SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
IK WIST HET TOEN IK HET TERUGLAS...quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
Komt dat zien! Alle spullen van Etto gratis bij mij af te halen
Geen belang bij oud ijzer.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
Dohhhquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
IK WIST HET TOEN IK HET TERUGLAS...
SSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
you....quote:
Keer tegen mijn Italiaanse schoonvader gezegd dat zijn dochter beter in bed was dan in de keuken, dat was ook supergezelligquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Een Italiaanse die vraag je, kook jij of we gaan uit eten.
Nooit voor koken want ze zijn getraind het eten af te kraken.
Ik was eens met een Milanese en die stuurde standaard het eten 3 keer terug, had ze geleerd van haar moeder.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt gewoon minimaal 20 punten in IQ, geef het nu maar op.
Daarom.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat is nog helemaal even huilen....
Nou deze was wel enorm goed in bed trouwens.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer tegen mijn Italiaanse schoonvader gezegd dat zijn dochter beter in bed was dan in de keuken, dat was ook supergezellig
Rik Mayall, Ade Edmondson, Richard Pryor, John Cleese, Herman Finkers en uiteraard Bertje Vis.quote:
Alleen Cleese.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rik Mayall, Ade Edmondson, Richard Pryor, John Cleese, Herman Finkers en uiteraard Bertje Vis.
fake newsquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen Cleese.
Schijnt een zeer ongename man te zijn trouwens.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rik Mayall, Ade Edmondson, Richard Pryor, John Cleese, Herman Finkers en uiteraard Bertje Vis.
Djotte waawehhh djotte waawehh em kadesh in tienvoud naar jou terugquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
you....
yoooou eeeeeeeeeevil... pure black dark evil evil dark black black ...
Nicequote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
Ik neem z'n goud wel over dan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
De lat ligt laag tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 december 2021 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom zijn we daar eigenlijk blij mee?
Ah, ja. In dat kader:quote:Op woensdag 1 december 2021 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De lat ligt laag tegenwoordig.
Vandaag zo misselijk door mijn manager naar huis gestuurd, was voor een vergadering gekomen en had nog 2 diensten daarna, maar ik voelde me echt niet fijn. Gelijk mijn nest in maar kon niet echt lekker slapen omdat ik haar rond 2 uur zou berichten hoe het ging. Daarna werd ik pas rond 7 uur weer wakker. Misselijkheid is wel redelijk weg, maar ik ben nog moe dus ga weer als een blok slapenquote:Op woensdag 1 december 2021 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ja. In dat kader:
[ afbeelding ]Het had ook hard kunnen regenen.
Beterschap! Hopelijk heb je het er morgen uitgeslapen.quote:Op woensdag 1 december 2021 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag zo misselijk door mijn manager naar huis gestuurd, was voor een vergadering gekomen en had nog 2 diensten daarna, maar ik voelde me echt niet fijn. Gelijk mijn nest in maar kon niet echt lekker slapen omdat ik haar rond 2 uur zou berichten hoe het ging. Daarna werd ik pas rond 7 uur weer wakker. Misselijkheid is wel redelijk weg, maar ik ben nog moe dus ga weer als een blok slapen
quote:
quote:
maar niet zo erg als deze 3quote:Op woensdag 1 december 2021 04:45 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Lig al drie uur te tollen en draaien.![]()
Vriendin heeft me nu het bed uit getrapt en naar een andere kamer gestuurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |