Lees hier: Dat er dus weer knaken uit de staatskas moeten komen om KLM overeind te houden.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:21 schreef Confetti het volgende:
Hugo is weer eens woest dat de vakanties moeilijk worden gemaakt lees ik op telegraaf.
die zitten al een jaar volquote:Op woensdag 1 december 2021 14:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Daar is thuisbezorgd voor uitgevonden.
Volgens mij willen ze het juist helemaal anders doen dan Merkel. Het is 1 en al daadkracht, niet meer polderen maar doorpakken, op naar een federaal Europa en wat al niet.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is het ook niet zo gezegd om zieltjes te winnen? Bedoel, hij heeft flinke schoenen te vullen na Merkel.
Ook dat ja. En het proberen te beperken van je imagoschade omdat je boostercampagne volledig is mislukt.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:23 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Lees hier: Dat er dus weer knaken uit de staatskas moeten komen om KLM overeind te houden.
Het milieuprobleem door vliegen is alweer helemaal vergeten. Glasgow? Was daar iets mee?quote:Op woensdag 1 december 2021 14:23 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Lees hier: Dat er dus weer knaken uit de staatskas moeten komen om KLM overeind te houden.
Ja, dit klinkt als vrij idioot. Dankzij mijn advies is ze toch binnen gebleven en heb ik voor haar boodschapjes gedaan enzo, maar man man.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat als je huisgenoot positief is en jij hebt geen klachten en bent gevaccineerd, dan mag je naar buiten (idioot als je het mij vraagt).
Als je klachten hebt of geen vaccin, dan moet je binnen blijven.
Lekker duidelijk allemaal weer. Typisch Nederland
Hij heeft hier wel een punt. Voor de vitale populatie is de wetenschappelijke noodzaak voor elke 6 maanden een booster nooit aangetoond. En verplicht elk halfjaar een booster omdat je anders niet op vakantie kan, is ook onzin.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:21 schreef Confetti het volgende:
Hugo is weer eens woest dat de vakanties moeilijk worden gemaakt lees ik op telegraaf.
1 jaar geldigheid van vaccins terwijl voor je ogen een bloedbad zich voltrekt in je verpleeghuizen. Je moet maar durven als ministerie.
Elk halfjaar naar Zuid-Afrika of ander ver land vliegen is onzin.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel een punt. Voor de vitale populatie is de wetenschappelijke noodzaak voor elke 6 maanden een booster nooit aangetoond. En verplicht elk halfjaar een booster omdat je anders niet op vakantie kan, is ook onzin.
Ik zie de Duitsers het wel proberen.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze het juist helemaal anders doen dan Merkel. Het is 1 en al daadkracht, niet meer polderen maar doorpakken, op naar een federaal Europa en wat al niet.
Moet nog zien wat er uiteindelijk van terecht komt. En voor een Verenigde Staten van Europa is volgens mij helemaal geen draagvlak momenteel, dat is slechts de natte droom van een stel eurocraten.
Dat is een andere discussie. Het gaat mij erom dat ik geen voorstander ben van periodieke vaccinatie zonder dat daar aantoonbaar een medische noodzaak voor is.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:26 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Elk halfjaar naar Zuid-Afrika of ander ver land vliegen is onzin.
Allemaal leuk en aardig, maar ga je aub druk maken om die boosters en het terugbrengen van de besmettingen.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hij heeft hier wel een punt. Voor de vitale populatie is de wetenschappelijke noodzaak voor elke 6 maanden een booster nooit aangetoond. En verplicht elk halfjaar een booster omdat je anders niet op vakantie kan, is ook onzin.
Duitsland mag inderdaad wel erg graag de baas spelen. Misschien proberen ze het nu via de diplomatieke weg, wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik zie de Duitsers het wel proberen.
Zijn we er straks toch weer ingetuind
Eens wel hoor. Maar alsnog vind ik dat hij een punt heeft.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ga je aub druk maken om die boosters en het terugbrengen van de besmettingen.
Plus dat het ten koste gaat van bijvoorbeeld Afrika waar we dan weer wat nieuwe varianten kunnen verwachten, ik ben voor vaccinatie maar die booster voor gezonde mensen onder 60 moet ook echt wetenschappelijk aangetoond en medisch nodig zijnquote:Op woensdag 1 december 2021 14:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat is aangepast, als huisgenoot moet je in quarantaine, gevaccineerd of niet.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat als je huisgenoot positief is en jij hebt geen klachten en bent gevaccineerd, dan mag je naar buiten (idioot als je het mij vraagt).
Als je klachten hebt of geen vaccin, dan moet je binnen blijven.
Lekker duidelijk allemaal weer. Typisch Nederland
Bedoel je TvT? Dat is natuurlijk niet meer nodig bij een vaccinatieplicht, lijkt mij.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:31 schreef Anton91 het volgende:
Als ze met een vaccinatieplicht komen, waar ze het steeds vaker over hebben moeten ze ok stoppen met alle maatregelen inclusief het hele testcircus.
Ik ben zeg maar voor alles wat werkt om die kut lockdowns te stoppen, plus moreel gezien vind ik een vaccinatieplicht prima te billijken aangezien de keuze om je niet te laten vaccineren andere mensenlevens kan kosten, zeker vanaf een bepaalde leeftijdsgroep. Ik denk echter wel dat we heel goed moeten gaan afbakenen dat dit iets eenmaligs is. Ik weet niet of ik er mij prettig bij zou voelen om ieder halfjaar verplicht een vaccin te halen voor een ziekte die mij nauwelijks raakt.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:19 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nieuwe kanselier van Duitsland is voorstander van een plicht.
Het is denk ik niet te voorkomen. Je zal niet volledig zonder maatregelen kunnen totdat er iets van medicatie beschikbaar is, maar je bent dan in ieder geval van lockdowns af.
En het is een legitieme vraag: weegt jouw recht om een goedgekeurd vaccin te weigeren zwaarder dan het collectieve belang van het terugkrijgen van grondwettelijke vrijheden? En wat als jij door het weigeren van een goedgekeurd vaccin ervoor zorgt dat andermans kankeroperatie wordt uitgesteld, en diegene wellicht komt te overlijden? Is dat redelijk?
Dat lijkt mij ook, maar in Portugal met 98% vaccinatiegraad hebben ze ook net 1G ingevoerd.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedoel je TvT? Dat is natuurlijk niet meer nodig bij een vaccinatieplicht, lijkt mij.
2% niet gevaccineerd is misschien toch net de bottleneck.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar in Portugal met 98% vaccinatiegraad hebben ze ook net 1G ingevoerd.
Misschien 1% ook wel! Of 0.5%. Of 0.25%. Of 0.00005%.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:35 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
2% niet gevaccinneerd is misschien toch net de bottleneck.
Dat lijkt mij extreem onwaarschijnlijk. Zal een nagenoeg verwaarloosbaar effect hebben op de R.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:35 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
2% niet gevaccinneerd is misschien toch net de bottleneck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |