maar maar dat stond in de VIVAquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
the summer of love lijkt weer verder weg dan ooit
Ik ben een badeendje, mijn dromen zijn altijd nat.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als het geen natte dromen zijn mag je het wel vertellen
Ben dan toch afwezig, kijk dan een seriequote:Op dinsdag 30 november 2021 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
You're on!
Zetten we het allemaal ff on Google Agenda met alarm?
Is ook zoquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een badeendje, mijn dromen zijn altijd nat.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien kan die speciale dts uitgave van de VIA van @:Tot in de OP
Was wel een lekker geil wijffie hoor!quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op dat wit-russische model?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben dan toch afwezig, kijk dan een serie
Ik wou net zeggen, die ander heb ik ook nog.quote:
Wordt de CRE SC onze volgende takeover?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:16 schreef ToT het volgende:
Ben eerder vanmiddag ook wat creabea bezig geweest:
[ afbeelding ]
Ja toen we hier kwamen chatten, hebben we wat Viva-tijdschriften zitten googlen!quote:
Leuk voor Dotteke.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wordt de CRE SC onze volgende takeover?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wordt de CRE SC onze volgende takeover?
die mag wel over mij heen buigen jaquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel een lekker geil wijffie hoor!
Ze leek verdomd veel op deze dame:
[ afbeelding ]
Ik heb die 2 destijds voor in DTS gemaakt.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen we hier kwamen chatten, hebben we wat Viva-tijdschriften zitten googlen!Deze is alleen een piepklein beetje ge-edit!
Die ander had een nog wat verfijnder gezichtje (klein wipneusje enzo) en meer ducklips.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die mag wel over mij heen buigen ja
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is het origineel.
[ afbeelding ]
De edit is niet van mij overigens.
Zal dat nu echt helpen vraag ik mij af. Ook die plastic flappen bij de supermarktquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we deze chat een beetje corona-vrij te houden!Samen kunnen we corona hier verslaan!
SRSLY?!?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]De cover met die tieten had ik zo op internet gevonden.
Hey Paul jij ook hierquote:
Ja ik dacht al, die zal toch niet zo op de cover komenquote:Op dinsdag 30 november 2021 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is het origineel.
[ afbeelding ]
De edit is niet van mij overigens.
Toevallig net vanmiddag met een kassière over gehad, en zij zei van niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal dat nu echt helpen vraag ik mij af. Ook die plastic flappen bij de supermarkt
Jep, ik laat het fotosoepen liever aan jou over.quote:
In 3 stukken in de oven?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker man flappie lijkt allemaal wel aardig te werken zo
Maar je had het hok toch goed dicht gedaan?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:33 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker man flappie lijkt allemaal wel aardig te werken zo
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je had het hok toch goed dicht gedaan?
Waarom moest ik daar ook gelijk aan denken?quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je had het hok toch goed dicht gedaan?
Hij heeft ook die ene nieuwe versie gemaakt, maar dat onderwerp willen we hier een beetje mijden.quote:
Omdat kutkonijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moest ik daar ook gelijk aan denken?
Het was tweede kerstdag 1961quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga nu gelijk m'n computer naam veranderen naar flappie
Die schuiven we natuurlijk niet de oven in......voorlopig danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |