Ja die sites zijn soms best lastigquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebruik ik mobiel en op mijn laptop vaak Gyazo
Hey Donna dat is al weer even geledenquote:
Dan wil idd alleen met een upload sitequote:Op dinsdag 30 november 2021 10:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja die sites zijn soms best lastigmaar ja ik weet ook niet hoe je anders een foto moet posten (op gifjes na dan)
Gyazo heeft ook een fijne mobiele app. Kun je ook heel makkelijk mee uploaden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebruik ik mobiel en op mijn laptop vaak Gyazo
Ja daarom.. ik deed het eerst via mupload ofzoietsquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan wil idd alleen met een upload site
Maar daar moet je wel weer aanmelden/registerenquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:41 schreef engine het volgende:
[..]
Gyazo heeft ook een fijne mobiele app. Kun je ook heel makkelijk mee uploaden.
quote:
quote:
Ahzo ja dat klopt. Vind ik juist fijn want kun je ook je uploads terug kijken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar daar moet je wel weer aanmelden/registeren
quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ahzo ja dat klopt. Vind ik juist fijn want kun je ook je uploads terug kijken.
10000enin mijn geval
Ik heb een fokking dure multifocale bril; ik wilde het meteen goed aanpakken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Lijkt mij ook niks nee.. maar zijn ook mensen die wel tegen multifocale kunnen in een bril en andere weer niet
Ja lenzen uit halen is voor mij ook altijd echt extreem moeilijk.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:26 schreef Donna het volgende:
Ik heb ooit lenzen gehad, maar kreeg ze er nooit fatsoenlijk uit. Vond dat zo vervelend dat ik nu al jaren een bril heb. Niet zo'n extravagant modelletje als m'n avatar trouwens.
Wow dat is nogal veel zegquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ahzo ja dat klopt. Vind ik juist fijn want kun je ook je uploads terug kijken.
10000enin mijn geval
Wennen moet je sowieso als je een nieuwe bril hebt en de sterkte is ook weer anders..quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een fokking dure multifocale bril; ik wilde het meteen goed aanpakken.
Het blijft nog wel wat wennen, zeker als je de trap af loopt, maar verder is het prima!
Klopt, maar multifocaal is sowieso nog wel meer wennen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wennen moet je sowieso als je een nieuwe bril hebt en de sterkte is ook weer anders..
O das minder, hopelijk zit je voor niets in Qquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:21 schreef Donna het volgende:
Jaja goedemorgen! Ik zit in Q, dus weer een thuiswerkdagje.
Verstandig je weet het nooit. Duim voor je dat je negatief test.quote:Op dinsdag 30 november 2021 10:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee niet ziek. Heb zaterdagavond gezeten met iemand die zondagochtend verkouden wakker werd en Corona bleek te hebben. Dus ik moet donderdag testen. Ik blijf maar thuis van werk, zou het niet door willen geven aan collega's.
Na 20 jaar valt dat wel meequote:
Zo dat is al lang zegquote:Op dinsdag 30 november 2021 10:54 schreef engine het volgende:
[..]
Na 20 jaar valt dat wel mee
Eerste keren wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |