaat eigenlijk geen wedstrijd voorbij zonder dat we de controle hebben en minstens 3 á 4 100% kansen creëren. Het is lang niet elke wedstrijd heel goed, maar welke club in Nederland doet dat wel dan? Precies, geen enkele.
En ook Europees hebben we op 1 helft na vrijwel altijd de controle en kansen gehad. Ik vind het eigenlijk bizar hoe Feyenoord dit jaar presteert.
Je zegt het zelf eigenlijk al. Het algehele niveau in de eredivisie is hilarisch laag, er loopt eigenlijk geen een speler rond die daadwerkelijk goed kan voetballen.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd hoe jij naar zo’n wedstrijd kijkt. Er gaat eigenlijk geen wedstrijd voorbij zonder dat we de controle hebben en minstens 3 á 4 100% kansen creëren. Een enkele uitzondering daargelaten. Het is lang niet elke wedstrijd heel goed, maar welke club in Nederland doet dat wel dan? Precies, geen enkele.
En ook Europees hebben we op 1 helft na vrijwel altijd de controle en kansen gehad. Ik vind het eigenlijk bizar hoe Feyenoord dit jaar presteert.
Zoals Besiktas-Ajax?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al. Het algehele niveau in de eredivisie is hilarisch laag, er loopt eigenlijk geen een speler rond die daadwerkelijk goed kan voetballen.
Internationaal gezien is het ook niet veel beter trouwens, je weet echt niet wat je ziet als je eens een willekeurige Champions League wedstrijd opzet.
Misschien is het dan tijd om je standaarden bij te stellen?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al. Het algehele niveau in de eredivisie is hilarisch laag, er loopt eigenlijk geen een speler rond die daadwerkelijk goed kan voetballen.
Internationaal gezien is het ook niet veel beter trouwens, je weet echt niet wat je ziet als je eens een willekeurige Champions League wedstrijd opzet.
Of te stoppen met voetbal kijken.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is het dan tijd om je standaarden bij te stellen?
quote:Op woensdag 1 december 2021 23:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is zo’n idiote vergelijking dat ik maar niet kan stoppen met tegenargumenten bedenken.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:04 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Precies, ja. Dus voor Eredivisiebegrippen en ECL doet Feyenoord het meer dan behoorlijk. En niet alleen qua punten. Als jij CL voetbal verwacht van Feyenoord dan ben je gewoon niet helemaal lekker. Overigens zijn er genoeg zaadwedstrijden te zien in de CL, maar goed. Dat is weer iets anders.
Die was slecht hèquote:Op donderdag 2 december 2021 00:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mij trouwens niet geërgerd aan Basacikoglu vandaag
Kan mij nog een Feyenoord-Heracles herinneren waar hij de enige was op die hele dag waar ik mij aan heb geërgerd.
quote:Op donderdag 2 december 2021 00:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mij trouwens niet geërgerd aan Basacikoglu vandaag
Kan mij nog een Feyenoord-Heracles herinneren waar hij de enige was op die hele dag waar ik mij aan heb geërgerd.
vandaar dat ook geroepen wordt dat ajax dit seizoen de CL gaat winnen....quote:Op woensdag 1 december 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het helpt dat Ajax en PSV nog niet zo sterk zijn dit jaar.
Kökcügodquote:Op donderdag 2 december 2021 07:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vandaar dat ook geroepen wordt dat ajax dit seizoen de CL gaat winnen....
wat werd Feyenoord slecht toen kokcu gewisseld werd voor toornstra
kokcu begint echt een goede spelverdeler te worden
Uiteindelijk haalden we in 18/19 maar 65 punten. Ik ben wel benieuwd hoe Slot de tweede seizoenshelft aanpakt. Als we uiteindelijk op meer dan 70 punten staan heeft hij een prima debuutseizoen afgeleverd.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Los van de user op wie je reageert vind ik het ook weer niet bizar eigenlijk. Ik was begin dit seizoen sowieso wat positiever ingesteld maar al die pot tegen Elfsborg bevestigde dat Feyenoord een erg hoog niveau kan aantikken. In Slot als tacticus had ik door zijn AZ-tijd sowieso al heel veel vertrouwen (in uitwedstrijden werden Ajax, PSV èn Feyenoord weggespeeld toen), dus had toch wel enige verwachtingen hoor. Helpt ook wel dat we echt goede vervangers voor Fer en Botteghin hebben gevonden, en dat uit de budgetbak.
We lopen nu volgens mij 1 puntje achter op 16/17 (daarna volgde wel een reeks van 10 overwinningen) en in punten zelfs gelijk met 18/19, dus het is ook allemaal niet ongekend dit. Het helpt dat Ajax en PSV nog niet zo sterk zijn dit jaar.
'Can they do it on a cold rainy night in Stoke'quote:Op woensdag 1 december 2021 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het voorbeeld van vPersie altijd wel mooi, die zei dat de Champions League potjes de ‘makkelijkste’ wedstrijden waren omdat je dan op een goed veld speelde waar lekker ruimte lag, en de zwaarste potjes waren juist wedstrijden als Bolton-uit in de winter omdat je dan op een koud schijtveld je moest worstelen tegen een ploeg die de bus parkeert.
Soms zijn de omstandigheden er gewoon niet naar om een galavoorstelling neer te zetten en dan gaat het maar om één ding: drie punten. Die zijn binnen, nou big deal dan.
Heeft ook wel te maken met de manier van spelen van de tegenstanders.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals Besiktas-Ajax?
Uiteindelijk heeft Ajax zich niet eens langs Heracles en de Eagles kunnen spelen in die ‘o zo zwakke Eredivisie’ maar ze staan wel met 15 uit 5 bovenaan in een Champions League poule.
Jouw argument pleit nog meer om geen interlandbreaks meer te maken in de mooie maanden september, oktober, november en maart, waarin je mooie speelbare velden hebt.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het voorbeeld van vPersie altijd wel mooi, die zei dat de Champions League potjes de ‘makkelijkste’ wedstrijden waren omdat je dan op een goed veld speelde waar lekker ruimte lag, en de zwaarste potjes waren juist wedstrijden als Bolton-uit in de winter omdat je dan op een koud schijtveld je moest worstelen tegen een ploeg die de bus parkeert.
Soms zijn de omstandigheden er gewoon niet naar om een galavoorstelling neer te zetten en dan gaat het maar om één ding: drie punten. Die zijn binnen, nou big deal dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |