SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
IK WIST HET TOEN IK HET TERUGLAS...quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
Komt dat zien! Alle spullen van Etto gratis bij mij af te halen
Geen belang bij oud ijzer.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
Dohhhquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IK WIST HET TOEN IK HET TERUGLAS...
SSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
you....quote:
Keer tegen mijn Italiaanse schoonvader gezegd dat zijn dochter beter in bed was dan in de keuken, dat was ook supergezelligquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Een Italiaanse die vraag je, kook jij of we gaan uit eten.
Nooit voor koken want ze zijn getraind het eten af te kraken.
Ik was eens met een Milanese en die stuurde standaard het eten 3 keer terug, had ze geleerd van haar moeder.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt gewoon minimaal 20 punten in IQ, geef het nu maar op.
Daarom.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat is nog helemaal even huilen....
Nou deze was wel enorm goed in bed trouwens.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer tegen mijn Italiaanse schoonvader gezegd dat zijn dochter beter in bed was dan in de keuken, dat was ook supergezellig
Rik Mayall, Ade Edmondson, Richard Pryor, John Cleese, Herman Finkers en uiteraard Bertje Vis.quote:
Alleen Cleese.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rik Mayall, Ade Edmondson, Richard Pryor, John Cleese, Herman Finkers en uiteraard Bertje Vis.
fake newsquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen Cleese.
Schijnt een zeer ongename man te zijn trouwens.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rik Mayall, Ade Edmondson, Richard Pryor, John Cleese, Herman Finkers en uiteraard Bertje Vis.
Djotte waawehhh djotte waawehh em kadesh in tienvoud naar jou terugquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
you....
yoooou eeeeeeeeeevil... pure black dark evil evil dark black black ...
Nicequote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
Ik neem z'n goud wel over dan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
De lat ligt laag tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 december 2021 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom zijn we daar eigenlijk blij mee?
Ah, ja. In dat kader:quote:Op woensdag 1 december 2021 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De lat ligt laag tegenwoordig.
Vandaag zo misselijk door mijn manager naar huis gestuurd, was voor een vergadering gekomen en had nog 2 diensten daarna, maar ik voelde me echt niet fijn. Gelijk mijn nest in maar kon niet echt lekker slapen omdat ik haar rond 2 uur zou berichten hoe het ging. Daarna werd ik pas rond 7 uur weer wakker. Misselijkheid is wel redelijk weg, maar ik ben nog moe dus ga weer als een blok slapenquote:Op woensdag 1 december 2021 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja. In dat kader:
[ afbeelding ]Het had ook hard kunnen regenen.
Beterschap! Hopelijk heb je het er morgen uitgeslapen.quote:Op woensdag 1 december 2021 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag zo misselijk door mijn manager naar huis gestuurd, was voor een vergadering gekomen en had nog 2 diensten daarna, maar ik voelde me echt niet fijn. Gelijk mijn nest in maar kon niet echt lekker slapen omdat ik haar rond 2 uur zou berichten hoe het ging. Daarna werd ik pas rond 7 uur weer wakker. Misselijkheid is wel redelijk weg, maar ik ben nog moe dus ga weer als een blok slapen
quote:
quote:
maar niet zo erg als deze 3quote:Op woensdag 1 december 2021 04:45 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Lig al drie uur te tollen en draaien.![]()
Vriendin heeft me nu het bed uit getrapt en naar een andere kamer gestuurd![]()
Ik viel rond 0530 weer in slaapquote:Op woensdag 1 december 2021 06:08 schreef mschol het volgende:
beetje te vroeg
[..]
[..]
[..]
maar niet zo erg als deze 3
Nog drie wekenquote:
Mogguhquote:
Nog 6 wekenquote:Op woensdag 1 december 2021 07:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik viel rond 0530 weer in slaap
[..]
Nog drie weken
[..]
Mogguh![]()
@:mschol vandaag de sleutel toch?
En vandaag eerste officiële dag in m'n nieuwe functie.![]()
Tijd voor taart
Succes vandaagquote:Op woensdag 1 december 2021 07:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik viel rond 0530 weer in slaap
[..]
Nog drie weken
[..]
Mogguh![]()
@:mschol vandaag de sleutel toch?
En vandaag eerste officiële dag in m'n nieuwe functie.![]()
Tijd voor taart
Dat is een lange vakantiequote:
Dank je.quote:
Ja zonde als het vervaltquote:Op woensdag 1 december 2021 07:18 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Zomer en winter ineen gepakt. Was te druk deze zomer.. moet toch opmaken
dat is de bedoeling..quote:
omnomnomquote:Tijd voor taart
quote:Op woensdag 1 december 2021 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is de bedoeling..
10:00 rondje in appartement, 11:00 tekenen
[..]
omnomnom
@Haagsquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 1 december 2021 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is de bedoeling..
[..]
omnomnom
🎂🍰🥧🧁quote:Op woensdag 1 december 2021 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is de bedoeling..
[..]
omnomnom
Zeg dat. Bijna niet geslapen.quote:
Dat scheelt wel. Deze is nog misselijk van dr narcose denk ik. Normaal kunnen ze zo dramatisch kokhalzen, maar deze slaat dat deel even over op het moment. Nadeel is wel dat ze dus de grond niet red vanaf waar ze ligt.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:54 schreef Emmerdeur het volgende:
Das klote. Onze katten kotsen “gelukkig” meestal in de keuken, na het verorberen van veel (katten)gras
We hebben bengalen , die geven het met een vrij vocale lage mauw wel aan dat ze gaan kotsen.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat scheelt wel. Deze is nog misselijk van dr narcose denk ik. Normaal kunnen ze zo dramatisch kokhalzen, maar deze slaat dat deel even over op het moment. Nadeel is wel dat ze dus de grond niet red vanaf waar ze ligt.
Dank jequote:
Wat ontzettend fijnquote:Op woensdag 1 december 2021 07:52 schreef Puala het volgende:
Hier een kat die mn bed onder kotste vannacht. Sta je daar om half 5 je bed te verschonen, dekbed + hoes in de was te doen etc![]()
Lekker bezig.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:00 schreef Puala het volgende:
Goed, ticketbak leeg, mailbox leeg, geen notificaties te verwerken.
Dat was toch zeker 2 minuten werk om dit te constateren. Ik ga maar serie kijken
Ik heb anders nog genoeg werk liggen mocht je je vervelen.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:00 schreef Puala het volgende:
Goed, ticketbak leeg, mailbox leeg, geen notificaties te verwerken.
Dat was toch zeker 2 minuten werk om dit te constateren. Ik ga maar serie kijken
Leuk! Veel plezier vandaagquote:Op woensdag 1 december 2021 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is de bedoeling..
[..]
omnomnom
[..]
dat is de bedoeling..
[..]
omnomnom
Succes Karzaiquote:Op woensdag 1 december 2021 06:38 schreef Karzai het volgende:
nja tandjes poetsen, brood smeren en dan begeef ik mij maar weer in de boze buitenwereld
[..]
dat is de bedoeling..
[..]
omnomnom
Jaquote:Op woensdag 1 december 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker
dus je bent zo weer klaar?
Da's wel fijn met dit weer, veel buiten toch?quote:
Mja, leuk als je een skelet tegenkomt, bij een levend paard is de andere manier om te checken wel net zo makkelijk.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeeeeej kutjes en kuttinnetjes allenWeer 2:07 daglicht inleveren vandaag.
Het geslacht van een paard kun je ook zien aan het gebit: Hengsten hebben minstens 40 tanden en kiezen, merries 36.
Tussen de achterbenen kijken, lijkt me wat praktischer.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeeeeej kutjes en kuttinnetjes allenWeer 2:07 daglicht inleveren vandaag.
Het geslacht van een paard kun je ook zien aan het gebit: Hengsten hebben minstens 40 tanden en kiezen, merries 36.
Ja voornamelijk buiten, maar ik kan mijn eigen pauzes indelen, dus als het erg nat is blijf ik binnenquote:Op woensdag 1 december 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel fijn met dit weer, veel buiten toch?
Heb je soms ook Zoggi?quote:Op woensdag 1 december 2021 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Beesten gevoerd, bed afgehaald, plastic bij de voordeur gezet om vanavond te vergeten. Internet gereset want dat moet nu blijkbaar elke dag.
Jaquote:
Alleen dan met extra veel wind!quote:Op woensdag 1 december 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Het is idd wel weer het zelfde weer als gisteren he
Ja, die wind heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
Het is bewolkt met regen, maar al snel wordt het wisselend bewolkt. Verspreid over het land vallen dan nog enkele buien. Vooral in het noordwestelijk kustgebied en bij de Waddeneilanden staat veel wind uit het westen, hard of stormachtig, 7-8 Bft, met kans op zware windstoten tot rond 90 km/uur. Het is 10 graden, maar vanmiddag wordt het geleidelijk minder warm. Komende nacht neemt de wind sterk af, maar er blijven buien vallen en lokaal kan daarbij winterse neerslag voorkomen. Minima iets boven het vriespunt. Morgen blijft het buiig bij maxima rond 5 graden.
Whoopsquote:Op woensdag 1 december 2021 08:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja hier ook, kon daarstraks achter een zandbak deksel aan die ik vergeten was vast te zetten![]()
Moet je even bij de klantenservice melden, dan hebben ze misschien voor de kerst nog een gaatje voor je vrijquote:Op woensdag 1 december 2021 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaMaar sinds ik dus terug ben van vakantie moet ik de modem een a twee keer per dag resetten.
vast blijven houdenquote:Op woensdag 1 december 2021 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil m'n beddengoed even laten luchten voor ik hem opberg en het winterdekbed pak, maar dat gaat zo niet he
Heb je nou al tmobile geregeld?quote:Op woensdag 1 december 2021 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even bij de klantenservice melden, dan hebben ze misschien voor de kerst nog een gaatje voor je vrij
Neequote:Op woensdag 1 december 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je nou al tmobile geregeld?
niks mis mee toch?quote:Op woensdag 1 december 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil eerst dat zoggi zijn zooi aan de praat krijgt, dat ik straks niet gelijk na een week weer bij t-mobile in de klantenservice hangquote:
Het zal wel goed uitgewaaid zijn dan.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil m'n beddengoed even laten luchten voor ik hem opberg en het winterdekbed pak, maar dat gaat zo niet he
ah oke ;Pquote:Op woensdag 1 december 2021 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil eerst dat zoggi zijn zooi aan de praat krijgt, dat ik straks niet gelijk na een week weer bij t-mobile in de klantenservice hang
Waarom ben je nou zo gemeenquote:Op woensdag 1 december 2021 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gebruiken die ook koper dan? Want anders kan je gewoon overstappen.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil eerst dat zoggi zijn zooi aan de praat krijgt, dat ik straks niet gelijk na een week weer bij t-mobile in de klantenservice hang
maar zoggi doet coax en tmobile glas of koper... fysiek andere netwerken enzoquote:Op woensdag 1 december 2021 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit geloof ik op de KPN-lijn dus een andere ja. Maar heb de afspraak met zoggi net weer kunnen verplaatsen naar overmorgenquote:Op woensdag 1 december 2021 08:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Gebruiken die ook koper dan? Want anders kan je gewoon overstappen.
Zijn er ook nog andere aanbieders voor tv die via de coax gaan, geen zin in zo'n mediabox of iets dat je weer een extra afstandsbediening nodig hebt.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
maar zoggi doet coax en tmobile glas of koper... fysiek andere netwerken enzo
Zeikweer 😑quote:Op woensdag 1 december 2021 08:29 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt niet alsof je dat kind naar een school hebt gebracht als die gelijk keihard aan de arbeid moetquote:Op woensdag 1 december 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
zo. kind naar school gebracht, tijd om weer keihard aan de arbeid te gaan!
Ja en laarsjes met een grote zuidwester. Kan ze in de plassen stampenquote:Op woensdag 1 december 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Trek je wattenschijfje dan zon regenjasje aan?
arbeidsschoolquote:Op woensdag 1 december 2021 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je dat kind naar een school hebt gebracht als die gelijk keihard aan de arbeid moet
ik heb hier beeld bij en moest lachenquote:Op woensdag 1 december 2021 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en laarsjes met een grote zuidwester. Kan ze in de plassen stampen
Jamm0r 😔quote:Op woensdag 1 december 2021 09:02 schreef dud0r het volgende:
En ik weet vrij zeker dat ik ooit een gifje heb gezien van een caaf met een regenjasje en een hoedje op maar kan 'm niet vinden
Dichtste wat er in de buurt komt is dit plaatjequote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dichtste wat er in de buurt komt is dit plaatje
[ afbeelding ]
balliebalquote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dichtste wat er in de buurt komt is dit plaatje
[ afbeelding ]
dat is overduidelijk geen waterwerende stof en dus had ik die niet gekozenquote:
quote:
er is nul zon vandaagquote:Op woensdag 1 december 2021 09:17 schreef Ama het volgende:
Het lijkt hier nog steeds vroeg in de ochtend. Wat een depri weertje vandaag.
bij ziggo kan je ook een smartcard met zon insteekmodule voor in je tv huren, moet je tv wel ondersteunen/ondersteund worden.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er ook nog andere aanbieders voor tv die via de coax gaan, geen zin in zo'n mediabox of iets dat je weer een extra afstandsbediening nodig hebt.
het enige wat je op de kabel kan krijgen is ziggo toch?quote:Op woensdag 1 december 2021 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
bij ziggo kan je ook een smartcard met zon insteekmodule voor in je tv huren, moet je tv wel ondersteunen/ondersteund worden.
inprinciepe ben je gebonden qua coax aan ziggo of de lokale boer, mag je de NMA voor bedanken, die ziet geen reden om kabel "open te breken" want er is genoeg concurrentie
Ja smartcard heb ik gewoonquote:Op woensdag 1 december 2021 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
bij ziggo kan je ook een smartcard met zon insteekmodule voor in je tv huren, moet je tv wel ondersteunen/ondersteund worden.
inprinciepe ben je gebonden qua coax aan ziggo of de lokale boer, mag je de NMA voor bedanken, die ziet geen reden om kabel "open te breken" want er is genoeg concurrentie
in wat lokale dingen heb je nog iets als delta ofzo, als ik mij niet vergisquote:Op woensdag 1 december 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
het enige wat je op de kabel kan krijgen is ziggo toch?
als je niet wilt opnemen is dat prima dan toch?quote:
Goede avondquote:
Ja van die kastjes huren is gewoon kut, zeker omdat je dan weer een andere afstandbediening nodig hebt of je moet er weer een speciale bij gaan kopen die de tv en het kastje tegelijk kan besturen.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
als je niet wilt opnemen is dat prima dan toch?
ik erger mij er meer aan dat ik een kastje of smartcard MOET huren![]()
de meeste van die kastjes kan je de ab zo instellen dat die de tv ook wel pakt. tenminste wat ik tot nu toe heb ervaring.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van die kastjes huren is gewoon kut, zeker omdat je dan weer een andere afstandbediening nodig hebt of je moet er weer een speciale bij gaan kopen die de tv en het kastje tegelijk kan besturen.
al jaren een logitech harmony one..quote:Op woensdag 1 december 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van die kastjes huren is gewoon kut, zeker omdat je dan weer een andere afstandbediening nodig hebt of je moet er weer een speciale bij gaan kopen die de tv en het kastje tegelijk kan besturen.
Insteekmodule voor in je reet zoggi!quote:Op woensdag 1 december 2021 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2021 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Insteekmodule voor in je reet zoggi!
Tegenwoordig hebben ze wel apps voor op de tv zodat je geen kastje nodig hebt. Maar ik heb mijn tv juist bewust zo dom als mogelijk gekocht dus dat kan er allemaal niet op.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
al jaren een logitech harmony one..
ding heeft mij nog niet in de steek gelaten gelukkig..
helaas worden ze niet meer gemaakt door logitech (ze zijn zelfs helemaal gestopt met die afstandsbedieningen)
Ja moet je met de ene de tv aanzetten, met de ander de zender kiezen en dan nog eentje om het geluid aan te passenquote:Op woensdag 1 december 2021 09:39 schreef mschol het volgende:
anders had 3 afstandsbedieningen: versterker, tv en tv ontvanger
Mijn TV staat hier al een jaar stuk te zijnquote:Op woensdag 1 december 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze wel apps voor op de tv zodat je geen kastje nodig hebt. Maar ik heb mijn tv juist bewust zo dom als mogelijk gekocht dus dat kan er allemaal niet op.
nee vertel ons er alles overquote:Op woensdag 1 december 2021 09:41 schreef gianni61 het volgende:
heeft al iemand gezegd dat het zeikweer is?
Nog niet. Make my dayquote:Op woensdag 1 december 2021 09:41 schreef gianni61 het volgende:
heeft al iemand gezegd dat het zeikweer is?
Dan moet je eens een nieuwe kopenquote:Op woensdag 1 december 2021 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn TV staat hier al een jaar stuk te zijn
NOU DAT MAAK IK ZELLEF WEL UIT!!! HET IS TOCH MIJN TEEJVEEJ. HIER MET DIE DOBBELSTENEquote:
snap ik, mijn tv is ook dom en dat hou ik ook zo lang als mogelijk zoquote:Op woensdag 1 december 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze wel apps voor op de tv zodat je geen kastje nodig hebt. Maar ik heb mijn tv juist bewust zo dom als mogelijk gekocht dus dat kan er allemaal niet op.
ik heb ook een domme tv.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik, mijn tv is ook dom en dat hou ik ook zo lang als mogelijk zo
Helemaal dom is alleen niet meer te krijgen volgens mij, staan bij mij wel een paar apps op maar meer dan dat kan niet en je kunt er ook geen toevoegen. Heeft ook een aparte Netflix knop op de afstandsbediening, dat is op zich wel handig dat dat gewoon op de tv zit en ik niet de hele tijd mijn Playstation er voor hoef aan te gooien.quote:Op woensdag 1 december 2021 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik, mijn tv is ook dom en dat hou ik ook zo lang als mogelijk zo
quote:
Ik heb nog geen idee. Heb wel zin in nasi ofzo.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:13 schreef Karzai het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten, moet nog even iets bedenken en boodschapjes doen straks
Pizzaquote:Op woensdag 1 december 2021 10:13 schreef Karzai het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten, moet nog even iets bedenken en boodschapjes doen straks
denk dat ik vanaaf op de terugweg van werk een stoommaaltijd haal bij de ahquote:Op woensdag 1 december 2021 10:13 schreef Karzai het volgende:
Waarschijnlijk saai wortelen, die heb ik nog in huis.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:13 schreef Karzai het volgende:
Hmm ja wel makkelijk maar niet zo lekkerquote:Op woensdag 1 december 2021 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ik vanaaf op de terugweg van werk een stoommaaltijd haal bij de ah
Ja, lijkt me wel.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Dit zou je na bereiding kunnen invriezen toch?
https://www.ah.nl/product(...)eden-verspakket-nasi
die met zalm is wel lekker hoorquote:Op woensdag 1 december 2021 10:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm ja wel makkelijk maar niet zo lekker
Echt?quote:Op woensdag 1 december 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die met zalm is wel lekker hoor
Een echt lekkere storm hebben we al een tijdje niet meer gehad, toch?quote:Op woensdag 1 december 2021 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondertussen waaien er hier wat containers over de weg
Wel goed soepweer.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:19 schreef Karzai het volgende:
Ik heb nog twee paprika's en veel uien, kan ook een goulashsoep maken. Ben toch vroeg thuis
Ben je gynaecoloog?quote:Op woensdag 1 december 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Kut, kut, kut, wakker worden en meteen in de werkprut
Genoeg wind gevangen dit jaar hoor.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een echt lekkere storm hebben we al een tijdje niet meer gehad, toch?
O jezus ja. Ik ken iemand die vindt pizza en pannenkoeken ook geen avondeten. Het is warm, je zit ervan vol als je je hebt volgepropt, het is avondeten.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
FML, ik "moet" ook eten verzorgen voor een soephater.
Of ja, geen haat, maar HEt iS GEeN aVOndEtEN.
Pannenkoeken eet ik daarom als ik alleen ben, pizza hebben we dan wel regelmatig, maar daar moet ook altijd een salade bij.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jezus ja. Ik ken iemand die vindt pizza en pannenkoeken ook geen avondeten. Het is warm, je zit ervan vol als je je hebt volgepropt, het is avondeten.
Milkaquote:Op woensdag 1 december 2021 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Vreetziekte. Spijt van dat ik geen Milka-meuk heb gekocht bij de Action net.
geen idee nog. zie ik straks welquote:Op woensdag 1 december 2021 10:13 schreef Karzai het volgende:
heel veel stelde dit ook niet voor eigenlijkquote:Op woensdag 1 december 2021 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een echt lekkere storm hebben we al een tijdje niet meer gehad, toch?
rtquote:Op woensdag 1 december 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
storm is alleen leuk als je niet naar buiten hoeft
Zie toch genoeg weer op de weg liggen.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heel veel stelde dit ook niet voor eigenlijk
quote:Op woensdag 1 december 2021 10:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie toch genoeg weer op de weg liggen.
Strandquote:Op woensdag 1 december 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
ik ga weer lopen naar werkquote:Op woensdag 1 december 2021 10:39 schreef Ama het volgende:
Heb nu al geen zin om naar huis te fietsen vanmiddag.
Een stormwandeling op het strand is ook lekker, daarna een hartverwarmende whisky bij de open haard en elkaar naar de filet American wippen op een ijsberenkleedje ook.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
Storm of doom, never forget:quote:
Paar jaar geleden was er tijdens een zomerstorm een R&P meet in Scheveningen. Was een heel gedoe om er te komen, met de bomen op de weg en OV dat niet reed, maar het was hartstikke leuk. Helemaal gezandstraald en toen binnen gedronken, daarna wat gevreten en toen de pier op toen die weer open was.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een stormwandeling op het strand is ook lekker, daarna een hartverwarmende whisky bij de open haard en elkaar naar de filet American wippen op een ijsberenkleedje ook.
harde WOEI!!!quote:
Volgens mij ken ik die verhalen nog.quote:Op woensdag 1 december 2021 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was er tijdens een zomerstorm een R&P meet in Scheveningen. Was een heel gedoe om er te komen, met de bomen op de weg en OV dat niet reed, maar het was hartstikke leuk. Helemaal gezandstraald en toen binnen gedronken, daarna wat gevreten en toen de pier op toen die weer open was.
spannend!quote:
neuh, gelijk door naar werkquote:Op woensdag 1 december 2021 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spannend![]()
Leuk! Ga je er dan gelijk weer naar toe?
geen werkquote:
Dat is dan weer een beetje jammer.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Helaas krijg ik dan het antwoord hotspotje maken en succes verder
Hotspot met klapstokquote:Op woensdag 1 december 2021 11:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Helaas krijg ik dan het antwoord hotspotje maken en succes verder
quote:Op woensdag 1 december 2021 11:17 schreef Puala het volgende:
![]()
![]()
Wat is er aan de hand?
Door een storing kun je op dit moment mogelijk geen gebruik maken van je dienst(en) van Ziggo. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Verwachte oplostijd
Woensdag 1-12 om 17:01
quote:
Nee het voelde warmerquote:
Gefeliciteerd!quote:
Wel online want je mag maar 4 mensen ontvangenquote:
quote:
quote:
quote:
thnxquote:Op woensdag 1 december 2021 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ga gauw binnen staan joh!
natuurlijk denk ik gelijk aan taart.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
thnx
binnenstaan is wat lastig, moet bij werk komen
en @:dud0r denkt weer gelijk aan taart.
het is december, oliebollen en appelbeignets
hoi vriendjequote:
volgens mij draai je oorzaak en gevolg omquote:Op woensdag 1 december 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
door al dat gepraat over taart heb ik honger
En wij krijgen niks. Jammer weerquote:
Que?quote:Op woensdag 1 december 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Geen zalen die we hoeven zetten !!! Feest!!!
![]()
Voor mij dan
Er is geen feest, dus lambalgenot voor bal?quote:
Dat heb ik al 3 dagenquote:Op woensdag 1 december 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren met twee besmette mensen in aanraking geweest en nu denk ik koppijn te hebben
Lekker in isolatie.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren met twee besmette mensen in aanraking geweest en nu denk ik koppijn te hebben
Balzaal.quote:Op woensdag 1 december 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
Geen zalen die we hoeven zetten !!! Feest!!!
![]()
Voor mij dan
High five!quote:Op woensdag 1 december 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo een broodje rookworst makenquote:Op woensdag 1 december 2021 12:07 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik een saucijzenbroodje haal voor de lunch
Thuistestje geeft hier ook negatief aan maar bij die twee anderen dus positief vanmorgen.quote:Op woensdag 1 december 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar mijn hele hoofd zit vol snot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |