SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zeg je zulke dingen tegen osn. We dachten dat je gewoon een leuk meisje was.quote:
Welkom op FOK!quote:Op maandag 29 november 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zeg je zulke dingen tegen osn. We dachten dat je gewoon een leuk meisje was.
Zit al gefascineerd te staren..........wie zou daar het eerst achter komen, de vrouw zelf of haar enthousiaste onbaatzuchtige wederhelft?quote:
Ze frituurt ook levende gerbils voor haar plezier, wat had je dan verwacht ...quote:Op maandag 29 november 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zeg je zulke dingen tegen osn. We dachten dat je gewoon een leuk meisje was.
Ik vind Beau leuker.quote:Op maandag 29 november 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah moet Jinek weer een paar maanden vakantie
quote:
Ik vind het hier ineens niet zo prettig meer allemaal.quote:Op maandag 29 november 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze frituurt ook levende gerbils voor haar plezier, wat had je dan verwacht ...
ze zit in een kliniekquote:Op maandag 29 november 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch wel knap dat ze kan typen met een dwangbuis omquote:
*pats* *bubbel* *schluss*quote:Op maandag 29 november 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heb jij dat ook wel?
Heb ze allemaal in mijn zak hierquote:Op maandag 29 november 2021 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel knap dat ze kan typen met een dwangbuis om
Je bent stiekem gewoon een ventquote:
Ja je zegt net zelf dat je een zak hebtquote:
Nog ff en ik kan molo's ranzige dokterspraktijk wel overnemen. Die heeft toch een soort van eeuwig durende sabbatical hier geloof ikquote:
Meerdere zelfsquote:Op maandag 29 november 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je zegt net zelf dat je een zak hebt
Emo much?quote:Op maandag 29 november 2021 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n geweldig nummer maar zo'n verdrietige clip![]()
Woon je wel vlak bij mijquote:Op maandag 29 november 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog ff en ik kan molo's ranzige dokterspraktijk wel overnemen. Die heeft toch een soort van eeuwig durende sabbatical hier geloof ik
Jij bent een soort cerberus alleen dan met meerdere zakkenquote:
Nou dit nummer ik hoor het graag maar k weet niet zo goed wat ik met die clip moet nee. Tell me doctor, who is this woman.quote:
Ik heb laatst geleerd hoe de piemel van een miereneter eruit zietquote:Op maandag 29 november 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent een soort cerberus alleen dan met meerdere zakken
Weet ik toch niet, prachtig specimen wel.quote:Op maandag 29 november 2021 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dit nummer ik hoor het graag maar k weet niet zo goed wat ik met die clip moet nee. Tell me doctor, who is this woman.
Ik verzin iedere dag wel een ander kwaaltjequote:Op maandag 29 november 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja doei... ik ga dan niet op mijn werk wonen
Casa aan zee blijft
I has a big sad now.quote:Op maandag 29 november 2021 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja... ooit wel weer eens ergens in 2025 of zo
quote:Op maandag 29 november 2021 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb laatst geleerd hoe de piemel van een miereneter eruit ziet
'Nee meneer, u kunt hier niet 3x per week komen voor een ingegroeide haar'quote:Op maandag 29 november 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verzin iedere dag wel een ander kwaaltje
Ja vliegtuig naar Marbella pakken en los tussen de gouden schakelkettingen?quote:Op maandag 29 november 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je wil kun je dit weekend gewoon weer los hoor.
"Dr. Ygritte, ik moet zo vaak plassen"quote:Op maandag 29 november 2021 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Nee meneer, u kunt hier niet 3x per week komen voor een ingegroeide haar'
Zijn hier in de buurt ook wel plekken hoor; kreeg zelfs nog een uitnodiging doorgestuurd dus ze zijn wel wanhopig om mensen binnen te krijgen.quote:Op maandag 29 november 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vliegtuig naar Marbella pakken en los tussen de gouden schakelkettingen?
Je weet waar ze even gaat voelen daarna.quote:Op maandag 29 november 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Dr. Ygritte, ik moet zo vaak plassen"
Daar komt Pi straks vandaanquote:Op maandag 29 november 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vliegtuig naar Marbella pakken en los tussen de gouden schakelkettingen?
Against All Odds?quote:Op maandag 29 november 2021 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
haha godver ik kan gewoon niet op dat ene nummer komen![]()
Dat die zanger bij de shrink op de bank ligt te vertellen "I always picture her with the other guys, never with me"
"Who is this woman Doctor?"
En dat die Doctor dan haar haar los doet "I have absolutely no idea"![]()
Iedereen weet dit kom op
Is over nagedachtquote:Op maandag 29 november 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet waar ze even gaat voelen daarna.
Laat ik mijn assistent Harry 'worstenvinger' Hammer even roepen...quote:Op maandag 29 november 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet waar ze even gaat voelen daarna.
Dit ligt op het puntje van mijn oog met beeld maar er komt geen tekst bij nogquote:Op maandag 29 november 2021 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
haha godver ik kan gewoon niet op dat ene nummer komen![]()
Dat die zanger bij de shrink op de bank ligt te vertellen "I always picture her with the other guys, never with me"
"Who is this woman Doctor?"
En dat die Doctor dan haar haar los doet "I have absolutely no idea"![]()
Iedereen weet dit kom op
Die uit je nachtkastje?quote:Op maandag 29 november 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laat ik mijn assistent Harry 'worstenvinger' Hammer even roepen...
echt hequote:Op maandag 29 november 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit ligt op het puntje van mijn oog met beeld maar er komt geen tekst bij nog
Moet je eens zien hoe snel mijn prostaatje weer klein en in perfecte conditie is.quote:Op maandag 29 november 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laat ik mijn assistent Harry 'worstenvinger' Hammer even roepen...
Fles kennende is het een evergreen.quote:Op maandag 29 november 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit ligt op het puntje van mijn oog met beeld maar er komt geen tekst bij nog
quote:
Wow impressed and I am not easy to impress.quote:
Fles heeft denk ik ook alle knuffelrock cd'squote:Op maandag 29 november 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles kennende is het een evergreen.
Net als Donald Trumpquote:Op maandag 29 november 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fles heeft denk ik ook alle knuffelrock cd's
Nee wel Burning Heart 1 t/m 4 van Tell Sellquote:Op maandag 29 november 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fles heeft denk ik ook alle knuffelrock cd's
quote:Op maandag 29 november 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wel Burning Heart 1 t/m 4 van Tell Sell
Waar gaat het over?quote:Op maandag 29 november 2021 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jonnie en Therese zitten bij Beau zie ik.
Jonnie ken wel binnenharken met z'n weet ik het hoe veel gangen lunches tochquote:Op maandag 29 november 2021 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jonnie en Therese zitten bij Beau zie ik.
Geen Time Life cd's?quote:Op maandag 29 november 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee wel Burning Heart 1 t/m 4 van Tell Sell
Goeienummersdichtheid is een stuk hoger dan de meeste andere CD's die je voor 1 of 2 nummers koopt/quote:
ohquote:Op maandag 29 november 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mexicano's
Maar een of andere Lekker Top 500 ofzo
Ooohquote:Op maandag 29 november 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mexicano's
Maar een of andere Lekker Top 500 ofzo
quote:
Ik denk dat Therese een sm kelder heeft ergens in een of ander Zwols kelder pandquote:Op maandag 29 november 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Therese verkoopt ook dildo's en Jonnie Gin
quote:
Bleef daar een keer slapen, zegt ze met haar dikke kont, ik heb een verrassing voor jullie op de kamer liggen op het bed, begeleid door een snaakse knipoog, ik ben serieus gaan slapen toenquote:Op maandag 29 november 2021 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat Therese een sm kelder heeft ergens in een of ander Zwols kelder pand![]()
Jonnie doet daar dan de Gin en bitterballen en doet voor de rest niet mee
Ik probeer een hippe alternatieve punker van je te makenquote:Op maandag 29 november 2021 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
okee dat nummer van US slaat nergens op
Nou dan kun je beter met Nena of zo beginnen.quote:Op maandag 29 november 2021 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer een hippe alternatieve punker van je te maken
Okquote:Op maandag 29 november 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan kun je beter met Nena of zo beginnen.
Ja, behoorlijk. Als dit nog drie jaar doorgaat, leven we in een totaal onherkenbare wereld.quote:Op maandag 29 november 2021 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Begint ene beetje een klucht te worden zo he
Genoeg mensen die het nu al kwijt zijn hoor. Die hadden niet zoveel nodig.quote:Op maandag 29 november 2021 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Als dit nog drie jaar doorgaat, leven we in een totaal onherkenbare wereld.
dit is voor metroseksuelen die uit zijn op een kusje. Echte mannen tellen niet tot 3 maar tot 4.quote:
Is wel zo, dankjewel Trump met je fake news, zitten we hier met 10 procent van het land compleet in de war voor hun leven lang.quote:Op maandag 29 november 2021 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Als dit nog drie jaar doorgaat, leven we in een totaal onherkenbare wereld.
Die kun je op Urk vinden.quote:Op maandag 29 november 2021 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou bijna zes Gestapo uniformen huren om dat feestje wat op te vrolijken.
Ik ben bang dat die 10 procent nog wel eens 20+ procent kan gaan worden als dat virus en de regering door blijven kloten en mensen zelf onderzoek gaan doen.quote:Op maandag 29 november 2021 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel zo, dankjewel Trump met je fake news, zitten we hier met 10 procent van het land compleet in de war voor hun leven lang.
Had gisterenavond al ruzie met een ex.quote:Op maandag 29 november 2021 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het nu al kwijt zijn hoor. Die hadden niet zoveel nodig.
Ja ze zijn vergeten die mensen in het uitlachhoekje te zetten.quote:Op maandag 29 november 2021 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die 10 procent nog wel eens 20+ procent kan gaan worden als dat virus en de regering door blijven kloten en mensen zelf onderzoek gaan doen.
haha US heeft alle kakdommies van Brabant gepriktquote:Op maandag 29 november 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had gisterenavond al ruzie met een ex.
Ja al die gevaccineerden krijgen miskramen door dat vaccin, echt een schande is het, pure genocide.
Nee lieverd, dat ligt aan Covid-19.
Jij bent echt knettergek, je was ooit zo slim.
Nee jij en dat spijt me voor je.
Dom schaap, jij krijgt de rekening nog wel voor je domheid, jij doet mee aan genocide weet je dat??!
Welterusten schat.
Is dat FVD Café in die camper?quote:Op maandag 29 november 2021 23:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een sukkels bij de politie.
Ze hebben zo'n bus/camper waar heel groot FVD op staat![]()
Nou ja stel dat dat WEL klopt. Waar slaat het dan op dat NL zo laag staat?quote:
Faalbeleid van HdJ.quote:Op maandag 29 november 2021 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja stel dat dat WEL klopt. Waar slaat het dan op dat NL zo laag staat?
Dit plaatje klopt. Nederland wil zorgvuldigheid betrachten bij het plannen van de boosters. Daarvoor moet nog een commissie worden opgericht, draagvlakonderzoek worden gedaan en een voorlichtingscampagne worden opgetuigd.quote:Op maandag 29 november 2021 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja stel dat dat WEL klopt. Waar slaat het dan op dat NL zo laag staat?
ja dat soort gekut moet nu toch echt even afgelopen wezen.quote:Op maandag 29 november 2021 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit plaatje klopt. Nederland wil zorgvuldigheid betrachten bij het plannen van de boosters. Daarvoor moet nog een commissie worden opgericht, draagvlakonderzoek worden gedaan en een voorlichtingscampagne worden opgetuigd.
Daar kun je lastig tegenop.quote:Op maandag 29 november 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had gisterenavond al ruzie met een ex.
Ja al die gevaccineerden krijgen miskramen door dat vaccin, echt een schande is het, pure genocide.
Nee lieverd, dat ligt aan Covid-19.
Jij bent echt knettergek, je was ooit zo slim.
Nee jij en dat spijt me voor je.
Dom schaap, jij krijgt de rekening nog wel voor je domheid, jij doet mee aan genocide weet je dat??!
Welterusten schat.
Nee dat werkt niet maar goed dat is haar probleem en niet het mijne.quote:Op maandag 29 november 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kun je lastig tegenop.
Welke documentaire is dat dan?quote:Op maandag 29 november 2021 23:52 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een docufilm uit 1945 wat is gemaakt toen de joden net waren bevrijd. Ik heb nog nooit zoveel dode mensen gezien in zo'n docu, ik vind niet snel iets te heftig om te zien maar jeetje.
Westerbork al eens geweest? Moet je eens doen, is best leerzaam.quote:Op maandag 29 november 2021 23:54 schreef Ama het volgende:
En heb ook al veel tweede wereldoorlog dingen gezien maar dit is wel heftig. Ze laten allemaal verschillende concentratiekampen zien.
Nou dan durven wij dat wel. Geef maar link.quote:Op maandag 29 november 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
Als je het aandurft staat er ook eentje op Netflix die ik extreem zwaar vond om te kijken.
Ja woon er vlakbij he haha.quote:Op maandag 29 november 2021 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Westerbork al eens geweest? Moet je eens doen, is best leerzaam.
Einsatzgruppen, les Commandos de la Mort.quote:Op maandag 29 november 2021 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan durven wij dat wel. Geef maar link.
quote:Op maandag 29 november 2021 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke documentaire is dat dan?
Als je het aandurft staat er ook eentje op Netflix die ik extreem zwaar vond om te kijken.
Misschien moet je eerst wat over WO1 leren.quote:Op dinsdag 30 november 2021 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Einsatzgruppen, les Commandos de la Mort.
ik heb al zoveel docu's gezien dat veel mij niet als heftig overkomt, niet dat het niet erg is wat er gebeurd is hoor.quote:Op maandag 29 november 2021 23:52 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een docufilm uit 1945 wat is gemaakt toen de joden net waren bevrijd. Ik heb nog nooit zoveel dode mensen gezien in zo'n docu, ik vind niet snel iets te heftig om te zien maar jeetje.
Okquote:Op dinsdag 30 november 2021 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst wat over WO1 leren.
Ja heb ik ook wel maar het is nu wel beetje veel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb al zoveel docu's gezien dat veel mij niet als heftig overkomt, niet dat het niet erg is wat er gebeurd is hoor.
maar na verloop van tijd wordt je daar misschien beetje "immuun" voor?
het is dat ik recentelijk netflix heb opgezegd anders had ik em morgen even aangegooid om te kijken..quote:Op dinsdag 30 november 2021 00:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel maar het is nu wel beetje veel.
In Einsatzgruppen, les Commandos de la Mort zit een stukje dat er twee naakte jonge meisjes bij een meer staan te bibberen van angst en de kou en op de achtergrond staan een stel soldaten zichzelf moed in te drinken om ze te verkrachten, die meisjes denken bekijk het maar met deze complete waanzin en proberen weg te zwemmen en dan worden ze doorzeefd met kogels.quote:Op dinsdag 30 november 2021 00:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel maar het is nu wel beetje veel.
ja misschien wel 20miljoen. En dan?quote:Op dinsdag 30 november 2021 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Einsatzgruppen, les Commandos de la Mort zit een stukje dat er twee naakte jonge meisjes bij een meer staan te bibberen van angst en de kou en op de achtergrond staan een stel soldaten zichzelf moed in te drinken om ze te verkrachten, die meisjes denken bekijk het maar met deze complete waanzin en proberen weg te zwemmen en dan worden ze doorzeefd met kogels.
Ik ken de meisjes niet en ze zijn al lang dood maar ik zou er serieus een miljoen voor overhebben om op dat moment daar te zijn met genoeg wapens om die gasten tegen te houden, nee 10 miljoen.
Ik bied 1 miljard.quote:Op dinsdag 30 november 2021 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja misschien wel 20miljoen. En dan?
Daarna kom je in het Walhalla van alle stoere nobele strijders die ooit geleefd hebben met genoeg bier en klamme poes om je een naleven lang gelukkig te maken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja misschien wel 20miljoen. En dan?
Nee daarvoor kan ik op jouw kosten méé naar een warm land. Bedank me later, in dat warme land.quote:Op dinsdag 30 november 2021 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.ebay.com/itm/363604994209
[poll=3189]
quote:Op dinsdag 30 november 2021 06:03 schreef -Shii- het volgende:
*mmmm het ruikt hier naar vers gebakken brood.
Nee, alleen crackersquote:Op dinsdag 30 november 2021 07:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja sterk en zwart, heb je ook belegde broodjes?
Dit heb ik elke winter wel een paar dagen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:58 schreef UitStraling het volgende:
Door al dat gekluizenaar loopt heel Nederland te snotteren en te krabben en te puffen en te hoesten, ons voorheen machtige afweersysteem loopt deukjes op.
Dan moet ik zo dus de deur uit voor broodjes pastrami, croissantjes oude kaas en verse jus, lust je ook?quote:
Als je kinderen hebt ben je nog gewoon iedere paar weken verkouden blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 november 2021 07:58 schreef UitStraling het volgende:
Door al dat gekluizenaar loopt heel Nederland te snotteren en te krabben en te puffen en te hoesten, ons voorheen machtige afweersysteem loopt deukjes op.
En bacon?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:09 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon bangers with brown sauce, black pudding, scrambled eggs and toast?
Langzaamaan komt men erachter dat kinderen het kwaad achter alles zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt ben je nog gewoon iedere paar weken verkouden blijkbaar.
Na het vriendenweekend in Oktober was ook de helft van de mensen verkouden ineens. Had toen ook een vervelende blaf.
Dat sowieso. Iedere dictator is ooit kind geweest.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langzaamaan komt men erachter dat kinderen het kwaad achter alles zijn.
Bitterbal incoming.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooohja, paar plakjes bacon erbij, how could I forget.
Dit kan geen toeval meer zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat sowieso. Iedere dictator is ooit kind geweest.
Denk dat Dolf ter wereld kwam met twee herdershonden en een klein snorretje.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat sowieso. Iedere dictator is ooit kind geweest.
Ergens ook wel logisch, aangezien ouders waarschijnlijk ook niet al teveel slaap krijgen = minder weerstandquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt ben je nog gewoon iedere paar weken verkouden blijkbaar.
Na het vriendenweekend in Oktober was ook de helft van de mensen verkouden ineens. Had toen ook een vervelende blaf.
Ja, ik bedacht me net dat ik die UI nog had.quote:
Plus dat ze natuurlijk de bron van de ziektekiemen niet echt kunnen ontlopen. Veel exposure helpt ook niet mee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens ook wel logisch, aangezien ouders waarschijnlijk ook niet al teveel slaap krijgen = minder weerstand
Ik heb thee.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Even een békske koffie vatten."
quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hadden ze ook wel kunnen bedenken voordat ze kinderen bij elkaar wippeldenquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens ook wel logisch, aangezien ouders waarschijnlijk ook niet al teveel slaap krijgen = minder weerstand
Dus dat.. alleen het vreemde is wel dat bijv. mijn zusje wel om de haverklap ziek is en mijn zwager niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plus dat ze natuurlijk de bron van de ziektekiemen niet echt kunnen ontlopen. Veel exposure helpt ook niet mee.
MAaR jE KRiJgt eR zOVeEl vOOr TErUgquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden ze ook wel kunnen bedenken voordat ze kinderen bij elkaar wippelden
Nu vraag je wel veel hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden ze ook wel kunnen bedenken voordat ze kinderen bij elkaar wippelden
Hedde gij nog wel brooikes in de kiet?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Liters kots, pies, snot en kilo's poep.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MAaR jE KRiJgt eR zOVeEl vOOr TErUg
Mja, m'n zusje is degene die vrij neemt om de koters op te vangen, d'r kerel niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dat.. alleen het vreemde is wel dat bijv. mijn zusje wel om de haverklap ziek is en mijn zwager niet.
Echter denk ik wel dat het een opvang- kwestie is.
Dus kind ziek, moeder ziek.
Uhuh.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Liters kots, pies, snot en kilo's poep.
Jazeuukerquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hedde gij nog wel brooikes in de kiet?
Brooikes moest ik opzoeken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hedde gij nog wel brooikes in de kiet?
Ja, dit dusquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, m'n zusje is degene die vrij neemt om de koters op te vangen, d'r kerel niet.
* Zet cracker even weg.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
maar kiet wist je dus wel?quote:
Sorry, eet smakelijk verder...quote:
Mijn goesting in een broodje pastrami is ook weer weg.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat "samen vakantie" hebben ook wel hoog op de kerels hun lijstje zou staan, dus af en toe ķķk een vakantiedag opofferen enzo.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit dusHet ouderwetse patroon.
Nu is het ook wel zo dat mijn zusje het minste werkt, maar alsnog...
quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
maar kiet wist je dus wel?
Ja, daarom dequote:
Jij maakt het wel erg ingewikkeld voor de gemiddelde man.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat "samen vakantie" hebben ook wel hoog op de kerels hun lijstje zou staan, dus af en toe ķķk een vakantiedag opofferen enzo.
Daarom begin ik niet aan kinderen, zit je niet met die vraagstukken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij maakt het wel erg ingewikkeld voor de gemiddelde man.
quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit stukje bacon richting bal voor bij de koffie.
Jep. Was blij met de bauto vanmorgen.quote:
gatver USquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit er wat haringhoofdjes achteraan.
Je vergeet het te vertellen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:29 schreef TaMieke het volgende:
Gisteren ook weer een pareltje gehoord/gelezen waardoor ik denk "zo'n relatie wil ik niet en kinderen maken het echt niet beter".![]()
Nog haags hoorquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoor zit met een Rotterdams accent.
Spanning opbouwenquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je vergeet het te vertellen.
maar is dan het probleem dat die man niet wil helpen of?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Spanning opbouwen
Vriendin heeft corona, dus hele gezin in quarantine.
Ze wil nog enigzins een leuke sinterklaas voor de kinderen regelen, maar zelfs cadeautjes inpakken is te vermoeiend. Boodschappenlijstje maken is ook te moeilijk. En samen met dr man een lijstje maken lukt blijkbaar ook niet want dan krijgen ze ruzie.
Klinkt als een zemelwijfje.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Spanning opbouwen
Ze wil nog enigzins een leuke sinterklaas voor de kinderen regelen, maar zelfs cadeautjes inpakken is te vermoeiend. Boodschappenlijstje maken is ook te moeilijk. En samen met dr man een lijstje maken lukt blijkbaar ook niet want dan krijgen ze ruzie.
Nu nog 7. Straks pas 10quote:
Klinkt als een topcombi dat stel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Spanning opbouwen
Ik hoop vooral op vanmiddag even droog. Ik "moet" hardlopen.quote:
Alles is het probleemquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar is dan het probleem dat die man niet wil helpen of?
Hoe komen die mensen aan elkaar?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alles is het probleem
Zij overdrijfthij is een hork en kan blijkbaar niet zelf de boodschappen regelen of cadeaus inpakken of een beetje lief zijn voor zn vrouw.
Ach weet ik toch veel. Ik snap er sowieso steeds minder van.
Ik hoop voor je mee maar ik zou er niet op rekenenquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op vanmiddag even droog. Ik "moet" hardlopen.
Blijkbaar was kerel flink eerder wakker dan ik, verdraaid verwarrend wakker worden als er ineens niet iemand naast je ligt.quote:
Gewoon blijven liggen danquote:
Whehehe nee dusquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat "samen vakantie" hebben ook wel hoog op de kerels hun lijstje zou staan, dus af en toe ķķk een vakantiedag opofferen enzo.
Internet?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe komen die mensen aan elkaar?
lig ik dadelijk op een vies iemandquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een volgend leven dekbed worden
En met de poepluiers.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom begin ik niet aan kinderen, zit je niet met die vraagstukken.
Dan geef ik ze direct terug ja.quote:
"Hier is het bonnetje, ik ben er niet tevreden over."quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan geef ik ze direct terug ja.
Oh, is dat er zo een die gaat "oppassen" op de eigen koters? Als het dan toch een keer écht moet dat 'ie alleen thuis is met de kids?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehehe nee dus![]()
Nu is die rolverdeling bij mijn zusje sowieso heel raar, maar goed.. ik hoef niet met die vent samen te wonen
Wat nou bonnetje, ik ben de eigenaar toch niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hier is het bonnetje, ik ben er niet tevreden over."
ik ook..quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet werkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen [ afbeelding ]
Dit gaat dan nog slechts om dingen die anderen als vanzelf tot een gezellig en futiel einde brengen, wacht tot het gaat om de dood, LEGO onder blote voeten, de aanschaf van een andere auto, schoonouders, huidproblemen, verwaterde hygiene, stemgedrag, meubels kopen of uitgekeken raken op elkaars primaire geslachtsorganen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dan.. gewoon aan de kant van de weg leggenquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat nou bonnetje, ik ben de eigenaar toch niet.
Zo'n puberale trekvogel.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lig ik dadelijk op een vies iemand
Ah, dit klinkt een beetje als zwagerliefquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alles is het probleem
Zij overdrijfthij is een hork en kan blijkbaar niet zelf de boodschappen regelen of cadeaus inpakken of een beetje lief zijn voor zn vrouw.
Ach weet ik toch veel. Ik snap er sowieso steeds minder van.
Of op de weg.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan.. gewoon aan de kant van de weg leggen
Zou dan de snelweg aanraden, niet zo'n binnendoor sukkelweggetje waar niemand komt.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dan de snelweg aanraden, niet zo'n binnendoor sukkelweggetje waar niemand komt.
Of op het spoor.
Vroeger in een discotheek/via vrienden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hypothetisch gezienquote:
Lijkt het op ja.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, dit klinkt een beetje als zwagerliefWel kinderen op de wereld zetten, maar er zo min mogelijk voor doen.
quote:De directeur van Moderna is beduidend negatiever over de kansen van de bestaande vaccins tegen de omikronvariant dan andere farmaceuten.
Is het niet humaner en praktischer om gewoon centraal in Nederland een groot vuur altijd te laten branden zodat mensen die genoeg hebben van hun kinderen ze daarin kunnen werpen?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou dan de snelweg aanraden, niet zo'n binnendoor sukkelweggetje waar niemand komt.
Of op het spoor.
Ja, alles bij elkaar opgeteld is het ook best zwaar..quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lijkt het op ja.
Ze hebben ook nog een hond, maar tis toch wel druk allemaal zo. Thuis werken, kinderen thuis onderwijs, zieke vrouw, hond..... Beest loopt in de weg.
Tja
Ja, topcombi.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lijkt het op ja.
Ze hebben ook nog een hond, maar tis toch wel druk allemaal zo. Thuis werken, kinderen thuis onderwijs, zieke vrouw, hond..... Beest loopt in de weg.
Tja
quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het niet humaner en praktischer om gewoon centraal in Nederland een groot vuur altijd te laten branden zodat mensen die genoeg hebben van hun kinderen ze daarin kunnen werpen?
Je bedoelt een soort drive-in crematorium?quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het niet humaner en praktischer om gewoon centraal in Nederland een groot vuur altijd te laten branden zodat mensen die genoeg hebben van hun kinderen ze daarin kunnen werpen?
Ripquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was leuk jullie gekend te hebben jongens.
[..]
De directeur van Wc-eend adviseert ook de nieuwe en. verbeterde Wc-eend.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was leuk jullie gekend te hebben jongens.
[..]
Rechts voor de babydump, links voor de kleffe hamburger.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bedoelt een soort drive-in crematorium?
quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zei Hitler vast ook in het begin in zijn slowchat
Voor Nederlands moet het een all-you can burn crematorium worden dan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bedoelt een soort drive-in crematorium?
Ik lees een echo.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Nederlands moet het een all-you can burn crematorium worden dan.
Ja, dat doet die van Pfizer wel, maar die heb ik niet.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De directeur van Wc-eend adviseert ook de nieuwe en. verbeterde Wc-eend.
quote:Moderna verwacht dat vaccins minder effectief zijn tegen omikronvariant
De bestaande coronavaccins zijn waarschijnlijk veel minder effectief tegen de omikronvariant dan tegen eerdere varianten van het virus. Dat denkt de directeur van farmaceut Moderna, Stéphane Bancel. Hij verwacht dat het nog maanden gaat duren voordat vaccinmakers op grote schaal prikken kunnen produceren tegen nieuwe virusvarianten en waarschuwt dat het riskant is om de volledige vaccinproductie te richten op de omikronvariant terwijl er nog andere varianten rondwaren.
"Er is geen wereld, denk ik, waarin de effectiviteit op hetzelfde niveau ligt als tegen delta", zegt Bancel tegen de Financial Times. "Ik denk dat er een behoorlijke daling zal zijn. Ik weet simpelweg nog niet hoeveel, omdat we moeten wachten op de data. Maar alle wetenschappers die ik heb gesproken, die zeggen: 'dit wordt niet goed'."
De directeur van Moderna is beduidend negatiever over de kansen van de bestaande vaccins tegen de omikronvariant dan andere farmaceuten. Gisteren klonk Pfizer-bestuurslid Scott Gottlieb nog optimistischer. "In vaccinatiekringen is er redelijk wat vertrouwen in dat patiënten na zeker drie doses een redelijk goede bescherming hebben tegen deze variant", zei hij tegen de Amerikaanse zakenzender CNBC.
Moderna-directeur Bancel benadrukt echter dat wetenschappers bezorgd zijn omdat 32 van de 50 mutaties die zijn vastgesteld in de omikronvariant veranderingen zijn aan het spike-eiwit. De bestaande vaccins richten zich juist op deze uitsteeksels aan het virus. Volgens Bancel hadden deskundigen een zo ernstig gemuteerde variant van het virus pas over een jaar of twee verwacht.
"het mogen ook schoonmoeders zijn"quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rechts voor de babydump, links voor de kleffe hamburger.
Je vuile onderbroeken aan de lamp laten hangen, gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Lekker de keuken niet opruimen omdat niemand anders er last van heeft [ afbeelding ]
Ik heb ook Moderna, zelfde type vaccin. De effectiviteit zal wel flink inzakken, maar met een booster kun je er gewoon weer tegenaan. Voordeel van mRNA is dat ze het juist snel aan kunnen passen zodra er mutaties zijn en die dominant worden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat doet die van Pfizer wel, maar die heb ik niet.
[..]
Als de goeierikken hem niet tegen hadden gehouden dan had Epstein niet zoveel kinderslachtoffers kunnen maken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' jongens! Ik bedoel het puur hypothetisch allemaal wat ik de joden wil aan doen'
quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook Moderna, zelfde type vaccin. De effectiviteit zal wel flink inzakken, maar met een booster kun je er gewoon weer tegenaan. Voordeel van mRNA is dat ze het juist snel aan kunnen passen zodra er mutaties zijn en die dominant worden.
quote:Moderna-directeur Bancel benadrukt echter dat wetenschappers bezorgd zijn omdat 32 van de 50 mutaties die zijn vastgesteld in de omikronvariant veranderingen zijn aan het spike-eiwit. De bestaande vaccins richten zich juist op deze uitsteeksels aan het virus. Volgens Bancel hadden deskundigen een zo ernstig gemuteerde variant van het virus pas over een jaar of twee verwacht.
Gewoon Mix and Matchquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat doet die van Pfizer wel, maar die heb ik niet.
[..]
Ja, eens.. nog maar verder sparen dan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, ik ben niet écht bezorgd hoor, maar het voelt wel serieus als een "doei 2022".
Niemand zou hier verbaasd over moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, ik ben niet écht bezorgd hoor, maar het voelt wel serieus als een "doei 2022".
Straks als we weer mogen reizen ga ik in een gouden spaceshuttle de manen van Jupiter bekijken met een dozijn knappe Poolse vrouwen.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eens.. nog maar verder sparen dan.
Zolang je alleen het rijke Westen in gaat enten schiet het sowieso niet op bij een wereldwijde pandemie. Gewoon zorgen dat mensen een (booster)prikje kunnen krijgen in Nederland die het willen/nodig hebben en daarna moet je weer een heel eind komen straks.quote:Op dinsdag 30 november 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Jupiter heeft er 79quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks als we weer mogen reizen ga ik in een gouden spaceshuttle de manen van Jupiter bekijken met een dozijn knappe Poolse vrouwen.
Mja, ik heb er zo weinig invloed op verder.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang je alleen het rijke Westen in gaat enten schiet het sowieso niet op bij een wereldwijde pandemie. Gewoon zorgen dat mensen een (booster)prikje kunnen krijgen in Nederland die het willen/nodig hebben en daarna moet je weer een heel eind komen straks.
Op het hele verloop van Corona heb ik maar weinig invloed. Proberen er maar het beste van te maken.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ik heb er zo weinig invloed op verder.
ach joh, jaartje meer of minder, pfftquote:Op dinsdag 30 november 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n jeugd jonge.quote:Op dinsdag 30 november 2021 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ach joh, jaartje meer of minder, pfft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |