SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
Ik voel aan mijn water dat US eraan komt
Wel in de Stairway to Heaven he ?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was er een paar jaar geleden bij een R&P SC meet in Utrecht ook een random Fokker die steeds langsliep en ons in de gaten hield. Beetje het nadeel als je zulke dingen openbaar op zo'n forum kwakt.
Er is een groot gevaarte te water gelaten?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
OH OH OH, was dat niet die incel die in de trein ging zitten en eng naar meisjes ging kijken?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was er een paar jaar geleden bij een R&P SC meet in Utrecht ook een random Fokker die steeds langsliep en ons in de gaten hield. Beetje het nadeel als je zulke dingen openbaar op zo'n forum kwakt.
Nee op de Neudequote:Op dinsdag 30 november 2021 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel in de Stairway to Heaven he ?
Glazen bol?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef Ygritte het volgende:
Dat kan iedereen zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OH OH OH, was dat niet die incel die in de trein ging zitten en eng naar meisjes ging kijken?
Ohhhh gezellig !quote:
Het like't er wel opquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is een groot gevaarte te water gelaten?
Ja was leuk, TaMieke was er ook en Koen volgens mij ook? Was best groot en chaotisch op het terras.quote:
Verrekijker en notitieboekje mee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet meer hoe die specifieke creep heet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan iedereen zijn.
Maar hij had onze namen door elkaar gehaald geloof ik, want hij dacht dat ik CE's vriendin was ofzo. Ging iets niet goed, maar ik vond het prima.
hoiquote:
Zit je in haar vaargeul huehuequote:Op dinsdag 30 november 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb Ygritte haar water laten stromen, zo ken ik mezelf weer![]()
Ik
Ik zou je webcamoog even afplakken.quote:
US?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
OH OH OH, was dat niet die incel die in de trein ging zitten en eng naar meisjes ging kijken?
Irritant zemelzeikstemmetje heeft die zinloze debiele spons joh.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft ooit dat Spongebob plaatje in de OP gezet? Ik vind het hilarisch
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft ooit dat Spongebob plaatje in de OP gezet? Ik vind het hilarisch
Gezellig!quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ja, sorry.. kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant zemelzeikstemmetje heeft die zinloze debiele spons joh.
Nee we lazen het later pas op Fok. Was geen rel ofzo, meer een 'o oké leuk voor je'.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellig!Heeft niemand 'm aangesproken?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hoi![]()
Ik lurk al een uur door je raam en zag dat je je laptop had gepakt. Voor de rest ben ik heel normaal.
Wie is dat nu weer?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry.. kan er ook niets aan doenHoor je liever Octo praten?
Mijn schoonmoeder.quote:
Misschien was het wel gewoon een 'bekende user' die dacht.. durf ik wel.. durf ik niet... nee gewoon doorlopen... ah kut... nog een keer proberen... nee ik durf nog steeds niet... straks vinden ze mij raar... nee ze zien mij vast niet.. nog een keer proberen... ff onopvallend doen... jemig die blonde keek... snel doorlopen...quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellig!Heeft niemand 'm aangesproken?
Heeft die je niet eens naar huis gevolgd?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee we lazen het later pas op Fok. Was geen rel ofzo, meer een 'o oké leuk voor je'.
Misschien wilde hij heel graag meedoen, maar durfde-ie op het moment supreme toch niet?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee we lazen het later pas op Fok. Was geen rel ofzo, meer een 'o oké leuk voor je'.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien was het wel gewoon een 'bekende user' die dacht.. durf ik wel.. durf ik niet... nee gewoon doorlopen... ah kut... nog een keer proberen... nee ik durf nog steeds niet... straks vinden ze mij raar... nee ze zien mij vast niet.. nog een keer proberen... ff onopvallend doen... jemig die blonde keek... snel doorlopen...
Krant met kijkgaten erinquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verrekijker en notitieboekje mee.
Ik ga nog liever deaud !quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je je telefoonnummer al aan haar gegeven?
Niet lekker appen ermee nee?quote:
Misschien had-ie een hele mooie openingszin bedacht waardoor-ie voor eeuwig de held zou zijn op FOK! Maar ja, plankenkoorts!quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien was het wel gewoon een 'bekende user' die dacht.. durf ik wel.. durf ik niet... nee gewoon doorlopen... ah kut... nog een keer proberen... nee ik durf nog steeds niet... straks vinden ze mij raar... nee ze zien mij vast niet.. nog een keer proberen... ff onopvallend doen... jemig die blonde keek... snel doorlopen...
Moest ie een eind mee reizen, ik weet van niks.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die je niet eens naar huis gevolgd?
Ze heeft geen whatsappquote:
Heeft die gewoon de hele nacht buiten moeten staan tot de trein naar zijn huis weer gingquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moest ie een eind mee reizen, ik weet van niks.
DOE HET VOOR ONS DAN!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze heeft geen whatsapp![]()
Gelukkig..
Voor de rest van de mensheid..
Zijn wij geen mensheid?quote:
Nee, internet is niet echt.quote:
De horrorquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je niet in de familie appgroep?
Dit is wel iets walgelijksquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zit daar dus constant in te kwekkenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is wel iets walgelijks![]()
Ik ben altijd degene die nooit antwoord in zulke groepen overigens
Hurgh.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik krijg dan berichtje van mijn broer dat ik wat enthousiaster moet reageren op baby-foto's.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is wel iets walgelijks![]()
Ik ben altijd degene die nooit antwoord in zulke groepen overigens
Beetje op de hoogte blijven van hoe het met de zwemlessen van Mees en met de nieuwe knie van tante Beps gaatquote:
quote:
Bij 3 exen nog in de familiegroep?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit daar dus constant in te kwekken
Ze zeiden het in die fokdocu, dus het is waar.quote:
Ohhh ik zou jou hatenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit daar dus constant in te kwekken
We hadden afgesproken voortaan partner te zeggen toch?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh ik zou jou haten
Mensen bellen ook altijd mijn partner en vragen dan naar mij![]()
Dus we zitten hier in een soort matrixquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zeiden het in die fokdocu, dus het is waar.
Interessante vertraging.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
@:dud0r, heb jij al bericht over je chromecast? Bij mij stond die op 4-5 januari en kreeg net een mail van 'sorry dat die vertraagd is' en nu staat die op 7-8 december
Neeeeeeeeequote:Op dinsdag 30 november 2021 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg dan berichtje van mijn broer dat ik wat enthousiaster moet reageren op baby-foto's.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus we zitten hier in een soort matrix
Ja bellen doe ik ook minder snel maar een snaakse kwinkslag op de waan van de dag is snel gemaakt, beetje duiding voor de mensenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh ik zou jou haten
Ja volgens mij toen ik bestelde stond die op 28-29 november, dus zal wel een automatisch bericht zijn omdat die dat niet heeft gehaaldquote:
Partnerquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh ik zou jou haten
Stuk minder spannend dan de films welquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hadden afgesproken voortaan partner te zeggen toch?
Jup... voor de herkenbaarheid en lurkers. Vals spoor enz.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hadden afgesproken voortaan partner te zeggen toch?
Die tweede intrigeert mequote:Op dinsdag 30 november 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En meh. M'n broeken binnen, maar het is wel een gevalletje "Maten? Waarom vertrouw je dáár in godsnaam op?".
De ene zit echt perfect, de ander komt net aan over m'n knieën.
Als je mij belt en ik vind je leuk/goed gezelschap kom je niet meer van mij afquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bellen doe ik ook minder snel maar een snaakse kwinkslag op de waan van de dag is snel gemaakt, beetje duiding voor de mensen
Die zit alweer in z'n plasticje om terug te sturen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die tweede intrigeert me [ afbeelding ]
gewoon zeggend at je Filipijn bent. die koeren partner naar iedereenquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Jup... voor de herkenbaarheid en lurkers. Vals spoor enz.
Ja soms heb je dan hetzelfde merk, model en maat en toch zitten ze anders. Denk dat ze niet streng genoeg meer zijn in de fabrieken in Aziëquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En meh. M'n broeken binnen, maar het is wel een gevalletje "Maten? Waarom vertrouw je dáár in godsnaam op?".
En je had een lange broek besteld...quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, bij het aantrekken. Hij komt niet hoger dus.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je had een lange broek besteld...
Vorige week broeken passen in de winkel, broek was nét te klein. Andere broek gepakt, zelfde maat, zat wel goedquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja soms heb je dan hetzelfde merk, model en maat en toch zitten ze anders. Denk dat ze niet streng genoeg meer zijn in de fabrieken in Azië
O zoquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij het aantrekken. Hij komt niet hoger dus.
Dit heb ik ook met de juiste partner, dan ben ik een uur aan het lullen en dan denk ik ineens ben ik nu al een uur aan het lullen en dan geniet ik intens van mezelfquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je mij belt en ik vind je leuk/goed gezelschap kom je niet meer van mij af![]()
Dan kwaak ik aan een stuk door
Hier zit dat ook al weer ergens in het vat. Vind ik niet zo erg want daar maken we wel iets leuks van. Maar appgroepjes een feesboek enz. ugh....quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar weekend weg met de hele familie en aanhang
Denk dat die broeksband net om m'n dij past.quote:
Ik kan ook eindeloos lullen/ratelen, maar als ik dat dan ineens besef schaam ik me dood voor al dat geratel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit heb ik ook met de juiste partner, dan ben ik een uur aan het lullen en dan denk ik ineens ben ik nu al een uur aan het lullen en dan geniet ik intens van mezelf
Als hij net gepast had konden ze je vanaf de Maan lezen dus?quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij het aantrekken. Hij komt niet hoger dus.
NEEquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien moeten ze gewoon eens op 'centimeter maten' overgaan. Ik vind dit altijd zo irritant. Ik pas ook wel in 4 verschilldende maten al naar gelang wat en waar ik iets koop.quote:Op dinsdag 30 november 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
mooseknuckle galorequote:Op dinsdag 30 november 2021 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als hij net gepast had konden ze je vanaf de Maan lezen dus?
Huhquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ook eindeloos lullen/ratelen, maar als ik dat dan ineens besef schaam ik me dood voor al dat geratel.
Sta-lappquote:Op dinsdag 30 november 2021 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE
Een stalapp is al erg genoeg.
Paard jarig: 55 x gefeliciteerd met jolly jumper
Paardenvrouwtje jarig: 34 x gefeliciteerd
Etc etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |