quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is het origineel.
[ afbeelding ]
De edit is niet van mij overigens.
Zal dat nu echt helpen vraag ik mij af. Ook die plastic flappen bij de supermarktquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we deze chat een beetje corona-vrij te houden!Samen kunnen we corona hier verslaan!
SRSLY?!?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]De cover met die tieten had ik zo op internet gevonden.
Hey Paul jij ook hierquote:
Ja ik dacht al, die zal toch niet zo op de cover komenquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is het origineel.
[ afbeelding ]
De edit is niet van mij overigens.
Toevallig net vanmiddag met een kassière over gehad, en zij zei van niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal dat nu echt helpen vraag ik mij af. Ook die plastic flappen bij de supermarkt
Jep, ik laat het fotosoepen liever aan jou over.quote:
In 3 stukken in de oven?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker man flappie lijkt allemaal wel aardig te werken zo
Maar je had het hok toch goed dicht gedaan?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker man flappie lijkt allemaal wel aardig te werken zo
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je had het hok toch goed dicht gedaan?
Waarom moest ik daar ook gelijk aan denken?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je had het hok toch goed dicht gedaan?
Hij heeft ook die ene nieuwe versie gemaakt, maar dat onderwerp willen we hier een beetje mijden.quote:
Omdat kutkonijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moest ik daar ook gelijk aan denken?
Het was tweede kerstdag 1961quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga nu gelijk m'n computer naam veranderen naar flappie
Die schuiven we natuurlijk niet de oven in......voorlopig danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |