SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
Ik voel aan mijn water dat US eraan komt
Wel in de Stairway to Heaven he ?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was er een paar jaar geleden bij een R&P SC meet in Utrecht ook een random Fokker die steeds langsliep en ons in de gaten hield. Beetje het nadeel als je zulke dingen openbaar op zo'n forum kwakt.
Er is een groot gevaarte te water gelaten?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
OH OH OH, was dat niet die incel die in de trein ging zitten en eng naar meisjes ging kijken?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was er een paar jaar geleden bij een R&P SC meet in Utrecht ook een random Fokker die steeds langsliep en ons in de gaten hield. Beetje het nadeel als je zulke dingen openbaar op zo'n forum kwakt.
Nee op de Neudequote:Op dinsdag 30 november 2021 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel in de Stairway to Heaven he ?
Glazen bol?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
Dat kan iedereen zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OH OH OH, was dat niet die incel die in de trein ging zitten en eng naar meisjes ging kijken?
Ohhhh gezellig !quote:
Het like't er wel opquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een groot gevaarte te water gelaten?
Ja was leuk, TaMieke was er ook en Koen volgens mij ook? Was best groot en chaotisch op het terras.quote:
Verrekijker en notitieboekje mee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet meer hoe die specifieke creep heet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan iedereen zijn.
Maar hij had onze namen door elkaar gehaald geloof ik, want hij dacht dat ik CE's vriendin was ofzo. Ging iets niet goed, maar ik vond het prima.
hoiquote:
Zit je in haar vaargeul huehuequote:Op dinsdag 30 november 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb Ygritte haar water laten stromen, zo ken ik mezelf weer![]()
Ik
Ik zou je webcamoog even afplakken.quote:
US?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OH OH OH, was dat niet die incel die in de trein ging zitten en eng naar meisjes ging kijken?
Irritant zemelzeikstemmetje heeft die zinloze debiele spons joh.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft ooit dat Spongebob plaatje in de OP gezet? Ik vind het hilarisch
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft ooit dat Spongebob plaatje in de OP gezet? Ik vind het hilarisch
Gezellig!quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ja, sorry.. kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant zemelzeikstemmetje heeft die zinloze debiele spons joh.
Nee we lazen het later pas op Fok. Was geen rel ofzo, meer een 'o oké leuk voor je'.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellig!Heeft niemand 'm aangesproken?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hoi![]()
Ik lurk al een uur door je raam en zag dat je je laptop had gepakt. Voor de rest ben ik heel normaal.
Wie is dat nu weer?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry.. kan er ook niets aan doenHoor je liever Octo praten?
Mijn schoonmoeder.quote:
Misschien was het wel gewoon een 'bekende user' die dacht.. durf ik wel.. durf ik niet... nee gewoon doorlopen... ah kut... nog een keer proberen... nee ik durf nog steeds niet... straks vinden ze mij raar... nee ze zien mij vast niet.. nog een keer proberen... ff onopvallend doen... jemig die blonde keek... snel doorlopen...quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellig!Heeft niemand 'm aangesproken?
Heeft die je niet eens naar huis gevolgd?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee we lazen het later pas op Fok. Was geen rel ofzo, meer een 'o oké leuk voor je'.
Misschien wilde hij heel graag meedoen, maar durfde-ie op het moment supreme toch niet?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee we lazen het later pas op Fok. Was geen rel ofzo, meer een 'o oké leuk voor je'.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien was het wel gewoon een 'bekende user' die dacht.. durf ik wel.. durf ik niet... nee gewoon doorlopen... ah kut... nog een keer proberen... nee ik durf nog steeds niet... straks vinden ze mij raar... nee ze zien mij vast niet.. nog een keer proberen... ff onopvallend doen... jemig die blonde keek... snel doorlopen...
Krant met kijkgaten erinquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verrekijker en notitieboekje mee.
Ik ga nog liever deaud !quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je je telefoonnummer al aan haar gegeven?
Niet lekker appen ermee nee?quote:
Misschien had-ie een hele mooie openingszin bedacht waardoor-ie voor eeuwig de held zou zijn op FOK! Maar ja, plankenkoorts!quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien was het wel gewoon een 'bekende user' die dacht.. durf ik wel.. durf ik niet... nee gewoon doorlopen... ah kut... nog een keer proberen... nee ik durf nog steeds niet... straks vinden ze mij raar... nee ze zien mij vast niet.. nog een keer proberen... ff onopvallend doen... jemig die blonde keek... snel doorlopen...
Moest ie een eind mee reizen, ik weet van niks.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die je niet eens naar huis gevolgd?
Ze heeft geen whatsappquote:
Heeft die gewoon de hele nacht buiten moeten staan tot de trein naar zijn huis weer gingquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest ie een eind mee reizen, ik weet van niks.
DOE HET VOOR ONS DAN!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze heeft geen whatsapp![]()
Gelukkig..
Voor de rest van de mensheid..
Zijn wij geen mensheid?quote:
Nee, internet is niet echt.quote:
De horrorquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je niet in de familie appgroep?
Dit is wel iets walgelijksquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zit daar dus constant in te kwekkenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is wel iets walgelijks![]()
Ik ben altijd degene die nooit antwoord in zulke groepen overigens
Hurgh.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik krijg dan berichtje van mijn broer dat ik wat enthousiaster moet reageren op baby-foto's.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is wel iets walgelijks![]()
Ik ben altijd degene die nooit antwoord in zulke groepen overigens
Beetje op de hoogte blijven van hoe het met de zwemlessen van Mees en met de nieuwe knie van tante Beps gaatquote:
quote:
Bij 3 exen nog in de familiegroep?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit daar dus constant in te kwekken
Ze zeiden het in die fokdocu, dus het is waar.quote:
Ohhh ik zou jou hatenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit daar dus constant in te kwekken
We hadden afgesproken voortaan partner te zeggen toch?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh ik zou jou haten
Mensen bellen ook altijd mijn partner en vragen dan naar mij![]()
Dus we zitten hier in een soort matrixquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zeiden het in die fokdocu, dus het is waar.
Interessante vertraging.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
@:dud0r, heb jij al bericht over je chromecast? Bij mij stond die op 4-5 januari en kreeg net een mail van 'sorry dat die vertraagd is' en nu staat die op 7-8 december
Neeeeeeeeequote:Op dinsdag 30 november 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg dan berichtje van mijn broer dat ik wat enthousiaster moet reageren op baby-foto's.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus we zitten hier in een soort matrix
Ja bellen doe ik ook minder snel maar een snaakse kwinkslag op de waan van de dag is snel gemaakt, beetje duiding voor de mensenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh ik zou jou haten
Ja volgens mij toen ik bestelde stond die op 28-29 november, dus zal wel een automatisch bericht zijn omdat die dat niet heeft gehaaldquote:
Partnerquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh ik zou jou haten
Stuk minder spannend dan de films welquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hadden afgesproken voortaan partner te zeggen toch?
Jup... voor de herkenbaarheid en lurkers. Vals spoor enz.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hadden afgesproken voortaan partner te zeggen toch?
Die tweede intrigeert mequote:Op dinsdag 30 november 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En meh. M'n broeken binnen, maar het is wel een gevalletje "Maten? Waarom vertrouw je dáár in godsnaam op?".
De ene zit echt perfect, de ander komt net aan over m'n knieën.
Als je mij belt en ik vind je leuk/goed gezelschap kom je niet meer van mij afquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bellen doe ik ook minder snel maar een snaakse kwinkslag op de waan van de dag is snel gemaakt, beetje duiding voor de mensen
Die zit alweer in z'n plasticje om terug te sturen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die tweede intrigeert me [ afbeelding ]
gewoon zeggend at je Filipijn bent. die koeren partner naar iedereenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Jup... voor de herkenbaarheid en lurkers. Vals spoor enz.
Ja soms heb je dan hetzelfde merk, model en maat en toch zitten ze anders. Denk dat ze niet streng genoeg meer zijn in de fabrieken in Aziëquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En meh. M'n broeken binnen, maar het is wel een gevalletje "Maten? Waarom vertrouw je dáár in godsnaam op?".
En je had een lange broek besteld...quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, bij het aantrekken. Hij komt niet hoger dus.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je had een lange broek besteld...
Vorige week broeken passen in de winkel, broek was nét te klein. Andere broek gepakt, zelfde maat, zat wel goedquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja soms heb je dan hetzelfde merk, model en maat en toch zitten ze anders. Denk dat ze niet streng genoeg meer zijn in de fabrieken in Azië
O zoquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij het aantrekken. Hij komt niet hoger dus.
Dit heb ik ook met de juiste partner, dan ben ik een uur aan het lullen en dan denk ik ineens ben ik nu al een uur aan het lullen en dan geniet ik intens van mezelfquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je mij belt en ik vind je leuk/goed gezelschap kom je niet meer van mij af![]()
Dan kwaak ik aan een stuk door
Hier zit dat ook al weer ergens in het vat. Vind ik niet zo erg want daar maken we wel iets leuks van. Maar appgroepjes een feesboek enz. ugh....quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar weekend weg met de hele familie en aanhang
Denk dat die broeksband net om m'n dij past.quote:
Ik kan ook eindeloos lullen/ratelen, maar als ik dat dan ineens besef schaam ik me dood voor al dat geratel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heb ik ook met de juiste partner, dan ben ik een uur aan het lullen en dan denk ik ineens ben ik nu al een uur aan het lullen en dan geniet ik intens van mezelf
Als hij net gepast had konden ze je vanaf de Maan lezen dus?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij het aantrekken. Hij komt niet hoger dus.
NEEquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien moeten ze gewoon eens op 'centimeter maten' overgaan. Ik vind dit altijd zo irritant. Ik pas ook wel in 4 verschilldende maten al naar gelang wat en waar ik iets koop.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
mooseknuckle galorequote:Op dinsdag 30 november 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als hij net gepast had konden ze je vanaf de Maan lezen dus?
Huhquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook eindeloos lullen/ratelen, maar als ik dat dan ineens besef schaam ik me dood voor al dat geratel.
Sta-lappquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE
Een stalapp is al erg genoeg.
Paard jarig: 55 x gefeliciteerd met jolly jumper
Paardenvrouwtje jarig: 34 x gefeliciteerd
Etc etc etc
We zullen het nooit weten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als hij net gepast had konden ze je vanaf de Maan lezen dus?
Lolquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg dan berichtje van mijn broer dat ik wat enthousiaster moet reageren op baby-foto's.
Laatst eens iets met mijn vader en broer gedaan. Mijn vader is dan ook gewoon open dat hij het wel fijn vindt iets zonder kinderen erbij te doen. Weekendje weg kom ik een dagje opdraven en ga in de wildwaterbaan en bowlen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier zit dat ook al weer ergens in het vat. Vind ik niet zo erg want daar maken we wel iets leuks van. Maar appgroepjes een feesboek enz. ugh....
Paardenmensen zijn sowieso verschrikkelijk. Een manege is één grote roddelfabriekquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE
Een stalapp is al erg genoeg.
Paard jarig: 55 x gefeliciteerd met jolly jumper
Paardenvrouwtje jarig: 34 x gefeliciteerd
Etc etc etc
Bij ons thuis hebben we soort van de semi afspraak dat er op werkdagen niet gepraat wordt in bed. Is soort van noodzakelijkquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heb ik ook met de juiste partner, dan ben ik een uur aan het lullen en dan denk ik ineens ben ik nu al een uur aan het lullen en dan geniet ik intens van mezelf
Happyquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wasda voor gekke smiley? happy of sad?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons thuis hebben we soort van de semi afspraak dat er op werkdagen niet gepraat wordt in bed. Is soort van noodzakelijk
Ja ik zeg dat ook gewoon, iedereen bij ons, of ze tekenen foute snorretjes of ze zoomen in op snot of een wrat of een stukje spinazie tussen de tanden.quote:
[..]
Bij ons thuis hebben we soort van de semi afspraak dat er op werkdagen niet gepraat wordt in bed. Is soort van noodzakelijk
"Zag je dat? Ze kan niet eens in de goede galop aan galopperen"quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paardenmensen zijn sowieso verschrikkelijk. Een manege is één grote roddelfabriek![]()
Flashbacks.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Zag je dat? Ze kan niet eens in de goede galop zitten."
"Die kan echt niet rijden."
"HUH, rijdt die in de L?"
En ondertussen poeslief in je gezicht doen.. echt.. allemaal slangen
'Zo, die heeft wel een heel erg uniek gezicht'quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook enthousiast negatief zijn.
Veel te confronterend. Dan moeten we over een paar jaar de centimeter aanpassen. Want ik heb altijd een broek van x centimeterquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moeten ze gewoon eens op 'centimeter maten' overgaan. Ik vind dit altijd zo irritant. Ik pas ook wel in 4 verschilldende maten al naar gelang wat en waar ik iets koop.
[..]
MOOOOOOOOI... zit true crime te kijken... verslavend wel.quote:
[..]
Zou ik dolgraag willen zeggen.quote:
Beetje richting sarcastisch?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook enthousiast negatief zijn.
Nou ja, ik zou ook niet weten hoe je enthousiaster moet reageren op babyfoto's.. zou niet eens reagerenquote:
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
We hebben beide een losse kwaakVoor je het weet is het ineens half 5.
Ik krijg alleen maar foto's als ze interacteren met iets wat ik ze gegeven heb.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik dolgraag willen zeggen.
[..]
Beetje richting sarcastisch?
[..]
Nou ja, ik zou ook niet weten hoe je enthousiaster moet reageren op babyfoto's.. zou niet eens reageren
Dat werkt niet als partner (kiek, ik kan 't ook) wil slapen. Licht enzo.quote:
Beginnen met reageren is al het halve werk heb ik geleerd.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik dolgraag willen zeggen.
[..]
Beetje richting sarcastisch?
[..]
Nou ja, ik zou ook niet weten hoe je enthousiaster moet reageren op babyfoto's.. zou niet eens reageren
Ja, maar dat is leuk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar foto's als ze interacteren met iets wat ik ze gegeven heb.
ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
@:dud0r, heb jij al bericht over je chromecast? Bij mij stond die op 4-5 januari en kreeg net een mail van 'sorry dat die vertraagd is' en nu staat die op 7-8 december
Mehhhhquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beginnen met reageren is al het halve werk heb ik geleerd.
Ik kan me nog wel wat zomeravonden herinneren.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Maar urenlang praten tot de zon weer opkomt daar heb ik ook een handje van ja.
Goddomme.... geen boeken én geen tv op de slaapkamer hierquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Je lijkt op mijn ex, zie ik daar nu een TV op de slaapkamer en serieus boeken? Die gaan er godverdomme NU uit, de slaapkamer is er toch niet voor ingeslapen half impotente nerds, hier met die keiharde piemel nondeju.
piep
Is dit een caviageluid?quote:
Ja dat andere 'probleem' hebben we hier ook met regelmaat.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwehehehe.
In bed is het risico op blijven babbelen niet zo groot, maar het kan wel aardig lang duren voor we erin liggen.
Vind het ook zover weg klinken '7-8 december', maar dat is gewoon volgende week al weerquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zal eens kijken.
hij stond bij mij in eerste instantie in december dacht ik.
maar m'n smarthub stond ook op 11-12 januari en die heb ik nu bijna een week in huis
Naja, het is inmiddels wel bekend dat ik er niet heel veel mee kan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is leuk.
Ik krijg geen foto's en ik vind dat echt prima. Volgens mij kennen ze mij te goed
Ja mooie begripvolle warme ogen heb je als je een biertje op hebtquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel wat zomeravonden herinneren.
3-6 december staat er nu bij mij inquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het ook zover weg klinken '7-8 december', maar dat is gewoon volgende week al weer
e-readerquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat werkt niet als partner (kiek, ik kan 't ook) wil slapen. Licht enzo.
Ja, maar ik heb het idee dat jij een leukere band hebt met je mini-familie dan dat ik dat hebquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het is inmiddels wel bekend dat ik er niet heel veel mee kan.
Al verwacht ik over niet al te lange tijd berichtjes uit naam van de oudste van zus.Maar da's wel weer grappig.
Ik heb er nu één boek liggen. Want zo af en toe ga ik daadwerkelijk eerder naar bed.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goddomme.... geen boeken én geen tv op de slaapkamer hier
Dat is eerderquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
3-6 december staat er nu bij mij in
Daar komt toch ook (minimaal) licht vanaf. Deze kan echt niet slapen met ook maar iets van licht.quote:
Oeioeioei.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zowel boeken als een tv in de slaapkamer
Blinddoekquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar komt toch ook (minimaal) licht vanaf. Deze kan echt niet slapen met ook maar iets van licht.
Let je wel op je eiwit-inname, kind?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een geluid van pure doodsangst na 395 dagen keihard nachtelijk presteren.
Huhuhuhuhuquote:
Jij denkt in oplossingenquote:
En veel ananassap drinken!quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Let je wel op je eiwit-inname, kind?
Ik heb er een die snedig kan appen... luv dat kindquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het is inmiddels wel bekend dat ik er niet heel veel mee kan.
Al verwacht ik over niet al te lange tijd berichtjes uit naam van de oudste van zus.Maar da's wel weer grappig.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En veel ananassap drinken!
quote:
ik speel enigszins vals... e-reader moet daar wel ergens liggen....quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb er nu één boek liggen. Want zo af en toe ga ik daadwerkelijk eerder naar bed.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het idee dat jij een leukere band hebt met je mini-familie dan dat ik dat heb![]()
Is ook normaler hoor
Knaksap!quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kom ik toch ook niet aan m'n boek toe.quote:
Andere ex had een keer iets van vijftig blikken ananas gekocht, ze trok een keukenkastje open, wees op de stapel blikken, gaf me een vochtige veelbetekenende knipoog en liep zonder iets te zeggen weg, duurde een kwartier voordat het kwartje viel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op zich.. vind ik sinterklaas vieren met ze ook wel grappig en gezellig.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ik vind ze wel leuk ja.Voor eventjes.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zich.. vind ik sinterklaas vieren met ze ook wel grappig en gezellig.
#confessions.
Niet verder vertellen hoorquote:
Ben je toch voor 25 procent broeds.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zich.. vind ik sinterklaas vieren met ze ook wel grappig en gezellig.
#confessions.
quote:
Je kwam er achter dat het een doomsdayprepper was en wilde jou gebruiken om een schuilkelder te gravenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere ex had een keer iets van vijftig blikken ananas gekocht, ze trok een keukenkastje open, wees op de stapel blikken, gaf me een vochtige veelbetekenende knipoog en liep zonder iets te zeggen weg, duurde een kwartier voordat het kwartje viel.
En voor 75% nietquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je toch voor 25 procent broeds.
Ex dronk dat, gulzig zelfs, een ander dronk weer zuurkoolsap, ik snap echt niet waarom ik altijd rare vrouwen tegen komquote:
ik heb 'm ook eerder besteldquote:
Wat kijk jequote:Op dinsdag 30 november 2021 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
MOOOOOOOOI... zit true crime te kijken... verslavend wel.
Ik drink aangelengde appelazijn gemixt met ongezoete cranberrysap.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex dronk dat, gulzig zelfs, een ander dronk weer zuurkoolsap, ik snap echt niet waarom ik altijd rare vrouwen tegen kom
Alweer veel te lang geen kindjes meer gemaaktquote:
Oh deze is makkelijk! Alle normale vrouwen vind je saai en lelijk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex dronk dat, gulzig zelfs, een ander dronk weer zuurkoolsap, ik snap echt niet waarom ik altijd rare vrouwen tegen kom
Gut wat slecht. slik dan niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere ex had een keer iets van vijftig blikken ananas gekocht, ze trok een keukenkastje open, wees op de stapel blikken, gaf me een vochtige veelbetekenende knipoog en liep zonder iets te zeggen weg, duurde een kwartier voordat het kwartje viel.
Heuheuh?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Passen al die grote worstjes in dat kleine blikje?
Was zij Pools of gewoon geboren zonder smaakpapillen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups, kreeg ik die goedkope kadaverworstjes, ging zij dat zoute sap gretig opdrinken.
Hehehe.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet verder vertellen hoor![]()
Dit jaar overigens niet, ivm je weet wel... maar ja.. misschien volgend jaar weer.
Oh, ok, vooruit dan maar weerquote:
NIET!!!quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik drink aangelengde appelazijn gemixt met ongezoete cranberrysap.
Beat that.
Heb je 'm zo hard nodig dan dat ding?quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Passen al die grote worstjes in dat kleine blikje?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
Binnenkort is mn moeder jarig, dus dan zitten we alsnog met z'n allen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe.
Nee, hier is het contact ook niet zoals we vooraf dachten, maar ja. Het is wat het is.
Neuh niet per se, maar vind het altijd irritant om op bestelde dingen te wachtenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je 'm zo hard nodig dan dat ding?
Dit is echt zooooooo voor 100 procent waarquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh deze is makkelijk! Alle normale vrouwen vind je saai en lelijk.
Jaquote:
Klinkt interessantquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm... 'The Insane Case of Randy Stair'
Haags.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was zij Pools of gewoon geboren zonder smaakpapillen?
Oh, dat is bijna hetzelfde.quote:
herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh niet per se, maar vind het altijd irritant om op bestelde dingen te wachten
Mja, met kerst worden we waarschijnlijk wel weer bij iedereen uitgenodigd. En ik wil ook wel, maar het valt ZO ENORM KUT dit jaar, ga niet werkweek-socialeverplichtingen-werkweek-socialeverplichtingen-werkweek-socialeverplichtingen-werkweek-EINDELIJKFUCKINGNIKS doen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Binnenkort is mn moeder jarig, dus dan zitten we alsnog met z'n allen.
Ik zit al sinds januari op Funko pops te wachten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
herkenbaar.
zelfs als je weet dat het lang kan duren.
ik heb een stapel magic kaarten besteld begin november en weer dat ze pas eind januari/begin februari geleverd gaan worden.
Als er geen vertraging is.
Je lijkt mijn neefje wel, die drinkt sinaasappelsap aangelengd met driekwart water want dat is goed voor de Aarde, alles bij elkaar opgeteld heeft hij wel 10.000 PK in zijn bezitquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JaIk moet zeggen dat ik daar baat bij heb.
sorry schatquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is echt zooooooo voor 100 procent waar
Dat is wel heel langquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit al sinds januari op Funko pops te wachten.
Whut.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is echt zo herkenbaar... ik wil ook niet naar familie dit jaarquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, met kerst worden we waarschijnlijk wel weer bij iedereen uitgenodigd. En ik wil ook wel, maar het valt ZO ENORM KUT dit jaar, ga niet werkweek-socialeverplichtingen-werkweek-socialeverplichtingen-werkweek-socialeverplichtingen-werkweek-EINDELIJKFUCKINGNIKS doen.(Er komt ook altijd nog een verjaardag achteraan)
Heb je wel op het knopje 'bestellen' geklikt?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinaasappelsap is nog erger dan cola.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je lijkt mijn neefje wel, die drinkt sinaasappelsap aangelengd met driekwart water want dat is goed voor de Aarde, alles bij elkaar opgeteld heeft hij wel 10.000 PK in zijn bezit
In de pre-order. Maar dan nog.quote:
Ik heb gewoon de week tussen kerst en o&n vrij genomenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, met kerst worden we waarschijnlijk wel weer bij iedereen uitgenodigd. En ik wil ook wel, maar het valt ZO ENORM KUT dit jaar, ga niet werkweek-socialeverplichtingen-werkweek-socialeverplichtingen-werkweek-socialeverplichtingen-werkweek-EINDELIJKFUCKINGNIKS doen.(Er komt ook altijd nog een verjaardag achteraan)
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinaasappelsap is nog erger dan cola.
Foqueville kerstvakantie?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog totaal geen plannen met kerst en O&N.
Ik heb vrij verspreid over oktober, november en december genomen, omdat iedereen tussen kerst en oud en nieuw vrij wilde..quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de week tussen kerst en o&n vrij genomen
Die zegt weinig terug.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
IS toch gezellig jongens?! Kerstavond, Eerste Kerstdag, Tweede Kerstdag en dan Derde Kerstdag naar oma![]()
Bevat veel (fruit) suiker, slecht voor de tanden (zuur), weinig tot geen vezels (dus niet gezond)quote:
Mijn familie is mini en eigenlijk alles zit in Noord-Holland, dus ehhhh.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is echt zo herkenbaar... ik wil ook niet naar familie dit jaarEn ik heb er ook nog een verjaardag achteraan..
Zijn wij soms familie?
Ik moet balansen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
boksquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik niet meerquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
IS toch gezellig jongens?! Kerstavond, Eerste Kerstdag, Tweede Kerstdag en dan Derde Kerstdag naar oma![]()
Grotendeels herkenbaar O&N wel, verder nog niks.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind vers sinaasappelsap lekker en er zitten vitamientjes in.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bevat veel (fruit) suiker, slecht voor de tanden (zuur), weinig tot geen vezels (dus niet gezond)
"Derde Kerstdag"quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
Dus ehhhhh neequote:Op dinsdag 30 november 2021 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn familie is mini en eigenlijk alles zit in Noord-Holland, dus ehhhh.
[..]
Ik moet balansen.
Het is wel lekker, maar alsnog niet echt gezondquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind vers sinaasappelsap lekker en er zitten vitamientjes in.
Ik hou het wel bij water geloof ik.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel lekker, maar alsnog niet echt gezond
Je kan beter appelazijn drinken![]()
![]()
kkksssttt niet huilen dan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie het als een heel leuk compliment maar goed zit ik nog steeds met gekke deernes altijd
Ja maar dan ben ik dadelijk net zo'n gekke deerne als die altijd verliefd op mij worden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel lekker, maar alsnog niet echt gezond
Je kan beter appelazijn drinken![]()
![]()
En dat loensen zie je in bepaalde standjes toch niets van.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
kkksssttt niet huilen dan.
Licht loensende Lisa is vast ook wel lekker niet zo lichtzinnig los te liefkozen.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik dadelijk net zo'n gekke deerne als die altijd verliefd op mij worden.
Ja, water is ook lekkerquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij water geloof ik.
Jup dit.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Derde Kerstdag"
Maandag bedoel je? Dan moet ik werken.
Nu zijn er geen levende oma's meer, maar dan nog.
Waterquote:
Zou licht loensende Lisa vaginaal vernietigen op een warme lieve manier rawrrrrrquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
kkksssttt niet huilen dan.
Licht loensende Lisa is vast ook wel lekker niet zo lichtzinnig los te liefkozen.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet me in achttien stukjes delen met kerst.
Ik vaak ook nog eens over heel Nederlandquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet me in achttien stukjes delen met kerst.
Krijg die vraag ook meerdere keren per dag, nu al drie/vier weken of zoquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Ik vaak ook nog eens over heel Nederland![]()
Kost zo veel tijd allemaal.
Als ze dan op het hoogtepunt is kijkt dat ene oog net even verder naar boven dan dat andere.... daar ga je op letten... weet ik zekerquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou licht loensende Lisa vaginaal vernietigen op een warme lieve manier rawrrrrr
smeerlapquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Licht loensende Lisa.
[ afbeelding ]
Proberen te rakenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ze dan op het hoogtepunt is kijkt dat ene oog net even verder naar boven dan dat andere.... daar ga je op letten... weet ik zeker
Gaan ze een berg beklimmen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als ze dan op het hoogtepunt is kijkt dat ene oog net even verder naar boven dan dat andere.... daar ga je op letten... weet ik zeker
cocktail worstje eten denk ik...quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaan ze een berg beklimmen?
ik zit al een half jaar op meerdere games te wachtenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter dan die games die ik niet bij naam zal noemen die gewoon onspeelbaar waren bij release.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit al een half jaar op meerdere games te wachten
met goudpoederquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat licht loensende Lisa meteen dure kreeft voeren?
Ik durf nog steeds Cyberpunk niet te kopenquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan die games die ik niet bij naam zal noemen die gewoon onspeelbaar waren bij release.
Gewoon doen, laat die zloty's rollen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik durf nog steeds Cyberpunk niet te kopen
Jij niet?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat licht loensende Lisa meteen dure kreeft voeren?
Ja, same.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij niet?![]()
Doe je bij zwaar zwoele Zoé of knetterende knappe Kate wel zeker
jammer dat je ze niet noemt, ben wel benieuwd welke je bedoeldquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan die games die ik niet bij naam zal noemen die gewoon onspeelbaar waren bij release.
20 euro Amazonquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cyberpunk, Modern Warfare.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer dat je ze niet noemt, ben wel benieuwd welke je bedoeld
mijn games komen van limitedrungames. com
vaak wat oudere games die weer/alsnog een fysieke release krijgen met de nodige goodies bij luxe versies
Jawel, ik trek alle registers open als ouderwetse ridderquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij niet?![]()
Doe je bij zwaar zwoele Zoé of knetter knappe Kate wel zeker
hmmmquote:
Sparked geen joy.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
20 euro... da's een zeldzame Litouwse postzegel uit 1922.
Oh lol... ik zat naar xbox versie te koekeloeren.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)dread_turns_out_its/
Ik heb ze beide, nergens last van.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm
cyberpunk scheen wel echt dramatisch te zijn ja..
modern warfare weet ik niet
ik ken nog wel daikatana die ook helemaal neergesabeld werd.. en dat nog voor breedband internet
* 122650 vrouwen disliken dit bericht.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
20 euro... da's een zeldzame Litouwse postzegel uit 1922.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* 122650 vrouwen disliken dit bericht.
Ja gaat me niet om het geld maar meer om alle bugs die er in zitten, dat spel is ook een tijdje uit de handel geweest omdat het zo'n puinhoop wasquote:
Ahhhh ja... do not pfuck with italian cuisinequote:Op dinsdag 30 november 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, ik trek alle registers open als ouderwetse ridder![]()
Keer ruzie gehad met een Italiaanse, zou ik voor koken als voorspel, ik de pasta in de pan, was niet goed, beetje zout erbij, ja jij bent echt geen Italiaan hč? olijfolie erbij, NEEEEEEE JIJ BENT NIET GOED
@Ygritte wel hoor... al is het alleen maar om die zegel te jatten en te verpatsen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* 122650 vrouwen disliken dit bericht.
Geen nieuwe gens hier, dus ik laat het nog even.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh lol... ik zat naar xbox versie te koekeloeren.
Te weinig opbrengst voor die moeite joh.quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@:Ygritte wel hoor... al is het alleen maar om die zegel te jatten en te verpatsen.
Kom mijn bed niet uit voor 20 euroquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@:Ygritte wel hoor... al is het alleen maar om die zegel te jatten en te verpatsen.
Elena, do you like boiling pastawater over your pretty little face with olive shaped eyes?quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhhh ja... do not pfuck with italian cuisine
Nounou, excuuuuuse me princessquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kom mijn bed niet uit voor 20 euro
Hier de 2e al want halo editionquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen nieuwe gens hier, dus ik laat het nog even.
Ik bied 1000 om te blijven liggenquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kom mijn bed niet uit voor 20 euro
Ik heb je originele ets van de Bavo wel verpatst overigensquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nounou, excuuuuuse me princess
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb je originele ets van de Bavo wel verpatst overigens
quote:
farm sim 22 dan maarquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan eigenlijk met zo'n zelfde ding als zo'n racing sim, maar dan met een trekker.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel was teleurgesteld dat multiplayer het nog niet deed. Speelde 'ie altijd met z'n beste vriend (nu spelen ze Destiny samen).
er zijn speciale controllers voorquote:Op dinsdag 30 november 2021 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan eigenlijk met zo'n zelfde ding als zo'n racing sim, maar dan met een trekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |