Doet Antony mee vanavond? Ik vraag dit voor mijn scorito.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit is toch een stuk minder leuk dan dat café vorige week.
Denk het niet eigenlijk, Neres stond op de wedstrijdpost op twitter en die speler staat vaak in den basis. Denk nog een wedstrijdje rust.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet Antony mee vanavond? Ik vraag dit voor mijn scorito.
quote:Op donderdag 2 december 2021 08:55 schreef GGMM het volgende:
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.Ah kut man…… gecondoleerd. Sterkte de komende tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Jammer, voor die baby.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:14 schreef Tarado het volgende:
Berghuis z'n eerste Ajax baby dus die schijnt ook niet mee te doen vandaag
'Hij heeft klachten en vandaar dat hij er niet bij was', begint Ten Hag over Antony. 'Ik hoop dat hij richting donderdag (wanneer Ajax tegen Willem II speelt, red.) weer beschikbaar is. Wij zijn wel voorzichtig, want het is nog een heel lang seizoen. Hij heeft al heel veel wedstrijden gehad en er gaan er nog heel veel komen, dus we zijn wel voorzichtig. We hebben natuurlijk ook een hele goede vervanger.'quote:
Jammer.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:14 schreef Tarado het volgende:
Berghuis z'n eerste Ajax baby dus die schijnt ook niet mee te doen vandaag
quote:Op donderdag 2 december 2021 08:55 schreef GGMM het volgende:
Ook hier maar gelijk eerlijk zijn: mijn vader is plotseling overleden gisteren.gecondoleerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij trainde wel mee dus zal misschien op de bank beginnenquote:Op donderdag 2 december 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Hij heeft klachten en vandaar dat hij er niet bij was', begint Ten Hag over Antony. 'Ik hoop dat hij richting donderdag (wanneer Ajax tegen Willem II speelt, red.) weer beschikbaar is. Wij zijn wel voorzichtig, want het is nog een heel lang seizoen. Hij heeft al heel veel wedstrijden gehad en er gaan er nog heel veel komen, dus we zijn wel voorzichtig. We hebben natuurlijk ook een hele goede vervanger.'
Dit klinkt niet alsof hij gaat spelen.
Denk ik ook ja, zal wel Klaassen op 10 worden en Neres mag het laten zien op rechtsbuiten.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij trainde wel mee dus zal misschien op de bank beginnen
Kut verstaan die Duitsers niet he.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:17 schreef Caland het volgende:
Toe aan weekend zeg, gelukkig wel weer een beetje dom bier drinken en kut roepen in een voetbalstadion.
Best veel zin in eigenlijk.
Je gaat naar Dortmund toch?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:17 schreef Caland het volgende:
Toe aan weekend zeg, gelukkig wel weer een beetje dom bier drinken en kut roepen in een voetbalstadion.
Best veel zin in eigenlijk.
Nee naar Bayer Leverkusen, daarna naar de beste schnitzeltent van Keulen en wellicht nog even de kroeg in.quote:
Graag na de tijd een scoutingsrapport.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:19 schreef Caland het volgende:
Kan ik eindelijk eens FrimpongGOD aan het werk zien @:poepz0r
Helemaal als je ziet wat er wel op rechts rondloopt. Ik snap Louis meestal wel, maar dit vind ik onbegrijpelijk. Ook omdat het een echte Louis speler is.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Graag na de tijd een scoutingsrapport.![]()
Ik keek trouwens gister even Roma en begrijp niet waarom Karsdorp nooit bij de selectie zit, over RB's gesproken.
Nicequote:Op donderdag 2 december 2021 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee naar Bayer Leverkusen, daarna naar de beste schnitzeltent van Keulen en wellicht nog even de kroeg in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze 5-3-2 willen spelen, dan vind ik hem veel geschikter en verfijnder dan Dumbfries. En Rensch moet natuurlijk lekker in Jong spelen.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal als je ziet wat er wel op rechts rondloopt. Ik snap Louis meestal wel, maar dit vind ik onbegrijpelijk. Ook omdat het een echte Louis speler is.
Die Buzz heb ik echt gehaat.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:22 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ov(...)s-eenmalig~ae09afb4/
Voor de liefhebbers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |