abonnement Unibet Coolblue
pi_202416900
https://www.ad.nl/politie(...)Qt6pFf-1jv_b0yhGuiAQ

Als je lang genoeg meeloopt zie je de patronen. Hirsi Ali. Umar. Akyol. Ellian. Balci. Ekiz, en vele vele andere kids van migranten die toevallig (kuch) alle dezelfde mening hebben over islam en integratie. Moslims, migranten die het prima voor elkaar hebben, worden boos op deze talentvolle (kuch) schrijvers, maar dat is eigenlijk niet nodig. Ze geloven namelijk echt wat ze opschrijven. Het probleem is: zouden ze een genuanceerde mening hebben dan waren ze geen columnist of presentator bij mainstream media, zoals Noam Chomsky ooit zei. En nu Gül dus als nieuwste parel aan de ketting van systemische islamofobie. De haat is mainstream geworden. Over een paar jaar is er weer een nieuw pareltje aan deze immer langer wordende ketting.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
pi_202416966
En tot zover het nieuwste haaizaaitopic. Thanks.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator woensdag 1 december 2021 @ 12:24:03 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202417645
Ik weet niet goed welk punt de OP wil maken of wat het relevante onderwerp is voor POL in de OP.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')