Morguh SBEquote:
Vanaf de middelbare school ongeveer. Daarvoor een paar jaar een bril gehad.quote:
Daarvoor ook een bril?quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstandig je weet het nooit. Duim voor je dat je negatief test.
Raar is dat hè. Mijn dochter haar vriend en haar zoon heeft het al twee keer gehad. Zij is nooit besmet geweest. Gisteren had ze weer een test. Haar fysio had Corona. Zij gelukkig weer negatief. Ze is zwanger dus best wel eng.quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:01 schreef Donna het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker lang geleden!
Ik hoop het ook. In oktober had mijn vriend C en ben ik ook niet besmet, dus ik vermoed het al eens gehad te hebben.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Vanaf de middelbare school ongeveer. Daarvoor een paar jaar een bril gehad.
Dat vond ik echt verschrikkelijkjankend in de brillenzaak een montuurtje uitzoeken
Ah gossie, dat is wel heftig zeg.. Heb vroeger wel veel brillen gehadquote:
Engiequote:Op dinsdag 30 november 2021 10:59 schreef engine het volgende:
[..]
Vanaf de middelbare school ongeveer. Daarvoor een paar jaar een bril gehad.
Dat vond ik echt verschrikkelijkjankend in de brillenzaak een montuurtje uitzoeken
Dat dusquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Zelf vind ik een bril niet erg, maar t staat mij gewoon niet echt.. sommige hebben een brillen hoofd
Sowieso wel slim om idd voor nood een te hebben..quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
heb 1 bril nu die ik als reserve heb, just in case
dat is de enige bril die me ook echt staat
vind het alleen wel verschrikkelijk om te dragenquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sowieso wel slim om idd voor nood een te hebben..
Vooral als je wilt liggenquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het alleen wel verschrikkelijk om te dragen
![]()
ik heb er vooral moeite mee dat je makkelijk om je bril heen kijkt en dan dus slecht ziet..quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vooral als je wilt liggenBril scheef en ze beslaan
Greysiequote:Op dinsdag 30 november 2021 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Engie![]()
ik heb ook al vanaf mijn dertiende een bril
na 3 jaar gelukkig op lenzen mogen overstappen
wat was ik blij dat ik niet meer met een bril hoefde te lopen
als ik de foto's zie van toen![]()
ben je zo oud!!!quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:36 schreef Koen66 het volgende:
zicht hier begint toch ook wel wat slechter te worden, dus zou ook wel een keer definitief aan bril/lenzen moeten. Heb nu alleen (soms) bril in de auto op
dat dusquote:Op dinsdag 30 november 2021 11:36 schreef engine het volgende:
[..]
Greysie
Opzich staat een bril mij prima maar ik vond het ook gewoon ongemakkelijk. Ding beslagen, verbogen... Weet ik het.
Ik heb nog wel een bril maar die draag ik nooit.
vind het juist zo knap dat ik op mijn bejaarde leeftijd nog geen bril op hebquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het juist zo knap dat ik op mijn bejaarde leeftijd nog geen bril op heb
Ben je 70+quote:Op dinsdag 30 november 2021 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind het juist zo knap dat ik op mijn bejaarde leeftijd nog geen bril op heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |