En we laten de chinezen/zuid afrikanen ervoor betalen!quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:51 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht een muur om Nederland heen dan!
Klopt, als dat een eis is.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dus dan kom je wel in de problemen als Nederland opeens ook een booster gaat vereisen, zoals ze nu al in Frankrijk doen.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoger dan de eerste golf van maart/april 2020 komen we niet zo snel
Dat komt alleen maar als er nieuwe versies zitten die zich ook niks aantrekken van hun collega's. Ze zitten allemaal in de maatregelenpavlov met hun tunnelvisie.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:53 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb de hoop dat dit voorjaar de west Europese leiders tot het inzicht komen dat de continue controle drang naar je bevolking een keer klaar moet zijn, zeker gezien we steeds verder gaan qua maatregelen en we op min of meer hetzelfde eindstation uitkomen tov een jaar eerder.
Ja, zoiets dan maar, he. Maar niet te vroeg, anders kom je volgend jaar in de winter weer in de problemenquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
Of dan prik vier nemen als booster
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een leuk stripje dan?
Daarna zal ik stoppen met kloten in COR. @:miss_sly @:capricia @:momo @:trein2000
[ afbeelding ]
Kan die man het er bij ons niet even bij doen. Serieus man... Dat er nog eens zouden kunnen leren van het VK, absurdquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is niet zorgvuldig Molo.
Deze al gezien?
[ twitter ]
Heel onzorgvuldig.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:oliver23
Erg mooie cijfers
IC 595 (47 instroom)
Kliniek 2250 (339 instroom)
Alle tennislessen die doordeweeks ‘s avonds worden gegeven, worden verplaatst naar de zaterdag. An 8:00 tot 17:00 zal de tennisclub propvol zijn. In plaats van ‘s avonds gemiddeld half bezet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:16 schreef capricia het volgende:
De basic fit gaat zoveel mogelijk live groepslessen die normaal savonds zijn, verplaatsen naar de vroege ochtend.
Tel uit je winst.
Ik ben voor een ochtendklok, kan iedereen eindelijk eens uitslapen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:02 schreef Mondkapje het volgende:
Volgende keer alles 's ochtends dicht, beetje eerlijk verdelen.
Zorgvuldigheid, mijn beste.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:03 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wanneer zijn wij aan de beurt? Meivakantie?
We zeggen niet welk jaarquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:03 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
En waren er sectoren volledig open die nu al gedeeltelijk gesloten zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toen zaten we ook al 5-6 weken in een redelijk strenge lockdown.
Ik kan helaas thuiswerkenquote:Op dinsdag 30 november 2021 13:03 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik ben voor een ochtendklok, kan iedereen eindelijk eens uitslapen.
Het ziet er belabberd uit, zeker omdat we nog zeker 10-14 dagen door zullen stijgen..quote:
Het ergste is dat er nu geen excuus is. De vorige keer waren de vaccins nieuw, moest er infrastructuur worden opgezet, kwam de voorraad maar mondjesmaat binnendruppelen etc. etc.quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:03 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Heel erg te verwachten inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:16 schreef capricia het volgende:
De basic fit gaat zoveel mogelijk live groepslessen die normaal savonds zijn, verplaatsen naar de vroege ochtend.
Tel uit je winst.
laten we het dan gewoon bij de Chinezen doen en live happily ever afterquote:Op dinsdag 30 november 2021 12:51 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht een muur om Nederland heen dan!
Bestaat die user nog niet????quote:Op dinsdag 30 november 2021 13:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Snelheid is onderdeel van zorgvuldigheid in deze. @:HugoDeJonge
Omnicron is er al een paar weken, maar hee dat vliegtuig met Zuid-Afrikanen dat is echt de veroorzaker.quote:Op dinsdag 30 november 2021 12:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Mooi, Valt dus niet meer te stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |