Nicequote:Op dinsdag 30 november 2021 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alles is wat veel, maar ok
Is er eigenlijk een verschil in smaak tussen houdbare en verse melk? Of is het "not done" om zegmaar een glas houdbare melk te drinken en is het voornamelijk voor in de koffie enzo? 🤔 misschien een stomme vraag, maar koop echt nooit houdbare melk, vandaarquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die houdbare koop ik voor mijn koffie melkschuim die doet het beter dan verse
Hmmmmm heb ik iets verkeerds gegeten?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En jij dan? Je ziet een beetje groenig
Beetje een bijsmaak maar houdbare melk in NL is verder best te doen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een verschil in smaak tussen houdbare en verse melk? Of is het "not done" om zegmaar een glas houdbare melk te drinken en is het voornamelijk voor in de koffie enzo? 🤔 misschien een stomme vraag, maar koop echt nooit houdbare melk, vandaar
Ik proef het wel als ik een glas zou drinken. Maar als opschuim melk maakt het geen donder uit behalve dat je er langer mee doetquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een verschil in smaak tussen houdbare en verse melk? Of is het "not done" om zegmaar een glas houdbare melk te drinken en is het voornamelijk voor in de koffie enzo? 🤔 misschien een stomme vraag, maar koop echt nooit houdbare melk, vandaar
Ik heb er geen moeite mee ( tegenwoordig , zie post hierboven ) Maar er zullen wel conserveringsmiddelen in zitten... dus die krijg je cadeau. Maar daar blijf je dan weer langer jong doorquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik koop houdbare melk puur omdat het langer houdbaar is. Geregeld melk moeten weggooien omdat het 'iets' over de datum was.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis eerst flessen melk en toen wilde moeders overgaan op de kartonnen pakken. Ik proefde dat en begon te klagen. Moeders geloofde me niet en heeft me toen blind laten proeven (zelfde merk, type andere verpakking )quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik proef het wel als ik een glas zou drinken. Maar als opschuim melk maakt het geen donder uit behalve dat je er langer mee doet
Flessen melk kwamen direct van de boer af. (toch) Die pakken waren minder lekker, maar ja ik vond cola uit een glazen fles ook beter dan een plasticquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis eerst flessen melk en toen wilde moeders overgaan op de kartonnen pakken. Ik proefde dat en begon te klagen. Moeders geloofde me nieut en heeft me toen blind laten proeven (zelfde merk, typem andere verpakking )
Ik had het alle keren goed... ik proefde het karton.
Ergens vermoed ik dat ik het nu niet meer zou proeven.. misschien weer eens proberen voor de lol.
Ja ik had net mijn bericht geplaatst en scrollde naar boven en zag jouw bericht...quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee ( tegenwoordig , zie post hierboven ) Maar er zullen wel conserveringsmiddelen in zitten... dus die krijg je cadeau. Maar daar blijf je dan weer langer jong door
Is ie zo oud, ja?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik had net mijn bericht geplaatst en scrollde naar boven en zag jouw bericht...![]()
En heb die conserveringsmiddelen (nog) niet nodig, maar ben dan ook aanzienlijk jonger dan jij
Ok! Weet ik dat ook weer!quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik proef het wel als ik een glas zou drinken. Maar als opschuim melk maakt het geen donder uit behalve dat je er langer mee doet
Dat proefde ik ook. Melk, en ook yoghurt en vla, in kartonnen verpakkingen had een bepaalde bijsmaak.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis eerst flessen melk en toen wilde moeders overgaan op de kartonnen pakken. Ik proefde dat en begon te klagen. Moeders geloofde me nieut en heeft me toen blind laten proeven (zelfde merk, typem andere verpakking )
Ergens vermoed ik dat ik het nu niet meer zou proeven.. misschien weer eens proberen voor de lol.
Ja zelfs houdbaar gaat over datumquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:46 schreef chufi het volgende:
Verhip ik heb ook nog een pak houdbare melk staan ... die is nu vast wel over tijd.. zo weinig melk drink ik
In Israël (en waarschijnlijk ook heus wel wat andere landen) heb je zakken melk,die plaats je dan in zo'n plastic kan en dan knip je een hoekje van die zak af ..was wel ff wennen in het begin, maar vond het later wel ideaal.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis eerst flessen melk en toen wilde moeders overgaan op de kartonnen pakken. Ik proefde dat en begon te klagen. Moeders geloofde me niet en heeft me toen blind laten proeven (zelfde merk, type andere verpakking )
Jawel je bent er aan gewendquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat proefde ik ook. Melk, en ook yoghurt en vla, in kartonnen verpakkingen had een bepaalde bijsmaak.
Dat is niet meer zo.
In ieder geval ouder dan ikquote:
Ja dat ken ik. Canadaquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In Israël (en waarschijnlijk ook heus wel wat andere landen) heb je zakken melk,die plaats je dan in zo'n plastic kan en dan knip je een hoekje van die zak af ..was wel ff wennen in het begin, maar vond het later wel ideaal.
Een zak melkquote:Op dinsdag 30 november 2021 19:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In Israël (en waarschijnlijk ook heus wel wat andere landen) heb je zakken melk,die plaats je dan in zo'n plastic kan en dan knip je een hoekje van die zak af ..was wel ff wennen in het begin, maar vond het later wel ideaal.
Oh ok!quote:
Lag je dan lekker daaraan te lurken?quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een zak melk![]()
Vroeger had je ook zo'n container op poten, ze kwamen in verschillende kleuren. Daaronder hing dan zon' aftappunt, met verschillende kranen.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lag je dan lekker daaraan te lurken?![]()
En die is niet zwart zoals iemand beweerde.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ah, daar is je vertrouwde bekende hoed!!
Ik haal melk bijna direct uit de koe, enkel de boer komt ertussen om de koe voor me te melken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die klap je dan op het balkon?quote:
Nee?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die klap je dan op het balkon?
Ik lurk best veel. NWS, COR. SHO, WGR, R&P (uh) en TVquote:
Ff voor de context voor de anderen: toen Domni zivh voorstelde aan mij was ik een beetje verbaasd dat ie geen hoed op had. Heel stom maar ik dacht dat hij altijd 1 droeg. Hij vond het grappig dat ik erover begonquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En die is niet zwart zoals iemand beweerde.
Tekst uit dat lied van Donniequote:
Die ken ikquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tekst uit dat lied van Donnie![]()
Dat is toevallig, want eerder die meet hadden we het over zijn hoed op de ui en dacht ik dat ie zwart wasquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff voor de context voor de anderen: toen Domni zivh voorstelde aan mij was ik een beetje verbaasd dat ie geen hoed op had. Heel stom maar ik dacht dat hij altijd 1 droeg. Hij vond het grappig dat ik erover begon
vers van de koequote:Op dinsdag 30 november 2021 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haal melk bijna direct uit de koe, enkel de boer komt ertussen om de koe voor me te melken.
Dan heb je verschil in smaak in je koffie en van het bovenste laagje room kan je ook boter zelf maken of als room gebruiken
Zo wit als watquote:
Elke week 2 liter bij de boer en verse eitjes.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
vers van de koe
dagje laten staan heeeeerlijke slagroombovenin
Ik ookquote:
Ja weet ik veel, ik ben wel een muisquote:
En dat is niet zo? (ik dacht namelijk hetzelfde?)quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Elke week 2 liter bij de boer en verse eitjes.
en jij loopt met een blauw hoedjequote:Op dinsdag 30 november 2021 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gedacht
Wat voor hoed eigenlijk? Een fedora?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ff voor de context voor de anderen: toen Domni zivh voorstelde aan mij was ik een beetje verbaasd dat ie geen hoed op had. Heel stom maar ik dacht dat hij altijd 1 droeg. Hij vond het grappig dat ik erover begon
Dat klopt wel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
en jij loopt met een blauw hoedje
Zeg dat wel, Captain Janewayquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ookEn al weet ik dat het niet zo is, ik blijf het toch denken.
Raar brein.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
en jij loopt met een blauw hoedje
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Hoe weet je dat?
Stond jij nou te gluren bij de meet?
Kijk ff naar zijn UI (en of fotoboek misschien)quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat voor hoed eigenlijk? Een fedora?![]()
LOLquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dat is niet zo? (ik dacht namelijk hetzelfde?)
Hoezo eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gedacht
Staat in mijn fotoboekquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk ff naar zijn UI (en of fotoboek misschien)
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:12 schreef chufi het volgende:
Een Spaanse jager dacht een konijn te zien ipv een fietserWiens fout is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 30 november 2021 20:12 schreef chufi het volgende:
Een Spaanse jager dacht een konijn te zien ipv een fietserWow!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Aha! Zit op mn mobiel, dus die UI's zijn altijd zo fucking klein, kijk wel ff op zn fobo danquote:Op dinsdag 30 november 2021 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk ff naar zijn UI (en of fotoboek misschien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |