Dat is goed nieuws en slecht nieuws tegelijk, zo blijktquote:Op donderdag 9 december 2021 15:47 schreef MarianneS het volgende:
Op twitter staat een teaser voor de nederlandse puzzel....
Want?quote:Op donderdag 9 december 2021 18:03 schreef garfunkelBE het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws en slecht nieuws tegelijk, zo blijkt
Keuzes, keuzes, maar geen keuze is ook een keuze!quote:Op donderdag 9 december 2021 18:03 schreef garfunkelBE het volgende:
Dat is goed nieuws en slecht nieuws tegelijk, zo blijkt
Goed : er komt weer een kerstpuzzel.quote:
In het vorige topic reageerden de Belgische puzzelmakers. Ze gaven aan vanwege corona vertraagd te zijn tot waarschijnlijk half december.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:21 schreef garfunkelBE het volgende:
Heeft er iemand al iets opgevangen van de Belgische versie ? Vorig jaar was die al in november gepubliceerd, nu volledige radiostilte.
Het zal inderdaad kiezen worden als de Belgische puzzel half december verschijnt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:18 schreef garfunkelBE het volgende:
[..]
Goed : er komt weer een kerstpuzzel.
Slecht : nog een paar dagen geduld oefenen (Los de teaser op en je weet hoelang precies)
SPOILER: opgave 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2021 09:24 schreef mbo_osese het volgende:
Status: een estafette gelopen, een lied gezongen en wat woorden gelegd.SPOILER: opgave 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: deelstatus opgave13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere statussen: de oefeningen 6a ; 17; 22 zijn gevonden. voor opgaven 26 & 19b begint er vorm in te komen...Adiv 2022: 1a / 2/ 3a / 4 / 5? / 7 / 13b / 26a +b
Ja. Leuke opgave met voor de volle 3 punten werk aan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:49 schreef Woekiki het volgende:
Ik zit vast bij de allerlaatste stap van opgave 7... Iemand hier al succes mee gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2021 20:08 schreef Woekiki het volgende:
Vinden jullie bij 2 ook de b opgave? a is makkelijk maar voor 2b heb ik momenteel nog geen idee.
Zo is het bij mij bij de meeste puzzels, zowel 19 als 7 zit ik vast bij de laatste stap...bij 2b dacht ik snel te vinden wat de oplossing zou zijn, maar dan was het toch iets helemaal anders :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas nog maar relatyves weinig gevondenquote:Op zondag 19 december 2021 18:45 schreef relatyves het volgende:
Wat is het hier stil. Weinig puzzelaars ? Te weinig tijd ? Te moeilijk ? Elders aan het overleggen ?
Zelf ben ik nog maar aan een eerste opgave bezig: 13, leuk maar pittig. De suggestie om dit met de hand te doen, dat lijkt me héél optimistisch...
Amaiquote:Op dinsdag 21 december 2021 18:52 schreef xmichellekex het volgende:
Allez ik zit al over halfweg in 13. Wat een kraker is me dat...
Volledig manueel trouwens. Doenbaar, maar amai
#eternalRespect , maar ook #eenBeetjeSMKanGeenKwaad ?quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:52 schreef xmichellekex het volgende:
Respect om dit manueel te doen !quote:Op dinsdag 21 december 2021 18:52 schreef xmichellekex het volgende:
Allez ik zit al over halfweg in 13. Wat een kraker is me dat...
Python script. Maar jij bent één van de weinige die voorbij het achtste vierkant zit, dus misschien moet ik toch terug manueel gaan :-?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:58 schreef xmichellekex het volgende:
Of gebruiken jullie eigen scripts?
Vandaag de hele dag mee bezig geweest, veel werk maar leuk!. Laatste stap is beetje logisch denken en googlen. Leuk antwoord :-Dquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:49 schreef Woekiki het volgende:
Ik zit vast bij de allerlaatste stap van opgave 7... Iemand hier al succes mee gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |