SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
IK WIST HET TOEN IK HET TERUGLAS...quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
Komt dat zien! Alle spullen van Etto gratis bij mij af te halen
Geen belang bij oud ijzer.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
Dohhhquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IK WIST HET TOEN IK HET TERUGLAS...
SSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
you....quote:
Keer tegen mijn Italiaanse schoonvader gezegd dat zijn dochter beter in bed was dan in de keuken, dat was ook supergezelligquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Een Italiaanse die vraag je, kook jij of we gaan uit eten.
Nooit voor koken want ze zijn getraind het eten af te kraken.
Ik was eens met een Milanese en die stuurde standaard het eten 3 keer terug, had ze geleerd van haar moeder.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt gewoon minimaal 20 punten in IQ, geef het nu maar op.
Daarom.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat is nog helemaal even huilen....
Nou deze was wel enorm goed in bed trouwens.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer tegen mijn Italiaanse schoonvader gezegd dat zijn dochter beter in bed was dan in de keuken, dat was ook supergezellig
Rik Mayall, Ade Edmondson, Richard Pryor, John Cleese, Herman Finkers en uiteraard Bertje Vis.quote:
Alleen Cleese.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rik Mayall, Ade Edmondson, Richard Pryor, John Cleese, Herman Finkers en uiteraard Bertje Vis.
fake newsquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen Cleese.
Schijnt een zeer ongename man te zijn trouwens.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rik Mayall, Ade Edmondson, Richard Pryor, John Cleese, Herman Finkers en uiteraard Bertje Vis.
Djotte waawehhh djotte waawehh em kadesh in tienvoud naar jou terugquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
you....
yoooou eeeeeeeeeevil... pure black dark evil evil dark black black ...
Nicequote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
Ik neem z'n goud wel over dan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
De lat ligt laag tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 december 2021 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom zijn we daar eigenlijk blij mee?
Ah, ja. In dat kader:quote:Op woensdag 1 december 2021 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De lat ligt laag tegenwoordig.
Vandaag zo misselijk door mijn manager naar huis gestuurd, was voor een vergadering gekomen en had nog 2 diensten daarna, maar ik voelde me echt niet fijn. Gelijk mijn nest in maar kon niet echt lekker slapen omdat ik haar rond 2 uur zou berichten hoe het ging. Daarna werd ik pas rond 7 uur weer wakker. Misselijkheid is wel redelijk weg, maar ik ben nog moe dus ga weer als een blok slapenquote:Op woensdag 1 december 2021 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja. In dat kader:
[ afbeelding ]Het had ook hard kunnen regenen.
Beterschap! Hopelijk heb je het er morgen uitgeslapen.quote:Op woensdag 1 december 2021 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag zo misselijk door mijn manager naar huis gestuurd, was voor een vergadering gekomen en had nog 2 diensten daarna, maar ik voelde me echt niet fijn. Gelijk mijn nest in maar kon niet echt lekker slapen omdat ik haar rond 2 uur zou berichten hoe het ging. Daarna werd ik pas rond 7 uur weer wakker. Misselijkheid is wel redelijk weg, maar ik ben nog moe dus ga weer als een blok slapen
quote:
quote:
maar niet zo erg als deze 3quote:Op woensdag 1 december 2021 04:45 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Lig al drie uur te tollen en draaien.![]()
Vriendin heeft me nu het bed uit getrapt en naar een andere kamer gestuurd![]()
Ik viel rond 0530 weer in slaapquote:Op woensdag 1 december 2021 06:08 schreef mschol het volgende:
beetje te vroeg
[..]
[..]
[..]
maar niet zo erg als deze 3
Nog drie wekenquote:
Mogguhquote:
Nog 6 wekenquote:Op woensdag 1 december 2021 07:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik viel rond 0530 weer in slaap
[..]
Nog drie weken
[..]
Mogguh![]()
@:mschol vandaag de sleutel toch?
En vandaag eerste officiële dag in m'n nieuwe functie.![]()
Tijd voor taart
Succes vandaagquote:Op woensdag 1 december 2021 07:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik viel rond 0530 weer in slaap
[..]
Nog drie weken
[..]
Mogguh![]()
@:mschol vandaag de sleutel toch?
En vandaag eerste officiële dag in m'n nieuwe functie.![]()
Tijd voor taart
Dat is een lange vakantiequote:
Dank je.quote:
Ja zonde als het vervaltquote:Op woensdag 1 december 2021 07:18 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Zomer en winter ineen gepakt. Was te druk deze zomer.. moet toch opmaken
dat is de bedoeling..quote:
omnomnomquote:Tijd voor taart
quote:Op woensdag 1 december 2021 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is de bedoeling..
10:00 rondje in appartement, 11:00 tekenen
[..]
omnomnom
@Haagsquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 1 december 2021 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is de bedoeling..
[..]
omnomnom
🎂🍰🥧🧁quote:Op woensdag 1 december 2021 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is de bedoeling..
[..]
omnomnom
Zeg dat. Bijna niet geslapen.quote:
Dat scheelt wel. Deze is nog misselijk van dr narcose denk ik. Normaal kunnen ze zo dramatisch kokhalzen, maar deze slaat dat deel even over op het moment. Nadeel is wel dat ze dus de grond niet red vanaf waar ze ligt.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:54 schreef Emmerdeur het volgende:
Das klote. Onze katten kotsen “gelukkig” meestal in de keuken, na het verorberen van veel (katten)gras
We hebben bengalen , die geven het met een vrij vocale lage mauw wel aan dat ze gaan kotsen.quote:Op woensdag 1 december 2021 07:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat scheelt wel. Deze is nog misselijk van dr narcose denk ik. Normaal kunnen ze zo dramatisch kokhalzen, maar deze slaat dat deel even over op het moment. Nadeel is wel dat ze dus de grond niet red vanaf waar ze ligt.
Dank jequote:
Wat ontzettend fijnquote:Op woensdag 1 december 2021 07:52 schreef Puala het volgende:
Hier een kat die mn bed onder kotste vannacht. Sta je daar om half 5 je bed te verschonen, dekbed + hoes in de was te doen etc![]()
Lekker bezig.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:00 schreef Puala het volgende:
Goed, ticketbak leeg, mailbox leeg, geen notificaties te verwerken.
Dat was toch zeker 2 minuten werk om dit te constateren. Ik ga maar serie kijken
Ik heb anders nog genoeg werk liggen mocht je je vervelen.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:00 schreef Puala het volgende:
Goed, ticketbak leeg, mailbox leeg, geen notificaties te verwerken.
Dat was toch zeker 2 minuten werk om dit te constateren. Ik ga maar serie kijken
Leuk! Veel plezier vandaagquote:Op woensdag 1 december 2021 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is de bedoeling..
[..]
omnomnom
[..]
dat is de bedoeling..
[..]
omnomnom
Succes Karzaiquote:Op woensdag 1 december 2021 06:38 schreef Karzai het volgende:
nja tandjes poetsen, brood smeren en dan begeef ik mij maar weer in de boze buitenwereld
[..]
dat is de bedoeling..
[..]
omnomnom
Jaquote:Op woensdag 1 december 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker
dus je bent zo weer klaar?
Da's wel fijn met dit weer, veel buiten toch?quote:
Mja, leuk als je een skelet tegenkomt, bij een levend paard is de andere manier om te checken wel net zo makkelijk.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeeeeej kutjes en kuttinnetjes allenWeer 2:07 daglicht inleveren vandaag.
Het geslacht van een paard kun je ook zien aan het gebit: Hengsten hebben minstens 40 tanden en kiezen, merries 36.
Tussen de achterbenen kijken, lijkt me wat praktischer.quote:Op woensdag 1 december 2021 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeeeeej kutjes en kuttinnetjes allenWeer 2:07 daglicht inleveren vandaag.
Het geslacht van een paard kun je ook zien aan het gebit: Hengsten hebben minstens 40 tanden en kiezen, merries 36.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |